 Per tą laiką kol pasikeis tai ir gali jo nelikti.
 Per tą laiką kol pasikeis tai ir gali jo nelikti.
							
						Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada bus pavartota istorijaParašė Arelis Rodyti pranešimą Per tą laiką kol pasikeis tai ir gali jo nelikti. Per tą laiką kol pasikeis tai ir gali jo nelikti.
 "ups sulužo nurašom ka?"Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu ir kai baigis bandymo laikas reikės siust atgal...Parašė Arelis Rodyti pranešimąTas AMZ City Smile 12T yra kaip bandomasis. Jis laikinai čia stovi nuo Birželio.
 Ir liks vilniuje jis neišbandytas...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas ne itin teigiamas straipsnis apie mūsų vairuotojų atsakingumą dirbant.
 
 Vilnietę sukrėtė vaizdas, kai neįgalus vyras ropštėsi į autobusą
 
 Antradienio rytas, maždaug 8 val. 20 min. Stotelėje Markučiuose laukiu 10 autobuso, važiuoju į darbą. Į stotelę atrieda pagyvenęs vyras invalido vežimėlyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dabar dar nubauduos vairuotoją kuris kelis menesius algos negauna?Parašė hydrex Rodyti pranešimąDar vienas ne itin teigiamas straipsnis apie mūsų vairuotojų atsakingumą dirbant.
 
 Vilnietę sukrėtė vaizdas, kai neįgalus vyras ropštėsi į autobusą
 
 Antradienio rytas, maždaug 8 val. 20 min. Stotelėje Markučiuose laukiu 10 autobuso, važiuoju į darbą. Į stotelę atrieda pagyvenęs vyras invalido vežimėlyje.
 just saying
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ebus.lt paskelbė, kokie maršrutai bus atiduodami privatininkams: http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ats-vejai.html
 
 Jau nuspręsta, jog privatininkams bus atiduoti keturi pagrindiniai viešojo transporto maršrutai, kur metinė rida sudarys 2 608 846 km:
 1. Maršrutas Nr. 4G (greitasis) „Pilaitė–Saulėtekis“;
 2. Maršrutas Nr. 7 „Lazdynai - Šiaurės miestelis“;
 3. Maršrutas Nr. 43 „Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras“;
 4. Maršrutas Nr. 55 „Lazdynai–Laisvės pr.–Fabijoniškės–Santariškės“.
 
