Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Tikrai niekad neteko matyti, kad troleibusas važiuotų taip greitai. O nejaugi jau taip visas kontaktinis tinklas ir blogas? Savanorių pr. yra visiška tiesė ir ten jie gali parodyti visą savo greitį. Bet deja vis tiek pagreitėja gal kokiais 5km/h, o juk visi vairuotojai nėra jau tokie kaip apibūdinai..



    Jeigu brangs degalai tai brangs ir VT. O važinėja žmonės ir į darbus, pažiūrėk kokas sausakimšas būna 6 autobusas ir kas juo važiuoja ir net nesvarbu, kad šitam maršrute daugiausiai karosos.
    Žmonės važinėja jeigu patogu, t.y. greita, o į tai įeina bendras kelionės laikas: kiek eiti, kiek laukti, kaip dažnai maršrutas važinėja, ar automobiliu daug ar tik truputi greičiau, ar labai toli važiuoti. Jeigu automobiliu 20min, o autobusu 40min tada ir prasideda automobilizacija.. Dar kai kuriuos gelbėja mikriukai.
    Dar kai kurie važiuoja VT, nes pigiau. Kiti važiuoja mašina, nes tai yra "sava erdvė" - gali ką nors susidėti ir pan. O VT dar ir baudą deda už ne tokį jau ir didelį bagažą.
    Nuvažiuok į Krymą ir pamatysi... Taprmiestinis troleibusas. Negi manai, kad tamposi ant 25 km/h??? Ant naujų Škodų buvo ženklas 65 km/h. Ne problema važiuot ir 70 km/h. Miestui tokio greičio nereikia. Net tramvajus tokiu greičiu nevažiuotų, nebent būtų fiziškai atskirtas (tunelis, estakada, aptverta linija) ir labai geros kokybės bėgių kelias.
    Būtent Savanorių prospekte kartais troleibusai skraido 50-60 km/h greičiu. Kartais skraido ant Valakampių tilto. Kartais netgi Laisvės pr. leidžiantis žemyn nuo Karoliniškių... Tačiau didelė problema yra gatvių danga - šuliniai, lopas ant lopo... Tai išsprendžiama dedant gelžbetoninius blokus po asfaltu ar tiesiog darant A juostas iš gelžbetonio. Sakot, neestetiška? O juk bėgiai taip pat klojami tokiuose blokuose, arba klojami tašyti akmenys. Asfaltas šalia tramvajaus bėgių ir tarp jų Vakaruose beveik nenaudojamas.
    Didelė problema yra tvarkaraščiai - net poilsio dienomis ar ne piko metu vakare, anksti ryte VT važiuoja pagal beveik tokius pat tvarkaraščius (maršruto įveikimo laikas) kaip ir piko metu. Štai todėl ir lėtas jis yra. Nes kai kam VT "organuose" smegenys supuvę.

    Žinoma, kad bendras kelionės laikas įeina. Nes visiška nesąmonė laukti 20-30 minučių autobuso piko metu. Iš viso piko metu visi pagrindiniai autobusai turi kursuoti ne rečiau kaip kas 10 minučių. Į miesto pakraščius važiuojantys ne rečiau kaip kas 15 minučių. Autobusų, kurie kursuoja kas 40-60 minučių piko metu iš viso neturi būti. Sakot - daug pinigų tai pareikalaus, mažai keleivių bus, tušti važinės. Taigi žmonės nevažinėja būtent dėl to, kas VT reikia laukti ilgai ir jis lėtas. Greitį galima padidinti A juostomis, KT ir gatvių dangos remontu, VT šviesoforais. O bendrą kelionės laiką galima trumpinti tik tankinant kursavimą. Tai beveik atmes reikalą derinti tvarkaraščius persėdimo taškuose.

