Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per naują Zuoko video klipuką (jei nepaleidžia, tai jį rasite jo Facebook svetainėj) jis kalba apie naujas investicijas dešiniajame neries krante, tai padariau pora screenshotsu iš jo, kadangi jis visiems neprieinamas, štai kaip maždaug atrodys Kalvarijų gatvė kai tramvajus bus pastatytas





    Neblogai visai, kaip manot?

    PS tikiuosi nieko baisaus del dydžio, kadangi rašto kokybė nėra geriausia tai galvojau paliksiu truputi didesnius.
    Paskutinis taisė Raptor; 2012.03.01, 01:24.

    Comment


      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
      Per naują Zuoko video klipuką (jei nepaleidžia, tai jį rasite jo Facebook svetainėj) jis kalba apie naujas investicijas dešiniajame neries krante, tai padariau pora screenshotsu iš jo, kadangi jis visiems neprieinamas, štai kaip maždaug atrodys Kalvarijų gatvė kai tramvajus bus pastatytas

      Atvaizdas


      Atvaizdas


      PS tikiuosi nieko baisaus del dydžio, kadangi rašto kokybė nėra geriausia tai galvojau paliksiu truputi didesnius.
      Neblogai

      Tik su sąlyga, kad bus įgyvendinti visi čia matomi infrastruktūros objektai:

      Flickr

      Comment


        O kur dėsis automobiliai? Jei jiems nebus nutiesta lygiagreti magistralinė gatvė, tai bus totalus kamštis. Tai reiškia Kreivąjį tiltą ir tunelį po Konstitucijos pr. bei pačia gatvę per lūšnynus.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kur dėsis automobiliai? Jei jiems nebus nutiesta lygiagreti magistralinė gatvė, tai bus totalus kamštis. Tai reiškia Kreivąjį tiltą ir tunelį po Konstitucijos pr. bei pačia gatvę per lūšnynus.
          Tai planuose yra juk Kernavės gatve kaip matome, taigi manau jau galima visems nustoti zirsti del Kalvarijų gatvės, nes Rinktinės bei Kernavės gatves atliks jos apkrautą funkciją

          Comment


            Na, tokiu atveju eiliškumas turėtų būti toks: Kernavės gatvė, Kreivasis tiltas ir tik tada tramvajus.
            O dėl Rinktinės gatvės. Įdomu, per kurią vietą ji atliks Kalvarijų gatvės nukrovimo funkciją, jei ji jau dabar pikų metu būna neblogai apkrauta?
            N N N

            Comment


              Parašė LBP Rodyti pranešimą
              Na, tokiu atveju eiliškumas turėtų būti toks: Kernavės gatvė, Kreivasis tiltas ir tik tada tramvajus.
              O dėl Rinktinės gatvės. Įdomu, per kurią vietą ji atliks Kalvarijų gatvės nukrovimo funkciją, jei ji jau dabar pikų metu būna neblogai apkrauta?
              Rinktinės gatvės užtektų mazgus praplatinti. Pvz. važiuojant nuo Šiaurės miestelio užsikemša srautas ties Tuskulėnų sankryža, nes iš abiejų juostų daug automobilių sukančių į kairę ar į dešinę turi praleidinėti kitus, o tiesiai pravažiuoja per žalią vos keli automobiliai. Vietos ten pipildomoms juostoms į kairę ir dešinę sočiai.
              Taip pat svarbu plane matomą Konstitucijos-Narbuto-Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio mazgą sutvarkyti iki galo. Per ten nemaža dalis srauto nuo Kalvarijų gatvės taip pat nusikrautų.
              Flickr

