Parašė 10.000
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Dėl 6G net pats grustnyj, kuris gyvena NV, parašė, kad NV BRT nereikia. O jeigu kalbėti apie kainas - tai KT į NV 6G maršruto trasa kainuotų 50 mln.
			
			
				 Taigi aišku, kad BRT įrengimas, kad ir keliom kelių aukštų lygio sankryžom yra žymiai pigesnis. Virš 100 000 000 litų (nes neįskaičiavot dar 2 greitųjų maršrutų), vien tik už kontaktinį tinklą, o kur dar nauji triašiai troleibusai ? Troleibusų ir autobusų kainos panašios, taigi bendras skirtumas ir susidaro kaip nutiesiamo kontaktinio tinklo kaina. Mokėti virš 100 000 000 litų brangiau, už tai, kad laidabraukių fanatikai jaustųsi laimingi ? Ne, ačiū. Ak taip, užmiršau tą kainą, kuri dar turi būti sumokėta už esamo KT gerinimą ? Na, bet įsivaizduokime, jog ši kaina prilygsta infrastruktūros gerinimui, dėl BRT. Taigi, ką įdiegti žymiai brangiau - jau aišku.
			
		
	 Pasižiūrėkite į mero publikacijas apie naujas VT rūšis
 Pasižiūrėkite į mero publikacijas apie naujas VT rūšis  Kas brangiau?
 Kas brangiau?
			
			
				P.S. O dabar įsivaizduok, kad įvyksta tokia pati avarija, kaip buvo vasarą Laisvės prospekte. Troleibusai stoja, pravažiuoti negali, jų eismas mieste suparalyžuotas. BRT, deja, nuo to nei šilta, nei šalta, jis kaip važiavo, taip pravažiuoja.
			
		
	 Gal vis dėl to nusiimkite rožinius akinius? Beje, troleibusai irgi tas avarijas gali apvažiuoti, jei turi autonominę eigą. Pavyždžiui, Rygoje po 2-3 metų bus tik 50, jei ne mažiau, troleibusų, kurie neturės jokios autonomines eigos, nei dyzelinio generatoriaus, nei akumuliatoriaus.
 Gal vis dėl to nusiimkite rožinius akinius? Beje, troleibusai irgi tas avarijas gali apvažiuoti, jei turi autonominę eigą. Pavyždžiui, Rygoje po 2-3 metų bus tik 50, jei ne mažiau, troleibusų, kurie neturės jokios autonomines eigos, nei dyzelinio generatoriaus, nei akumuliatoriaus.
							
						


 , tačiau kartoju, BRT nėra metro (kuris irgi yra pažeidžiamas, pvz. vandens patekimas į tunelį), o tai tesiog autobusas (ir būtent Phileasą turi galvoje VMS, o tai, vis dėl to, yra, atsiprašant, š....), kuris galbūt yra atskirtas nuo automobilistų, tačiau BRT juostoje važiuoja ir paprastas VT.
 , tačiau kartoju, BRT nėra metro (kuris irgi yra pažeidžiamas, pvz. vandens patekimas į tunelį), o tai tesiog autobusas (ir būtent Phileasą turi galvoje VMS, o tai, vis dėl to, yra, atsiprašant, š....), kuris galbūt yra atskirtas nuo automobilistų, tačiau BRT juostoje važiuoja ir paprastas VT.


Comment