    Comment


      Parašė rat
      Tai visas dabartines problemas reikėjo pradėti spręsti prieš kokių 15 metų.
      Dabar galima sukišt europietiškus milijardus, o galiausiai ta pati padėtis bus.
      Būtent. Bet kaip buvo sprendžiama? Niekaip. Kartais nuperkama autobusų ir troleibusų ir viskas. Troleibusų tinklas per 20 metų pratęstas tik į Saulėtekį ir Pašilaičius (Justinišių g.) bei per Šilo tiltą. Demontuotas į Užupį, Gedimino pr., Buvo laikai, kai nebuvo mokamos kompensacijos už lengvatininkus. Vėliau jas pradėjo mokėti, bet savivaldybė vis tiek 100 proc. nesusimoka, dotacijos numatytos, bet adekvačios nesumokamos niekada.
      Kai Vakarų Europa po 1990 m. pradėjo atsigręžti į VT, pas mus įvyko priešingai - VT tik ubagų ir lochų transportas. Tikras lietuvis turi važinėti savo automobiliu kaip koks amerikonas. Su tokiom paniatkėm valdžia sugriovė visą VT Lietuvoje. Liberastų išsmislas kopijuojant nekenčiamą Rusiją - parazituojančių mikroautobusų užveisimas. Rinka pati sureguluos. Atseit konkurencija pagerins VT. Deja, kaip rodo Vakarų praktina, ne konkurencija, o centralizuotas VT organizavimas ir finansavimas gerina kokybę. Ką po mikrobų užveisimo turime Lietuvoje? Tai tik laikina priemonė, kuri gal šiek tiek sulėtino automobilizaciją. Mikrobai VT patraukliu nepadaro, priešingai tik didina išlaidas kelionėms - brangesni, jokių mėnesinių bilietų. Todėl noro įsigyti automobilį nesumažina.
      Paskutinis taisė Al1; 2012.04.06, 10:45.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Tikrai niekad neteko matyti, kad troleibusas važiuotų taip greitai. O nejaugi jau taip visas kontaktinis tinklas ir blogas? Savanorių pr. yra visiška tiesė ir ten jie gali parodyti visą savo greitį. Bet deja vis tiek pagreitėja gal kokiais 5km/h, o juk visi vairuotojai nėra jau tokie kaip apibūdinai..
        Teko porą kartų važiuoti 16 troleibusu Kauno gatve 70 km/h greičiu. Tačiau keleiviams tai nepatiko...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nuvažiuok į Krymą ir pamatysi... Taprmiestinis troleibusas. Negi manai, kad tamposi ant 25 km/h??? Ant naujų Škodų buvo ženklas 65 km/h. Ne problema važiuot ir 70 km/h. Miestui tokio greičio nereikia. Net tramvajus tokiu greičiu nevažiuotų, nebent būtų fiziškai atskirtas (tunelis, estakada, aptverta linija) ir labai geros kokybės bėgių kelias.
          Būtent Savanorių prospekte kartais troleibusai skraido 50-60 km/h greičiu. Kartais skraido ant Valakampių tilto. Kartais netgi Laisvės pr. leidžiantis žemyn nuo Karoliniškių... Tačiau didelė problema yra gatvių danga - šuliniai, lopas ant lopo... Tai išsprendžiama dedant gelžbetoninius blokus po asfaltu ar tiesiog darant A juostas iš gelžbetonio. Sakot, neestetiška? O juk bėgiai taip pat klojami tokiuose blokuose, arba klojami tašyti akmenys. Asfaltas šalia tramvajaus bėgių ir tarp jų Vakaruose beveik nenaudojamas.
          Didelė problema yra tvarkaraščiai - net poilsio dienomis ar ne piko metu vakare, anksti ryte VT važiuoja pagal beveik tokius pat tvarkaraščius (maršruto įveikimo laikas) kaip ir piko metu. Štai todėl ir lėtas jis yra. Nes kai kam VT "organuose" smegenys supuvę.

