Pamirštat faktą, kad stambus privatus vežėjas turi žymiai daugiau finansinių pajėgumų ir privalumų. Vienas svarbiausių - autobusų pirkime. Jeigu įmonė veikia visoje Europoje, tikėtina, kad kasmet daro užpirkimus mažiausiai dešimtims autobusų + turi kontaktus, leidžiančius derėtis dėl mažesnių kainų. Taip pat privati stambi įmonė gali lanksčiau žiūrėti į grąžą.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tie patys vairuotojai bus. Iš VVT maršrutus atims, atiduos privatininkui ir tiek. Bendra autobusų masė, taigi ir vairuotojų poreikis, maršrutuose nedidės iš esmės, nes tam bukai nėra pinigų. Ir taip po reformos išsipūtė maršrutų tinklas ir transporto priemonių poreikis, o keleivių iš esmės nepadaugėjo, pajamų už bilietus nepakanka normaliai VT plėtrai.
 
 Dar kartą kartoju, kad autobusus Vilnius galėtų pirkti už ES lėšas ir prisidėti tik ~20 proc. savo lėšų. Gi privatininkas viską pirks už banko kreditą, kurį paskui grąžins iš uždirbtų lėšų, kurios ne kas kita, kaip keleivių sumokėti pinigai už bilietus. Gi perkant už ES lėšas NIEKO grąžinti nereikia. Kiek galima ant pirštų aiškinti? Visi kiti privatininko "privalumai" nublanksta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPamirštat faktą, kad stambus privatus vežėjas turi žymiai daugiau finansinių pajėgumų ir privalumų. Vienas svarbiausių - autobusų pirkime. Jeigu įmonė veikia visoje Europoje, tikėtina, kad kasmet daro užpirkimus mažiausiai dešimtims autobusų + turi kontaktus, leidžiančius derėtis dėl mažesnių kainų. Taip pat privati stambi įmonė gali lanksčiau žiūrėti į grąžą.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 21:10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką tu čia bandai įrodyt? Kas jau kas, bet VVT geriau nieko nedarys ir nuomosis senus laužus, nei stengsis gerint paslauga ir kaulyt iš savivaldybės pinigų Niekam čia neįdomu, kad kaulys teisėtai uždirbamus pinigus privatininkas. Visi nori pagaliau normalių autobusų, o ne toliau šert VVT veltaėdžių šutvę. Viskas normaliai su tuo konkursu, klausimas ar atsiras toks privatininkas Niekam čia neįdomu, kad kaulys teisėtai uždirbamus pinigus privatininkas. Visi nori pagaliau normalių autobusų, o ne toliau šert VVT veltaėdžių šutvę. Viskas normaliai su tuo konkursu, klausimas ar atsiras toks privatininkas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek Klaipėdoje moka už kilometrą?
 