 Taip pat konkursas bus skelbiamas 18-ai privežamųjų maršrutų, kur metinė rida sudarys 4 139 414 km:
 1. Maršrutas Nr. 1 „Stotis–Oro uostas“;
 2. Maršrutas Nr. 11 „Žvėrynas–Senamiestis–Užupis“;
 3. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė“;
 4. Maršrutas Nr. 14 „Grigaičiai–Parko g.–Arimų g.“;
 5. Maršrutas Nr. 15 „Žolyno g.–Antakalnis–Turniškės“;
 6. Maršrutas Nr. 20 „Žemieji Paneriai–Mūrinė Vokė–Lazdynai“;
 7. Maršrutas Nr. 26 „Ozo–Didlaukio–Baltupio g.–Santariškės“;
 8. Maršrutas Nr. 28 „Žemieji Paneriai–Grigiškės“;
 9. Maršrutas Nr. 38 „Antakalnis–Dvarčionys–Šilėnų g.“;
 10. Maršrutas Nr. 41 „Stotis- Užusienis“;
 11. Maršrutas Nr. 51 „Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės“;
 12. Maršrutas Nr. 57 „Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai“;
 13. Maršrutas Nr. 61 „Stotis–Nemėžis–Kuprioniškės“;
 14. Maršrutas Nr. 65 „Ožkiniai–Naujieji Verkiai–Balsių g.–Naujaneriai–Pagubė–Bireliai“;
 15. Maršrutas Nr. 88 „Oro uostas–Centras–Europos a.“;
 16. Maršrutas Nr. 114 „Antakalnis–Kairėnų g.–Vinciūniškės“;
 17. Maršrutas Nr. 116 „Bukčiai–Gudelių šilas–Žvėrynas“.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokio velnio greitąjį atiduoda? Matyt, kad atsilaisvins daug autobusų?Parašė Mettal Rodyti pranešimąEbus.lt paskelbė, kokie maršrutai bus atiduodami privatininkams: http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ats-vejai.html
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp 18 antrojo paketo maršruto yra ir tie maršrutai, kuriuos jau dabar aptarnauja privatininkai - 13, 20, 28, 61. Tikėkimės, naujasis vežėjas turės geresnes transporto premones. Beje, konkurse nėra 9 maršruto. Gal dėl jo su Ridvija ilgesniam laikui pasirašyta sutartis? O gal planuojama tiesiog naikinti šį mažai prasmingą maršrutą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai koks skirtumas, kokie maršrutai - apmokėjimas pagal kilometrus, o ne pagal keleivių skaičių ar parduotus bilietėliusParašė Creatium Rodyti pranešimąTurbūt tam, kad būtų patrauklesnis paketas. Vien lievų maršrutų daug norinčių imti nebus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 882 nurašytas, kadangi būtų brangiai kainavęs jo remontas po gaisro + dujų balionų pakeitimas (TA dujų balionams pratęsimas). Taip, 875, 880 ir kitų NG313 gedimas vienodas - pasibaigęs dujų balionų galiojimo laikas.Parašė Svajonius Rodyti pranešimąKadangi jau nurašytas 882 (gaila, tik 5 metus važinėjo Vilniuje), tai ar kiti ilgai nevažiuojantys šio modelio autobusai irgi artimiausiu metu bus nurašyti ar dar bus prikelti iš numirusiųjų? :-) Ar visų, kurie dabar nevažiuoja, gedimas vienodas- pasibaigęs dujų balionų galiojimo laikas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, apmokėjimas už kilometrus. Aš įtariu, kad atiduoti bent jau vieną greitąjį naudinga, nes tokių aptarnavimui reikalinga daugiau autobusų, t.y. VT galės sutaupyti nemažai autobusų, t.y. nebeleisti į gatves visiškų lavonų, kurių nemažai dabar turi.Parašė mskapss Rodyti pranešimąO tai koks skirtumas, kokie maršrutai - apmokėjimas pagal kilometrus, o ne pagal keleivių skaičių ar parduotus bilietėlius
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Belieka tikėtis, kad atėję privatininkai į miestą, keleivius veš bent jau naujesniais autobusai, o ne tokiais, kokiais dabar yra aptarnaujamas 40 maršrutas ir visi kiti mažesni maršrutai. Tikiuosi, kad privatininkas bus iš užsienio, su naujesniais autobusais. Kitas dalykas, tai VVT galės nurašyti nemažai senų autobusų, taip užtikrinant kitiems maršrutams kokybiškesnį važiavimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesijaudink ras kur juos panaudoti.Parašė Resutas Rodyti pranešimąĮdomu, kad ir 88 atiduodamas. Kur naudos savo senamiesčio autobusus?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jo. Matyt Balsiai jau kuria planą apie naujo maršruto kurimą, kuris būtų niekam nereikalingas, bet svarbu važinėtų Balsiuose ir užtikrintų jiems nesveikai tobulą susisiekimą. Matyt tuo maršrutu važinės visi senamiesčio mikriukai. Arba galės padaryt tiesioginį susisiekimą su senamiesčio jiems. Pvz, 90 maršrutas: Balsiai - Senamiestis. (Daug daug sarkazmo į tokį "mandrą" atsakymą).Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąNesijaudink ras kur juos panaudoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuliūdinsiu Jūs, bet ir Balsių mikrorajone važinėjantis maršrutas irgi pereis į privačias rankas, bet klausimas ar privatininkai jo norės. Nes jeigu jie jį paims, tai žinoma, jie važinės tik pelningais reisais tai yra prieš pamokas ir po pamokų, o tarp pamokų ir būrelių gali ir nevažinėti, nes jiems bus nuostolis važinėti, nes privatininkai tik pelno siekia ir jie nėra socialinių paslaugų teikėjai, kaip SĮ UAB Vilniaus viešasis transportasParašė hydrex Rodyti pranešimąTai jo. Matyt Balsiai jau kuria planą apie naujo maršruto kurimą, kuris būtų niekam nereikalingas, bet svarbu važinėtų Balsiuose ir užtikrintų jiems nesveikai tobulą susisiekimą. Matyt tuo maršrutu važinės visi senamiesčio mikriukai. Arba galės padaryt tiesioginį susisiekimą su senamiesčio jiems. Pvz, 90 maršrutas: Balsiai - Senamiestis. (Daug daug sarkazmo į tokį "mandrą" atsakymą).Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment











Comment