          Žinoma, kad bendras kelionės laikas įeina. Nes visiška nesąmonė laukti 20-30 minučių autobuso piko metu. Iš viso piko metu visi pagrindiniai autobusai turi kursuoti ne rečiau kaip kas 10 minučių. Į miesto pakraščius važiuojantys ne rečiau kaip kas 15 minučių. Autobusų, kurie kursuoja kas 40-60 minučių piko metu iš viso neturi būti. Sakot - daug pinigų tai pareikalaus, mažai keleivių bus, tušti važinės. Taigi žmonės nevažinėja būtent dėl to, kas VT reikia laukti ilgai ir jis lėtas. Greitį galima padidinti A juostomis, KT ir gatvių dangos remontu, VT šviesoforais. O bendrą kelionės laiką galima trumpinti tik tankinant kursavimą. Tai beveik atmes reikalą derinti tvarkaraščius persėdimo taškuose.
          Pritarčiau dėl gatvių būklės ir tvarkaraščių. Tik jeigu gatvėms tvarkyti reikalingos didžiulės lėšos, tai tvarkaraščių nesuderinimo kitaip nei atsakingųjų tingėjimu ar nekompetencija nepavadinsi.
          Tačiau teigi, kad viskas ko reikia troleibusų pagreitinimui tėra iešmų įdiegimas posūkiuose, sutvarkytas tvarkaraštis ir ištiesintas tinklas, sutvarkytos gatvės (dar kas nors??) Tačiau jie vis tiek ties kiekvienu kelio pavinguriavimu negali gazuoti. Ir negalės. Keliai tiesūs kaip Savanorių pr. yra išimtis. Todėl troleibusas ribota transporto priemonė.

          Tikrai važiuoja, vakare antaklanio gatve laisvai spaudžia 60km/h
          Dar vienas pvz: 5 autobusas nuo Senosios Plytinės iki Leono Sapiegos važiuoja 13min, o 2 troleibusas 17min. Ar čia blogas tvarkaraštis? Iešmų trūkumas? Nemanau. Tiesiog gatvė yra vingiuota, o troleibusui tai jau kliūtis. Dar blogiau būna kai važiuoji kokiu 16 troleibusu Savanorių žiedu. Visi jį lenkia.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Tačiau teigi, kad viskas ko reikia troleibusų pagreitinimui tėra iešmų įdiegimas posūkiuose, sutvarkytas tvarkaraštis ir ištiesintas tinklas, sutvarkytos gatvės (dar kas nors??) Tačiau jie vis tiek ties kiekvienu kelio pavinguriavimu negali gazuoti. Ir negalės. Keliai tiesūs kaip Savanorių pr. yra išimtis. Todėl troleibusas ribota transporto priemonė.

            Dar vienas pvz: 5 autobusas nuo Senosios Plytinės iki Leono Sapiegos važiuoja 13min, o 2 troleibusas 17min. Ar čia blogas tvarkaraštis? Iešmų trūkumas? Nemanau. Tiesiog gatvė yra vingiuota, o troleibusui tai jau kliūtis. Dar blogiau būna kai važiuoji kokiu 16 troleibusu Savanorių žiedu. Visi jį lenkia.
            Ne tik iešmų, bet ir pačių kreivių "suapvalinimas", kad nebūtų kampų po 30-40 laipsnių. O tokių yra, ypač Kaune. Manai, kad tramvajus gali gazuoti ties kiekvienu vingiu? Anaiptol, nes nušoks nuo bėgių. Tramvajai taip pat labai lėtai pervažiuoja iešmus ir kryžmes. Dar viena bėga - stotelių įvažos, dėl jų stabdyti reikia pradėti anksčiau, o išvažiuoti užtrunka taip pat ilgiau. Be to keleiviams komforto mažiau, o vairuotojui daugiau darbo baranką sukinėt. Įrengiant A juostas jų neturėtų būti.

            Taip, troleibusų važiavimas žieduose yra problema. Nes žieduose yra iešmai. Jų neturėtų būti, juos reikia įrengti prieš žiedus. Žinoma, ne visur tai galima padaryti, bet kur galima, ten reikia. Ir aišku, naikinti laužtes kiek įmanoma "suapvalinant" KT. Žieduose yra problema tame, kad iš 2 juostos išsukama iš žiedo. Ir lengvieji automobiliai užlenda prieš troleibusus, kurie važiuoja žiede. Be to troleibusams yra problema, kaip ir autobusams, persirikiuoti žieduose į antrą juostą.
            Antakalnio gatvė nėra vingiuota. Tai gali būti tiesiog tvarkaraščio sudarymo problema. Be to autobusas veža mažiau žmonių ir užtrunka trumpiau stotelėse. Dar kartą kartoju, kad esant moderniam KT troleibusai gali važiuoti greitai. Dar viena problema - flegmos vairuotojai. Žinoma, "Škodos" mažiau manevringos už didesnius (ilgesnius ir platesnius) "Solarius", kurie kartais labai manevringai važinėja. Bet juk dauguma "Škodų" jau dabar turi būti nurašomos. O planingai pertvarkant VT, po 5 metų jų galėtų nelikti.

            Comment


              Parašė rat
              Žmonės tai žmonės, bet finansiškai priklausomi nuo kitų. O ar verslininkas spekuliantas, ar pučiasi kaip kalakutas yra antraeilis klausimas, nes ne tai lemia pasirinkimą tarp VT ir auto - viskas susiveda į finansinius pajėgumus. Šiuo požiūriu net ne taip svarbu ką dirba, svarbiau kiek uždirba.


              Seniai žinomos problemos - bilietų kaina, sausakimšas transportas ir dar dažnai besivelkantis bendrame sraute. Dėl ko nėra pranašumo nei komforto, nei kelionės trukmės požiūriu.
              Tai visas dabartines problemas reikėjo pradėti spręsti prieš kokių 15 metų.
              Dabar galima sukišt europietiškus milijardus, o galiausiai ta pati padėtis bus.
              juokingas tai dalykas suskirstymas į kastas, va aš uždirbu tiek tai, todėl važiuoju savo auto, kitaip ne lygis, o kad išlaikyti lygį - galima kažko ir atsisakyti , aš juokiuosi tiesiai į veidą tokioms susireikšminusioms asaboms
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                įsiklausykit visi tie, kurie vis klykčioja, kad nieko nereikia: taip, kiekybiniai pervežimo rodikliai ( pervežimo pajėgumai) yra patenkinami visu kaupu ir dar ateityje turbūt bus, tačiau KOKYBINIAI NE . Nauja transporto rūšis ir yra orientuota į kokybinius rodiklius, o kai tūlas vilnietis supras, kad su automobiliu jau sunkoka nusigauti į centrą, grįš 80-90s srautai ir visi lipsim į tą tram'ą.
                O kaip tu įsivaizduoji tą KOKYBĘ? Nauja transporto priemonė krūtu pavadinimu (tramvajus), blizganti ir apklijuota svarovskiais - tai jau kokybė, keleiviai išlips iš automobilių ir puls juo važinėti?

                Aiški, kad ne. Kas yra kokybiškas VT, gražiai aprašė Al1 - ir tramvajus prie kokybės mažai kuo prisideda, Vilniaus atveju. Visa tai galima padaryti su autobusais/troleibusais.

                Nes visiška nesąmonė laukti 20-30 minučių autobuso piko metu. Iš viso piko metu visi pagrindiniai autobusai turi kursuoti ne rečiau kaip kas 10 minučių. Į miesto pakraščius važiuojantys ne rečiau kaip kas 15 minučių. Autobusų, kurie kursuoja kas 40-60 minučių piko metu iš viso neturi būti. Sakot - daug pinigų tai pareikalaus, mažai keleivių bus, tušti važinės. Taigi žmonės nevažinėja būtent dėl to, kas VT reikia laukti ilgai ir jis lėtas. Greitį galima padidinti A juostomis, KT ir gatvių dangos remontu, VT šviesoforais. O bendrą kelionės laiką galima trumpinti tik tankinant kursavimą. Tai beveik atmes reikalą derinti tvarkaraščius persėdimo taškuose.

