Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?
    Flickr

    Comment


      Vilnius turejo dyzelini tramvaju, linija nuo Gelezinkelio stoties iki Tramvaju gatves. Manau dauguma miestu turejo, arba turi tramvaju.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Šiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?
        Atėnai. Žiūrint ką laikai sąlyginai neseniai? Pvz man neseniai jeigu įsivedė po 1985
        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.23, 17:44.
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Atėnai. Žiūrint ką laikai sąlyginai neseniai? Pvz man neseniai jeigu įsivedė po 1985
          On October 30 1908 the first electrically powered trams were put in operation destined to gradually replace the horse drawn ones. In the following two years the tram network was composed of 257 vehicles- 150 self powered and 107 of the trailing type- together with the older ones which were re-used as trailers
          http://www.tramsa.gr/index.cfm?page_id=191&lang_id=1

          Taip kad Atenu tramvajui virs 100 metu

          Comment


            Žinau, pats pamačiau. Antalija šiaip įsivedė 1999, iki tol ten tramvajaus nebuvo
            http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tems_in_Europe
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              Gera kompanija Vilnius turi:

              Excepting microstates, Vilnius, Ljubljana, Podgorica and Reykjavík and Tirana are the only European capitals where electric town tramways have not (yet) been built.

              Comment


                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                Gera kompanija Vilnius turi:
                Skirtumas tik tas, kad Reikjavikas ir tas galvoja pasistatyt LRT iš centro iki orouosto
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Na is centro i oro uosta Vilnius jau turi.... dyzelini tramvaju...

                  Comment


                    Pranešimai apie Vilniaus gyventojų tankį iškelti į temą
                    http://www.miestai.net/forumas/showt...093#post360093

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Šiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?
                    Barselona, Dublinas

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Barselona, Dublinas
                      Abu turejo tramvaju dar XIX a.

                      Comment


                        nafig tas tramvajus - ant zemes ir taip vietos ner... padarytu vienabegi nuo santariskiu iki stoties ir is antakalnio iki paneriu - nors zemes transporta piko valandom iskrautu.
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Monorail kainuoja daug daugiau.... ir statyba ir eksploatacija. O vietos tramvajui daugiau nei pakankamai.

                          Comment


                            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                            nafig tas tramvajus - ant zemes ir taip vietos ner... padarytu vienabegi nuo santariskiu iki stoties ir is antakalnio iki paneriu - nors zemes transporta piko valandom iskrautu.
                            Be to sis variantas is kart atmestinas del vizualines tarsos.

                            Comment


                              paskelbkit senamiesti pesciuju zona, tai ispopuliarinsit viesaji transporta ir kamsciai automatiskai sumazes.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Na is centro i oro uosta Vilnius jau turi.... dyzelini tramvaju...
                                Beje ir elektrinį nuo Aukštųjų Panerių iki Naujos Vilnios per visą miestą, taip pat turi )

                                Comment


                                  Aš vėl pasikartosiu - prasmės statyti tramvajų gatvėse visiškai nematau. Geriau laviruoti esama sistema ir stengtis padidinti transporto priemonių greitį. Kai jau nebeužteks dvigubų autobusų - yra trigubi. Kai tų nebeužteks - bus galima galvoti apie tramvajų. O autobusams ir troleibusams Vilniuje tobulėti tikrai yra nemažai erdvės. Visų pirma - A juostos gatvėse ir tinkamai suderinta šviesoforų sistema. Taip pat - TIKSLUS grafiko laikymasis, bei veikiančios švieslentės, rodančios realų atvykimo laiką. Ir svarbiausia - stengtis tvarka (visi žinome ką reiškia vienas asocialas troleibuse ir vairuotojų, bei kontrolierių elgesys dažnokai netoleruotinas) bei lanksčiais tvarkaraščiais pritraukti keleivius.
                                  Tai toks trumpas pirminių darbų sąrašas, kurį galima tęsti ir tęsti. Kai šie bus įvykdyti, bus kita kalba.
                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 12:33.

                                  Comment


                                    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                    paskelbkit senamiesti pesciuju zona, tai ispopuliarinsit viesaji transporta ir kamsciai automatiskai sumazes.
                                    Apmokestint centrą visiems automobiliams, imti po 30 lt už įvažiavimą, išskyrus tiems kurie ten gyvena, kamščiai sumažės tikrai ~70 - 85 proc., o tada tai tikrai nei autobusų nei troleibusų nebeužteks
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Apmokestint centrą visiems automobiliams, imti po 30 lt už įvažiavimą, išskyrus tiems kurie ten gyvena, kamščiai sumažės tikrai ~70 - 85 proc., o tada tai tikrai nei autobusų nei troleibusų nebeužteks
                                      Tuomet greičiau pats centras ,,mirs''.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        gal ir nemirtu, bet pagal mane, galetu uzsidaryt nemazai didesniu parduotuviu, nes jeigu ju nepasiektum su masina, ir po to kai apsiperki reiktu kelis maisus tampytis su savim per autobusus, nelabai patogu butu man atrodo

                                        Comment


                                          Deja, šiais laikais jei negalima privažiuoti prie norimo objekto beveik iki durų, tuomet tas objektas nedomina. Manau, bent 50 proc. tai prisidėjo prie Laisvės alėjos ištuštėjimo. Tuomet, kai ji buvo padaryta pėsčiųjų, daugeliu atvejų nebuvo konkurencijos, daugelis neturėjo mašinų ir nebuvo tokie išpuikę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X