Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    o as siulyciau ribot eisma senamiestyje. mieste didint A juostu skaiciu. gal yra dar kokiu budu priversti miescioni sest i autobusa? (nes gera valia to padaryti jam savimeile to neleidzia)
    Šitos idėjos jau buvo išsakytos ir aš joms pritariu, o padidinti mokesčiai už lengvuosius automobilius — tik papildoma priemonė. Bet ir čia galima sužaisti taip: savo darbdaviui įrodai (pateikdamas atitinkamas pažymas), kad nuolat gyveni ne rajono centre ir ne toje gyvenvietėje, kurioje yra darbovietė. Jeigu tarp tavo gyvenamosios vietos ir darbovietės važiuoja autobusas ar traukinys — įmonė padengia važiavimo išlaidas į/iš darbo. Jeigu joks VT nevažiuoja, padengiama vidutinė autobuso bilieto suma; šiai dienai tai būtų apie 25ct už 1km. Įmonei savo ruožtu kompensuoja savivaldybė arba Valstybė.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Šitos idėjos jau buvo išsakytos ir aš joms pritariu, o padidinti mokesčiai už lengvuosius automobilius — tik papildoma priemonė. Bet ir čia galima sužaisti taip: savo darbdaviui įrodai (pateikdamas atitinkamas pažymas), kad nuolat gyveni ne rajono centre ir ne toje gyvenvietėje, kurioje yra darbovietė. Jeigu tarp tavo gyvenamosios vietos ir darbovietės važiuoja autobusas ar traukinys — įmonė padengia važiavimo išlaidas į/iš darbo. Jeigu joks VT nevažiuoja, padengiama vidutinė autobuso bilieto suma; šiai dienai tai būtų apie 25ct už 1km. Įmonei savo ruožtu kompensuoja savivaldybė arba Valstybė.
      Mėginau į darbą važinėt traukiniu, keltis teko 4-30, nes toks traukinio grafikas, beje dėl lėtumo jeigu jis išvažiuotų vėliau vėluoji į darbą, ne nuo stties iki ofiso dar 20 min. kelio toleibusu...su savo mašina nuo namų iki ofiso 1 val. 20 min... išvažiuoju 6-30 ir visada spėju... Taigi jei manai, kad kekvieną rytą keltis 4-30 didelis malonumas tai pamėgink, abar keliuosi 6-00...na gal be 5 min. 6 val.... Beto, kad po darbo grįž namo sytotį tenka 1 val. praleist bimbinėjant, taip dar tenka išvaistyt valandą gyvenimo, taigi prieš siųlydamas pamėgink keletą valandų nieko neveikt ne todėl, kad neturėtum, o todėl kad priverstas jei atsisakai automobilio...

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Šitos idėjos jau buvo išsakytos ir aš joms pritariu, o padidinti mokesčiai už lengvuosius automobilius — tik papildoma priemonė. Bet ir čia galima sužaisti taip: savo darbdaviui įrodai (pateikdamas atitinkamas pažymas), kad nuolat gyveni ne rajono centre ir ne toje gyvenvietėje, kurioje yra darbovietė. Jeigu tarp tavo gyvenamosios vietos ir darbovietės važiuoja autobusas ar traukinys — įmonė padengia važiavimo išlaidas į/iš darbo. Jeigu joks VT nevažiuoja, padengiama vidutinė autobuso bilieto suma; šiai dienai tai būtų apie 25ct už 1km. Įmonei savo ruožtu kompensuoja savivaldybė arba Valstybė.
        Jeigu čia pasiūlymas, tai galiu pasakyti, kad jis seniausiai veikia valstybinėse įmonėse, net jeigu gyveni rajono centre ir dirbi ten pat, veikia gal jau ~10 metų minimum, bet netaikomas nuosaviems automobiliams
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Jeigu čia pasiūlymas, tai galiu pasakyti, kad jis seniausiai veikia valstybinėse įmonėse, net jeigu gyveni rajono centre ir dirbi ten pat, veikia gal jau ~10 metų minimum, bet netaikomas nuosaviems automobiliams
          Čia kas per naujiena? Dirbau 13 metų valstybinėje įmonėje - niekas už nieką nemokėjo, nebent valdžia be darbuotojų žinios pasidalindavo.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Mėginau į darbą važinėt traukiniu, keltis teko 4-30, nes toks traukinio grafikas, beje dėl lėtumo jeigu jis išvažiuotų vėliau vėluoji į darbą, ne nuo stties iki ofiso dar 20 min. kelio toleibusu...su savo mašina nuo namų iki ofiso 1 val. 20 min... išvažiuoju 6-30 ir visada spėju... Taigi jei manai, kad kekvieną rytą keltis 4-30 didelis malonumas tai pamėgink, abar keliuosi 6-00...na gal be 5 min. 6 val.... Beto, kad po darbo grįž namo sytotį tenka 1 val. praleist bimbinėjant, taip dar tenka išvaistyt valandą gyvenimo, taigi prieš siųlydamas pamėgink keletą valandų nieko neveikt ne todėl, kad neturėtum, o todėl kad priverstas jei atsisakai automobilio...
            Oi kaip pažįstamas jausmas, net labai. Taip, sutinku, kad tai yra žiauri problema, bet... Nesiūlau tik įvesti papildomą mokestį ir viską toliau palikti savireguliacijai. Taip nieko gero nebus, tik naujos riaušės prie Seimo. Visada keliant mokesčius, reikia žmonėms paaiškinti, kodėl jie keliami, kur bus panaudoti surinkti pinigai ir kokia iš to bus nauda visuomenei. Mano pasiūlymas — plėtoti VT, t.y. ir autobusus, ir troleibusus, ir traukinius, net keltus iš Klaipėdos į Smiltynę ar per Nemuną, A juostas ir t.t.. Įdomumo dėlei paskaičiuok, ar iš darbo į stotį troleibusu važiuotum 1h, jeigu troleibusas visą kelią važiuotų tik A juosta? Ar traukinys iš Varėnos į Vilnių važiuotų 1h35min, jeigu ten važiuotų nauja PESA motrisė ir bėgiai leistų išvystyti iki 120km/h greitį? Kaip ir esu anksčiau minėjęs, visa ši mano siūloma pertvarka realiai būtų įgyvendinta tik per kokius 3-4 metus.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Čia kas per naujiena? Dirbau 13 metų valstybinėje įmonėje - niekas už nieką nemokėjo, nebent valdžia be darbuotojų žinios pasidalindavo.
              Tai pakalausk valdžios, ar kartais nekompensuoja? Taigi pagal įstatymą už tavo kelionę į/iš darbą(o) atsakingas darbdavys, ir jis turi pasirūpint, kad tu pasiektum tikslą

