Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Aš kalbu ne konkrečiai apie Vilnių, o apie galimybę tai daryti. Visiškai priešingas ir nevykęs pavyzdys - Pilaitė. Tarybiniais laikais, jau besibaigiant jiems, rajonas buvo pradėtas statyti. Ten važinėjo poros maršrutų autobusai. Gan retai, bet tuo metu užteko. Rajonas augo, augo ir po 90-ųjų, ir 90-aisiais, o jokio adekvataus VT ten nebuvo. Greitai atsirado komerciniai autobusai ir mikrobai. Susisiekimas pagerėjo, bet kaina, kurią mokėjo keleiviai, buvo didesnė, jokio mėnesinio bilieto ar lengvatų niekam nebuvo. Taip tęsėsi praktiškai iki kažkur 1998 m. kai paleido 54 autobusą. Bet ir to buvo per manažai, nes jis kursavo retai. Su centru normalaus susisiekimo nebuvo. Tik privatininkai... Situacija pagerėjo tik paliegus 4G...
Taip, tarybiniais laikais buvo planuojamas greitasis tramvajus, ir jis, tikriausiai būtų buvęs nutiestas iki kokio 1995 m., kai Pilaitė dar nebūtų labai išsiplėtusi ir dar būtų pakakę autobusų... Bet gavosi kaip gavosi...
Parašė sindiktas
Rodyti pranešimą
Komentuoti: