Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas jeigu padaryti taip:Kalvariju g. tarp Zaliojo tilto ir Konstitucijos pr. palikti tik VT?Ir ta padaryti dabar.Ir ta sankryza padaryti ziedine.Tramvajus ten palistu po zeme.Troleibusus nuo Konstitucijos pr. demontuoti,taciau nutiesti tinkla iki Siemenso(galbut ir iki Akropolio).5 troleibusa pertvarkyti i Stotis-Seiminiskiu-Kareiviu-Siemens arena(Akropolis).Sestasis virstu Zemeji Paneriai-Gostauto-Seiminiskiu ziedas(prie IKI Minsko).10 butu isvis panaikintas.O del 11 galvoju.Ka su juo daryti?Pacia Kalvariju gatve vazinetu tramas,30,26A bei 10.33 vazinetu Verkiu, Zvalgu gatvemis.53 vazinetu iki Gerulaicio sankryzos.Ten kaip tik yra stoteles.34 butu nepakites.49 vaziuotu Kernaves g. iki Ozo,po to Gerulaicio ir pagaliau griztu i Kalvariju.87 vziuotu GV.Kisenes yra.Idiegti visiskai P&R sistema.Dar pilna patobulinimu,kuriu kolkas nepamineju.Jie bus veliau.



    P.S.Atsiprasau kad rasau sveplai-sugedo PC,tai dabar rasau laptopu,kur nera LT srifto.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      O kas jeigu padaryti taip:Kalvariju g. tarp Zaliojo tilto ir Konstitucijos pr. palikti tik VT?
      Eeee... O kaip as i savo kiema tada ivaziuociau? Rimtai, ten nemazai liaudies toj atkarpoj gyvena ir yra bent 2 didziuliai kiemai.
      Nors siaip ideja gal ir nieko butu Aplamai kazkaip visa srauta reiktu is Kalvariju g. perkelti i gretutines. Ypac butu gerai jei Kernaves tiltas atsirastu su visa gatve...

      Comment


        Už kokius pinigus bus tiesiama ta Kernavės gatvė ir statomas naujas tiltas per Nerį? Ir tą būtų reikalinga padaryti iki tramvajaus linijos nutiesimo. Nes jei visokių oficialių egzpertų manymu galima sukišti į dabartinę Kalvarijų gatvę ir Žaliąjį tiltą tramvajų, tai iš to tramvajaus nebus jokios naudos, nes viso kito srauto nėra kur nukreipti. O manyti, kad automobilių srautai dėl tramvajaus stebuklingai sumažės (persės daug kas į tramvajų), yra nesąmonė.

        Comment


          Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
          Eeee... O kaip as i savo kiema tada ivaziuociau? Rimtai, ten nemazai liaudies toj atkarpoj gyvena ir yra bent 2 didziuliai kiemai.
          Nors siaip ideja gal ir nieko butu Aplamai kazkaip visa srauta reiktu is Kalvariju g. perkelti i gretutines. Ypac butu gerai jei Kernaves tiltas atsirastu su visa gatve...
          Na,palikti tik tu kiemu gyventojams
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Už kokius pinigus bus tiesiama ta Kernavės gatvė ir statomas naujas tiltas per Nerį? Ir tą būtų reikalinga padaryti iki tramvajaus linijos nutiesimo. Nes jei visokių oficialių egzpertų manymu galima sukišti į dabartinę Kalvarijų gatvę ir Žaliąjį tiltą tramvajų, tai iš to tramvajaus nebus jokios naudos, nes viso kito srauto nėra kur nukreipti. O manyti, kad automobilių srautai dėl tramvajaus stebuklingai sumažės (persės daug kas į tramvajų), yra nesąmonė.
          Dalinai finansuos ES.

          Comment


            ES nefinansuoja naujų viešojo transporto rūšių įdiegimo. Tik esamų plėtrą. Todėl ES lėšomis nebent tik naują tiltą ir Kernavės g. būtų galima nutiesti. O bet tačiau. Vilnius prasiskolinęs, o ES 100 proc. jokio projekto nefinansuoja. Be to problema su ta Kernavės gatve - privati žemė ir pastatai.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              ES nefinansuoja naujų viešojo transporto rūšių įdiegimo. Tik esamų plėtrą. Todėl ES lėšomis nebent tik naują tiltą ir Kernavės g. būtų galima nutiesti. O bet tačiau. Vilnius prasiskolinęs, o ES 100 proc. jokio projekto nefinansuoja. Be to problema su ta Kernavės gatve - privati žemė ir pastatai.

              Klaidos tamstos tekste-
              1.Butent,kad ES FINANSUOJA naujas transporto rusis,taciau senu pletra-nevisada
              2.Ne nebent,o beveik viska
              3.Ne tokia ten didele problema-mano skaiciavimais tereiketu ispirkti 1 prabangu nama,bei 2-4 lusnas.

              Comment


                Būtent kad ES nefinansuoja naujų transporto rūšių įdiegimo, tačiau finansuojama esamų plėtrą. Kas dėl visada ar ne visada, tai priklauso nuo to, kaip pagrįstas projektas ir aplamai kiek prašoma. Jei ES finansuotų naujų VT rūšių įdiegimą, tai apie tai visi metro fanai, o dabar tramvajininkai šūkautų. Deja, kalbama apie koncesijas ar privatų kapitalą. Siūlau pasiskaityti bent jau paskutinę tramvajaus galimybių studiją. Joje yra finansavimo klausimai paliesti.

                Comment


                  tvarkydamas stalčius, atradau šį bilietėlį. Čia tokius dalino, kai prie savivaldybės prieš daug metų Zuokas pastatė tramvajaus prototipą.

                  Comment


                    Tesiu savo vizija apie tramvaju.Per Baltupio g. vaziuotu 34,10,49,33.Pro Seminarija vaziuotu 26A ir 50.Ten ir taip no big passenger traffic, o ir taip beveik viska perims tramvajus.Pro Mokyklos st. vaziuos 34,26A,75,76.Pro Jeruzale vazinetu 48,50 ir tramvajus.Santariskese ne tai jau ir lengva.26A ir 48 i Visorius.75 nesikeis(isskyrus Baltupiu g.).35 vaziuos P. Baublio iki Vaiku ligonines.O 36 vaziuos per zieda ten pat.76 irgi pro zieda.50 nesikeis.34 iki Vaiku ligonines.Kitas tesinys bus apie atkarpa nuo Zaliojo tilto iki Rotuses.Tai pat ir apie 33,10,47 marsrutu trasa.

                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                    tvarkydamas stalčius, atradau šį bilietėlį. Čia tokius dalino, kai prie savivaldybės prieš daug metų Zuokas pastatė tramvajaus prototipą.

                    Atvaizdas
                    Oho!

                    Comment


                      33 marsrutas:Laisves pr.,Ateities g.,Baltupio,Didlaukio,Kalvariju,Zvalgu,Verkiu,Ulon u.Link Guriu:Apkasu,Kalvariju,Zalgirio,Rinktines.Link Pasilaiciu:Rinktines,Apkasu,Ulonu.
                      47 marsrutas:Konstitucijos,Seimyniskiu,Rinktines,Zygi mantu,A.Gostauto.
                      10 tesiog vaziuotu per Mindaugo tilta,Seimyniskiu.

                      Comment


                        Gavau laišką iš "Grazus Vilnius <grazus.vilnius@gmail.com>":

                        Laba diena, Gerbiamieji.
                        Noriu informuoti, kad 2012.06.20. (šį trečiadienį) 14:00 val. Vilniaus miesto savivaldybėje vyks tarybos posėdis, kurio metu vėl bus teikiamas, 2006 metais išnagrinėtas, tramvajaus planas, po pavadinimu - 'Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano rengimas'.
                        Jūsų dalyvavimas labai svarbus, nes tyliai, ramiai, be visuomenės žinios ir specialistų palaikymo (tiksliau - prieštaraujant daugelio sričių specialistams) bus bandoma palaiminti miestui žalingą projektą.
                        Susipažinimui, prisegu keletą aktualių dokumentų.

                        Pagarbiai
                        Audrius Čepulis
                        'Metro sajūdis'
                        Na ir keli dokumentai prisegti su jau kazkur forume minėtais maršrutais...

                        Comment


                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                          tvarkydamas stalčius, atradau šį bilietėlį. Čia tokius dalino, kai prie savivaldybės prieš daug metų Zuokas pastatė tramvajaus prototipą.

