Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Buvau už tramvajų, bet pamatęs kaip norima pakeisti autobusų ir troleibusų trasas, tai geriau nereikia to tramvajaus. Geriau investuoti į parko atnaujinimus, daryti gatvių rekonstrukcijas, kad būtų galima A linijas nupiešti.
    Aš irgi.Maniau kiek pakeis troleibusų trasas ir tiek.Bet pamačiau tas schemas-susimaščiau-ar tikrai reikia to tramvajaus?Sunaikins trolikus,apvers VVT aukštyn kojomis ir ką?O A juostas galima padaryti daug kur:Laisvės pr. tarp SP ir Mad'os,Vilniaus g. ir dar daug kur,tesiog visų vietų gerai nežinau ir tingių rašyti.Gal kas papildys..?.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Aš irgi.Maniau kiek pakeis troleibusų trasas ir tiek.Bet pamačiau tas schemas-susimaščiau-ar tikrai reikia to tramvajaus?Sunaikins trolikus,apvers VVT aukštyn kojomis ir ką?O A juostas galima padaryti daug kur:Laisvės pr. tarp SP ir Mad'os,Vilniaus g. ir dar daug kur,tesiog visų vietų gerai nežinau ir tingių rašyti.Gal kas papildys..?.
      Būtina A linija nuo Baltupių iki Pramogų arenos (nes dabartinė per trumpa), Kalvarijų gatvėje iš dalies, nuo Šeimyniškių gatvės iki Olandų gatvės galo (iki Polocko st.), nes kamščiai ten nerealūs būna. Žirmūnų gatvėje irgi reikalinga, ypač važiuojant iš Žirmūnų link Centro.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Būtina A linija nuo Baltupių iki Pramogų arenos (nes dabartinė per trumpa), Kalvarijų gatvėje iš dalies, nuo Šeimyniškių gatvės iki Olandų gatves galo (iki Polocko st.), nes kamščiai ten nerealūs būna.
        Turiu omeny,kur galima jas padaryti.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Turiu omeny,kur galima jas padaryti.
          Investuojant į gatvių pertvarkymą bus galima visur kur reikia nupiešti.

          Comment


            Pylimo gatvę reikia skirti tik VT. Juk tramvajaus atveju irgi ją žadama skirti tik VT. Jogailos g. uždrausti parkavimą iš abiejų pusių. Na negi to negalima padaryti jau dabar? Ar ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų??? Gedimino pr. eismą apriboti, o tai per daug įsivažiavo. O juk kažkada tas pats Zuokas žadėjo, kad tai bus pėsčiųjų gatvė... Melagis ir aferistas. Kalvarijų gatvę būtina rekonstruoti iki 6 juostų gatvės. Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi. Jokių alternatyvų. Kuo daugiau alternatyvų automobiliams, tuo mažesnis noras naudotis VT.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ar ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų???
              Į tą banką ir verslininkai - klientai atvažiuoja.

              Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi.
              Automobiliams tegul stato Kernavės tiltą ir jokių problemų jiems nebus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Pylimo gatvę reikia skirti tik VT. Juk tramvajaus atveju irgi ją žadama skirti tik VT. Jogailos g. uždrausti parkavimą iš abiejų pusių. Na negi to negalima padaryti jau dabar? Ar ten tokie įtakingi šunsnukiai sėdi bankuose, kad jiems būtina su savo tačkėm privažiuoti iki durų??? Gedimino pr. eismą apriboti, o tai per daug įsivažiavo. O juk kažkada tas pats Zuokas žadėjo, kad tai bus pėsčiųjų gatvė... Melagis ir aferistas. Kalvarijų gatvę būtina rekonstruoti iki 6 juostų gatvės. Problema tik nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos pr. Bet čia tiesiog atimti po juostą į abi puses ir skirti jas VT. Automobilistai tegul dusinasi. Jokių alternatyvų. Kuo daugiau alternatyvų automobiliams, tuo mažesnis noras naudotis VT.
                Dėl Pylimo g. sutinku.Jogailios gatvę išvis reikalauja rekonstrukcijos.Be to,netoli yra požeminis parkingas.Gedemino pr. sutinku,tik padaryti tik pėstėsiems prieš.Kalvarijų irgi sutinku.Alternatyva yra Mindaugo tiltas

