Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip jums toks variantas?Stotis-Gedemino pilis-Pilaitė
    Rytoj bus didesnio mastelio žemėlapiai.Violetiniai taškėliai-stotelės.Taigi,

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Galima pakvieti kokius nors dizainerius, kad jie sugalvotų kokį nors supermodernų projektą, ir viskas bus Ok. O jeigu rimtai - prie stoties jau yra vieta tramvajų depui. Reikia tik iš Lietuvos geležinkelių išpirkti lokomotyvų depo pastatus ir pritaikyti tramvajams (arba kartu remontuoti ir tą ir tą), investicijų daug neprireiks - yra reikalingos patalpos, įrengimai, apmokytas personalas.
      O kur LG dės depą? Be to tam tikrai nepritars valdžia, nes išpirkti bus brangu, o geležinkelio stoties rajonui yra ir kitų planų.

      McDonalds'as ir visas tas skveras šalia jo bus užstatytas. Miesto valdžia tam jau iš pritarusi. Kol kas reikia tik investuotojų. Jei kada nors ir bus tramvajus, tai jo žiedas galėtų būti vietoj pavilijonų priešais autobusų stotį. Aišku, jei to sklypo neužstatys anksčiau... Tuomet beliktų įrengti tik žiedą gatvėje arba statyti požeminį žiedą.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        O kaip jums toks variantas?Stotis-Gedemino pilis-Pilaitė
        Rytoj bus didesnio mastelio žemėlapiai.Violetiniai taškėliai-stotelės.Taigi,

        Atvaizdas
        Pilaitėj ne per daug stotelių, lyginant su kitom ruožo vietom?

        Ir apskritai, pritarčiau Al1, kad metro, tramvajų ar dar kaži ko Vilniui nereikia. Vilniuj (ir Kaune, kitur nežinau) reikėtų įrengti daug A juostų ir pakeisti šviesoforų sistemą, duodančia pirmenybę VT.

        Comment


          Tramvajus Vilniuje iš esmės turėtų būti tik ateities perspektyva. Su požeminėmis atkarpomis po centrine miesto dalimi, senamiesčiu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kur LG dės depą? Be to tam tikrai nepritars valdžia, nes išpirkti bus brangu, o geležinkelio stoties rajonui yra ir kitų planų.
            Aš ir siulau - išpirkti arba remontuoti kartu tramvajus ir šilumvežius, tuo labiau, kad depo techninės galimybės tą leidžia.

            Comment


              Netilps ten tiek tramvajų. Remontuoti iš bėdos galima būtų pritaikant, o kur laikyti kelias dešimtis tramvajų ir spec. technikos?

              Comment


                Galima laikyti po žemė.O remontuoti depe.O kas bus statoma tame skvere prie MCDonalds?

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Galima laikyti po žemė.O remontuoti depe...
                  Galima maziau fantazuoti... o realiau ziureti i busimas perspektyvas, ivertinant visus aspektus.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Galima laikyti po žemė.O remontuoti depe.O kas bus statoma tame skvere prie MCDonalds?
                    Biurų pastatai, prekybos plotai. Gal ir koks daugiabutis (viršutiniai aukštai)...

                    Comment


                      Dėl depo-depą jeigu butų mano siuloma linija depas gal geriau butų prie VCUP.Depui nereikia tiek vietos,ypač aptarnaujant vieną liniją.T.y. kelias linijas,nes juk ne visi tramvajai važiuos iki Stoties ar iki Pilaitės.Bus keturios linijos-Pilaitė-Stotis,Stotis-Katedra,Stotis-Markučių papludymis(visus metus) ir Pilaitė-Markučiai(tik vasaros metu).Nepiko metu kai kurie tramvajai gali būti sutrumpinti iki Spaudos rūmų.
                      Salygos:
                      Tolminkiemio stotelėje bus irengtas daugiaaukštis parkingas,ir taip plotas ten tuščias,
                      Stotyje irgi.Tai pat tame skvere bus įrengtį peronai.(kaip Varšuvoje ar dalinai Rygoje)

