Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Įpilu žibalo į ugnį dėl 30-o maršruto:
Užklausiau SĮSP'ofacebook sienoje:
"30 maršruto autobusai ir važiuos į centrą – Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. yra kuo tikriausias Vilniaus centras. Be to, maršrutas važiuos per Kalvarijų g. sulaukus gyventojų prašymų, kad būtų galima patogiau pasiekti Kalvarijų g. ir Šiaurės miestelyje įsikūrusias įstaigas ir kitas lankytinas vietas. Tai galioja ir priešinga kryptimi keliaujantiems – Šiaurės miestelyje gyvena daug jauno amžiaus vilniečių, kurie važiuoja dirbti į Pilaitės pr. esančius verslo centrus."
Comment
-
Po centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikėtų kažkokio normalaus centro maršruto. Jis turėtų būti dažnas ir privežti nuo G iki objektų centre. Tokio nėra, nes 11 yra per retas, o 88 kilpa į oro uosta patinka turistams, bet ne miesto gyventojams. Iš kiekvieno rajono neprivežiosi be persėdimų į centrą.
Comment
-
a115 atsiranda po vieną papildomą reisą per valandą (ir tik piko metu) tik todėl, kad a67 trasa yra trumpinama. Grubiai tariant, vienas 12 metrų a67 keičiamas mažos talpos a115. Nors šiuo atveju vasarą čia problemų neturėtų kilti, bet Jūsų ideologija "SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius" čia netinka.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNes atsirado poreikis. Reiškiasi, SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius ir specialiai tų VT kursavimo intervalų tikrai negadina
Comment
-
Nematau net prasmės ginčytis. Jei gyveni viename centro pakraštyje, o dirbi kitame reiškia 15 min eiti, tada 10 min važiuoti ir vėl 15 min eiti yra normalu? Aš manau, kad tai skatina automobilizmą.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPo centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.
Comment
-
Ar daug važiuodavo iš Mickūnų į Kalno g.? Nebent kortom pas draugus pažaisti.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąa115 atsiranda po vieną papildomą reisą per valandą (ir tik piko metu) tik todėl, kad a67 trasa yra trumpinama. Grubiai tariant, vienas 12 metrų a67 keičiamas mažos talpos a115. Nors šiuo atveju vasarą čia problemų neturėtų kilti, bet Jūsų ideologija "SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius" čia netinka.
Comment
-
A115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO nuo birželio 13d. dažnina 115-ą. Autobusų yra, poreikis yra, rezultatas irgi. Reiškiasi, niekas piktybiškai VT kursavimo intervalams nekenkia.
Comment
-
O tu skaityt moki ? Gi parašiau, kad eismą centre reikėtų uždrausti. Tai kaip būtų skatinamas automobilizmas ten, kur tie automobiliai išvis nevažinėtų ? Be to, tie 15min. ėjimo centre yra ekstra atvejis, dažniausiai atstumai iki artimiausio VT yra mažesniParašė Fulgur Rodyti pranešimąNematau net prasmės ginčytis. Jei gyveni viename centro pakraštyje, o dirbi kitame reiškia 15 min eiti, tada 10 min važiuoti ir vėl 15 min eiti yra normalu? Aš manau, kad tai skatina automobilizmą.Paskutinis taisė 10.000; 2016.06.02, 11:04.
Comment
-
Būtent. Ten, kur padidėja poreikis, SĮSP padidina autobusų skaičių. Buvusiajam 30-am nepadidino, reiškiasi didelio poreikio nebuvo.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąA115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.Paskutinis taisė 10.000; 2016.06.02, 11:05.
Comment
-
Niekur nesakiau, kad 67 buvo reikalingas iki Kalno g. Pats daug kartų forume inicijavau diskusijas, kad jį reikia trumpinti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr daug važiuodavo iš Mickūnų į Kalno g.? Nebent kortom pas draugus pažaisti.
Nyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąA115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.