                Comment


                  Tegul atvažiuoja pasimokyti į Kauną. nauji autobusai/troleibusia, atvykimo laikas realiam laike stoteles svieslentese, A juosta, marsrutai mobiliame telefone (ir atvykimo laikas realiame laike), jokiu susigrudimu, jokio velavimo, jokiu skundu ir gyventoju.

                  Comment


                    Atrodo rimtai užsimota prieš troleibusus. Čia pateikiami ne vien neaišku kiek realaus tramvajaus planai, bet ir kitokie sprendimai. Juos, ko gero, verta rimčiau priimti.

                    Numatytas autobusų naikinimas Oslo g. dėl gatvės A kategorijos. Mano akimis tai labai pablogėtų susisiekimas gyvenantiems prie Lazdynų ligoninės, Grigiškių.
                    2 ir 5 maršrutų pratęsimas į Pavilionių g. iki Skalvių žiedo
                    42 naikinimas, vietoj jo pratęsiamas 42.
                    Maršrutų perkėlimas nuo Geležinio Vilko per Kernavės tiltą.




                    Troleibusų trasų pakeitimai atsirado daugiausiai dėl tramvajaus, todėl rimčiau nagrinėti juos neverta. Tuo labiau, kad trasos pasuktos į artimiausią įmanomą kontaktinį tinklą neatsižvelgiant į dubliavimus ir kad ten net nėra keleivių srautų.

                    Gal kiek įdomiau tai, kad ketinama naikinti tinklą į Titnago g. ir pratęsti iki Fabijoniškių žiedo (vienoj vietoj rašo, kad reikia panaikinti troleibusus iki 2035, tad reikia suprasti, kad tai bus padaryta dvidešimtmečiui )

                    Šiaip jau kelia abejones 19 maršruto reikalingumas Fabijoniškėse. Jis arti namų būtų tik labai mažai daliai keleivių (kaip ir 16 su 11), bet negana to dar ir vežtų didžiuliu ratu ir daug ilgiau nei 56 ar 52A iki Konstitucijos pr., į Žvėryną srauto vis tiek nebus, o 16 ir 11 keleivių srautam visiškai užteks.

                    Paskutinis taisė Blaze; 2012.04.09, 20:30.

                    Comment


                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                      Atrodo rimtai užsimota prieš troleibusus. Čia pateikiami ne vien neaišku kiek realaus tramvajaus planai, bet ir kitokie sprendimai. Juos, ko gero, verta rimčiau priimti.
                      Apie tai, kad Titnago gatvėje ir Naugarduko g. (13 trol.) tinklai bus naikinami nėra naujiena. Tai jau maždaug prieš 10 metų buvo rašyta. Iš tiesų, tai žlugus pramonei Titnago g. troleibusai nelabai ir reikalingi. Pakaktų jei kursuotų autobusas. Apendiksas Naugarduko g. taip pat nelabai reikalingas. Visgi aš palikčiau vienkryptį eismą Naugarduko g., panaikinant žiedą ir leidžiant troleibusus Kauno g., Naugarduko g.
                      Vargu, ar tramvajus bus pradėtas tiesti, tačiau tai, kad troleibusų naikinimas numatytas, leis valdininkams neinvestuoti į troleibusus mojuojant studijomis ir "Baltosiomis knygomis". Taigi, troleibusų parko ir KT būklė tik blogės, ko pasekoje troleibusai bus sunaikinti galbūt netgi anksčiau nei planuojama ir pakesti paprasčiausiais autobusais. Taigi, Vilnius žengia neekologiško viešojo transporto plėtros keliu. Jokiais būdais 2 tramvajaus linijos nepagerins viešojo transporto mieste.
                      Tiesiog demagogija:
                      Įvertinus ryškias troleibusų keleivių vežimų mažėjimo tendencijas,
                      susidėvėjusį troleibusų parką
                      , nedidelį maršrutų skaičių bei turint pakankamas galimybes jų trasose panaudoti šiuolaikinius aplinkos neteršiančius autobusus rekomenduojama palaipsnį troleibusų pakeitimą naujomis šiuolaikinėmis ekologiškomis transporto rūšimis
                      http://old.vilnius.lt/transportas/sp...2012-02-27.pdf

