Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano vizija.

    TRAMVAJAUS LINIJOS

    1) Stotis – Žaliasis tiltas – Baltupiai – Santariškės.
    Trasa: Geležinkelio g., Pylimo g., Jogailos g., Vilniaus g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Ateities g., Jeruzalės g., Santariškių g.

    2) Ukmergės žiedas – Centras – Saulėtekis
    Trasa: Perkūnkiemio g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žygimantų g., Arsenalo g., T. Kosciuškos g., Antakalnio g., Nemenčinės pl., Saulėtekio al. (poilsio dienomis tik iki Antakalnio).

    GREITOJO AUTOBUSO LINIJOS

    1) Šiaurinis keleivių terminalas (Fabijoniškės)–Laisvės pr.–Vingio parkas–Naujamiestis–Stotis
    Trasa: Gedvydžių g., S. Neries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., Ateities g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., Kauno g., V. Šopeno g., Stoties g.

    2) Pilaitė – Ozo g. – Žirmūnų g. – Olandų g. - Stotis
    Trasa: Bitėnų g., Karaliaučiaus g., Vydūno g., Pilaitės pr., Laisvės pr., Buivydiškių g., Ozo g., Kareivių g., Verkių g., Žirmūnų g., Olandų g., Zarasų g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Kokia tuomet prasmė?
      Suprasčiau, jei būtų iki Žirmūnų-Saulėtekio.
      Analizuojant pirmąją tramvajaus trasą, didžiausi keleivių srautai (jei gerai pamenu) yra atkarpoje tarp stoties ir Žalgirio gatvės (ar Konstitucijos pr.). Taigi:
      1) Ta kryptimi leidžiant tik vieną maršrutą bus labai netolygus transporto priemonių apkrovimas, kuris tolimesnėje atkarpoje link Santariškių neproporcingai sumažėtu. Juk pakankamai nemaža dalis persėdančių keleivių tada įliptu/išliptu ties Žalgirio g.
      2) Vykstant iš Ukmergės g. apylinkių ir kitu transportu privažiavus iki tramvajaus, tik su vienu persėdimu būtu galima pasiekti Centrą ir Stotį. O tose "apylinkėse" gyvena tikrai nemažai žmonių. Priešingu atveju (jei abi linijos nevažiuotu link Stoties) reikėtu daryti dar vieną papildomą persėdimą, kuris nebūtu patrauklus ir prailgintu kelionės laiką.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Mano vizija.

        TRAMVAJAUS LINIJOS

        1) Stotis – Žaliasis tiltas – Baltupiai – Santariškės.
        Trasa: Geležinkelio g., Pylimo g., Jogailos g., Vilniaus g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Ateities g., Jeruzalės g., Santariškių g.

        2) Ukmergės žiedas – Centras – Saulėtekis
        Trasa: Perkūnkiemio g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žygimantų g., Arsenalo g., T. Kosciuškos g., Antakalnio g., Nemenčinės pl., Saulėtekio al. (poilsio dienomis tik iki Antakalnio).
        1) Pernelyg brangu yra daryti tokius lankus ir tiesti visą tramvajaus infrastruktūrą tokiose gatvėse kaip pvz. Baltupio g. Juk šioje gatvėje nėra jokių gyventojų ar traukos centrų. O važinėjimas iškreivintomis trasomis prailgins kelionę ir padidins transporto darbą.
        Didlaukio g. gyventojams nueiti iki Kalvarijų g. tereikia < 800m, o tai nėra didelis atstumas. Ateities g. reikia organizuoti privežamąjį autobuso maršrutą.