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Geriau investuoti į parko atnaujinimus, daryti gatvių rekonstrukcijas, kad būtų galima A linijas nupiešti.
                  Visiškai sutinku, jau seniai VT reikalingi pakeitimai, kuriu politikai nenori daryti.
                  Mano vizualizacija:
                  1. Atnaujinti parkus
                  a) Nupirkti naujus autobusus, ypač dabar mieste trūksta ilgi mašinų. Geriausiai būtų pilnai išnagrinėti keleivių srautus ir turėdami tuos duomenys, jau svarstyti kokius autobusus pirkti (8, 10, 12, 15 ,18 metrų ilgio), kad tinkamai išnaudoti juos.
                  b) Teikti laikų pinigus, atsarginėms detalėms. Prie to pačio punkto, noriu paminėti Vokietijos praktika, kai autobuse genda variklis ir kad nestovėtų, keičia varikli į naują, o tą remontuoja ir pastatys ant kito autobuso, kuris turės problemų su varikliu. Tokie sistema galėtų būti ir pas mus, jeigu savivaldybe teiktu lėšas.
                  c) Atnaujinti pastatą (depą), šiuolaikiški pastatai yra ekonomiški ir reikalauja mažiau lėšų, energijos, šilumos ir t.t.

                  2. Atnaujinti kelius. Deja, keliai mūsų baisios, visur. Taip ir žudomi autobusai ir troleibusai. Tinkamai įrengti stoteles ir įvažiavimus ir išvažiavimus į jų.

                  3. Suremontuodami kelius, jau galima kalbėti apie grafikų pakeitimą, kad nebūtų tokiu,absurdišku tvarkaraščiu kaip dabar, pvz kad nuvažiuoti 1 km, duoda 5-7 minutės kai kur. Taip pat dažniausia problema yra tai kad 18-24 val autobusams ir troleibusams duoda daugiau laiko nuvažiuoti nuo A punkto iki kito. Arba sakykim yra vienas maršrutas, nesakysiu koks numeris, darbo dieną ne piko metų, nuvažiuoti nuo vieno taško į kita duoda 40 minučių, piko metų 46 min,atrodo nieko blogo? Bet tas pats maršrutas, tik dabar paimsim ne darbo dieną, duoda irgi 46 minutės, ar tai reiškia kad daugiau automobilių? Ar dar kas? Va kame absurdas.

                  4. Lengvųjų automobilių vairavimo kultūra, jos beveik nėra, kaip dažnai matom ,kad stotelėse stovi automobiliai? Aš labai dažnai matau tai. Todėl siūlai, tiesiog padaryti kaip Italijoje, autobuse įmontuoti vaizdo registratorius ir fiksuoti pažeidimus, ir tai labai greitai atsipirks.

                  Troleibusai,
                  Apie tai aš jau kalbėjau, svarbiausiai modernizuoti troleibusų tinklą, įmontuoti šiuolaikinius iešmus ir kitus elementus, kad padidinti troleibusų judėjimo greitį.
                  Apie atnaujinimą, sunku kažką pasakyti, gerai žinom kad vienas troleibusas kainuoja kaip 2 autobusai. Todėl mano vizualizacija ir tokia:
                  Griežtai bausti, jeigu autobusus vairuotojai neprižiūri ir mechanikai neremontuoja laiku (jeigu mano pirmas punktas jau realizuotas), kad po 10 metų jie būtų tokie pat kaip ir po 10 metų Vokietijoje. O po to, nenurašyti autobusą o tik demontuoti variklį, įmontuoti visa troleibusų įranga, kaip daroma Lenkijoje ir eksploatuoti dar 10 metų ir susisteminti ta procesą.

                  Bet dauguma mano pasiūlymų yra nerealiu, tik dėl politiku ir jų nenoro kažką daryt. Bet pabandžiau parodyt savo vizualizacija, kaip tinkamai viska išnaudoti, turėdami tai ką dabar turim : troleibusus ir autobusus o ne kurti kažko naujo, žlugdant kitą.
                  Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.12, 19:50.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Nupirkti naujus autobusus, ypač dabar mieste trūksta ilgi mašinų.
                    Beje, o kodėl perkami tik trumpi autobusai? Dabar perkami 40 nauji trumpi. Nejau jie bus vietoje ilgų autobusų? Ar jie bus vietoje Saffle?

                    c) Atnaujinti pastatą (depą), šiuolaikiški pastatai yra ekonomiški ir reikalauja mažiau lėšų, energijos, šilumos ir t.t.
                    Tai nėra kalbų apie tuos 4 parkus autobusams Vilniuje? Nes VAP'o video mačiau, kad žadėjo.