                      -Įvertinus ryškias troleibusų keleivių vežimų mažėjimo tendencijas - mažėja dėl to, kad tinklas neplečiamas ir dėl to, kad leidžiama vis daugiau troleibusus atskirose atkarpose dubliuojančių autobusų maršrutų. Prieš 10-15 metų tokių atkarpų buvo gerokai mažiau.
                      -nedidelį maršrutų skaičių - lyg dvi tramvajaus linijos yra didelis maršrutų skaičius. Troleibusai, net ir su 20 maršrutų perveža beveik tiek pat kiek autobusai 70 maršrutų. Tai čia mažai???
                      - turint pakankamas galimybes jų trasose panaudoti šiuolaikinius aplinkos neteršiančius autobusus - čia kokie tokie stebuklingi autobusai??? Turint pakankamas galimybes? Tai kad nėra tokių galimybių - net už lengvatininkus susimokėti nėra galimybių.

                      „Stotis-Santariškės“ linija kaip pirmaeilė
                      pasirinkta todėl, kad:
                      - esamas keleivių srautas šioje linijoje turi didžiausią ir pastovų keleivių
                      srautą visos dienos laikotarpyje ir savaitgaliais
                      , linija ribojasi su teritorijomis, kuriose
                      numatoma urbanistinė plėtra;
                      http://old.vilnius.lt/transportas/sp...2012-02-27.pdf

                      Akivaizdus melas. Vien į tvarkaraščius pažiūrėjus matyti, kad tuo net iš tolo nekvepia.

                      728,70 mln. litų - pirmosios tramvajaus linijos įrengimui. Už tai būtų galima 100 proc. atnaujinti visą autobusų ir troleibusų parką pakeičiant absoliučiai visas transporto priemones. Bet juk visų keisti nereikia. Tuo tarpu minėta suma - tik tramvajaus pirmos linijos įdiegimas. Apie jokį esamo troleibusų ir autobusų parko bei tinklo atnaujinimą net nekalbama. Bet juk tai būtina daryti. Norint, kad VT būtų patrauklus keleiviams, reikia dar keis šimtus milijonų investuoti į autobusus ir troleibusus (net jei juos palaipsniui naikinama).

                      Dar vienas absurdas - parkingų P+R sistemai įrengimas šiose vietose:

                      Sodų gatvė-įrengiant daugiaaukštį parkingą.
                      Naugarduko-Pylimo skveras įrengiant požeminį parkingą ir išlaikant skvero įvaizdį.
                      Basanavičiaus g. vietoje dabartinio antžeminio parkingo įrengiant daugiaaukštį
                      požeminį parkingą.
                      P. Cvirkos skveras, įrengiant požeminį parkingą ir išlaikant skvero įvaizdį.
                      Tarp Operos ir Baleto teatro ir Žemės Ūkio ministerijos, įrengiant daugiaaukštį
                      požeminį ir antžeminį parkingą.
                      Paupio teritorija tarp Žaliojo tilto ir Vilnelės, įrengiant statmenai upės parkavimo
                      vietas.
                      Tai kam tas tramvajus, jei sudaroma galimybė su automobiliu atsismaukyti iki pat centro ir senamiesčio? Juk tramvajus vis tiek nevažiuos per senamiestį ir centrą.

