Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Keistai atrodo kai į ekraną įleda apkerpėjusi bobulė ir pradeda postringauti apie praeivių saugumą ir t.t.
    ????? O kas turetu kalbet apie praeiviu sauguma? Darzelinukai (sprendziant is sios diskusijos lygio)? Sauguma gatvese STR'ai aiskiai reglamentuoja, jei kartais nezinai.

    O jei rimtai, tai Pylimo gatve numatoma nepalikti jokio kito transporto juostu, Kalvariju gatveje - po viena juosta. Cia panaikinami visi autobusu, troleibusu ir mikriku marsrutai. Buvau pirma imetes naikinamu marstrutu sarasa. Galima atsikratyti kamsciu jau dabar, padarant taip kaip siuloma tramui: uzdrausti lengvajam transportui ten vaziuoti, o autobusams ir troliams uztikrinti laisvas juostas. Tai jie irgi greitai vaziuos, o miestui kur kas pigiau kainuos. Tramo reikia tik del atkato, o ne del transporto sistemos gerinimo, nes jis ja tik pablogins.

    Ko cia nesuprast, jei galva veikia, zinoma.

    Comment


      Parašė Anz Rodyti pranešimą
      ????? O kas turetu kalbet apie praeiviu sauguma? Darzelinukai (sprendziant is sios diskusijos lygio)? Sauguma gatvese STR'ai aiskiai reglamentuoja, jei kartais nezinai.
      Tai eterio žvaigždė STR'u patapo?


      Parašė Anz Rodyti pranešimą
      Tramo reikia tik del atkato, o ne del transporto sistemos gerinimo, nes jis ja tik pablogins.
      ocin smiesno.
      O aš manau kad tramvajau pagalius į ratus kaišioja su savo šitais autotramvajais tik dėl atkato.
      Jeigu nesugebi pats galvot tai gal padėt reikia. Apie kokį atkatą galima kalbėt kai tramvajaus įgyvendinimas užtruks ne vienerius ir ne dvejus metus ir politikai kurie jį aktyviausiai rėmė jau po šių rinkimų ne daugumoje.

      Tamstele kadangi paistote nieko nepagrįstus paistalus. Siūlau daugiau neberašinėti šitoje temoje ir neskleisti savo fantazijų.
      Paskutinis taisė deep'as; 2007.03.31, 08:49.

      Comment


        Unesco

        O kaip yra su UNESCO kultūros paveldo apsaugos normomis, ar tiesiemas maršrutas per senamiestį (kiek nagrinėjau, yra ir Trakų stotelė) nei vienai jų nenusižengia?

        Comment


          Parašė Anchitonas Rodyti pranešimą
          O kaip yra su UNESCO kultūros paveldo apsaugos normomis, ar tiesiemas maršrutas per senamiestį (kiek nagrinėjau, yra ir Trakų stotelė) nei vienai jų nenusižengia?
          O kai dabar autobusai-troleibusai važinėja Vilniaus senamiesčiu ir sukeldami vibraciją, išmesdami dujas, kurios ardo istorinius paminklus, ar nenusižengia UNESCO kultūros paveldo apsaugos normoms?
          Troleibusai, autobusai griauti gali, ar kaip čia tave suprasti?
          Dar didelis klausimas, kas sukelia didesnes vibracijas, ar 10 pravažiavusių autobusų-troleibusų ar 1 tramvajus.
          Paskutinis taisė Svecias; 2007.04.02, 09:11.
          Parašas :)

          Comment


            Na Romoje prie Koliziejaus yra ir didelė metro stotis ir judri gatvė... Kol kas stovi jis

            Comment


              Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
              Na Romoje prie Koliziejaus yra ir didelė metro stotis ir judri gatvė... Kol kas stovi jis
              Apie paveldą - įdomu, kaip Romoje pavyko nutiesti 2 metro linijas (ir šiuo metu statoma trečia), o Atėnuose - tramvajų?

              Juk šiuose miestuose "paveldo" kokiais 2000 metukų daugiau nei Vilniuje...
              Paskutinis taisė c2h5oh; 2007.04.02, 10:07.

