Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Man tai viskas čia gražu. O kas tau nepatinka?
    Ten kur įdėjau antrą video, tai kaip suprantu, jis važiuoja atskira juosta nuo viso transporto. Tas aišku pliusas, bet ne visur taip išeis įrengti, todėl tik puse pliuso. Be to, dar neaišku kaip pas mus sugalvos įrengti (turbūt pigesniu variantu). Kitas dalykas, žinant mūsų gatvių stovį, tai jei ant provėžos atsiras duobė, tai su visais aštuoniais ar kiek ten ratų, per ją ir trankysis.
    p.s. Na ir šiaip, toks transportas, kuris įsilies į bendrą srautą, tai labai nepatraukliai atrodo, ar jis ten ant vieno bėgio ar ant trijų.
    p.s.s. O bėginis transportas tai išvis turi vieną labai didelį minusą - kliūties apvažiavimą. Net troleibusai, kurie palyginti su tramvajumi yra žymiai manivrengesni, dažnai stringa dėl kliūties, tai ką kalbėti apie tą tramvajų? Vilniuje kasdien įvyksta virš 100 autoįvykių. Todėl pagal tikimybių teoriją ....
    gera gyventi gerai

    Comment


      Tramvajus yra tokia transporto priemone, kuria varo elektromotoras, turi viena kontakta virs galvos, kita po pilvu/kojomis ir turi atskirta nuo kito srauto kelia...
      Klasikinis tramvajus - vaziuoja ant begiu.

      Comment


        Tiesą sakant ir modernusis tramvajus būna su visu srautu.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Tiesą sakant ir modernusis tramvajus būna su visu srautu.
          Tada šakės tam moderniajam tramvajui pas mus.
          gera gyventi gerai

          Comment


            Parašė Kema Rodyti pranešimą
            Tada šakės tam moderniajam tramvajui pas mus.
            Turėjau omeny, kad modernusis tramvajus gali būti ir su srautu, ir be jo. Bet rask tu vietą Vilniuje, kur eitų tramvajus ne su srautu. Miegamuosiuose mikrorajonuose galbūt, bet tik ne centre.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Turėjau omeny, kad modernusis tramvajus gali būti ir su srautu, ir be jo. Bet rask tu vietą Vilniuje, kur eitų tramvajus ne su srautu. Miegamuosiuose mikrorajonuose galbūt, bet tik ne centre.
              Apie ką aš ir kalbu.
              gera gyventi gerai

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
                Nematau jokių privalumų. Reikia tiesti įmantrų bėgį, laidai turi būti pakabinti, eksploatacija - brangesnė nei įprastinių. O žiemą ir net rudenį tas griovys su bėgiu mūsų salygomis bus užkimštas.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Ne "kuom", o "kuo" (kitąkart žinok tiesiog akis labai bado ) Iš tikrųjų nesidomėjau, nežinau kuo varomi, gal dyzelinu, gal dujomis. Jie yra kaip traukinys, tik su padangomis. Tai lyg laaaabai ilgas autobusas todėl ir geras dalykas... Bet jis turi apribojimą, negalima įveikti tam tikro laipsnio posūkio. Apie tą daiktą turiu labai mažai žinių
                  Jeigu su padangomis - tai reikės pilnaverčio asfalto, kaip normalioje gatvėje. Taigi pravažumo (per kamščius) prasme - tas pats, kas ir autobusas "A" juostoje, jokio papildomo išlošimo.

                  Tuo tarpu "paprastą" tramvajų galima įrengti taip, kad automobiliams būtų fiziškai neįmanoma važiuoti bėgiais (didelis privalumas, žinant lietuvišką vairavimo kultūrą).

                  Comment


                    Nelabai suprantu,kuo tas ratinis tramvajus skiriasi nuo troleibuso? Tai gal geriau nupirkt dar daugiau Soliariu ir įrengt daugiau linijų? Aš taip suprantu Vilniuje reikia spręst kamščių problemą pasiūlant alternatyvų patogų susisiekimą, kad juo naudotųsi žmonės. Tai arba darom jį greitą (metro, tramvajus, kuris kursuoja dažnai ir nestovi kamščiuose su visais, t.y. bandom kišt po žeme, ar pakelt ant kažkokių kolonų į viršų), arba tobulinam esamą troleibusų/autobusų sistemą plečiant maršrutų kiekį į naujus tankiai gyvenamus rajonus, kad jie irgi kursuotų dažnai, nebūti pergrūsti ir taip pat minimaliai važiuotų esamom apkrautom arterijom.