                      Iš esmės šioje vietoje pasikeistų vizualinė
                      erdvė, kurią šiuo metu „teršia“ troleibusų kontaktinis tinklas. Modernaus viešojo
                      transporto eismas senamiesčio teritorijoje numatomas be kontaktinio tinklo.
                      Pirmąją žiemą miestą ištiktų transporto kolapsas - tramvajus nevažiuotų dėl užšalusio KT grindinyje. Kas per mulkiai - visiškai nebevertina klimato įtakos. Net žmonės sudebilėjo - žiemą per šalčius vaikšto su sportbačiais ir striukėmis aukščiau raktikaulių, o pastarieji pusplikiai... Tai nėra ko stebėtis, jei ir tramvajui siulomas visiškai netinkamas mūsų klimatui KT variantas...
                      Paskutinis taisė Al1; 2012.04.10, 10:15.

                      Comment


                        Pažiūrėjęs siūloma autobusų schemą esant tramvajaus linijai Stotis – Santariškės pradedu galvoti, kad tramvajus įneš dar daugiau nepatogumų nei yra dabar. Pvz. iš Stoties (net ne iš centro) į Baltupius veš tik 34 autobusas. Žinant, kad jis kursuoja dukart per valandą tampa įdomu, kaip pasiskirstys keleivių srautas. Tikrai 80 procentų keleivių iš Ateities ir Didlaukio stotelių neis į Kalvarijų gatvę, kad važiuoti tramvajumi. Kaip suprantu naikinamas autobusų eismas Ateities gatvėje kur Rugių stotelė – žmonės vėl padėkos tramvajui. Į Grigaičius nebeužsuks 14 autobusas – gana įdomiai. Naikinamas 13 autobusas – Dzūkų, Pelesos gatvių keleiviai liks be autobuso. Jau nekalbu apie Ž. Pavilnį – ai, jo gi, jie turi traukinius, koks pasiekimas. Pilaitėje visi autobusai važiuos Pilaitės prospektu (atrodo), o tai „labai patogu“ bus I. Kanto alėjoje ir Vydūno gatvėse gyvenantiems. Gal truputį logiška su 37 autobusu, nes nuo Mildos stotelės važiuoja 27 autobusas. Taip pat labai įdomu kaip bus atliekamas patogus persėdimas į tramvajų. Kaip suprantu reikės iš Rinktinės g., Apkasų g. eiti į Kalvarijų gatvę. 44 autobuso keleiviams reikės nuo Karaliaus Mindaugo stotelės eiti į Žaliąjį tiltą. Kaip suprantu čia vykdomas ne patogumo principas, o sportinis pasivaikščiojimas. Kodėl negalima Žaliajame tilte ir Kalvarijų gatvėje iki sankryžos su Konstitucijos prospektu padaryti eismą tik autobusams, troleibusams ir tramvajui? O automobiliai važiuotų naujai pastatytų Kernavės tiltu (ar kaip ten jis) ir iš dalies Rinktinės gatvėje. Kas dėl kitų autobusų trasų – tai nesutinku beveik su 80 procentų pasiūlytomis trasomis, tik tingiu dabar viską rašyti.
                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.04.10, 16:22.

                        Comment


                          Turiu su liūdesiu konstatuoti, kad važinėjantiems kryptimi Vilniaus Vakarai-Rytai apie VT teks užmiršti XXI amžiuje
                          Paskutinis taisė Sula; 2012.04.10, 19:47. Priežastis: raidė

