Už papuošimą lemputėmis tai 10 balų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
VVT pranešė, kad tvarkaraštyje jis bus išskirtas "troleibuso simboliu", bet šiuo momentu (12:10) to dar nėra.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTransporto žemėlapyje jis niekaip neišskirtas? Įdomu būtų pamatyt gyvai, bet užtaikyt kad nori...
Comment
-
Na kiek viešina info, tai tik 19.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKituose maršrutuose bus bandomas, ar tik 19? Norėtųsi pamatyti 2-ame.
Taip pat noriu pasidžiaugti už VVT dėl šių keletos dalykų, jie yra šaunuoliai :
1. Kad visgi panoro išbandyti šį vienintelį pasaulyje trigubą Solaris naujos kartos troleibusą ;
2. Kad šventiškai papuošė, atrodo nerealiai ;
3. Kad itin plačiai stengėsi reklamuoti šį troleibusą feisbuke, rašė ne vieną postą (pranešimą), kėlė istorijas ;
4. Kad šiandieniniam poste pateikė net laikus, kuriais važinės, tai čia išvis patogumas ir net sukėlė norą jį išbandyti visiškai nesidominties žmonėms apie VT.
- 14 patinka
Comment
-
O čia kartais ne jūsų garsusis Dumalakas žegnojas šitą pragaro mašiną pamatęs
Šaiposi iš griozdo, kurį atgabeno į Vilnių: kas laukia tokio troleibuso vairuotojo?
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...tojo--21694468
Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Gerai jis visur prasisuka, o kai po savaitės vairuotojas pripras prie tokio ilgio troleibuso, tai spėčiau kad pravažumas net nesiskirs nuo įprastos armonikos. Bent jau taip buvo pagal šį troleibusą Taline vairavusio vairuotojo atsiliepimus + Vanhoolus ir Hesus vairuojančių vairuotojų atsiliepimus.Parašė VNS Rodyti pranešimąO čia kartais ne jūsų garsusis Dumalakas žegnojas šitą pragaro mašiną pamatęs
Šaiposi iš griozdo, kurį atgabeno į Vilnių: kas laukia tokio troleibuso vairuotojo?
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...tojo--21694468
Užtat yra kitų problemų:
1. Daug kur yra per trumpos stotelių įvažos
2. Gamykloje nebuvo įrengtos specialios kameros prie ūsų, todėl vairuotojas nemato, kur tuo momentu yra ūsai/tinklo dalis be elektros ir tai ženkliai sulėtina tokio troleibuso judėjimą.
Bet kaip teisingai pastebėjo Mantas95, pagarba VVT, kad apskritai išdrįso jį išbandyti ir dar jį reklamuoja
- 9 patinka
Comment
-
Tikrai būtų įdomu pamatyti, kaip jis telpa stotelėse Antakalnio g.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
1. Daug kur yra per trumpos stotelių įvažos
Comment
-
Gaudyti nebūtina, tereikia pasižiūrėti, kokiomis valandomis jis važiuojaParašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas iš besidominčių norės pagaudyt ir pafilmuot iš išorės?
https://www.stops.lt/vilnius/#trol/19
Gruodžio 14-15 d. ilgasis troleibusas važiuos: 5:23 7:08 9:53 11:56 13:56 15:50 18:26 20:28 22:13;
https://www.stops.lt/vilnius/#trol/19/b-a
Gruodžio 14-15 d. ilgasis troleibusas važiuos: 6:14 8:09 10:56 12:53 14:54 16:49 19:24 21:23;Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Bus proga kartu išbandyti kas būtų, jeigu nebūtų įvažų ir VT stotų tiesiog gatvėse.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tikrai būtų įdomu pamatyti, kaip jis telpa stotelėse Antakalnio g.
Comment
-
Ilgiausias Vilniaus troleibusas savaitgalį užstrigo žiede
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...su-po-sostine/
Paskutinis taisė VLR; 2021.12.21, 10:54.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip keistokas sprendimas, žinant tai, kad troleibusas su autonomine eiga. Kažkaip logiškiausia būtų tokiu atveju trosai su automatiniu nuleidimu/pakėlimu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąSkirtumas tik tas, kad pas Trollino 24 nėra trosų ir užkėlinėti srovės ėmiklius reikia su specialiu kabliu, kas šiek tiek pailgina visą procesą.
Comment
-
Vakarų Europoje beveik visi troleibusai be trosų, o su tokiais kabliais, nes pas juos šiaip sau gatvėje ūsai nekrenta (nes visas KT vos ne idealus).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Šiaip keistokas sprendimas, žinant tai, kad troleibusas su autonomine eiga. Kažkaip logiškiausia būtų tokiu atveju trosai su automatiniu nuleidimu/pakėlimu.
Automatiniam pakelimui/nuleidimui trosai įtakos nedaro - tam yra specialūs pneumatiniai (arba hidrauliniai, nežinau) cilindrai ant stogo, prie pat tos vietos, kur ūsai tvirtinasi prie kėbulo.
Žmogus, įkėlęs nuorodą, matyt, net nenorėjo straipsnio atsidaryti, pakako clickbaitinės antraštės
- 6 patinka
Comment
-
Jau pradedu priprasti po kiekvienu savo postu rasti Pilaičio ad hominem atakąParašė Pilaitis Rodyti pranešimąŽmogus, įkėlęs nuorodą, matyt, net nenorėjo straipsnio atsidaryti, pakako clickbaitinės antraštės
Kokiu pagrindu jūs manote, kad aš neperskaičiau teksto, turint omeny, kad aš tiesiog pasidalinau nuoroda ir apie ją net nieko nekomentavau? Kompleksai kažkokie kamuoja?
Comment
-
Būtent. Kažkaip keista yra, kai leidžiama nauja VT priemonė nelabai jai pritaikyta infrastruktūra.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Vakarų Europoje beveik visi troleibusai be trosų, o su tokiais kabliais, nes pas juos šiaip sau gatvėje ūsai nekrenta (nes visas KT vos ne idealus).Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
Comment