 Tau neįdomu, neturintiems žalios supratimo apie ekonomiką neįdomu. Norisi tik čia ir dabar. Deja, Lietuva pinigų nespausdina. Norai turi būti ekonomiškai pagrįsti. Stebuklų nebūna. Nieko sistemingai neinvestuojant į VT 25 metus nėra ko norėti, kad būtų geras susisiekimas. Privatininko pakvietimas - ne investicija. Jis nieko neinvestuos, jis varys verslą iš tų pačių pinigų, kurie dabar sukasi VT, plius dar mokės bankams ir išveš pelną į užsienį, jei tai užsienio kompanija. Gi VT reikia realių negrąžinamų )taip, būtent, nes valstybė ir savivaldybė 25 metus prasiskolino VT nieko į jį neinvestuodama, todėl dabar yra tik du keliai - arba tolesnė vegetacija, arba investavimas) investicijų iš valstybės, savivaldybės ar ES lėšų. Privatininkas negrąžintinai neinvestuoja, dar kartą kartoju. Sistemoje besisukančių pinigų nepakanka ir taškas. Taip, galima juos efektyviau panaudoti, bet tai ne panacėja, pati per save sistema nepadarys kokybinio šuolio dėl lėšų trūkumo. Gi esamo VT efektyvinimas yra VVT valdymo sutvarkymas. O tai tiesioginė savivaldybės funkcija ir pareiga (skiriant vadovus, valdybą sudarant ir kontroliuojant įmonės veiklą). Taip kad nereikia čia varyti ant VVT, kai kalta yra savivaldybė, kuri nieko nenori ir toliau keisti ir daryti - geras dėdė iš užsienio viską padarys. Už ką gauna mokesčių mokėtojų pinigus valdžia? Už darbą savo tiesioginį ar už valdymo paslaugų perdavimą tretiems asmenims? Tai jei už perdavimą, nafig tarpininkas valdžios pavidale reikalingas?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKą tu čia bandai įrodyt? Kas jau kas, bet VVT geriau nieko nedarys ir nuomosis senus laužus, nei stengsis gerint paslauga ir kaulyt iš savivaldybės pinigų Niekam čia neįdomu, kad kaulys teisėtai uždirbamus pinigus privatininkas. Visi nori pagaliau normalių autobusų, o ne toliau šert VVT veltaėdžių šutvę. Viskas normaliai su tuo konkursu, klausimas ar atsiras toks privatininkas Niekam čia neįdomu, kad kaulys teisėtai uždirbamus pinigus privatininkas. Visi nori pagaliau normalių autobusų, o ne toliau šert VVT veltaėdžių šutvę. Viskas normaliai su tuo konkursu, klausimas ar atsiras toks privatininkas
 VVT teisėtai uždirbtų pinigų negauna pilna apimtimi - savivaldybė nesumoka nei už lengvatas, nei dotacijų ta apimtimi, kuri priklauso. Nes bukai neturi pinigų. Iš ko mokės privatininkui? Iš tų pačių už bilietus surenkamų lėšų. Kas liks - VVT.
 Pelno privatizavimas, nuostolių socializacija. Visur taip yra, kur tik privatus verslas įlenda į valdišką kišenę.
 Todėl užtenka čia skiesti apie privataus verslo "privalumus". Tai bus parazitas ant VVT kūno. Tokių parazitų savivaldybė jau priveisusi daug. Kaip didžiausi iš jų - šilumos ūkio nuomininkai.
 Iš konkurso tikriausiai bus šnipštas. Užsieniečių netenkins maža kaina už kietas (visgi 100 naujų autobusų per gan trumpą laiką) sąlygas, o lietuviškos firmos nepajėgios įsigyti tiek naujų autobusų.
 Todėl įtariu, kad vėliau bus kitas konkursas su kur kas švelnesnėmis sąlygomis, galbūt mažesniu autobusų kiekiu, galbūt naujų autobusų reikalaus tik dalies, o likusiems bus 5 metų amžiaus riba nustatyta, nereikalaus kondicionierių ir t.t.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.06, 10:38.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Vilniaus viešąjį transportą gali grįžti įlipimas pro priekines duris
 
 http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70911436Vilniaus valdžia paskelbė tarptautinį privataus vežėjo konkursą – jo laimėtojas turės vežti keleivius naujais autobusais. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė sako, jog 100 naujų autobusų turėtų pradėti važinėti kitų metų pradžioje.
 Paklausta, ar įmanoma Vilniuje sulaukti nemokamo viešojo transporto, M. Gusarovienė teigė, kad tai pareikalautų didelių savivaldybių išlaidų.
 Kalbėdama apie naujoves viešajame transporte, pašnekovė neatmetė galimybės, kad bus grąžinta įlipimo per priekines duris sistema. Tai esą gali sumažinti asocialių asmenų skaičių viešajame transporte.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...?show=commentsParašė Al1 Rodyti pranešimąKiek Klaipėdoje moka už kilometrą?
 Dviejuose paketuose nugalėtoju pripažinta savivaldybės valdoma įmonė UAB „Klaipėdos autobusų parkas“. Jos pateikti įkainiai (su PVM) buvo: pailginto autobuso (M3CG) ridos kilometrui – 1,37 Eur, įprasto miesto autobuso (M3CE) ridos kilometrui – 1,19 Eur, mažesnės talpos autobuso (M2 CV/CU) ridos kilometrui – 0,98 Eur. Šiuose paketuose vežėjas privalo užtikrinti ekologiškesnę (autobusų, varomų suspaustomis dujomis) ridą.
 
