Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nesijaudinkite tikrai išvažiuos SĮSP sakė, kad buvo bandymas tiek triašių tiek ilgų autobusų įkalnės įvažiavimą. Nuo st. Juozapiškės įsibėgės nuo įkalnės ir užvažiuos į tą įkalnę. (Europos parko g., įkalnė tokia pati, kaip ir tarp Baltupiai ir Pušynas stotelių. Nuo š.m. birželio mėn. 13 d., sužinosim viską (gal ir video bus, kaip triašiai važiuoja į įkalnę).Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
-
Bet visus nepatogumus, sutikite, nustelbia vienas labai svarbus patogumas - kai iš vienos vietos išvyksta daug maršrutų įvairiausiomis kryptimis.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.
Stotis - lyginant koks anksčiau buvo persėdimų taškas, dabar sumažėjęs. Bet patogumas - nori iki st. "Salininkai" - trys autobusai, trys stotelės. Nori iki Kudirkos? Dvi stotelės, keli maršrutai. Nėra patogu.
Abi vengtinos, jei galima persėsti kitaip
Comment
-
Taip, SĮSP ir internete stoteles išskyrė, ir yra tas aiškumas kaip kas važiuoja.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet visus nepatogumus, sutikite, nustelbia vienas labai svarbus patogumas - kai iš vienos vietos išvyksta daug maršrutų įvairiausiomis kryptimis.
Klausimas ar būtų įmanoma Stotyje kažkaip padaryti "atstovos/sulaipinimo stotelę" ir "išvykimo stotelę".
Pavyzdys:
Nemenčinės pl. stotelė. Kol nebuvo troleibusų linijos į Saulėtekį, studentai ir visi kam kelias stoteles važiuoti, laukdavo trumpoje Nemenčinės pl. stotelėje. O kas važiuodavo toliau ir norėdavo sėdėti patogiai, Antakalnio žiede laukdavo konkrečioje (anksčiau jų buvo gerokai daugiau nei dvi dabar) "sulaipinimo stotelėje" kur nors čia. Autobusas, tarkim 17, išvažiuodavo iš skirtos vietos Antakalnio žiede, tada po viaduku apsisukdavo ir pravažiuodavo degalinę, vėl apsisukdavo ir stabtelėdavo Nemenčinės pl. stotelėje.
Comment
-
Iš pertraukiamo važiuoti negali - tik iš dvipamaininio. Vairuotojo darbo valandos gausis kosminės tada: 6-10 val. + 15-23 val. = 12-13 val.?Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąGreičiausiai važiuos autobusai iš 13, 35, 36, 66, 58, 115 maršrutų, tai gali būti iš pertraukinių grafikų iš bet kurio maršruto.
Nu jau tikrai pritariu visais 100%. Su kiekvienais metais žmonių vis daugiau ir daugiau važiuoja.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.
Tai jau buvo aptarta - kelias nuo Rokantiškių kapinių į viršų iki sodų yra standartinio autobuso pločio ir praktiškai be galimybės prasilenkti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą37 turėtų važiuoti iki Kalno g.
115A galėtų važiuoti ->Norfa->Šiaurės g.->Rimi->Kalno g.->žiedas.
Jeigu gyventume Kaune, pasisakymas būtų logiškas. Dabar gi tai nesamonė. Tas pats, kas sakyti "tiek sudvejintų, tiek prailgintų autobusų".Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąbuvo bandymas tiek triašių tiek ilgų autobusų
Comment
-
Čia humoras, sarkazmas ar realybė? Panašu į pirmą arbą antrą...Parašė Mettal Rodyti pranešimąNu jau tikrai pritariu visais 100%. Su kiekvienais metais žmonių vis daugiau ir daugiau važiuoja."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Realybė.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąČia humoras, sarkazmas ar realybė? Panašu į pirmą arbą antrą...