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Eksperimentas
                Nežinau ar visiem teko skaityti ar girdėti, bet aš asmeniškai girdėjau sakant p. Šilgalį ir p. Pakalnį, (bene didžiausius tramvajaus šalininkus), sakant kaip vieną iš argumentų, jog Vilniuj tramvajus būtinas dėl to jog yra vietų, kur dabartinis viešasis transportas autobusai/troleibusai jau nebesutelpa į stoteles. Jie nurodė konkrečiai Žaliojo tilto stotelę tuo pačiu ir pagrįsdami pirmosios trasos pasirinkimą.
                Pabandžiau išsiaiškinti kokia ten situacija yra. Nuotraukos darytos penktadienį piko metu tarp 16 ir 17 val.
                Išties gan akivaizdžiai matosi dabartinė problema. Tad kas būtų jei spręsdami transporto problemą paleistų papildomai, naujų troleibusų ar autobusų? Jų eilė išsirikiuotų turbūt iki kitos stotelės

                Na o jei vietoj visų šitų troleibusų ir autobusų liktų tik vienintelis tramvajus kursuojantis, tarkim, kas 3 min. Tai bent teoriškai traukiniai vienas kito neturėtų pasivyt.

                Comment


                  Vilniaus miesto savivaldybės atsakas į dienraščio „Lietuvos žinios“ straipsnį „Tramvajaus lankstinuko mitai“ (2007 m. kovo 14 d.)
                  2007-03-16