        2) Antakalnio g. neturi dubliuojančios gatvės, ji tėra vienintelis ištisas Antakalnio ir Saulėtekio ryšys su Centrine miesto dalimi. Ikimšus į ją tramvajų gali (ir ne tik gali) kilti didelių transporto problemų šioje miesto dalyje.
        Perkūnkiemio gatvės kategorija yra pernelyg žema, kad ten būtu galima dar ir tramvajų įgrūsti. Ten ir autobusai sunkiai prasilenktu, jau nekalbant apie atskirų dviejų juostų skyrimą tramvajui.
        Priežastį, kodėl tramvajaus iš Ukmergės g. nukreipimas į stotį yra naudingesnis, aprašiau praeitame savo pranešime.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Juk šioje gatvėje nėra jokių gyventojų ar traukos centrų. O važinėjimas iškreivintomis trasomis prailgins kelionę ir padidins transporto darbą.
          Nėra traukos centrų, bet yra didžiulės studentų masės darbo dienomis. Nemačiau nei vieno A10, A33, A26A, A34, A50, kurie būtų tušti važiuojant Baltupiuose. O tavo paminėtas privežimas naudos neatneš. Kur privežamasis autobusas apsisuks? Ar jis bus įkištas į Kalvarijų gatvę ir maišys tramvajams?

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Nėra traukos centrų, bet yra didžiulės studentų masės darbo dienomis. Nemačiau nei vieno A10, A33, A26A, A34, A50, kurie būtų tušti važiuojant Baltupiuose. O tavo paminėtas privežimas naudos neatneš. Kur privežamasis autobusas apsisuks? Ar jis bus įkištas į Kalvarijų gatvę ir maišys tramvajams?
            bet tos studentu mases (didziules) srauta daro tik ryte. paskui issiskirsto.
            o kaip minejo - labai smarkiai isbrangtu, suletetu ir t.t.
            viska puikiai issprestu galu gale ir palaikantis transportas (jei 800 metru paeiti yra blogai)
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė yessuz Rodyti pranešimą
              bet tos studentu mases (didziules) srauta daro tik ryte. paskui issiskirsto.
              o kaip minejo - labai smarkiai isbrangtu, suletetu ir t.t.
              viska puikiai issprestu galu gale ir palaikantis transportas (jei 800 metru paeiti yra blogai)
              Deja, ne žinant, kad paskaitos visur baigiasi nevienodai - studentai yra visada. Kiek pats esu matęs, tai didžiausios masės nuo 7h iki 11h ir nuo 13 h iki 17h. Dar pridedam vidury dienos pensininkus, mokinius, šiaip žmonių, gaunasi gražus skaičiukas žmonių.

              Na jei mes vėl galvosim kaip sutaupyti (o ne apie patogumus), tai ir iš tramvajaus išeis tas pats kas išėjo iš Nacionalinio stadiono ir begalės kitų projektų.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Nėra traukos centrų, bet yra didžiulės studentų masės darbo dienomis. Nemačiau nei vieno A10, A33, A26A, A34, A50, kurie būtų tušti važiuojant Baltupiuose. O tavo paminėtas privežimas naudos neatneš. Kur privežamasis autobusas apsisuks? Ar jis bus įkištas į Kalvarijų gatvę ir maišys tramvajams?
                Tie studentai tikrai ne į Baltupio g. važiuoja. Jie ten keliauja, nes pro ten važiuoja jiems tinkami, reikalingi maršrutai. Jei maršrutus paleidus kitomis trasomis, tai ir visi studentai (keleiviai) važiuos kitomis gatvėmis.
                Kalvarijų g. nuo Ozo g. sankryžos link Santariškių nėra jokių problemų jau prie esamo transporto pridėti tramvajų. Gatvės skersinį profilį galima pakankamai išplatinti. Aišku nereikia dubliuojančių maršrutų, bet jei kažkoks privežamasis maršrutas pavažiuos trumpą atkarpą kartu - jokių problemų.
                Ties Didlaukio ir Kalvarijų gatvių sankryžą padarius nediduką apsisukimą autobusams, būtu galima paleisti maršrutą tarp šios vietos ir Kaimelio žiedo, kuris važiuotu Baltupio g. ir atliktu privežamąją funkciją. To apsisukimo įrengimas visom prasmėm būtu lengviau įgyvendinamas, nei ~1km tramvajaus atkarpos tiesimas gatve, kurioje nėra jokių statinių ir stotelių.

