Kai tokie zombiai sėdi valdžioje, tai nieko gero ir būti negali. Ir visai nesvarbu ar VT, ar švietimas, ar dar kokia kita sritis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nuo š.m. birželio 13 d. keičiasi viešojo transporto eismo tvarkaraščiai. Be jų, taip pat įvyks keletas pakeitimų, tarp kurių atsiras šiame forume gvildentas 30 maršrutas bei 66 pratęsimas iki Skirgiškių. Detaliau:
Nuo birželio 13 d. – vasara Vilniaus viešajame transporte
Comment
-
Straipsnyje minimas ir galimas 66 pratęsimas iki Europos parko. Tačiau, ar mane jau pradeda klaidinti atmintis, ar kažkas iki Europos Parko jau iš tikrųjų važiavo ? Jeigu taip, tai kažkoks keistas sprendimas, juk jeigu vienąkart transportas iki ten jau buvo panaikintas (ko gero dėl mažų keleivių srautų), tai kodėl SĮSP į tą pačią upę lipa du kartus ? Įdomus sprendimas ir dėl 29 - nelabai noriu tikėt, kad Vilniuje yra tiek daug Grigiškių-Vilkpėdės maršrutu važiuojančių keleivių, kad jiems reikėtų atskiro maršruto. Jei jau SĮSP kilo beprotiškas noras prailginėti maršrutų trasas, tai tą 29 galėjo ilginti iki stoties, ne iki Vilkpėdės. Galiausiai, sprendimas dėl 3G atrodo neracionalus - ilgės trasos įveikimo laikas, o papildomų keleivių, manau, neatsiras
Comment
-
2008 metais porą mėnesių (nuo birželio iki spalio) iki Europos Parko kursavo senojo 76 maršruto autobusai.
Comment
-
Šį kartą yra kitaip jį pratęsia visam laikui iki St. Skirgiškės, o ne iki Europos parko, žiūrėti schemą. (kaimo pavadinimas yra Skirgiškės), gyventojų prašymu, nes jie neturi VT normalaus, o į kitus VR kaimus važiuoja miesto VT, tai šį kartą keleivių bus tikrai daugiau, negu buvo su A76. Nes A66 važiuos iki pat Žalgirio st., o gyventojams juo važiuoti apsimokės, nes ir važiuos jis ilgiau negu dabar važiuoja A146. Ir turistai turės kuo pasiekti Europos parką.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąStraipsnyje minimas ir galimas 66 pratęsimas iki Europos parko. Tačiau, ar mane jau pradeda klaidinti atmintis, ar kažkas iki Europos Parko jau iš tikrųjų važiavo ? Jeigu taip, tai kažkoks keistas sprendimas, juk jeigu vienąkart transportas iki ten jau buvo panaikintas (ko gero dėl mažų keleivių srautų), tai kodėl SĮSP į tą pačią upę lipa du kartus ? Įdomus sprendimas ir dėl 29 - nelabai noriu tikėt, kad Vilniuje yra tiek daug Grigiškių-Vilkpėdės maršrutu važiuojančių keleivių, kad jiems reikėtų atskiro maršruto. Jei jau SĮSP kilo beprotiškas noras prailginėti maršrutų trasas, tai tą 29 galėjo ilginti iki stoties, ne iki Vilkpėdės. Galiausiai, sprendimas dėl 3G atrodo neracionalus - ilgės trasos įveikimo laikas, o papildomų keleivių, manau, neatsiras

Šaltinis: SĮSP.
Bet laikinai į Europos parką neužsuks, kol ten nesutvarkys esamo autobsų žiedo. Skirgiškių gyventojai tikrai juo naudosis su mielu noru kasdien ir kelis kartus.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
30 autobusas važiuos du kart į valandą tai dar ne taip ir blogai :/ Ir įdomu, kad į abi puses neužsukinės į žalgirio gatvę, o važiuos per apkasų. Šiaip atsiras visai įdomi nauja ir greita jungtis nuo šiaurės miestelio iki žalgirio stotelės (vos virš penkių minučių). Tik vėlgi, didelis nusivylimas, kad Pilaitėj stos ne toj pačioj stotelėj kaip 4g...
Įdomu, gal kas žino ar čia 4g dažnumas nuo birželio 13 nebuvo gerokai pamažintas pagal grafiką palyginus su praeita vasara?