 Vieną maršrutų paketą laimėjo UAB „Pajūrio autobusai“, už vieną įprastinio miesto autobuso ridos kilometrą pasiūlę (su PVM) 1,04 euro. Su tokiu pačiu įkainiu ketvirtajame pakete nugalėtoja pripažinta KTKB „Gintarinis vairas“.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cha, cha, cha. Už tokią kainą tik senais autobusais galima vežti. O Vilniuje svaigstama apie 100 naujų autobusų, kurių įsigijimas būtų dengiamas būtent iš kilometro kainos, mokamos vežėjui... KLAP'ui mokama daugiau, nes didelė dalis pervežimų atliekama naujais ekologiškais autobusais. Bet į tą kainą irgi praktiškai neįeina naujų autobusų įsigijimas, kuris buvo finansuojamas valstybės ir ES. Įeina tik ta ta dalis, kuria prisidėjo pats parkas. Bet tai visgi yra ne daugiau nei senų autobusų įsigijimo kaina. Gal Vilnius pasiūlys 2 Eurus? Tai nerealu. Jei taip būtų, tai tuomet akivaizdus VVT žlugdymas gautųsi. Bet to liberalai ir siekia - sužlugdymo ir prichvatizacijos. Vakarų Europoje dažniausiai taikomas toks modelis - privatininkas nedisponuoja transporto priemonėmis, jis jas pagal sutartį nuomojasi iš savivaldybės. Tada ir ridos kaina, mokama vežėjui visai kita, į ją taip pat neįeina autobusų įsigijimo išlaidos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikus pavyzdys Kauno Kautra. Savivaldybė juos gerokai išdūrė. O dabar turėjo pakelti kainas, kad kompensuotų išlaidas dėl investicijų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPlėtė dviračių sistemą ir matom kuo baigėsi. Treti metai, išskyrus kelias naujas Žirmūnuose, plotas nedidėja.
 
 Tas pats bus ir su konkursu 
 Arba grąža turi būti milžiniška, arba niekas nemerks pinigų jei atsiperkamumas visiškai ant ribos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo balandžio 20 d. dėl vakarinio aplinkelio statybos darbų eilinį kartą keičiama 32 maršruto trasa. Link Pašilaičių trasa keičiama nežymiai- iš Pilaitės pr. į Sidaronių g. įvažiuos ne per vakarinį aplinkelį, o nauja jungiamąja gatve. Tuo tarpu link Žvėryno, dėl galimybės apsisukti nebuvimo, iš Sidaronių g. autobusas išvažiuos į Pilaitės pr. ir važiuos iki Pilaitės pr. ir Papilėnų g. sankryžos, kurioje ir apsisuks, papildomai sustojant Smalinės stotelėje. Dėl lanko per Pilaitę, reiso trukmė pailgės maždaug 2-5 min. (priklauso nuo konkretaus reiso).
 
 Plačiau čia:
 Vilniaus viešojo transporto sistemoje pokyčiai – keisis 32 ir 73 autobusų maršrutų trasos
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus savivaldybės pažadas: per trejus metus gatvėse – vien nauji autobusai
 
 VVT:Dar šiemet į Vilniaus viešojo transporto sistemą įsilieti turi privatus vežėjas. „Paskelbtas privataus vežėjo konkursas, gegužės 16 dieną bus atplėšiami vokai ir per dešimt mėnesių nuo sutarties pasirašymo į Vilniaus transporto sistemą įsilies 100 naujų autobusų, kas pakels sistemą į naują lygį“, – sakė transporto klausimus kuruojantis vicemeras Linas Kvedaravičius.
 
 Ir tai tik pradžia: „Mūsų tikslas – kad per trejus metus keleiviai būtų vežami tik naujais autobusais. Kiekvienais metais savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ įsigis po 50 naujų autobusų. Privataus vežėjo atėjimas irgi bus postūmis į priekį, gerinant susisiekimą viešuoju transportu.“
 Skaičiuoju. Man išeina: pagal sutartį 2017 m. +100 vnt., 2018 m. +50 vnt., 2019 m. +50 vnt. Dar 40 perka VVT.Darbo dienomis į miesto gatves keleivių vežti išvyksta 339 autobusai ir 188 troleibusai
 Išeina apie 240. Be to, yra apie 50 nupirkta nuo 2012 m. Suma ~290 vnt.
 
 Žodžiu, visi nauji nebus. Priskaičiuoti Volvo iš 2006? Arba naujas - reiškia "ridą pradėjo Vilniaus mieste". Tada ir Karosa naujas.
 
 Antras klausimas. Tarkime pavyksta visi konkursai, 290 naujų autobusų ir suplūsta keleiviai. Padidėja 15 proc.. Reikia didinti dažnį - iš kur trūkstami autobusai?
 Comment





 Galų gale nenustebčiau, jei "Kautra" ras kam iškišt mikrobus, užrauks mikrobų verslą dar ankčiau nei 2019metai.
 Galų gale nenustebčiau, jei "Kautra" ras kam iškišt mikrobus, užrauks mikrobų verslą dar ankčiau nei 2019metai.
							
						
Comment