              Comment


                Iš kur tiek pinigų? Ir kas tuo tramvajumi važiuos, jei automobiliams gerinamos sąlygos? Nauja transporto rūšis pasiteisintų tik tada, jei į ją būtų persodinama bent penktadalis iš važinėjančių automobiliu. O tam, kad nauja transporto rūšis pakeistų esamas ir vežtų tuos pačius keleivius, kuriuos dabar veža esamas VT, nėra jokios prasmės ją įdieginėti. Taigi, tam, kad būtų persodinta didelė dalis keleivių į VT, turi būti minimizuotos investicijos į gatves. Kuo didesni kamščiai, kuo didesni apribojimai, parkavimo mokesčiai, tuo geriau. Tačiau su trim sąlygom - VT turi turėti prioritetą ir važiuoti atskirai nuo automobilių. Turi būti apribotas ekstensyvus miesto plėtimasis ir VT tinklo pertvarka bei plėtra turi įvykti per trumpą laiką su dideliu kokybiniu ir kiekybiniu šuoliu.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Iš kur tiek pinigų? Ir kas tuo tramvajumi važiuos, jei automobiliams gerinamos sąlygos? Nauja transporto rūšis pasiteisintų tik tada, jei į ją būtų persodinama bent penktadalis iš važinėjančių automobiliu. O tam, kad nauja transporto rūšis pakeistų esamas ir vežtų tuos pačius keleivius, kuriuos dabar veža esamas VT, nėra jokios prasmės ją įdieginėti.
                  Jei vizualizacijoje matomos automobilių juostos bus paliktos tik aptarnaujančiam transportui, tai tuomet galima būtų kalbėti apie to tramvajaus efektyvumą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi, tam, kad būtų persodinta didelė dalis keleivių į VT, turi būti minimizuotos investicijos į gatves. Kuo didesni kamščiai, kuo didesni apribojimai, parkavimo mokesčiai, tuo geriau. Tačiau su trim sąlygom - VT turi turėti prioritetą ir važiuoti atskirai nuo automobilių.
                    NY Manhattan'e taip ir padaryta, o atsilikusiam Vilniui reikėtų paskubėti prie to pereiti.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Jei vizualizacijoje matomos automobilių juostos bus paliktos tik aptarnaujančiam transportui, tai tuomet galima būtų kalbėti apie to tramvajaus efektyvumą.
                      O kur automobiliai dėsis? Nu nereikia naiviai tikėti, kad nutiesus vieną tramvajaus liniją, visi masiškai puls juo naudotis ir automobilių srautai sumažės iki tiek, kad užteks vienos juostos ar kitų esamų (ne naujai nutiestų) gatvių?
                      Paskutinis taisė Al1; 2012.03.01, 10:19.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kur automobiliai dėsis?
                        Į Kernavės gatvę...

                        Comment


                          Kada ją realu turėti? Klausimas labiau retorinis... Daug problemų su žemės nuosavybe, esamas užstatymas ir sklypai užspaudę, susiaurinę gatvės trasą. Viskas ilgai truks...
                          N N N

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Jei vizualizacijoje matomos automobilių juostos bus paliktos tik aptarnaujančiam transportui, tai tuomet galima būtų kalbėti apie to tramvajaus efektyvumą.
                            Tik aptarnaujančiam transportui palikti neišeis, nes iš gatvės yra privažiavimas iki daugybės įvairių objektų. Taigi pradedant gyventojais, darbuotojais ir baigiant lankytojais, klientais - visos šios žmonių kategorijos turi turėti galimybe ten patekti. Visai kitas klausimas ar važiuoti ten automobiliu apsimokės ir ar privažiavimas bus lengvas ir sklandus.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Tik aptarnaujančiam transportui palikti neišeis, nes iš gatvės yra privažiavimas iki daugybės įvairių objektų. Taigi pradedant gyventojais, darbuotojais ir baigiant lankytojais, klientais - visos šios žmonių kategorijos turi turėti galimybe ten patekti. Visai kitas klausimas ar važiuoti ten automobiliu apsimokės ir ar privažiavimas bus lengvas ir sklandus.
                              tarpe tarp Žalgirio gatvės ir Konstitucijos prospekto nieko nėra, tik turgus, į kurį yra įvažiavimas iš Rinktinės gatvės ir teismas, kurį reikėtų iš tos vietos iškraustyti iš viso, o daugiau ten tik visiška smulkmė, tai kad ta atkarpa yra daugiau tranzitinė, nukreipus tranzitą kitomis gatvėmis pilnai pakaktų ir vienos juostos plius apvažiuoti kliūtį galima važiuojant per bėgius
                              Aš neliūdnas - aš blaivus

                              Comment


                                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                tarpe tarp Žalgirio gatvės ir Konstitucijos prospekto nieko nėra, tik turgus, į kurį yra įvažiavimas iš Rinktinės gatvės ir teismas, kurį reikėtų iš tos vietos iškraustyti iš viso, o daugiau ten tik visiška smulkmė, tai kad ta atkarpa yra daugiau tranzitinė, nukreipus tranzitą kitomis gatvėmis pilnai pakaktų ir vienos juostos plius apvažiuoti kliūtį galima važiuojant per bėgius
                                Sakyti nieko nėra galėtume jei ten būtu plynas laukas. Dabar ten yra įvairių pastatų: vet. gydykla, skalbykla, policijos komisariatas ir gal dar n kitokių.
                                Gatvės ar jos dalies palikimą tik aptarnaujančiam transportui aš suprantu kaip kelio ženklų

                                "303 Motorinio transporto eismas draudžiamas" sukabinimą.
                                Visais kitais atvejais, kai gatve gali važiuoti kas tik nori, tai negalima kalbėti apie konkrečia naudotojų grupę ir gatvės palikimą tik jiems. Tada galima tik skatinti tranzitinį srautą nevažiuoti tokia gatve, sudarant tam tikras važiavimo ir pralaidumo kliūtis (kurios savaime atsiras nutiesus tramvajų ir palikus tik 1+1 e.j.). Taip pavadintam tranzitiniam eismui yra Geležinio Vilko g., kuri eina lygiagrečiai Kalvarijų g. Tereikia sutvarkyti keletą probleminių vietų joje (Saltoniškių ir Kalvarijų g. sankryžos, visa tai jau apšnekėta anksčiau) ir bus galima nebesukti galvos, kur turėtu pasidėti dalis srauto iš Kalvarijų gatvės.