                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Deja, ne žinant, kad paskaitos visur baigiasi nevienodai - studentai yra visada. Kiek pats esu matęs, tai didžiausios masės nuo 7h iki 11h ir nuo 13 h iki 17h. Dar pridedam vidury dienos pensininkus, mokinius, šiaip žmonių, gaunasi gražus skaičiukas žmonių.

                Na jei mes vėl galvosim kaip sutaupyti (o ne apie patogumus), tai ir iš tramvajaus išeis tas pats kas išėjo iš Nacionalinio stadiono ir begalės kitų projektų.
                Tramvajus turėtu būti miesto VT stuburas, kuris važiuoti trumpiausiomis trasomis ir keleivius vežtu kuo įmanoma greičiau. Jei jisai sukiosis po visas apylinkes, tai tada ir bus nevykęs projektas. Studentu daugiausiai būna tik iki 17 val., o visiem kitiems važiuojantiems iki Santariškių (taip pat ir važiuojantiems su persėdimu iki Balsių, Ožkinių ir t.t.) reikėtu sukiotis ir gaišti laiką visą dieną. Juo labiau beveik visi studentai važinėja su nuolatiniais bilietais, tai jiems papildomai pavažiuoti kažkokiu privažiuojamuoju maršrutu - beveik jokių problemų.
                Paskutinis taisė sleader; 2012.03.16, 14:00.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Tie studentai tikrai ne į Baltupio g. važiuoja
                  Beveik visi studentai išlipa Didlaukio stotelėje ir eina į Vilniaus kolegijos fakultetus, dar kažkokia mokymo įstaiga šalia yra, taip pat eina į Romerio universitetą. Taip, yra ir pravažiuojančių Baltupius, bet jų mažuma. Kai kurie, be abejo, važiuoja iki Mykolo Romerio stotelės.


                  Ties Didlaukio ir Kalvarijų gatvių sankryžą padarius nediduką apsisukimą autobusams, būtu galima paleisti maršrutą tarp šios vietos ir Kaimelio žiedo, kuris važiuotu Baltupio g. ir atliktu privežamąją funkciją. To apsisukimo įrengimas visom prasmėm būtu lengviau įgyvendinamas, nei ~1km tramvajaus atkarpos tiesimas gatve, kurioje nėra jokių statinių ir stotelių.
                  Čia sutinku. Tik kad nelabai matau ten vietos apsisukimo žiedui padaryti... Nes tai irgi kainuos. Tada manau jau geriau siųsti autobusą trasa Kaimelio žiedas - Ozo žiedas. Taip pat autobusas šioje trasoje irgi turi važinėti kaip ir tramas kas 3-4 minutes.

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Beveik visi studentai išlipa Didlaukio stotelėje ir eina į Vilniaus kolegijos fakultetus, dar kažkokia mokymo įstaiga šalia yra, taip pat eina į Romerio universitetą. Taip, yra ir pravažiuojančių Baltupius, bet jų mažuma. Kai kurie, be abejo, važiuoja iki Mykolo Romerio stotelės.



                    Čia sutinku. Tik kad nelabai matau ten vietos apsisukimo žiedui padaryti... Nes tai irgi kainuos. Tada manau jau geriau siųsti autobusą trasa Kaimelio žiedas - Ozo žiedas. Taip pat autobusas šioje trasoje irgi turi važinėti kaip ir tramas kas 3-4 minutes.
                    kainuos, tai gal ne 15m eur.km?
                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                    Comment


                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                      kainuos, tai gal ne 15m eur.km?
                      Pagal mane tai galima netiesti pro Baltupius, bet privežamasis autobusas privalo važinėtis tokių pat intervalų kaip ir tramas.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Čia sutinku. Tik kad nelabai matau ten vietos apsisukimo žiedui padaryti... Nes tai irgi kainuos. Tada manau jau geriau siųsti autobusą trasa Kaimelio žiedas - Ozo žiedas. Taip pat autobusas šioje trasoje irgi turi važinėti kaip ir tramas kas 3-4 minutes.
                        Įrengti mažiuką žiedą tik autobuso apsisukimui (be stovėjimo jame) kainuotu nesulyginamai pigiau, nei nutiesti ~1,2 km papildomai tramvajaus linijos. Kuo autobusas važiuos trumpesne trasa, tuo paprasčiau organizuoti jo eismą ir mažiau tikimybės jog jis dėl kokių priežasčių užstrigs trasoje ar vėluos.

