Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Ir aš nieko prieš, jeigu atsiras be "otkato".
    Ką turi omeny?
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
      Ką turi omeny?
      Kainuos tiek, kiek kainuoja Prancūzijoje važinėjantys (pvz.: Bordo, Strasbūre), o važinės tokie, kokie dabar Rygoje ar Kijeve važiuoja ar jau nebevažiuoja. Na, sudėtingai išsireiškiau, bet tikiuosiu supratote.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        /\ Ir aš nieko prieš, jeigu atsiras be "otkato".

        pavarai

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kainuos tiek, kiek kainuoja Prancūzijoje važinėjantys (pvz.: Bordo, Strasbūre), o važinės tokie, kokie dabar Rygoje ar Kijeve važiuoja ar jau nebevažiuoja. Na, sudėtingai išsireiškiau, bet tikiuosiu supratote.
          Nu galiu pasakyt, kad Tatra T3 jau nebegaminama, o dėl kelių tai Sovietų Sąjungos tramvajų linijos yra apgailėtinos, bet dabar nebe sovietmetis
          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.23, 11:21.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
            Nu galiu pasakyt, kad Tatra T3 jau nebegaminama, o dėl kelių tai Sovietų Sąjungos tramvajų linijos yra apgailėtinos, bet dabar nebe sovietmetis
            Žinau. Čia buvo tik palyginimas. Visada esmė yra kainos ir kokybės santykis. Pagaliau Vilnius yra vienas iš rečiausiai apgyvendintų miestų (kaip ir pvz Neringa), o prie tokio gyventojų tankumo visada iškyla viešojo transporto atsiperkamumo klausimas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Aš tai iš vis nesuprantu kam reikia Vilniuje tiesti bėgius, nes argumentas, kad nutiesus bėgius sumažės kamščiai man atrodo juokingas, suprasčiau jeigu šiandininis Vilniaus miesto transportas nesusitvarkytų su keleivių srautais, o dabar važinėja pustuščiai tiek autobusai, tiek troleibusai, abi bendrovės patiria milijoninius nuostolius.

              Comment


                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                Visai nieko prieš kad Vilniuje toks atsirastu:

                Atvaizdas

                fotkinau pernai.




                Ir vazinetu toks visa laika pustustis,butu labai ekonomiskai nenaudinga. vilniuje dvigubi autobusai pilni buna tik per piko valandas ,kokie du reisai ir viskas. visa kita laika jie vazineja pustusciai. kur surinktum tokiam tramvajui tiek keleiviu?

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  Nesutinku! Vilniuje procentaliai labai daug neuzstatytos erdves palyginus su kitais miestais. Pasiimk zemelapi ir isitikinsi.




                  nesamones,kur tu matai daug tos erdves? tu juk nenori eiti iki stoteles puskilometrio,nori ,kad butu uz 100 metru,vadinasi turi eiti per pacius uzstatytus rajonus.

                  Comment


                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Labai dideles baudos is vienos puses ir masinos dauzimas is kitos puses... pats nenoresi vaziuoti...


                    gal tu begiu nesi mates??? tikriausiai isivaizduoji,kad tai butu kaip traukinio begiai,su skersai gulinciais pabegiais per kuriuos labai nesmagu butu vaziuoti?:-)) tramvajaus begiai buna beveik lygiai su asfaltu ir nera ten jokiu skersiniu pabegiu,taip,kad drasiai gali vaziuoti apzerges begius ir trukdyti tramvajui. juokinga kai taip komentuoja tramvaju entuziastai,patys net nemate kaip begiai atrodo:-))

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Bet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves, juom praktiškai tik pakeist 26 autobuso maršrutą, su viltim jog jis bus ženkliai greitesnis.

                      Manyčiau reiktu atsižvelgiant į miesto plėtrą, tramvajų ar kitą transporta įrenginėt ten kur dar yra erdvės ir ner pakankamai išvystyto kito transporto. Ar jo neimanoma padaryt tarkim paupiu, kur jis realiai galėtu būt greitasis. Čia variacijų yra daugybė, bet atrodo jog einama paprasčiausiu keliu. Paimami 2 rajonai, uždedama liniuotė ir nubrėžiama trasa.