                  Vilniaus miesto savivaldybė, atsakydama į dienraštyje „Lietuvos žinios“ (2007-03-14 Nr. 59 (11 695), 1, 5 psl.) paskelbtą dr. Gražvydo Kirvaičio straipsnį „Tramvajaus lankstinuko mitai“, informuoja, kad nemažai teiginių straipsnyje neatitinka tikrovės ir yra klaidinantys.
                  Savivaldybė atmeta straipsnio autoriaus kaltinimus, neva lankstinukas „Greitasis Vilniaus tramvajus“ „ir toliau klaidina sostinės gyventojus“. Šį lankstinuką parengė transporto specialistai, profesionaliai ištyrę Vilniaus viešojo transporto situaciją, plėtros galimybes bei užsienio šalių patirtį, todėl jame pateikiama informacija yra tiksli, glaustai pristatanti tramvajaus, kaip vienos iš galimų viešojo transporto Vilniuje rūšių, perspektyvas. Besidomintiems greitojo tramvajaus projektu lankstinuke pateikiama nuoroda į interneto svetainę www.tramvajus.lt, kurioje pateikiama išsamesnė informacija.
                  Straipsnyje teigiama, kad planai grąžinti į Londoną tramvajų „sulaukė didžiulio gyventojų pasipriešinimo“. Natūralu, kad kiekvienas naujas projektas sulaukia tiek šalininkų, tiek ir priešininkų. Pakanka vien prisiminti, kiek buvo prieštaraujančių, Vilniuje pradėjus rekonstruoti Gedimino prospektą – tačiau šiandien vilniečiai gali džiaugtis šiuolaikiškai sutvarkyta gatve. Žmonių pasipriešinimas dažnai kyla dėl tam tikrų interesų įtakos arba nepakankamo žinojimo ir įsigilinimo. Tokiu atveju reikėtų kelti klausimą, ar iš viso verta ką nors naujo daryti, kad miestas taptų modernus ir patogus gyventi.
                  Greitąjį tramvajų įdiegusių Europos miestų patirtis rodo, kad ši transporto priemonė gyventojams yra patraukli, o keleivių skaičius viešojo transporto maršrutuose, kuriais pradėjo kursuoti tramvajus, išauga 15–25 proc.
                  Straipsnio autoriaus siūlymas spręsti miesto transporto problemas modernizuojant ir plečiant troleibusų tinklą nėra naujas, nes Savivaldybė kasmet tai daro. Vienas iš strateginių ir konkrečių troleibusų infrastruktūros plėtros uždavinių, patvirtintų naujajame Vilniaus miesto bendrajame plane, yra troleibusų tinklo pratęsimas ir žiedo įrengimas šiaurinėje miesto dalyje, nutiesus Šiaurinę gatvę tarp Justiniškių ir Žirmūnų rajonų. Tačiau troleibusai, nepaisant jų modernumo ir privalumo naudojant elektros energiją, važiuodami bendrame transporto sraute negali konkuruoti su lengvaisiais automobiliais: viešojo transporto greitis automobilių pilnose gatvėse kasmet ženkliai mažėja, o kelionės trukmė ilgėja. Jau šiuo metu yra būtina galvoti, kaip pakeisti šias miestui nepalankias tendencijas.
                  Viena iš Savivaldybės funkcijų – užtikrinti normatyvais reglamentuotą gyventojų susisiekimą Vilniaus miesto teritorijoje, vykstant į darbą ar mokymosi įstaigas. Tai galima atlikti, miesto susisiekimo sistemoje prioritetą teikiant greito visuomeninio transporto plėtrai. Tokią galimybę ir suteiktų greitojo tramvajaus įdiegimas. Greitasis tramvajus toli gražu nėra pasenusi transporto rūšis, nes jis diegiamas daugelyje modernių Europos miestų.
                  Straipsnio autoriaus pateikiama tramvajaus kritika sudaro įspūdį, kad jis diskutuoja ne apie greitąjį tramvajų, o apie visiems įprastą tramvajų, kurio Vilniui tikrai nereikia ir niekada niekas nėra jo siūlęs. Greitasis tramvajus – tai transporto rūšis, turinti savarankišką eismo juostą ir visišką eismo prioritetą visoje maršruto trasoje, užtikrinamą šiuolaikinėmis eismo valdymo priemonėmis. Tai yra privalomi techniniai reikalavimai, kurie negali būti ignoruojami ar kitaip interpretuojami, nes tik taip galima užtikrinti norimą aukštą susisiekimo greitį. Vilniuje išimtis būtų tik kelios neilgos atkarpos senamiesčio teritorijoje, kur dėl siauros važiuojamosios dalies automobilių važiavimas yra neišvengiamas.
                  Be abejonės, bendras transporto eismo laidumas, greitajam tramvajui gatvėje atidavus 2 eismo juostas, šiek tiek sumažės (Pylimo, Jogailos gatvėse jau dabar viena eismo juosta yra atiduota viešajam transportui), tačiau bendras keleivių srautas padidės, turėdamas didelį rezervą perspektyvai.
                  Atkreipiame dėmesį, kad kol nėra parengto techninio projekto ir nepriimti galutiniai tramvajaus projekto įgyvendinimo techniniai sprendimai, nenumatyta statybos technologija ir etapiškumas, visuomeninio transporto tinklo reorganizacija statybos metu ir įvedus naują transporto rūšį, nederėtų to komentuoti ar gąsdinti nebūtomis problemomis ir mitais. Vilniečiams neturėtų būti esminio skirtumo, kokia transporto rūšimi ir ar su persėdimu bus galima pasiekti centrą ir senamiestį, jeigu bus garantuota mažesnė kelionės trukmė ir priimtina kaina. Susisiekimo požiūriu reikia vertinti ne tik pirmąją tramvajaus liniją, bet ir visą perspektyvinį greitojo tramvajaus maršrutinį tinklą, kuris leis be persėdimų susisiekti su visais pagrindiniais miesto rajonais, stotimi, oro uostu.
                  Transporto eismo juostų skaičius bendro transporto eismui A linijos trasoje bus kintantis: 1–2 senamiesčio teritorijoje, 2–4 Kalvarijų, Jeruzalės ir Santariškių gatvėse. Gatvių rekonstrukcija ir tramvajaus tiesimas bus vykdomas atskiromis atkarpomis, todėl būtų klaidinga galvoti, kad visoje Kalvarijų gatvėje ilgesnį laikotarpį bus draudžiamas transporto eismas. Galimi techniniai gedimai ar avarijos greitojo tramvajaus linijoje yra numatyti techninėse sąlygose, o visa trasa padalinta į atskirus segmentus, kurie tokiais atvejais leidžia užtikrinti nepertraukiamą eismą likusioje maršruto trasoje.
                  Savivaldybė visiškai pritaria autoriaus nuomonei, kad dėl sudėtingo ir brangaus techninio įgyvendinimo bei nepakankamų keleivių srautų metro statyba Vilniuje yra nepriimtina ir ekonomiškai netikslinga. Priešingai nei greitojo tramvajaus idėjai, tam nepritaria nei vietiniai, nei užsienio ekspertai.
                  Parašas :)

                  Comment


                    J.Imbrasas neatmeta galimybės, kad tramvajus mieste bus

                    DELFI, „Žinių radijas“
                    2007 balandžio mėn. 20 d.




