Ir jokiu laidu 5 km aplink Zuoko irstva.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Štai ką atradau Vilniaus Rentinio puslapyje:
Greitojo tramvajaus Vilniuje perspektyvos
Vilnius auga ir plečiasi. Gatvėse daugėja transporto. Piko valandomis ir magistralių remonto metu atsiranda transporto kamčiai. Ši problema laikui bėgant taps vis aktualesnė. Siekiant būsimoms susisiekimo problemoms užbėgti už akių būtina sprendimus priimti dabar.
Miesto visuomeninis transportas yra vienas svarbiausių susisiekimo struktūroje. Metropolitenas turi neabejotinų privalumų palyginti su lengvaisiais automobiliais ir greituminiu tramvajumi (gerokai mažesnės energetinės išlaidos ir tarša, reikia mažiau gatvių ir automobilų stovėjimo vietų), todėl jo plėtra lems ir pačios miesto susisiekimo sistemos sėkmę.
Nauja elektrinė bėginė visuomeninio transporto priemonė - greitasis tramvajus būtu labai reikalingas Vilniaus miestui. Tačiau kaip jį, patalpinti į siauras Vilniaus senamiesčio gatves? Ar nesugadins ši transporto priemonė unikalaus Vilniaus senamiesčio veido? Ar tikrai ji atliks savo užduoti ir išspres autotransporto kamsčius?
UAB "Vilniaus Rentinys" nuo pat įsikūrimo atlieka požeminės statybos darbus. Mes esame susipažinę su pasauline praktika ir galėtume dalyvauti įgyvendinant greitojo tramvajaus įrengimo po senamiesčiu projekte. Mūsų specialistai jau ne karta lankėsi kaimyninėse šalyse, tobulinosi ir rinko visą reikiamą tam darbui informaciją.
Prahos metropolitenas






Vienos Metropolitenas





2005-11-29 UAB "Vilniaus Rentinys" organizavo parodą „Metro – Tramvajus Vilniuje“. Parodoje buvo pristatyta surinkta medžiaga apie tunelių kasimo technologijas, naudojamas priemones, įrengimus, saugos reikalavimus, priešgaisrines signalizacijas. Taip pat buvo eksponuojamas principinis metropoliteno stoties įrengimo sprendimas pritaikytinas mūsų miesto reikmėms. UAB „Vilniaus Rentinys“ neketina apsiriboti vien tik šia paroda ir žada darbus tęsti toliau, kad Vilniaus visuomenė galėtu susipažinti su visomis galimybėmis įrengiant mūsų mieste modernų ir efektyvų visuomeninį transportą.
2005-09-09 Kuriame greitojo tramvajaus įdiegimo planus Vilniuje, mūsų specialistai jau aplankė arčiausiai mūsų esančias metropoliteno linijas, nuvyko į metro statybų aikšteles, kalbėjosi su inžineriais, konstruktoriais ir atsakingais darbuotojais. Susipažinta su pagrindinėmis problemomis, kas leis tiksliau ir geriau suplanuoti būsimąjį Vilniaus greitąjį tramvajų.
Comment
-
dvi linijos (pirmyn/atgal) tikrai tilptu, tskant techniskai ymanoma, tik va $ tai kastuotu nemazai - tame ir problemaParašė vytaucKiek teko matyti SSC, Krokuvoje dalis tramvajaus linijų taip pat bus sukišta po žeme- a-la metro. Bet Vilniuje tai vėlgi sunkiai įgyvendinama, nes tokie (negiluminiai) projektai paprastai daromi po plačiomis gatvėmis kuo mūsų senamiestis tikrai nepasižymi. Sunkiai įsivaizduoju kaip galima būtų dvi bėgių linijas sutalpinti po Pylimo gatve... Nebent liniją link stoties tiesti po viena gatve, o atgal- po kita, bet kiek visa tai kainuos?
Comment
-
Kodel patobulinimas? Na nebent zemiu nebutu kur pilti. Siaip tai dvi linijos isitektu ir vienoje vaziuojamoje juostoje pagal 2 tramvaju ploti +1m. ant prasilenkimo.O jei po zeme tai irgi ne daugiau reikia tik va gal darbus vykdant ankstoka butu bet as manau kad visgi ymanoma. O seip tai per senamiesti jau geriau raustusi uzdaruoju budu.Parašė vytaucĮdomu, o Rentinys turi bent apytikslius skaičiavimus kiek toks projekto patobulinimas pakeltų kainą?
Na o del $$ tai nepastebejau ju saite kad ka nors apie tai uzsimintu. Bet jauciu kad igyvendinimas 10kart brangesnis negu iprastai, ant zemes
Paskutinis taisė evvt; 2006.04.02, 23:34.
Comment
-
Manau turėtų žinoti bet labai jau grubiai, tarkim kiek galėtų kaina iššokti 5, 6 ar 7 kartus. Nu čia kaip pavyzdį daviau, nes apie konkretesnius skaičiavimus kalbant reikia turėti parengtą projektą.Parašė vytaucĮdomu, o Rentinys turi bent apytikslius skaičiavimus kiek toks projekto patobulinimas pakeltų kainą?
Comment
-
Daugely tokio didumo miestų ir troleibusų net nėra.Parašė evvtKam jau kam o jau Vilniuj tai reiktu kuo daugiau investuot i infrastruktura(kelius,transporta) nes padetis dabar pvz transporto tai tikrai apgailetina.
Ar zinot koki dar miesta su 0,6mln gyventoju ir kad transportas butu tik autobusai ir toleibusai?
Comment
-
kam Šiauliams tramvajus, jei jie žada kažką panašaus į metro turėti
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9392438
Westside is the best ! :jura:
Comment
!
!
Comment