Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Akropoliai nukonkuruoja, nes iš viso nėra darnios urbanizacijos Lietuvoje. Tiesiog tokių objektų mieste neturėtų būti. Arba pakaktų tokio vieno miestui, o ne kelių.
    Bet jie jau yra. Tad reikia planuoti žiūrint į realią situaciją, o ne į fantazijas "kas būtų, jeigu būtų".

    Beje, apie tą patį akropolį. Nenustoju stebėtis - kiek fantazuotojai prifantazuoja įvairių tramvajų, metro ir pan. planų, bet nei vienas jų nepastebi tokio didelio traukos centro kaip Akropolis + Stadionas (manau pagrįsta tikėtis, kad tas stadionas bus pastatytas anksčiau nei tramvajai ar metro).

    Ozas + Arena + Vandens parkas irgi iš esmės pamiršti (na papaišoma linija Kalvarijų gatve, ir tiek).

    Comment


      Parašė John
      ...Tiek DLR, tiek tramvajus yra "light rail" t.y. tos pačios kategorijos transportas...
      Skirtumas tarp jų yra toks kad klasikinis tramvajus važiuoja pagal KET, kaip ir visas kitas gatvinis VT, o light rail pagal traukinių eismo taisykles. Tramvajai rodo posukį visiems eismo dalyviams prieš atliekant manevrą, traukiniai neturi posukio žibintų, nes eismo dalyvių eismą reguliuoja ne traukinių mašinistai, o kažkoks dede nuotoliniu budu... arba automatika.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Bet jie jau yra. Tad reikia planuoti žiūrint į realią situaciją, o ne į fantazijas "kas būtų, jeigu būtų".

        Beje, apie tą patį akropolį. Nenustoju stebėtis - kiek fantazuotojai prifantazuoja įvairių tramvajų, metro ir pan. planų, bet nei vienas jų nepastebi tokio didelio traukos centro kaip Akropolis + Stadionas (manau pagrįsta tikėtis, kad tas stadionas bus pastatytas anksčiau nei tramvajai ar metro).

        Ozas + Arena + Vandens parkas irgi iš esmės pamiršti (na papaišoma linija Kalvarijų gatve, ir tiek).
        Taip, jie yra. Bet ir senamiestis kol kas netuščias. Tačiau leidus nevaržomai plėstis tokiems gigantams, net ir be eismo apribojimų bei brangaus parkavimo senamiestis ištuštės. Kaune pakako vieno Akropolio šalia senamiesčio ir Laisvės alėja merdi...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip, jie yra. Bet ir senamiestis kol kas netuščias. Tačiau leidus nevaržomai plėstis tokiems gigantams, net ir be eismo apribojimų bei brangaus parkavimo senamiestis ištuštės. Kaune pakako vieno Akropolio šalia senamiesčio ir Laisvės alėja merdi...
          Merdėjo Laisvė ir iki atidarant Akropolį. Atidarius Akropolį į jį išsikėlė kelios drabužių ir avalynės parduotuvės. Dauguma jų buvo brangios ir nė velnio nedavė gyvybės, juk tik maža Kauno gyventojų gali sau leist pirkt batus už 500 litų. Sakyčiau, Kauno Akropolis netgi padidino žmonių srautus visame Kauno centre ir toje pačioje LA.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Merdėjo Laisvė ir iki atidarant Akropolį. Atidarius Akropolį į jį išsikėlė kelios drabužių ir avalynės parduotuvės. Dauguma jų buvo brangios ir nė velnio nedavė gyvybės, juk tik maža Kauno gyventojų gali sau leist pirkt batus už 500 litų. Sakyčiau, Kauno Akropolis netgi padidino žmonių srautus visame Kauno centre ir toje pačioje LA.
            Būtent! Nes žmonės, kurie važiuoja "Akropolyje" apsipirkti, nepraleis ir progos aplankyti Laisvės alėją.

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Būtent! Nes žmonės, kurie važiuoja "Akropolyje" apsipirkti, nepraleis ir progos aplankyti Laisvės alėją.
              Tie, kas važiuoja į Akropolį, tie ir sėdės jame. Ypač žiemą, kai šalta ir anksti temsta ar karštą vasaros dieną...

              Kas dėl Laisvės alėjos, tai ji būtų atgimusi, jei ne Akropolis, išdygęs būtent per ekonomikos pakilimą.

              Comment


                a kurioj vietoj čia Vilniaus tramvajus turi važiuoti???
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Tramvajų g.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Tų pat metų birželio pabaigoje pradėjo veikti antroji arklinio tramvajaus linija - Užupio tiltas – Lukiškių aikštė, liepą - trečioji linija - Katedros aikštė – Antakalnis.
                    http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniau...inis_tramvajus
                    Flickr

                    Comment


                      Noriu, kad dabar kursuotų

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Tramvajų g.
                        Tų pat metų birželio pabaigoje pradėjo veikti antroji arklinio tramvajaus linija - Užupio tiltas – Lukiškių aikštė, liepą - trečioji linija - Katedros aikštė – Antakalnis.
                        http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniau...inis_tramvajus
                        Antakalnyje tarp Smėlio ir V. Grybo gatvių pastatytas tramvajų parkas. Bevardis skersgatvis, ėjęs pro parką, gavo Tramvajų g. pavadinimą
                        .