                    „Aš neatmetu ir tramvajaus varianto, bet dėl ko oponavo visuomenė, specialistai? Oponavo dėl to, kad buvo pasirinktas vienintelis variantas – bėginis tramvajus, kuris sukėlė daug abejonių. Juk jo trasa eis per senamiestį", - „Žinių radijo“ laidoje „Savaitės herojus“ sakė J.Imbrasas.

                    "Reikia išnagrinėti keletą alternatyvų su specialistais, su visuomene. Tegul visuomenė vertina šią problemą. Aš netrukus susitiksiu su Japonijos ambasadoriumi. Japonijoje, pavyzdžiui, irgi projektuoja tramvajus – kabančius, ant bėgių, bėgiai eina ant estakados, virš gatvės. Galų gale yra dar visokių variantų. Panagrinėkime keletą variantų, kuris tinkamiausias bus Vilniaus miestui.
                    O kad visuomeninio transporto prioritetas turi būti mieste, tai aišku: nuvažiuojam į Romą – matom, nuvažiuojam į Helsinkį – matom, kokie skirtumai. Aš manau, kad mes rasim patį geriausią variantą, kad Vilniaus visuomeninis transportas būtų vienas iš pažangiausių Europoje“, - sakė J.Imbrasas.
                    Kultūros paveldo ekspertai perspėja – Vilniaus tramvajaus projektas kelia grėsmę Vilniaus senamiesčiui. Statant bėgius bus sunaikintas vertingas archeologinis paveldas, o į siauras senamiesčio gatves talpinamas tramvajus gali kelti grėsmę pėsčiųjų saugumui.
                    Idėja papildyti Vilniaus viešojo transporto priemonių sistemą moderniaisiais tramvajais svarstoma jau seniai. 1980-1983 metais „Vilniaus miesto kompleksinėje transporto išvystymo schemoje“ buvo numatytos 3 greitojo tramvajaus linijos. 2001 m. ši idėja atgaivinta.
                    2002 m. tramvajaus galimybių Vilniuje studiją parengė Prancūzijos transporto sistemų planavimo ir projektavimo bendrovė „Systra“, bendradarbiaudama su Savivaldybės ir jos įmonių specialistais.
                    2005 m. projekto finansavimo galimybes įvairiais aspektais išnagrinėjo anglų ekspertai iš „Scott Wilson Railways Ltd“. Tokio masto projektą, kuris kainuotų 450-580 mln. Lt, būtina finansuoti sujungiant Savivaldybės, Europos fondų ir privataus verslo lėšas.
                    Tramvajaus projektui įgyvendinti rugsėjį SĮ „Susisiekimo paslaugos“ įsteigtas filialas „Vilniaus tramvajus“.


                    Karalius mirė - tegyvuoja karalius (nemaišyti su architektu)
                    Parašas :)

                    Comment


                      del estakadu, tai jis cia protingai paporino. Bet taip bjauroti senamiesti visuomene tikrai nesutiks (nebent reiketu keisti planuojamos linijos vieta)

                      Comment


                        Parašė waidz Rodyti pranešimą
                        del estakadu, tai jis cia protingai paporino. Bet taip bjauroti senamiesti visuomene tikrai nesutiks (nebent reiketu keisti planuojamos linijos vieta)
                        Estakadinis transportas galetėtų važiuoti be vairuotojų (ekonomija). Bet miesto centre abejoju, ar įsipaišytų.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Estakadinis transportas galetėtų važiuoti be vairuotojų (ekonomija). Bet miesto centre abejoju, ar įsipaišytų.
                          gal perziurejus planuojamos linijos marsruta ir pakoregavus ji, tai butu imanoma padaryti. Bet kol kas mums tai kosmosas

                          Comment


                            Parašė waidz Rodyti pranešimą
                            gal perziurejus planuojamos linijos marsruta ir pakoregavus ji, tai butu imanoma padaryti. Bet kol kas mums tai kosmosas
                            Apie tai visi šneka. Bet ne, vis vien - Kalvarijų, Pylimo