                      Comment


                        Na niekas nestatys jokio depo miesto centrinėje dalyje. Žemė per daug vertinga. Jei jau būta kalbų apie autobusų parko iškėlimą...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Biurų pastatai, prekybos plotai. Gal ir koks daugiabutis (viršutiniai aukštai)...
                          Kitur vietos per mažai?O pastatas Geležinkelio 6?O Stoties g. 18,18A,20,20A?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Na niekas nestatys jokio depo miesto centrinėje dalyje. Žemė per daug vertinga. Jei jau būta kalbų apie autobusų parko iškėlimą...
                            Prie parko linijos nebus.Bent mano siūlomoje linijoje.A,dėl mano linijos-Zuokas gal ir norės ja statyti,juk ir PiaRo, ir otkato,ir t.t.

                            Comment


                              Geležinkelio 6 yra paštas. Ir tu manai, kad kas nors jį griaus dėl aikštelės tramvajams? O 8, 8 A nugriovimo per mažai naudos - nėra vietos. Niekur normalioje šalyje miesto centrinėje dalyje šiais laikais jokių depų ar VT parkų neįrenginėja.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Geležinkelio 6 yra paštas. Ir tu manai, kad kas nors jį griaus dėl aikštelės tramvajams? O 8, 8 A nugriovimo per mažai naudos - nėra vietos. Niekur normalioje šalyje miesto centrinėje dalyje šiais laikais jokių depų ar VT parkų neįrenginėja.
                                Ir kas kad ten paštas ir knygynas?Paštą galimą iškelti,tuolabiau ten ne centrinis paštas.Knygynui čia išvis niekas.Ji ir taip reikia iškelti į stoties pastatą (kaip ir paštą).Taipogi,kur aš sakiau apie griovimą?Pastate isikurtų vadovybė.Griauti reiketu tik vidurinę dalį.Tų kioskų griovimas irgi duotų naudos.Juk tuo pačių butų sutvarkyta ta aikštė,kur ilsisi mikriukai.Ji butų sumažinta,nes juk mikriukų nebus.Beje,kartojų-mono siulomą liniją atneštų naudos:miestui-del patogumo,merui-dėl otkato ir PiaRo.Rugsėji laukite iš manęs šios linijos pliusų ir netik.

                                P.S. Dėl troleibusu užsukite į grupę Troleibusai Vilniuje.

                                Comment


                                  Niekas miesto centrinėje dalyje tokių objektų šiais laikais nestato. Tam yra pilna vietos laukuose miesto pakraštyje.

                                  Comment


                                    Pilaitė?Senoji Pilaitė?Karolininškės?Markučiai?

                                    Comment


                                      Tramvajus į Markučius? Atleiskit, bet nelabai suprantu. Jau į Santariškes planuojamoje linijoje nėra didelio keleivių pertekliaus, o čia kalbama apie Markučius. Kiek jau ten keleivių į juos važiuoja, kad net tramvajaus prireikė?

                                      Comment


                                        Neesu žinovas, bet ar tramvajų parkui nėra reikalavimo jog būtų jungtis su geležinkelio linija? Nes ten kur neįmanoma plukdyti laivais vagonus berods transportuoja geležinkelio vagonais. O dėl pašto šalia stoties ar jis nėra kartais saugomas kaip paminklosauginis objektas joks kultūros paveldo departamentas neleis jo grauti, be to įdomu kas jo savininkas ir ar labai jau pigu būtų jį išpirkti.

                                        Comment


                                          Savininkas tikriausiai paštas. Nors dalis pastato gali būti ir parduota.
                                          Jungtis nėra būtina. Tramvajus galima atgabenti ir automobiliais. Metro - kas kita. Bet net Baltarusijoje naujus "Stadler" traukinius gabeno sunkvežimiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X