              P.S. Kaip pavyzdys yra mano mama, kuri dirba valstybinėj įstaigoj jau n metų, jai yra kompensuojamas VT nuolatinis bilietas, ten pat iki pensijos dirbo ir mano tėvas, jam irgi buvo kompensuojamas, nors jis ten pradirbo viso labo 2 metus
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Tai pakalausk valdžios, ar kartais nekompensuoja? Taigi pagal įstatymą už tavo kelionę į/iš darbą(o) atsakingas darbdavys, ir jis turi pasirūpint, kad tu pasiektum tikslą
                Mano situacija tokia, kad Gyvenu Vilniuje, o mano valdiška darbovietė formaliai yra jau rajone. Dar pernai kompensuodavo kelionės išlaidas 2,73Lt/d.d., bet nuo šių metų pavasario visas tokias kompensacijas nuėmė neva dėl krizės. Nu bet ir sutapimas, kaip tik tada DELFI paskelbė, kad Vilniaus rajono savivaldybė steigia savo autobusų parką. Vertinkite patys.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Čia jau turbūt nelabai į temą diskusija išsivystė, todėl labai nesiplėsiu. Tiesiog nemanau, kad draudimais reiktų visus sugindinėt į viešąjį transportą. Nes tai jau panašu, kaip žmogų norintį važiuoti pirma klase, bandomą finasinėm priemonėm priverst važiuoti prekiniu vagonu. Vien tokie pavyzdžiai, kaip atstatomos tramvajaus linijos Paryžiuje ir Londone turbūt geriausiai iliustruoja viešojo transporto reikalingumą, bet niekas ten nesiruošią kelti mokesčių automobilių turėtojams. Ir dar aš manau, kad vietoj mokesčio geriau reiktų pasvarstyti didmiesčiuose P+R (park and ride) terminalų statybą prie pagrindinių miestų įvažiavimų ir didesniuose mazguose prie mikro rajonų, kad ir nuo laiptinės galėtum privažiuot iki sustojimo ir ten saugiai palikti savo automobilį.
                  Paskutinis taisė lietus; 2009.07.27, 20:56.

                  Comment


                    Galiu pasakyti kaip padaryta vakaruose. Ten praktiskai miestas ir darbovietes yra atskirai. Miestas-tai gyvenamieji namai,parkai,kavines ir t.t. Visos pramones imones ir ofisai (isskyrus gal ten visokius mazycius turizmo centrus,advokatus,gydytojus ir pan) yra iskelti i pramonines zonas,kurios yra visiskai salia miesteliu. Tuose pramoniniuose miesteliuose paprastai vien tik gamyklos,tarp ju nutiestos gatves ir padarytos nedideles 'kisenes' sustojimui. Ju nera daug ir jos labiau skirtos atvaziausiems klientams. Furos stovi gamyklu teritorijose esanciose aikstelese(i kurias jos atvaziavo) ,o bendrojo naudojimo gatvese jokiu didesniu parkingu nera. Ir gatveles ten laisvos nes praktiskai nera kur statyti savo masinos. Ir nors zmoniu ten dirba daug,bet kaip taisykle arba vaziuoja keliese viena masina arba viesuoju( ar imones) transportu. Ir visas problemos sprendimas:-))) Paprasciausiai nera parkingu ir niekas su nuosava masina ten nesirauna.:-)) Aisku ant saligatviu statyti niekam ir i galva neateina,matyt yra baudos ir taip daryti labai neapsimoka.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą

                      Ištiesų tai metro jungia Niurbergą su kitu miestu Fiurtu, kuris yra šalimais, o su priemiesčiai Niurberge gyvena daugiau nei 1 000 000 gyventojų, beje jame nėra troleibusų, tai lyginti Vilnių su 2 kartus pagal gyventojų skaičių už jį didesniu nelogiška )
                      Tas Furtas tai vos 100 000 kas prie 500 000 maždaug tiek kiek Vilnius.
                      Kur jau čia du kartus. Vilnius su priemiesčiais iki 700 000 traukia, o tame Niurnberge su tolimesnėm apylinkėm vos nevos milijonas, o gal jau ir nėra. Vokiečiai į kaimus nuo miesto šurmulio skuba ir šiaip nesidaugina ir miršta



                      Be to tas metro dar 1972 imtas statyti ir NET 35 km jo yra, kas tokio dydžio miestui tikrai nemažai, o juk statybos metu jis buvo dar gerokai mažesnis!
                      Dėl troleibusų ir tramvajų yra tiesos, tik jie dar ir geležinkelį išnaudoja
                      Paskutinis taisė music; 2009.08.05, 01:45. Priežastis: yra priežastis taisymui
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
                        Keletas nuotraukų.

                        Linija Nr. 3
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė
                        Atvaizdas


                        Linija Nr. 2
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas



                        Labai dideli uzimami zemes plotai. Vilniuje nera tokiu laisvu vietu ir erdviu,nebent taip galetum sujungti tik tolimesnius rajonus (n.vilnia , pilaite ir pan.) su miestu pradzia ir viskas. Paciame mieste nera jokios galimybes tokiam tramvajui,cia buvo tik eiliniai zuoko kliedesiai,norint gauti ,otkata, is prasidejusiu statybu.

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Tokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
                          Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.



                          Taip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Labai dideli uzimami zemes plotai. Vilniuje nera tokiu laisvu vietu
                            O kam reikalingi zemes plotai jei ne namams ir visuomeniniam transportui? Gal asmeninems skarbonkems su motoru?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              O kam reikalingi zemes plotai jei ne namams ir visuomeniniam transportui? Gal asmeninems skarbonkems su motoru?


                              tramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijai......tai kam jis reikalingas,jei ten nera namu????
                              Visuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Taip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???
                                Taigi jau buvom sutarę, kad kur reikia griauti ką nors, galima po žeme slėpt. Ir vėl pamiršai
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  tramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijai
                                  As nesiulau griauti namu, as siulau tramvaju paleisti gatvem, o gatviu Vilniuje pilna.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Visuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.
                                    Na matai kaip gerai, ir nieko griauti nereikia. Taip kad nereikia cia panikuoti kad tramvajui reikia puse Vilniaus nugriauti.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      As nesiulau griauti namu, as siulau tramvaju paleisti gatvem, o gatviu Vilniuje pilna.


                                      Tada visai sustos eismas. Visi vaziuos is paskos tramvajaus greiciu ir stoves kartu su juo kiekvienoje stoteleje,kol tas laipins keleivius. transporto srautai praktiskai butu paralyzuoti visiskai. Nors tada gal tikrai jau verciau vaziuotum tramvajum,nei su savo lengva masina tam paciam tramvajui is paskos:-)))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Tada visai sustos eismas.
                                        Apie koki eisma kalbi, apie skarbonkiu su motoru? Tai tada tau i kita tema. Visuomeninis transportas turi tureti auksciausia prioriteta. Jei neuztenka vietos asmeniniam transportui reiskia jam ir ne vieta cia.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Apie koki eisma kalbi, apie skarbonkiu su motoru? Tai tada tau i kita tema. Visuomeninis transportas turi tureti auksciausia prioriteta. Jei neuztenka vietos asmeniniam transportui reiskia jam ir ne vieta cia.


                                          Na jei tokia pozicija.......tada aisku galima tiesti tramvajaus linijas ir tose gatvese uzdrausti visu kitu transporto priemoniu eisma:-)) nes taip ar taip jos jau nebegales normaliai vazineti tomis paciomis gatvemis su tramvajumi , nes musu gatves per siauros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X