                                Comment


                                  Tai kam tada tas tramvajus, jei automobiliams gerinamos sąlygos? Kas tuo tramvajumis važiuos? Tie patys, kurie ir dabar VT naudojasi? Aš dar kartą kartoju, vienos linijos nutiesimas su didele piarine pompa nepaskatins žmonių naudotis VT. Jie ir toliau važinės automobiliais dar geriau sutvarkytomis gatvėmis... Viskas turi būti daroma lygiagrečiai ir greitai:
                                  - sureguliuojamas ir sustabdomas ekstensyvus miesto plėtimasis (tai ne savivaldybės funkcija, bet to reikia ne tik Vilniui; kituose miestuose taip pat ta pati problema - miestai "išskysta", ko pasekoje visos infranstruktūros plėtra, išlaikymas tampa nepakeliama našta valstybei, savivaldybėms. O juk viskas galiausiai atsisuka prieš pačius gyventojus);
                                  - pertvarkomas esamas VT tinklas - grafikai, maršrutai, naujos transporto priemonės, gatvių rekonstrukcija tik tiek, kiek to reikia VT poreikiams ir atskyrimui nuo automobilių srautų, priemiestinių maršrutų plėtra, integravimas į vieningą sistemą, geležinkelio integravimas;
                                  - neinvestuojama į gatvių plėtrą tik tam, kad padidinti jų pralaidumą automobiliams (išskyrus aplinkkelius) , ribojamas eismas cente, mažinamas antžeminio parkavimo vietų skaičius centrinėje dalyje, branginamas parkavimas.
                                  Sekantys žingsniai iš valdžios pusės - automobilių apmokestinimas, ypač senų laužų; naujos normos dėl parkingų prie didelių prekybos centrų ir kitokių masinės traukos objektų - stovėjimo vietų skaičiaus mažinimas.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Neblogai

                                    Tik su sąlyga, kad bus įgyvendinti visi čia matomi infrastruktūros objektai:

                                    Atvaizdas
                                    Gal nuorodą turi į tą planą?

                                    Comment


                                      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                      Per naują Zuoko video klipuką (jei nepaleidžia, tai jį rasite jo Facebook svetainėj) jis kalba apie naujas investicijas dešiniajame neries krante, tai padariau pora screenshotsu iš jo, kadangi jis visiems neprieinamas, štai kaip maždaug atrodys Kalvarijų gatvė kai tramvajus bus pastatytas

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Neblogai visai, kaip manot?

                                      PS tikiuosi nieko baisaus del dydžio, kadangi rašto kokybė nėra geriausia tai galvojau paliksiu truputi didesnius.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Gal nuorodą turi į tą planą?
                                        http://www.vilnius.lt/index.php?2660103743

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai kam tada tas tramvajus, jei automobiliams gerinamos sąlygos? Kas tuo tramvajumis važiuos? <...>
                                          A|1, juk viskas daroma, ar nejauti, nematai ? juk tai kardinalūs pokyčiai, labai imlūs laikui.

                                          - ekstensyvus miesto skydimas. kieno tai atsakomybė ? sakai ne savivalybės. o ar ne savivaldybė užsako/rengia BP ? Labai ilgai strigo Vilniaus rajono BP(nesigilinkim į sąlyginai aiškias priežastis kodėl), kas ir pridarė tokių problemų. Tiesiog BP numatyti, jog visa infrastruktūra tikslinama žemesnės kategorijos planuose IR už infrastruktūrą(būtinai įrengia) moka gyventojai ar kartu su savivaldybe metasi.
                                          - dabar ir yra pertvarkoma VT sistema. taryba vis renkasi ir žiūriu VGTU spec. plano pristatymus; tuolab, zuikis pažadėjo vieningą bilieto sistemą.
                                          - aliooo ? juk brangsta parkavimas mėnesiais. kad ir šiandien savivaldybės pirmam psl rašo, jog apmokestinama kalvarijų g. parkavimas.

                                          taigi... galbūt galėjom padaryti daugiau nuo nepriklausomybės, tačiau nesam gilioj stagnacijoje. viskas priešaky.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X