Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Na tokiems tai iš tiesų tik po žeme ir važinėti
    Gali ir kibiras ant bėgių važinėti - ir aš juo važiuosiu, jeigu jis mane greitai ir patikimai nuveš ten kur reikia

    Comment


      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
      Kijeve ir Prahoj tokie patys vazineja...
      Žinau, na ir kas? Nejaugi todėl ir Vilniuje tokie pat turi būti?

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Žinau, na ir kas? Nejaugi todėl ir Vilniuje tokie pat turi būti?
        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Na tokiems tai iš tiesų tik po žeme ir važinėti
        O Prahoj tokie graziajam senamiesty, o ne po zeme vazineja.

        ps. tik siaip pastabele

        o man tai jie visai idomiai ziurisi, panasiai kaip senoviniai automobiliai. aisku jeigu normaliai priziurimi.

        Comment


          Radot iš ko šaipytis...prisiminkit dar neseniai važinėjusių Škodų (troleibusų) 9Tr dizainą, to meto automobilių dizainą ir pan.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
            O Prahoj tokie graziajam senamiesty, o ne po zeme vazineja.

            ps. tik siaip pastabele

            o man tai jie visai idomiai ziurisi, panasiai kaip senoviniai automobiliai. aisku jeigu normaliai priziurimi.
            pritariu

            ne visad moderniau yra geriau

            Comment


              Parašė pablonis Rodyti pranešimą
              pritariu

              ne visad moderniau yra geriau
              pala pala...
              Jeigu tas daiktas mieste važinėja jau 40, 50, 100 metų - tai žinoma, kad tai gražu ir sveikintina. Bet absurdas yra nagrinėti visokias senienas, kai kalbama apie tramvajaus atsiradymą

              Comment




                Kroatų gamybos gražuolis. Talpa- 202 keleiviai, maksimalus greitis 70 km/h.

                Manau toks tikrai su automobiliais neblogai konkuruoja.
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Įdomi važiuoklės konstrukcija - beveik kabantis ore. Turėtų gan staigius posūkius įveikti.

                  Comment


                    Sprendžiant iš lankstinukų, Vilniuje tikriausiai naudosim "Combino"
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      Kokių lankstinukų?

                      Comment


                        Nueik į www.tramvajus.lt ir pats pažiūrėk
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Dar nelabai aišku dėl riedmenų. Vilniaus reljefas nėra labai geras tramvajaus atžvilgiu (daug kalvų ir staigių nusileidimų), tad gali tekti pirkti specialius traukinius (pavyzdžiui, Gdanske dabar stato naują tramvajaus liniją, kuriai nupirko specialius traukinius, galinčius įveikti įkalnes ir nusileidimus). Tačiau kita vertus, nemanqu, kad riedmenų klausimas mums turėtų būti aktualus.

                          Comment


                            Sostinei siūlomas tramvajus ant padangų

                            Prancūzijos transporto bendrovė "Lohr Industrie" Vilniui siūlo įsirengti tramvajų ant padangų, kuris, pasak įmonės atstovų, yra tylesnis, greičiau įrengiamas ir iki 30 proc. pigesnis nei prasti tramvajai, rašo naujienų portalas vz.lt.

                            Pasak Annos Samsonovos, "Translohr" komercijos vadovės, bendrovės gaminami tramvajai jau buvo pristatyti Vilniaus miesto plėtros komisijai, "Translohr" išsiuntė laiškus su pasiūlymais ir Klaipėdos bei Palangos savivaldybėms, kurios taip pat yra iškėlusios tramvajaus įrengimo idėjas.

                            "Translohr" tramvajams reikalingas tik vienas važiavimą stabilizuojantis bėgis, o pats sąstatas rieda ant guminių ratų.

                            Kitas "Translohr" privalumas, anot bendrovės atstovės, yra įrengimo greitis ir patogumas. Pavyzdžiui, 9 km ilgio liniją Kinijos Tianjino mieste "Translohr" įrengė per pusantrų metų.

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16619322
                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                O kuo jie varomi ir kuo pranašesni už autobusus/troleibusus?
                                Paskutinis taisė liutass; 2008.04.09, 13:40.

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
                                  Turbūt skirtingai supratom apie šią transporto priemonę. Rašo, kad jam reikia vieno bėgio, todėl šiokios tokios instaliacijos reikia, kas apsunkina dėl maršrutų koregavimo.
                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    O kuom jie varomi ir kuom pranašesni už autobusus/troleibusus?
                                    Ne "kuom", o "kuo" (kitąkart žinok tiesiog akis labai bado ) Iš tikrųjų nesidomėjau, nežinau kuo varomi, gal dyzelinu, gal dujomis. Jie yra kaip traukinys, tik su padangomis. Tai lyg laaaabai ilgas autobusas todėl ir geras dalykas... Bet jis turi apribojimą, negalima įveikti tam tikro laipsnio posūkio. Apie tą daiktą turiu labai mažai žinių
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                      Turbūt skirtingai supratom apie šią transporto priemonę. Rašo, kad jam reikia vieno bėgio, todėl šiokios tokios instaliacijos reikia, kas apsunkina dėl maršrutų koregavimo.
                                      Vadinasi, tai ne tas, apie ką aš galvojau
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Panašu, kad kalbama buvo apie tai:



                                        Bet tai kažkaip

                                        O dėl "mažesnio" triukšmo, tai spręskite patys:

                                        Paskutinis taisė Kema; 2008.04.09, 13:57.
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          Man tai viskas čia gražu. O kas tau nepatinka? Normalus tas jo garsas, tas skambutis svarbus tik centre, kur daug pėsčiųjų. O šiaip Dubline tramvajus tai labai tylus.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2008.04.09, 14:11.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X