Comment
-
Pagal statistikos departamentą iš Lietuvos irgi emigravo tik šeimos su 9-ais ir daugiau vaikų. Kažkaip nesitiki tokia realybė, man panašiau į keleivių masišką mažėjimą, ypač nuo 2010 metųParašė Mettal Rodyti pranešimąRealybė."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Erzina, bet nieko čia nepadarysi. Juk pagal paros apyvarta, Žaliojo t. nuo centro stotelė - rekordininkė po Stoties st.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.
Labiau problematiška, mano galva, yra Žaliojo tilto stotelė centro link. Joje telpa per mažai autobusų/troleibusų, ilgai užtrunka, kol pravažiuoja šviesoforą. Manau, reikia griauti tuos plačius laiptus prie įvažiavimo į stotelę ir tada dar viena transporto priemonė tilptų stotelėj, vis šis tas.Paskutinis taisė liootas; 2016.06.02, 16:28.
Comment
-
Prašom atsakymas:Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPrie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių mikrorajonų gyventojus (aišku, jeigu yra maršrutas į Senamiestį, tasai negalioja). Juk nekalbu apie nedideles gyvenvietes - iš ten pakanka ir prie artimiausio transporto mazgo privežti.
Beje, įdomu, ar Europos parko gatvės įkalnė (tarp Juozapiškių st. ir Naujanerių) nėra pernelyg stati ilgiesiems autobusams?
Statumas turi mažai įtakos ilgoms transporto priemonėms – jos yra su pakankamai galingais varikliais. Todėl 66 maršrute kursuos triašiai autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Gal bendrai kažkur ir mažėja jų, tačiau ne 115. Va šiandien mačiau, kaip iš Klinikų link sodų nuvažiavo sausakimšas Noge Sprinter. Ir čia prie 3-4 reisų į valandą, kuomet seniau pakakdavo 2 ~16 vietų mikrobų.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPagal statistikos departamentą iš Lietuvos irgi emigravo tik šeimos su 9-ais ir daugiau vaikų. Kažkaip nesitiki tokia realybė, man panašiau į keleivių masišką mažėjimą, ypač nuo 2010 metų
Comment
-
Aš sakiau, kad sodai nyksta, o ne keleivių srautai 115. Kodėl tai svarbu?Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal bendrai kažkur ir mažėja jų, tačiau ne 115. Va šiandien mačiau, kaip iš Klinikų link sodų nuvažiavo sausakimšas Noge Sprinter. Ir čia prie 3-4 reisų į valandą, kuomet seniau pakakdavo 2 ~16 vietų mikrobų.
Nes VVT vasarą:- į sodus reisai - intensyvinami, nes daug žmonių važiuoja kasdien pirmyn atgal, arba kelioms dienoms. Keleivių skaičius išauga (lyginant su pavasariu).
- gyvenamuosiuose, pramoniniuose rajonuose - mažinami dėl atostogų, nes keleivių kiekis sumažėja (lyginant su pavasariu).