Comment
-
Sunku įsivaizduoti tokį draudimą. Atrodė išvarys brangus parkavimas, bet gyventojai, išsiderėjo išimtį, parkuoja butui po 2 mašinas santykinai nebrangiai. Viso mėnesiui 28 eur raudonojoje zonoje. Pigiau nei nuolatinisParašė 10.000 Rodyti pranešimąO tu skaityt moki ? Gi parašiau, kad eismą centre reikėtų uždrausti. Tai kaip būtų skatinamas automobilizmas ten, kur tie automobiliai išvis nevažinėtų ?
Comment
-
Kalno g. kažkada buvo "mikrorajono centriukas" to rajono, nes buvo parduotuvė.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNiekur nesakiau, kad 67 buvo reikalingas iki Kalno g. Pats daug kartų forume inicijavau diskusijas, kad jį reikia trumpinti.
Nyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.
Dabar tas "mikrorajono centriukas" pasislinko į Šiaurės g. ties Rimi ir Norfa. Bet nėra susisiekimo iš Rokantiškių sodų.
Dėl sodų - sodus keičia namai. Reiškia daugiau nuolatinių, mažiau vasarojančių.
Comment
-
Parduotuvė ten yra iki šiol. Buvo jau forume diskusijos ir apie a37 maršruto paleidimą iki Šiaurės gatvės, bet optimaliausio sprendimo neradome.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKalno g. kažkada buvo "mikrorajono centriukas" to rajono, nes buvo parduotuvė.
Dabar tas "mikrorajono centriukas" pasislinko į Šiaurės g. ties Rimi ir Norfa. Bet nėra susisiekimo iš Rokantiškių sodų.
Dėl sodų - sodus keičia namai. Reiškia daugiau nuolatinių, mažiau vasarojančių.
Comment
-
37 turėtų važiuoti iki Kalno g.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąParduotuvė ten yra iki šiol. Buvo jau forume diskusijos ir apie a37 maršruto paleidimą iki Šiaurės gatvės, bet optimaliausio sprendimo neradome.
115A galėtų važiuoti ->Norfa->Šiaurės g.->Rimi->Kalno g.->žiedas.
Comment
-
Geras kerosinasParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮpilu žibalo į ugnį dėl 30-o maršruto:
Užklausiau SĮSP'ofacebook sienoje:
"30 maršruto autobusai ir važiuos į centrą – Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. yra kuo tikriausias Vilniaus centras. Be to, maršrutas važiuos per Kalvarijų g. sulaukus gyventojų prašymų, kad būtų galima patogiau pasiekti Kalvarijų g. ir Šiaurės miestelyje įsikūrusias įstaigas ir kitas lankytinas vietas. Tai galioja ir priešinga kryptimi keliaujantiems – Šiaurės miestelyje gyvena daug jauno amžiaus vilniečių, kurie važiuoja dirbti į Pilaitės pr. esančius verslo centrus."
Reiškia Šiauriamiesteliečiai (dirbantys+gyventojai) labiau skundėsi nustatyta tvarka oficialiais būdais, o Pilaitės gyventojai tik forume verkšleno.
Comment
-
Prie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių mikrorajonų gyventojus (aišku, jeigu yra maršrutas į Senamiestį, tasai negalioja). Juk nekalbu apie nedideles gyvenvietes - iš ten pakanka ir prie artimiausio transporto mazgo privežti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikėtų kažkokio normalaus centro maršruto. Jis turėtų būti dažnas ir privežti nuo G iki objektų centre. Tokio nėra, nes 11 yra per retas, o 88 kilpa į oro uosta patinka turistams, bet ne miesto gyventojams. Iš kiekvieno rajono neprivežiosi be persėdimų į centrą.
Beje, įdomu, ar Europos parko gatvės įkalnė (tarp Juozapiškių st. ir Naujanerių) nėra pernelyg stati ilgiesiems autobusams?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.06.02, 11:56.
Comment
-
Mane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPrie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių
Stotis - lyginant koks anksčiau buvo persėdimų taškas, dabar sumažėjęs. Bet patogumas - nori iki st. "Salininkai" - trys autobusai, trys stotelės. Nori iki Kudirkos? Dvi stotelės, keli maršrutai. Nėra patogu.
Abi vengtinos, jei galima persėsti kitaip
Comment
Comment