Parašė liutass
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Jo, norėčiau pamatyti, kaip kokioje Pylimo gatvėje, kur srautai, ko gero, yra didžiausi, atsiranda dar viena juosta autobusams. Tiesa, tramvajui atskirą juostą čia taip būtų sunkoka įtaisyti, tačiau perveždamas daugiau ir greičiau žmonių vienu metu, gerokai palengvintų dabartinę padėtį.Mano galerija Flickr'yje
-
Jo as irgi manau taip. Bet aisku gera situacija keliuose gali paskatinti automobiliu skaiciaus didejima...Parašė vytaucŠiaip už tiek pinigų, kiek kainuos visas tramvajau projektas, galima iš esmės pertvarkyti problematiškiausias miesto sankryžas ir gatves ir pripirkti krūvą naujų žemagrindžių trūlikų ir autobusų...
Comment
-
Manau, tai, kad kai kur tramvajus eis po zeme.Parašė SveciasNaujame paruoštame Vilniaus bendrajame plane numatytas ir naudojamas kažkoks naujas terminas:
METROTRAMVAJUS;
Kas čia per naujadaras, gal kas turite kokių kontaktų Vilniaus savivaldybėj? Būtu idomu plačiau sužinoti, ką jie čia norėjo pasakyti šiuo pavadinimu.
Comment
-
Greičiausiai kalbama apie metro ir tramvajaus hibridą, kai tramvajus miesto centre (kur siauros gatvės) "sukišamas" po žemeParašė SveciasNaujame paruoštame Vilniaus bendrajame plane numatytas ir naudojamas kažkoks naujas terminas:
METROTRAMVAJUS;
Kas čia per naujadaras, gal kas turite kokių kontaktų Vilniaus savivaldybėj? Būtu idomu plačiau sužinoti, ką jie čia norėjo pasakyti šiuo pavadinimu.
Comment
-
Paleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyjeParašė MantazTiesa, tramvajui atskirą juostą čia taip būtų sunkoka įtaisyti, tačiau perveždamas daugiau ir greičiau žmonių vienu metu, gerokai palengvintų dabartinę padėtį.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Kalbus apie eismo situaciją, o ne keleivių srautus. Turiu galvoje, kad esant tramvajui, apkrautose gatvėse sumažėtų eismo stabdžių kaip troleibusai ar autobusai.Parašė liutassPaleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyjeMano galerija Flickr'yje
Comment
-
koks skirtumas eismo kamsciu atzvilgiu, kas vaziuos atskira juosta, tramvajus, ar autobusas?Parašė MantazKalbus apie eismo situaciją, o ne keleivių srautus. Turiu galvoje, kad esant tramvajui, apkrautose gatvėse sumažėtų eismo stabdžių kaip troleibusai ar autobusai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Taip pat galima būtų sakyti, kad nupirkus kiekvienam po lengva mašiną ir panaikinus autobusus sumažės kamščiai?Parašė liutasstai del pervezimo sakau, nupirk daugiau troleibusu ar autobusu, vistiek pigiau gaunasi.
Bandau rasti pagrindima.
Pats turbūt supranti, kad ne, o tai iššauktų tik padidėjimą. Ne veltui juk kuo didesnis miestas tuo naudojamas didesnės talpos visuomeninis transportas, kuris vienu metu gali vežti daugiau žmonių ir greičiau.Parašas :)
Comment
-
Daugiau autobusų - daugiau taršos. Eksplotacijai kelių autobusų/troleibusų irgi spėju, kad daugiau $ reiktų. Niekas tokių nesamonių nedaro, visi normalūs miestai renkasi tramvajų ar panašią transporto priemonę.Parašė liutassPaleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyje
Comment
-
Būna ir apytuščių, čia priklauso nuo to koks laikas ir koks maršrutas.Parašė MarčiukasTramvajus butinas kaip oras, nes dabar keliauti su viesuoju transportu Vilniuje tai grynas pragaras. Gal galetumet nufotkint koki tuscia trulika ar autika?!?!
Tai man butu naujiena, nes situacija tokia jog ciut durys uzsidaro nuo zmoniu kiekio 
Comment
-
Tai vat brangieji zuokininkai, kurių nuomone toks Vilnius koks jis yra dabar iš gerosios pusės yra Zuoko nupelnas Nr.1, tai gal paaiškintumėt kodėl tas "nuostabusis" "meras" visiškai nesirūpina Vilniaus viešuoju transportu?Parašė MarčiukasTramvajus butinas kaip oras, nes dabar keliauti su viesuoju transportu Vilniuje tai grynas pragaras. Gal galetumet nufotkint koki tuscia trulika ar autika?!?!
Tai man butu naujiena, nes situacija tokia jog ciut durys uzsidaro nuo zmoniu kiekio 
Jeigu autikai ir trūlikai sausakimši, tai reiškia ne tai, kad Vilnisu didelis miestas, priešingai juk gyventojų tik mažėja, o tai kad debiliška transporto sistema. Visiškai nepaskaičiuoti keleivių srautai. Kita vertus Kaune pilna maršrutinių mikroautobusų, kurių Vilniuj nelabai daug, aišku dėl to kalta ir kaina, nes Kaune tik prieš pusantrų metų pabrango iki 1,5 lito, o Vilniuj visais laikais buvo 2 Lt, o ir dabar nežianau ar tik dar nepabrango.
Comment
Comment