                          Atvaizdas
                          Na nežinau, aš tame tramvajuje irgi tada gavau "pirmą bilietą", bet jis visai kitaip atrodo.

                          Comment


                            Gal kas zino,kad Volgograde yra greitaeigis tramvajus.Vat tokiam sutikciau.Ten metrotramvajus.Tris st. po zeme,viena ent estakados o likusios ant zemes,tik atskirtos.Po zeme-tik centre.Vilniaus atveju reiketu apie 5 st. po zeme o kitos ant zemes.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Gal kas zino,kad Volgograde yra greitaeigis tramvajus.Vat tokiam sutikciau.Ten metrotramvajus.Tris st. po zeme,viena ent estakados o likusios ant zemes,tik atskirtos.Po zeme-tik centre.Vilniaus atveju reiketu apie 5 st. po zeme o kitos ant zemes.
                              Jau ne trys, o berods šešios po žeme ir beje trečia kažkada jau buvo paviršiuje. Beje centre nevisos stotelės po žeme, nors žiūrint ką laikyti Volgogrado centru ))).

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Gal kas zino,kad Volgograde yra greitaeigis tramvajus.Vat tokiam sutikciau.Ten metrotramvajus.Tris st. po zeme,viena ent estakados o likusios ant zemes,tik atskirtos.Po zeme-tik centre.Vilniaus atveju reiketu apie 5 st. po zeme o kitos ant zemes.
                                Berods 1987 arba 1988 m. kažkuriame "Mokslas ir Gyvenimas" numeryje buvo straipsnis apie planuojamą greitąjį tramvajų Vilniuje. Trasa miesto centre ir senamiestyje turėjo būti požeminė, pvz., maršrute "Stotis-Santariškės" buvo numatyta, kad tramvajus į žemės paviršių išvažiuotų tik dešiniajame Neries krante, maždaug ties Radisson Blu Hotel Lietuva viešbučiu.

                                Comment


                                  Parašė Amiga Rodyti pranešimą
                                  Berods 1987 arba 1988 m. kažkuriame "Mokslas ir Gyvenimas" numeryje buvo straipsnis apie planuojamą greitąjį tramvajų Vilniuje. Trasa miesto centre ir senamiestyje turėjo būti požeminė, pvz., maršrute "Stotis-Santariškės" buvo numatyta, kad tramvajus į žemės paviršių išvažiuotų tik dešiniajame Neries krante, maždaug ties Radisson Blu Hotel Lietuva viešbučiu.
                                  Internete buvau surades ta straipsni.Geriau tada tai buve padare,troleibusu taip nenaikintu.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Gal kas zino,kad Volgograde yra greitaeigis tramvajus.Vat tokiam sutikciau.Ten metrotramvajus.Tris st. po zeme,viena ent estakados o likusios ant zemes,tik atskirtos.Po zeme-tik centre.Vilniaus atveju reiketu apie 5 st. po zeme o kitos ant zemes.
                                    Panašus dalykas yra ir Ukrainoje, Kryvyj Rig mieste

                                    Comment


                                      Dar zinios is "Grazus Vilnius":

                                      Laba diena, gerbiami Pylimo ir Kalvariju g. gyventojai.

                                      Vakar vyko Vilniaus miesto tarybos posedis.
                                      Tarybai buvo pristatytas "Nauju transporto rusiu diegimo Vilniaus mieste specialusis planas".
                                      Visi komitetai (miesto pletros, ekonomikos, finansu, kulturos ir kiti) panoro si klausima apsvarstyti.
                                      Taigi svarstymas komitetuose uztruks apie dvi savaites.
                                      Mazdaug po dvieju savaiciu (tikslu laika pranesime, kai bus paskelbtas) mes Jus informuosime.
                                      Prisegu informacija, kuri Jus gali sudominti. Cia rasite reziumuota "tramvajaus spec. plana". Galite susipazinti.

                                      Pagarbiai
                                      Galiu ir prisegtus failus kur nors ikelti, tik sakykite kur

                                      Comment


                                        Gali. failai.lt Geriau visus suzipink, nes iš ten ribotas atsisiuntimas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Gali. failai.lt Geriau visus suzipink, nes iš ten ribotas atsisiuntimas.
                                          Gaudykit: VilniausTramvajus20120621.rar - 976.0 Kb

                                          Comment

                                          Working...
                                          X