                            Comment


                              Matai, kiekvienas nori, kad pirmas maršrutas eitų nuo jo namų iki jo darbo arba dar galėtu iki tėvų ar draugų namų eiti.
                              Parašas :)

                              Comment


                                Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                Matai, kiekvienas nori, kad pirmas maršrutas eitų nuo jo namų iki jo darbo arba dar galėtu iki tėvų ar draugų namų eiti.
                                Tikri kvailiai

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tikri kvailiai
                                  Pažiūrėjus, kokius dabar B maršrutus siūlo tramvajaus projekto vykdytojai, kito paaiškinimo nerandu.
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    Metro sąjūdis skelbia - Vilniui būtinas metro!

                                    http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1
                                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                    Comment


                                      Jo, tik metro, kad neštų didžiulius nuostolius visus ištisus metus iš mokesčių mokėtojų kišenės, o važinėtų tuščias, nebent tik piko metu. High-Speed Tram Forewer.
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                                        Metro sąjūdis skelbia - Vilniui būtinas metro!

                                        http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1
                                        Tas ponas Zykus akivaizdziai eilinio pinigu plovimo projekto pasamdytas "lyderis". Vien uztenka pasiklausyt jo demagogiju apie Stokholma, neva dabar jame gyv. tiek kiek Vilniuj, nors realybeje Stokholmo populiacija beveik 800 tukst., o 1928m. "mazesnis uz musu Panevezy" is vis zemo lygio blevyzgos. (1930m. jame gyveno ~500 tukst.)
                                        Kad metro anksciau ar veliau bus, cia faktas. Bet... Kaip jie patys teigia dabar patvirtinus metro projekta, jis pradetu veikt tik 15 metu. O kaip zinia, visi trimituoja kad Vilnius jau dabar dusta nuo kamsciu. Tai galima isivaizduot kokia situacija susidarys per tuos 15m. metro belaukiant. Manau tada reikia statyt ta tramvaju, juk jis pastatytu per kelis metus, ne per keliolika, tik aisku suderinus pozeminius kelius, kad nekliudytu veliau metro.
                                        Skelbiama kaina is tikro juokinga. "100-120 mln. uz km", tai kaip ju planuose skelbiama - pirmoji linija apie 7km, taip iseina kad metro tekainuotu maziau nei milijarda litu, kas manyciau yra utopija, nebent cia irgi norima padaryt, Akropoliu, Siemens arenos kokybes projekta, tik siuo atveju aisku kad tokie dalykai neisdegs. Pvz. Ufos metro statomas nuo 1997 metu, pirmoji linija 9 km, kasmet gauna 1,1-1,5 mlrd. rubliu, ir uzbaigt planuojama tik apie 2025 metus. Taip iseina kad bendra metro kaina apie gausis apie 40 mlrd. rubliu(litais 4 mlrd.), ir cia Rusija... Nemanau kad Lietuvoj pigesne butu statyba.

                                        dar pvz.: Maskvos metro per 2007, 2008, 2009 metus gaus apie 80 mlrd. rubliu metro pletrai, uz kuriuos bus pastatyta apie 23 km. nauju liniju. Velgi, paskaiciavus, gaunasi kad vieno km kaina bent 3gubai didesne nei tariama Vilniaus, juolabiau kad ten tera jau esamo metro tinklo pletra, o cia reiktu viska nuo nulio pradet, be to ir salygos ten lengvesnes, o cia ir senamiesti reiktu kapstyt ir t.t..
                                        Paskutinis taisė kaunaz; 2007.05.01, 21:01.

                                        Comment


                                          Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                          Tas ponas Zykus akivaizdziai eilinio pinigu plovimo projekto pasamdytas "lyderis". Vien uztenka pasiklausyt jo demagogiju apie Stokholma, neva dabar jame gyv. tiek kiek Vilniuj, nors realybeje Stokholmo populiacija beveik 800 tukst., o 1928m. "mazesnis uz musu Panevezy" is vis zemo lygio blevyzgos. (1930m. jame gyveno ~500 tukst.)
                                          ..
                                          ar tik ne apie Osla jis kalbejo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X