                    Man tie visi tramvajai jau ima kvėpėt eiliniu VŠĮ pinigams plauti. Kas pažadės didžiausią atkatą iš to ir pirksim, nesvarbu ,ar tai tramvajus, ar oro gondolos ar vikšriniai tankai.
                    Jūsų,
                    Analitikas PlėtRa™

                    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                    Comment


                      Šiaip tai daug troleibusų lygu daug vairuotojų ir didesnės amortizacijos išlaidas. O vienas tramvajus lygu vienam vairuotojui.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai daug troleibusų lygu daug vairuotojų ir didesnės amortizacijos išlaidas. O vienas tramvajus lygu vienam vairuotojui.
                        Tramvajai = tramvajų remonto parkas + bėgių, elektros tinklų priežiūros tarnybos + esminis eismo reorganizavimas

                        Comment


                          O tai tramvajus bus tik vienas vienintelis nupirktas?.. oho, tikrai išspręsim problemą su tokiu dideliu tramvajopolitenu. O kas tuos bėgius ties kelis metus? robotai? O kas aptarnaus tramvajaus parką? mes turbūt turim labai daug tramvajų specialistų darbo biržoje sėdinčių?
                          Jūsų,
                          Analitikas PlėtRa™

                          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                          Comment


                            Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                            O tai tramvajus bus tik vienas vienintelis nupirktas?.. oho, tikrai išspręsim problemą su tokiu dideliu tramvajopolitenu. O kas tuos bėgius ties kelis metus? robotai? O kas aptarnaus tramvajaus parką? mes turbūt turim labai daug tramvajų specialistų darbo biržoje sėdinčių?
                            Ką čia nusišneki??? juk keli troleibusai talpumo atžvilgiu lygūs vienam tramvajui.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Nesikarščiuokit, juk nieko vistiek nebus daroma. Čia Delfis tik šiaip įdėjo straipsnelį, kad miestuose.net galima būtų prikelti mirštančią temą.
                              gera gyventi gerai

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Ką čia nusišneki??? juk keli troleibusai talpumo atžvilgiu lygūs vienam tramvajui.
                                Tai vienas papildomas vairuotojas - apie 3000-3500Lt per mėnesį.
                                Škoda 16T talpa 279 kel.
                                Škoda 25Tr talpa 150 kel.
                                Aišku, pačių troleibusų irgi turi būti maždaug dvigubai daugiau.

                                Comment


                                  Tramvajus turi dar vieną pranašumą - jis yra siauresnis uz autobusą ar troleibusą, be to, važiuoja bėgiais, todėl visada išsitenka "savo eismo juostoje" (ar kaip tai pavadinti). Mano supratimu, 2 tramvajų linijos sutelpa į maždaug pusantros eismo juostos, gal net mažiau, kas yra gana svarbu, kai reikia platinti gatves. Na bet Vilniui bet kuriuo atveju tai negresia.

                                  Comment


                                    manau, modernusis tramvajus - vientele isetis dideliam miestui isspresti kamsciu problemas... jam kamsciai negalioja, jis turi savo kelia, jis veza daud daugiau keleviu nei troleibusas, ar autobusas, jis yra ekologiskai svarus... jis yra ekonomiskas...

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      manau, modernusis tramvajus - vientele isetis dideliam miestui isspresti kamsciu problemas... jam kamsciai negalioja, jis turi savo kelia, jis veza daud daugiau keleviu nei troleibusas, ar autobusas, jis yra ekologiskai svarus... jis yra ekonomiskas...
                                      Vilniuje buvo planuojamas važiuoti su bendru srautu, tad šis privalumas dingsta.
                                      gera gyventi gerai

                                      Comment


                                        Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje buvo planuojamas važiuoti su bendru srautu, tad šis privalumas dingsta.
                                        Su bendru srautu vos keliose sankryžose, kitur - savo keliu.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Su bendru srautu vos keliose sankryžose, kitur - savo keliu.
                                          O kaip visa Kalvarijų gatvė ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X