Comment
-
Šiek tiek sumažintas - 12 autobusų, vietoj ankstesnėmis vasaromis dirbusių 15. Tačiau bendrai iš Pilaitės autobusai važinės dažniau, kadangi 30 dirbs keturi autobusai. Beje, klydau dėl 3G - trasos įveikimo laikas nesumažės, kadangi nuo Fabijoniškių žiedo iki Gedvydžių st. jam duota lygiai 0 min. Tik kažin ar čia ne kažkokia klaida
Comment
-
Ten dėl "gulinčių policininkų" greitis ir taip mažas - nelabai ten tas sustojimas pasijaus. O jis tikrai reikalingas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąBeje, klydau dėl 3G - trasos įveikimo laikas nesumažės, kadangi nuo Fabijoniškių žiedo iki Gedvydžių st. jam duota lygiai 0 min. Tik kažin ar čia ne kažkokia klaida
Comment
-
Bet vėlgi, ar VT planuotojai bent kažkiek mąsto dėl maršrutų išskaidymo po skirtingas stoteles Pilaitėje? Ar dabar gyventojams reikia kažkaip "persiplėšti", o gal telepatiniu būdu nuskaityti į kurią stotelę atvažiuos artimiausias autobusas?Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŠiek tiek sumažintas - 12 autobusų, vietoj ankstesnėmis vasaromis dirbusių 15. Tačiau bendrai iš Pilaitės autobusai važinės dažniau, kadangi 30 dirbs keturi autobusai.
Comment
-
Bet tie keleiviai turbūt atsiras Fabijoniškių žiedo ir Tako stotelių sąskaita - t.y. dabar šiose bus mažiau žmonių. Tai klausimas, ar tikrai apsimoka aptarnauti 3 ne tokias apkrautas stoteles, vietoj 2 apkrautesnių. Nes šiek tiek kenčiama tiek laiko, tiek kuro, tiek greičio sąskaita.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTen dėl "gulinčių policininkų" greitis ir taip mažas - nelabai ten tas sustojimas pasijaus. O jis tikrai reikalingas.
Comment
-
30-o maršruto paleidimą į Šiaurės miestelį laikau protu nesuvokiamu. Geriau jau būtų nukreipę per Žaliąjį tiltą, Vinco Kudirkos aikštę, Jogailos, Pamėnkalnio, Vaižganto gatves iki Lukiškių stotelės (22-o žiedo). Atgal tokia pačia trasa.
Pastarasis variantas Pilaitei būtų žymiai naudingesnis, nes yra nemažai dirbančių Centre.
Comment
-
Naujienos iš Vilniaus Rytų.
115 maršrutu dirbs 5 midibusai vietoje 4 vnt., o Mickūnai turės autobusą kas valandą (pagaliau). Taip pat kaip ir praeitą vasarą, a74 važinės dažniau. a27 keleiviai turės galimybę vėliau grįžti iš miesto, kadangi atsiranda papildomas paskutinis reisas ne tik darbo, bet ir poilsio dienomis.
Comment
-
Logiškiausia būtų nestoti Fabijoniškių žiede, nes būtent Gedvydžių ir Tako stotelės yra labiausiai reikalingos ir patogios. Bet čia pernelyg netradicinis sprendimasParašė 10.000 Rodyti pranešimąBet tie keleiviai turbūt atsiras Fabijoniškių žiedo ir Tako stotelių sąskaita - t.y. dabar šiose bus mažiau žmonių. Tai klausimas, ar tikrai apsimoka aptarnauti 3 ne tokias apkrautas stoteles, vietoj 2 apkrautesnių. Nes šiek tiek kenčiama tiek laiko, tiek kuro, tiek greičio sąskaita.
Comment
-
Na, pirminė idėja juk buvo, "pavogus" kelis autobusus iš 4G maršruto, paleisti naują maršrutą, užtikrinantį Pilaitės susisiekimą su centrine miesto dalimi. Tačiau dabar sukurtas nerentabilus maršrutas, kuris ne tsi kad nepagerins Pilaitės gyventojų susisiekimo (nebent tiems, kam į Kalvarijų turgų reikia), bet nuo Kalvarijų turgaus iki Šiaurės miestelio greičiausiai stabiliai vežios orą. Nebent atsiras keli keleiviai, kurie norės iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr. pavažiuoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą2 kartai per valandą. Nafig iš viso toks maršrutas mieste reikalingas? Į pakraščius - taip. Bet mieste jo niekas specialiai nelauks. Jei pataikys, tai važiuos.
Comment
-
Pilaitės gyventojams reikia susisiekimo su Žaliuoju Tiltu ir Centru, o ne Kalvarijų Turgumi. Ir iš vis - kiek ten tų žmonių, kuriems iš Santariškių ar Kalvarijų g. reikia į Konstitucijos pr. ? Vienetai, priešingu atveju, tokia trasa važiuojantys maršrutai būtų jau seniausiai atsiradę (tiesa, buvo 30-as iki pertvarkos, bet jis važiuodavo kokį kartą per valandą, reiškia didelio poreikio tokiai traso nebuvo ir nėra)
Comment
Comment