                    Todėl siūlai, tiesiog padaryti kaip Italijoje, autobuse įmontuoti vaizdo registratorius ir fiksuoti pažeidimus, ir tai labai greitai atsipirks.
                    Įdomi idėja. Aš už.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Beje, o kodėl perkami tik trumpi autobusai? Dabar perkami 40 nauji trumpi. Nejau jie bus vietoje ilgų autobusų? Ar jie bus vietoje Saffle?
                      Truputi patikslinsiu, 60 autobusų:
                      • Pirmas Konkursas (MAN)-18 autobusų
                      • Antras Konkursas 22 autobusai
                      • Trečias Konkursas kol kas neaišku, dvi savaitės atgal buvo kalbama apie 22 autobusus, dabar 19 arba 20.

                      Taip yra sudaryti konkursai sąlygos, o trumpi perkami dėl to, kad perkami autobusai visiems miestams, beveik vienu metu už tuos pačius ES pinigus.

                      Taip jie eina vietoj ilgų autobusų, o tiksliai ,vietoj ~30 Karosa markės autobusų.
                      Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.12, 20:23.
                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Į tą banką ir verslininkai - klientai atvažiuoja.
                        Gali ateiti pėsčiomis.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Gali ateiti pėsčiomis.
                          Verslininkas su kostiumu žiemą arba kai lyja eis pėsčiom? Apskritai eis pėsčiom? Čia rimtai? Net jei tu būtum verslininkas (nors ką galiu žinoti, gal ir esi), nemanau, kad pėsčiom eitum.

                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Taip jie eina vietoj ilgų autobusų, o tiksliai ,vietoj ~30 Karosa markės autobusų.
                          Ačiū.

                          Jei 60 eina vietoj 30, tai manau, kad kai kurių maršrutų autobusų padažnės kursavimas.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Verslininkas su kostiumu žiemą arba kai lyja eis pėsčiom? Apskritai eis pėsčiom? Čia rimtai? Net jei tu būtum verslininkas (nors ką galiu žinoti, gal ir esi), nemanau, kad pėsčiom eitum.
                            Gedimino pr. ne vienas bankas ir palikti automobilių nėra kur prie durų. Taip kad ir Jogailos g. nepasius, jei reikės palikti automobilį toliau ir paeiti.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Gedimino pr. ne vienas bankas ir palikti automobilių nėra kur prie durų. Taip kad ir Jogailos g. nepasius, jei reikės palikti automobilį toliau ir paeiti.
                              Apskritai manau, kad reikia visas mašinas įkišti į požeminę stovėjimo aikštelę. Kiek eidavau šalia, visada mačiau, kad laisvų vietų joje pilna.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Apskritai manau, kad reikia visas mašinas įkišti į požeminę stovėjimo aikštelę. Kiek eidavau šalia, visada mačiau, kad laisvų vietų joje pilna.
                                Palikti vien požemines stovėjimo aikšteles nelabai išeina. Kiek pas mus automobilių su dujinę įranga ? Pagal savo pastebėjimus gatvėse - tikrai nemažai. O tokie automobiliai į požemines aikšteles įvažiuoti negali. Taigi infrastruktūrą reikia pritaikyti visiems.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Palikti vien požemines stovėjimo aikšteles nelabai išeina. Kiek pas mus automobilių su dujinę įranga ? Pagal savo pastebėjimus gatvėse - tikrai nemažai. O tokie automobiliai į požemines aikšteles įvažiuoti negali. Taigi infrastruktūrą reikia pritaikyti visiems.
                                  Geras, tik dabar sužinojau, kad su dujine įranga į požeminę negalima.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    ...O tokie automobiliai į požemines aikšteles įvažiuoti negali...
                                    KET apie tai nei žodžio...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Ir be KET yra teisės aktų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ir be KET yra teisės aktų.
                                        O vairuotojai kaip supažindinami su šiais teisės aktais? Ar tiesiog yra teisės aktas kažkur paslėptas, o vairuotojas apie tai net nežino, o kai vairuotoją pagaus ir baudą uždės motyvuos tuo, kad yra toks aktas ir jį iškart kiš po nosimi.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          O vairuotojai kaip supažindinami su šiais teisės aktais? Ar tiesiog yra teisės aktas kažkur paslėptas, o vairuotojas apie tai net nežino, o kai vairuotoją pagaus ir baudą uždės motyvuos tuo, kad yra toks aktas ir jį iškart kiš po nosimi.
                                          Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Šiaip niekas nebaudžia už automobilio su dujų įranga statymą požeminėje aikštelėje. Tačiau įvykus sprogimui automobilio vairuotojas būtų nubaustas ir dar žala išieškota.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X