Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po švieslentės atsiradimo toje vietoje, A12 grafikas pakabintas kartu su A16 ir A61. Tad, galima sakyti, atskiros A12 stotelės įlaipinimui kaip ir nėra.Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> 12 stotelė netinka, nes ten ji dažnai užimta priemiestinių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuščias buvo todėl, kad nevažiavo iš miesto / į miestą pvz. būtų važiavęs maršrutu Ateities g. - Europos parkas arba Žalgirio g. - Europos parkas, tikrai keleivių atsirastų ir daugėtų, tada Juozapiškių stotelė būtų populiari. Na tai kad tas priemiestinis nesilaiko grafiko visada nuvažiuoja 5 min., anksčiau. Didžioji dalis ten gyvenančių dirba Vilniuje ir turi Vilniečio kortelę ir savo vaikus leidžia į Balsių mokyklą, į miesto darželius, o susisiekimo normalaus neturi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą146 važiuoja tiek dažnai, kiek jo ten ir reikia. Pagrindinis srautas yra iki Skirgiškių, Juozapiškių st. turbūt vienetai lipa. Juk jau bandyta ten leisti seną 76 maršrutą- tuščias dažniausiai važinėjo. Europos parkas tikrai nėra populiariausių Vilniaus lankytinų vietų sąraše- tą puikiai įrodė ir praktiškai nuliniai 76 maršruto srautai. Atskiro maršruto ten tikrai nereikia, pakaktų, kad 146 keliais reisais arba pagal pageidavimą ten užsuktų. Ir miesto terminuoti bilietai čia niekuo dėti- tam, kas tikrai norės nuvykti į Europos parką, ne problema papildomai už priemiestinį susimokėti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.
 
 O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Vilniaus raj. sav., buvo rašytas raštas, bet jie jų tiesiog net neskaito, standartinis atsakymas ateina, net su kopija VMS, kad pradėtų bendradarbiauti, juk tas pats Vilniečio bilietas galioja galioti nors VRAPO autobusuose, jau būtų pažanga, bet VMS IR VRSA nelabai sutaria. O kaip tai padaryti, kad VMS su VRSA susitartų dėl Vilniečio kortelės galiojimo priemiestiniuose maršrutuose miesto ribose? Nes apie tai jau senokai galvoju, bet niekaip nesugalvoju, kaip įtikinti VRSA sutikti su VMS pasiūlymais ir prašymais dėl VT.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.
 O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
 Bet Europos parkas vasaros sezonu paskutinius lankytojus įleidžia 19 val., o šaltuoju sezonu 17 val., oficaliai dirba nuo 10 val., bet užsidarymo laiko nenurodo, nurodo, kad dirba iki sutemų, kol visiškai sutemsta. Tai pvz. 19 val., įėjus į Europos parką, ir po to jau turėtų laukti ryto, nes 146 būtų tik 7:00 val., ir dar 0,5 km., reikia eiti iki pagrindinės gatvės Europos parko g., nes iki jo neužsuka.
 Nieks iš Naujanerių sodų ir gyvenvietės neina į Sakališkių g., nes st. Pagubės sodai link miesto yra įrengta nesaugioje vietoje ir ją gyventojai nesinaudoja. Ir iki Sakališkių g., yra toli eiti, kaip ir iki St. Naujaneriai. Pridedu schemą, kuriomis gatvėmis gyventojai eina į Naujanerių stotelę tai yra nuo Naujanerių sodų galo yra 1,90 km., beveik du kilometrai trumpesnių kelių nėra, o jeigu yra jie yra netinkami vaikščioti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 37 maršrutą reikia tobulinti:Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKol 37 važiuoja dideli autobusai, apie pratęsimą iki Kalno gatvės negali būti nė kalbos <...> Be to, kam to reikia? 115 važiuoja itin dažnai- ne problema persėsti.
 1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
 2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
 3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VRM ministras 2014 m. gale kalbėjo apie žiedinių savivaldybių prijungimą. Tada išsispręstų viskas automatiškai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
 Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
 
 Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk rašė:Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
 kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kokia iš to nauda? Gyveni Skirgiškėse - vistiek moki. Nes ne miesto ribos. Taip pat Rudamina, Kurpioniškės, Riešė.Parašė digital Rodyti pranešimąJuk rašė:
 kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortelePaskutinis taisė Fulgur; 2015.08.07, 13:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su 37 reikia kažką daryti, nes dabar ten oro vežiojimas darbo dienomis. Jeigu juo būtų paleisti 2 mažos talpos autobusai, tai tikrai galėtų važiuoti toliau iki Kalno g. Toliau į N. Vilnią jau nėra prasmės jį leisti, nes ten transporto ir taip nemažai (115).Parašė Fulgur Rodyti pranešimą37 maršrutą reikia tobulinti:
 1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
 2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
 3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis 
 Tačiau yra keli "bet":
 1. 63 poilsio dienomis 10-14 val. važinėja prigrūstas ilgas autobusas, o kokia situacija 37? Midibusai gali nesusitvarkyti su keleivių srautu.
 2. kaip suderinti "mažų" 37-ų eismą per vėlines su "dideliais" 37? Kad nebūtų sausakimšo mažylio, važiuojančio prie apylaisvį ilgą.
 3. nėra tiek daug mažos talpos autobusų, kad jų užtektų dar vienam maršrutui. 11 ir taip jau labai dažnai dažnai važiuoja dideli.
 
 2 esminiai trukdžiai šio maršruto keitimui yra mažų autobusų trūkumas ir/arba labai siauras pravažiavimas į kalną iškart už Rokantiškių žiedo link Kalno g. Geriausias sprendimas būtų nukasti velniop tuos kalno šlaitus ir leisti 37 trumpą autobusą iki Kalno g. ar net išvis dalimi reisų į Mickūnus vietoje panaikinamo 67-o.
 
 Todėl tokiais atvejais remiamasi ne administraciniu padalijimu, o tarifų zonomis (žr. Klaipėda, Varšuvą http://www.ztm.waw.pl/?c=198&l=1).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr kokia iš to nauda? Gyveni Skirgiškėse - vistiek moki. Nes ne miesto ribos. Taip pat Rudamina, Kurpioniškės, Riešė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, Klaipėdoje administracinis padalijimas ir sutampa su tarifų zonomisParašė Mettal Rodyti pranešimąTodėl tokiais atvejais remiamasi ne administraciniu padalijimu, o tarifų zonomis (žr. Klaipėda, Varšuvą http://www.ztm.waw.pl/?c=198&l=1). taigi analogiškai reiktų padaryti ir Vilniuje. Įvesti dviejų zonų mėnesinius - Vilniaus miesto savivaldybėje galiotų I zonos bilietai, o jei jau važiuoji į Riešę, Zujūnus ar dar bala žino kur (nesvarbu ar su VVT ar su VRAPU) - perki II zonos mėnesinį, kuris galioja ir Vilniaus rajono savivaldybėje. Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti taigi analogiškai reiktų padaryti ir Vilniuje. Įvesti dviejų zonų mėnesinius - Vilniaus miesto savivaldybėje galiotų I zonos bilietai, o jei jau važiuoji į Riešę, Zujūnus ar dar bala žino kur (nesvarbu ar su VVT ar su VRAPU) - perki II zonos mėnesinį, kuris galioja ir Vilniaus rajono savivaldybėje. Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti analogiškai būtų galima ir 30 ir 60 minučių vienkartinius pertvarkyti į I ir II zonos vienkartinius. Tik ar verta ? analogiškai būtų galima ir 30 ir 60 minučių vienkartinius pertvarkyti į I ir II zonos vienkartinius. Tik ar verta ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai tiek miesto, tiek rajono Vt, mano galva turėtų, vieningą bilieto sistemą. Taip atsirastų ir terminuotas bilietas tiek miesto, tiek rajono VT. Žinoma, jis būtų kur kas brangesnis nei tik miesto teritorijoje galiojantis bilietas. Bet keleiviams vistiek tai būtų patogiau ir pigiau nei pirkti ir miesto, ir priemiestinio transporto bilietus. Dar galėtų būti atskira rūšis- bilietas, galiojantis mieste ir rajone iki 5-10 km nuo miesto ribos. Jis būtų apie 10 proc. brangesnis už tik mieste galiojantį bilietą. Į šią zoną patektų ir visi už miesto ribos išvažiuojantys VVT maršrutai (12,16, 68 ir kt.). Na, o perkantys vienkartinius bilietus ir toliau mokės už kilometražą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVRM ministras 2014 m. gale kalbėjo apie žiedinių savivaldybių prijungimą. Tada išsispręstų viskas automatiškai.
 Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
 
 Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.
 
 Bet pagrindinis dalykas yra tame, kad miesto ribose keleiviai galėtų su 1 bilietu važiuoti tiek miesto, tiek priemiesčio VT. Taip atsiras galimybė pertvarkyti maršrutų tinklą ir mažinti nereikalingą miesto ir priemiesčio VT dubliavimąsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Hm, tiesa. Vadinasi tegu ten būna pavyzdys "Klaipėda prieš 1-2 metus", kuomet 7 maršrutas į Mazūriškius važiavo pagal I zonos tarifą.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, Klaipėdoje administracinis padalijimas ir sutampa su tarifų zonomis 
 
 Aš nesutikčiau su tokia sistema. Daugybe metų pagal miesto tarifą važinėję Zujūnų, Buivydiškių, Skaidiškių, Rudaminos ir t.t. gyventojai staiga turės skirti daugiau pinigų kelionei, kurios kokybė vargu ar atitiks pabrangimą. Ypatingai protestuotų Zujūnai ir Buivydiškės, kur rajono transportas, kažin ar išvis kada nors gyvenime važinėjo. Mažiau skausmingas būtų skirstymas į zonas pagal Varšuvos modelį. Ten ne visur miesto riba reiškia tarifo ribą. Ankstesniame pranešime pateikiau nuorodą į maršrutų schemą, kurioje Przystanek graniczny reiškia paskutinę I zonos stotelę. Vilniuje II zona būtų naujai įtraukiami į bendro bilieto sistemą maršrutai, pvz. 101 Rastinėnai - I zona iki Vaivadiškių, toliau - II; 227 Valčiūnai - I zona iki Kinelių arba Juodšilių (čia jau atskiros diskusijos vertas klausimas), toliau - II.Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti <...> Tik ar verta ? <...> Tik ar verta ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet tokiu atveju būtų šiokia tokia nelygybė - kodėl Vaivadiškės, esančios Vilniaus rajono savivaldybėje, galėtų važinėti su I-os zonos bilietu, o jau Koplyčninkai (tas pats Vilniaus raj., sekanti 101 stotelė), kuriuos nuo Vaivadiškių skiria viso labo 2 minutės kelio autobusu turėtų mokėti žymiai brangiau, ir važinėti su II-osios zonos bilietu ? Nelabai sąžininga, taigi geriau visą Vilniaus rajoną priskirti II zonai. Taip, pyks Buivydiškės su Skaidiškėmis, tačiau jau jeigu gyvena Vilniaus rajone - tai ir kaina atitinkamai turėtų būti kiek didesnė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaivadiškes siūlau dėl to, kad ten jau dabar važiuoja miesto maršrutas su miesto tarifu. Tai yra kompromisinis variantas. Esu įsitikinęs, kad jūsų siūlomas griežtas "ne miestas - mokėk daugiau" variantas būtų sutiktas priešiškai netgi savivaldybių atstovų, jau nekalbant apie paprastus keleivius. Nebent sugebėtumėte įrodyti tokio varianto naudą  
 Comment






Comment