                        Comment


                          Studiją rengusi darbo grupė priėjo išvados: geriausia alternatyvaus transporto rūšis sostinei – tradicinis dvibėgis tramvajus.
                          http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...i-tramvaj.html

                          Comment


                            Kam reikalingas tramvajus Ž. Paneriuose??? Nebėra pramonės jau tenai su dešimtimis tūkstančių darbininkų. Ir šiaip toks tramvajus neturės jokio privalumo prieš troleibusus ar autobusus, jei jiems sudaryti atitinkamas sąlygas - A juostas. Kam mikroautobusus integruoti??? Jų iš viso nereikia. Tikiuosi, kad ši studija atguls į stalčių.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kam reikalingas tramvajus Ž. Paneriuose??? Nebėra pramonės jau tenai su dešimtimis tūkstančių darbininkų. Ir šiaip toks tramvajus neturės jokio privalumo prieš troleibusus ar autobusus, jei jiems sudaryti atitinkamas sąlygas - A juostas. Kam mikroautobusus integruoti??? Jų iš viso nereikia. Tikiuosi, kad ši studija atguls į stalčių.

                              "ketvirtoji greitojo autobuso linija „Šiaurinis keleivių terminalas–Laisvės pr.–Vilkpėdė–Žemieji Paneriai"


                              Comment


                                A, iš tiesų, kai kalba apie tramvajų, atrodo, kad visos linijos tramvajaus. O bet tačiau. Ką naujo ta linija duoda??? Ogi visiškai nieko - jau ir dabar 80 proc. tos trasos kursuoja 18, 18A troleibusai (iki Spaudos rūmų, toliau galima persėsti į 11 bei 16 tol.). Tai ką tai duotų??? Nieko. Nėra tiek daug tų keleivių į Ž. Panerius. Ir kur čia ekologija - autobusas vietoj dabar kursuojančio troleibuso. Verčiau pastatytų naują troleibusų žiedą 11 ir 16 troleibusams kitoje Ukmergės g. pusėje, apjungiant kartu autobusų žiedą Pašilaičiuose.

                                Comment


                                  Yra sąlyginai greitasis 24 autobuso maršrutas, bei minėti 18/18A troleibusai. Tai negi šių maršrutų susisiekimui tarp Pašilaičių ir Ž. Paneriųnepakanka? Mano nuomone, greitasis autobuso maršrutas turėtų būti į Baltupių/Santariškių pusę. Kad ir Geležinio Vilko gatve.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Prasčiausias susisiekimas yra Ukmergės gatve su centru. Nuo čia ir reikia pradėti įdieginėti greitąjį autobusą.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Prasčiausias susisiekimas yra Ukmergės gatve su centru. Nuo čia ir reikia pradėti įdieginėti greitąjį autobusą.
                                      Ukmergės gatvėje siūloma antroji tramvajaus linija.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Ukmergės gatvėje siūloma antroji tramvajaus linija.
                                        Pagal kurį variantą ir kur ji eis toliau? Nes straipsnyje linija Perkūnkiemis-Stotis pažymėta kaip alternatyvus 1-osios linijos variantas.

                                        Kiek suprantu, 1-moji linija Santariškės-Stotis galutinai patvirtinta?

                                        Comment


                                          1) „Stotis-Santariškės“ - sutinku, tik ją manau reikia leisti per Baltupius.

                                          2) „Ukmergės žiedas–Centras–Stotis“ - gaila, ankstesnysis variantas Lazdynai - Justiniškės man labiau patiko, nes apglėbdavo didesnę pusę. Taip pat jeigu jis bus iki Perkūnkiemio, tai reikėtų iki Tarandės tęsti.

                                          3) „Šiaurinis keleivių terminalas (Fabijoniškės)–Laisvės pr.–Vingio parkas–Naujamiestis–Stotis“ - turbūt nebeliks T16, iš dalies T11, galbūt net A54, A23, gal net 55A autobuso. Ją nuo Fabijoniškių pratęsčiau iki Santariškių.

                                          4) „Šiaurinis keleivių terminalas–Laisvės pr.–Vilkpėdė–Žemieji Paneriai“ - nepritariu kaip ir dauguma čia esančių. Visų pirmą atkartos beveik visą „Šiaurinis keleivių terminalas (Fabijoniškės)–Laisvės pr.–Vingio parkas–Naujamiestis–Stotis“ maršruto trasą, taip pat maniau, kad Ž. Paneriuose susitvarko troleibusai ir A24. Gal reikėtų jį kurti apglėbiant tokią trasą kaip Saulėtekis - Antakalnis - Konstitucijos pr. - T. Narbuto g. - Pilaitė? Irgi populiari trasa ir populiaresnė už Ž. Panerius.
                                          Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.13, 09:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X