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPo centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.Taip, centrui reikia VT. Automobilių eismo ribojimas ne priežastis nepaleisti vieno ar dviejų normalių centro maršrutų. Tik reikia išvalyti gatves, kad galėtų pravažiuoti normalūs autobusai (12 m gal per dideli, grynai dėl judrumo, bet 9-10 m būtų pats tas), o ne mikrobai. Nes pastarųjų beveik 30 metų politika, pradėta dar tarybiniais metais buvo centro ir senamiesčio palikimas be VT stumiant jį į periferiją. Jei tarybiniais laikais automobilių nebuvo daug, tai žmonės buvo priversti vaikščioti. Dabar gi reikia normalaus VT, tuo labiau, kad uždarius eismą Gedimino pr. Senamiestis tapo dar prasčiau pasiekiamas VT, nes tas, kuris yra kursuoja per retai.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŠiaip ar taip tos 15min. iki VT - ekstra atvejis. Dažniausiai prireikia eiti mažiau laiko
Comment
-
Tai va kolegos. Net pagalvojau, uždraudus Gedimino pr. lengvąsias auto, galėtų būti VT arterija be kamščių. Žygymantų, Goštauto gatvės yra tolokai nuo darbo vietų (vienoje pusėje išvis upė). O kamščiai būna žiaurūs.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, centrui reikia VT. Automobilių eismo ribojimas ne priežastis nepaleisti vieno ar dviejų normalių centro maršrutų. Tik reikia išvalyti gatves, kad galėtų pravažiuoti normalūs autobusai (12 m gal per dideli, grynai dėl judrumo, bet 9-10 m būtų pats tas), o ne mikrobai. Nes pastarųjų beveik 30 metų politika, pradėta dar tarybiniais metais buvo centro ir senamiesčio palikimas be VT stumiant jį į periferiją. Jei tarybiniais laikais automobilių nebuvo daug, tai žmonės buvo priversti vaikščioti. Dabar gi reikia normalaus VT, tuo labiau, kad uždarius eismą Gedimino pr. Senamiestis tapo dar prasčiau pasiekiamas VT, nes tas, kuris yra kursuoja per retai.
Comment
-
Betgi sugalvojo daryti visokius renginius prospekte jį uždarant. Vadinasi, visas tas muges ir netgi visokias eitynes reikėtų organizuoti kitur. O šiaip tai iš tiesų, juk buvo žadėta, kad po rekonstrukcijos Gedimino prospektas bus pėsčiųjų zona. Pirmus kelis metus dar kažkiek ribojo automobilių eismą, dabar visiškai neberiboja, jei nėra renginių.
Comment
-
Vystant Gedimino pr. išnaudojimo VT mintį, galima būtų VT leisti prospektu tik darbo dienomis, o savaitgaliais ir švenčių dienomis – ne ir naudoti prospektą mugėms/eitynėms ir pan. Konfliktinė diena gali gautis penktadienis, nes įvairios mugės dažnai pradedamos jau penktadienį, o eitynių darbo dienomis tikrai retai pasitaiko (be to, jų metu VT gali ir kiek lukterėti).
Būtų panašiai kaip Klaipėdoje buvo (ir kartais tebėra) su Tiltų gatve.
Iš kitos pusės – ar Gedimino prospekto danga atlaikytų sunkiasvorius autobusus ar troleibusus. Provėžos kertant prospektą J. Tumo-Vaižganto gatve daug ką pasako...
Comment
-
Man atrodo, arba jau VT atiduoti, arba renginiams. Nes jeigu VT atiduoti, tai logiška ten ir kontaktinį tinklą perkėlti būtų (manau net iki pat Lukiškių aikštės). Tai yra 2, 3, 10, 17 ir 20 trolebusai važiuotų Gedimino prospektu. O jeigu ten savaitgaliais renginiai, tai šie maršrutai lieka ant ledo (na arba autonominė eiga). Bet mano manymų tai nėra praktiška, geriau jau kažkaip Žygimantų gatvėje problemą reikia išspręsti (pvz. praplatinti ir padaryti A juostą iki pat Operos sankryžos).Vystant Gedimino pr. išnaudojimo VT mintį, galima būtų VT leisti prospektu tik darbo dienomis, o savaitgaliais ir švenčių dienomis – ne ir naudoti prospektą mugėms/eitynėms ir pan.
Comment
-
Jie buvo trumpalaikiai, leido dirbti su 1994 metų gamybos transporto priemonėmis.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNesuprantu, o tai kaip tada konkursai 9,13,20,28,40,56,61 ir 114 praėjo be jokių stabdymų ?
Čia buvę privatininkai supyko ir padavė į teismą, kad savivaldybė nori kelti kokybę (naujų autobusų) ir reikalauja tam tikrų garantijų (palyginamo dydžio apyvartos su konkurso verte)
Comment
Comment