                      Velniam 26 marsrutui reikalingas tramvajus??? Ten viengubi autobusai vazineja ir tie nebuna pilni. Ten net sudvejintu autobusu nesiuncia ,nes neapsimoka. O jie ta trasa noretu varineti tuscia tramvaju is keliu vagonu. kas cia butu kaip zaisliukas maziems vaikams? kruva ismestu mokesciu moketoju pinigu butu ir tiek.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        gal tu begiu nesi mates??? tikriausiai isivaizduoji,kad tai butu kaip traukinio begiai,su skersai gulinciais pabegiais per kuriuos labai nesmagu butu vaziuoti?:-)) tramvajaus begiai buna beveik lygiai su asfaltu ir nera ten jokiu skersiniu pabegiu,taip,kad drasiai gali vaziuoti apzerges begius ir trukdyti tramvajui. juokinga kai taip komentuoja tramvaju entuziastai,patys net nemate kaip begiai atrodo:-))
                        Juokingas tu kazkoks. Jei rasau, zinau apie ka. Su tramvajumi pravaziavau toli-toli ne viena tukstanti kilometru.

                        Comment


                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Juokingas tu kazkoks. Jei rasau, zinau apie ka. Su tramvajumi pravaziavau toli-toli ne viena tukstanti kilometru.


                          tai kas gi tada pagal tave trukdo mieste vaziuoti isilgai tramvaju begiu ,kas ten tokio labai jau nepatogu kaip pats aiskini?

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            tai kas gi tada pagal tave trukdo mieste vaziuoti isilgai tramvaju begiu ,kas ten tokio labai jau nepatogu kaip pats aiskini?
                            Daznausiai - grubus grindinys, bet buna ir bordiurai ir kitos kliutys... asfaltas tarp begiu praktiskai nenaudojamas, nebent kur Sibire...

                            Comment


                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Daznausiai - grubus grindinys, bet buna ir bordiurai ir kitos kliutys... asfaltas tarp begiu praktiskai nenaudojamas, nebent kur Sibire...



                                vakaru europoje daugumoje atveju kai tik begiai buna nutiesti gatve visur tarpas tarp ju uzasfaltuojamas. net ir taisykles nedraudzia vaziuoti ta pacia juosta. atviri tarpai paliekami tik ten,kur begiai buna nutiesti salia kelio. o sakai daug esi tramvajumi vazinejes.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  vakaru europoje daugumoje atveju kai tik begiai buna nutiesti gatve visur tarpas tarp ju uzasfaltuojamas. net ir taisykles nedraudzia vaziuoti ta pacia juosta. atviri tarpai paliekami tik ten,kur begiai buna nutiesti salia kelio. o sakai daug esi tramvajumi vazinejes.
                                  Aisku yra ir uzasfaltuotu, bet dazniau betonuotu, arba isgristu. Kai kur leidzia vaziuoti ju keliais, bet cia ne taisykle. Taisykle yra - tramvajus vaziuoja savo keliu.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Velniam 26 marsrutui reikalingas tramvajus???
                                    O jeigu vietoj 16 troleibuso?

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Aisku yra ir uzasfaltuotu, bet dazniau betonuotu, arba isgristu. Kai kur leidzia vaziuoti ju keliais, bet cia ne taisykle. Taisykle yra - tramvajus vaziuoja savo keliu.
                                      Na bet įsivaizduokim tramvajų Pylimo gatvėje. Jis ten būtų toks pats eismo dalyvis kaip ir troleibusas, tik tiek, kad važiuoja bėgiais, bet vis tiek ta pačia gatve.

                                      O dabar atsakykit man durnam, kokia prasmė tokį tramvajų statyti?

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Na bet įsivaizduokim tramvajų Pylimo gatvėje. Jis ten būtų toks pats eismo dalyvis kaip ir troleibusas, tik tiek, kad važiuoja bėgiais, bet vis tiek ta pačia gatve.

                                        O dabar atsakykit man durnam, kokia prasmė tokį tramvajų statyti?


                                        jokios prasmes nera,bet daugelis entuziastu to nesupranta. dabar nuo gedimino prospekto iki stoties praktiskai visas transportas vaziuoja pustustis,bet entuziastai sioje atkarpoje noretu matyti dar ir metro, kuris veziotu ora.:-)))

                                        Comment


                                          stai kazkieno buvo nuotrauka ideta i 'siaip linksma' . Ir tarpai tarp begiu asfaltuoti,ir vaziuoja visi tuo paciu keliu ir vieni kitiems trukdo:-)) o tokioj situacijoj tai tramvajus dar blogiau nei troleibusas ,uzblokuotu visa miesto centra kelioms valandoms:-)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X