                          Comment


                            visą laiką Rinktinės ir Aokasų gatvės gyventojai vaikšto iki Kalvarijų gatvės ir vargo nemato
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              visą laiką Rinktinės ir Aokasų gatvės gyventojai vaikšto iki Kalvarijų gatvės ir vargo nemato
                              O tu pagalvok apie tuos, kuriems reikia iš vieno miesto krašto į kitą nusigauti bus labai daug nepatogumų ir nereikalingo vaikščiojimo. Neakcentuoju būtent Rinktinės ir Apkasų gatves. Bet pvz. reikia iš N. Vilnios nusigauti iki Baltupių -reikės 74 iki Stoties, nuo ten tramu iki st. Baltupiai, nuo ten 34 iki Ateities st. arba Didlaukio st. (+ 34 retai važiuoja). Arba iškart 74 + 34. Pvz. iš N. Vilnios į Akropolį: 74/31 + tramas + 53. Iš N. Vilnios į Pašilaičius: 44; nuo Karaliaus Mindaugo iki Konstitucijos pr. pėsčiom; 46 autobusu. Nereikia pamiršti, kad tai dar ilgai trunka. Ir čia tik sakau keletą problemų tik N. Vilniai O nereikia pamiršti apie kitus mikrorajonus. Vienintelis patogumas bus tik žmonėms, kurie važiuoja iš Stotis į Santariškes, visiems kitiems – nelabai pasisekė.

                              Comment


                                Peržvelgus tą spec. plano sprendinį matyti štai kas.
                                -Jis parašytas būtent naujai VT rūšiai diegti. Vien pagal jo suinteresuotus rengėjus matyti - Systra.
                                -Net nenagrinėjama esamo VT plėtra išspaudžiant visas jo galimybes. Iš karto sakomą - pasenęs, blogas, nemodernus. Tik nauja VT rūšis yra išsigelbėjimas ir vienintelė išeitis.
                                -Troleibusai - atgyvena, kuri turi būti palaipsniui eliminuota.
                                -Greitieji autobusai, pasirodo, yra nauja VT rūšis.
                                -Net nenagrinėjamas esamo VT tinklo pertvarkymo ir atnaujinimo kaštai, finansavimo šaltiniai tiesiant tramvajų
                                -Praktiškai vienintelis realus tramvajaus tiesimo variantas - teisimas už privačias lėšas, savivaldybei prisidedant tik galbūt žemės ir kai kuriuose kituose reikaluose. Nuo dalinio kofinansavimo savivaldybė nenusišalins, nes yra interesas pažarstyti pinigus. Užtat po to privatus tramvajus bus lepinamas kaip vienturtis sūnus posūnių autobusų ir troleibusų sąskaita. Šie merdės.

                                Comment


                                  Negi tikrai yra tokiu naivuoliu, kurie tiki, kad visa tai yra daroma del vilnieciu geroves?

                                  Comment


                                    Dėl kauniečių.

                                    Comment


                                      Dėl otkatų ėmėjų gėrovės.

                                      Comment


                                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                        1) siuo metu autiko/truliko vid greitis vilniuje berods yra apie 18 km/h. Tramo butu 25.
                                        2) ir 4) tame ir esme, kad TROLEIBUSAS ziauriai praranda keleivius.
                                        Norima kurti STUBURINE linija kuri SUFORMUOTU ir pakeltu DIDELIUS srautus. cia, deja...
                                        3) Uzmaitinimas nuo zemes...
                                        5) co2 per keleivi.
                                        6) mmmmm... pvz? o vat kaip tramvajai kuriami KIEKVIENAM MIESTUI atskirai (isore, ta prasme, netgi nosis) - pvz pilna.. pvz Reims'o tramas kurtas taip, kad priekis butu kaip Sampano taure...

                                        music'ai - nes tu kliedi.
                                        O aš nesuprantu-nejau tu yessuz manai,kad vairuotojai,pamatė tramvajų ims masiškai pulti(važinėti) tą tramą?Labai klysti.Nesu prieš pvz. 16 tr. maršrutą paversti tramvajo liniją,bet taip naikinti troleibusus ne Vilniui.Užteks ir esamos infastruktūros.Kam veltui eikvoti pinigus.Pats sakei:Vilniaus skola yra liūdnoka...

                                        Comment


                                          Buvau už tramvajų, bet pamatęs kaip norima pakeisti autobusų ir troleibusų trasas, tai geriau nereikia to tramvajaus. Geriau investuoti į parko atnaujinimus, daryti gatvių rekonstrukcijas, kad būtų galima A linijas nupiešti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X