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Pagal mane tai galima netiesti pro Baltupius, bet privežamasis autobusas privalo važinėtis tokių pat intervalų kaip ir tramas.
                          tokiu paciu taigal nereikia - uztektu kas antra.. tramas vaziuos kas 3-5 minutes. atu pabludai
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                            tokiu paciu taigal nereikia - uztektu kas antra.. tramas vaziuos kas 3-5 minutes. atu pabludai
                            Gerai, tramas važiuoja kas 5 minutes pvz. Atvažiavau aš į stotelę Baltupiai. Išlipau, tai man dabar laukti dar 10 min autobuso? Gerai, sulaukiau. Atvažiavau į Kaimelio žiedą (galinė maršruto stotelę). Man reikia į Pašilaičius pvz. Dar laukiu 10-15 min kito transporto. Ai, gi bus ten greitasis autobusas nuo Fabijoniškių. Gerai, atvažiuoju į Kaimelio žiedą ir po 5 min bus BRT. Paskaičiuokim trasos įveikimo laiką. 10 + 10 min iki Kaimelio žiedo + 5 min laukti + 5 min važiuoti iki Pašilaičių = 30 min nuo Baltupių iki Pašilaičių? Tai kur čia tas greitumas, jei aš su 33 autobusu nuo Baltupių iki Pašilaičių atvažiuosiu dabar per 12 min??? Tu juokauji??? Tai kam tas tramas reikalingas????

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Gerai, tramas važiuoja kas 5 minutes pvz. Atvažiavau aš į stotelę Baltupiai. Išlipau, tai man dabar laukti dar 10 min autobuso? Gerai, sulaukiau. Atvažiavau į Kaimelio žiedą (galinė maršruto stotelę). Man reikia į Pašilaičius pvz. Dar laukiu 10-15 min kito transporto. Ai, gi bus ten greitasis autobusas nuo Fabijoniškių. Gerai, atvažiuoju į Kaimelio žiedą ir po 5 min bus BRT. Paskaičiuokim trasos įveikimo laiką. 10 + 10 min iki Kaimelio žiedo + 5 min laukti + 5 min važiuoti iki Pašilaičių = 30 min nuo Baltupių iki Pašilaičių? Tai kur čia tas greitumas, jei aš su 33 autobusu nuo Baltupių iki Pašilaičių atvažiuosiu dabar per 12 min??? Tu juokauji??? Tai kam tas tramas reikalingas????
                              tai gal ir bus suderinti grafikai su tramu, nemanai?
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                tai gal ir bus suderinti grafikai su tramu, nemanai?
                                Aš tiesiog atsakiau į tavo komentarą, kad autobusui užteks kas antro tramo intervalo. Jeigu savivaldybė vadovausis tavo teze, tai tramvajus taps ne tik brangiausias, bet ir lėčiausia transporto priemone.

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Aš tiesiog atsakiau į tavo komentarą, kad autobusui užteks kas antro tramo intervalo. Jeigu savivaldybė vadovausis tavo teze, tai tramvajus taps ne tik brangiausias, bet ir lėčiausia transporto priemone.
                                  tramvajus NETAPS leciausia. pas ja vidutinis greitis bus didziausias

                                  kadangi nesu viesojo transporto guru, tai as cia nesigincysiu, ir dziaugiuosi kad mano nuomones niekas neklaus
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                    tramvajus NETAPS leciausia. pas ja vidutinis greitis bus didziausias

                                    kadangi nesu viesojo transporto guru, tai as cia nesigincysiu, ir dziaugiuosi kad mano nuomones niekas neklaus
                                    Taps lėčiausiu, jei bus toks autobusų ir tramvajų tvarkaraščių sukūrimas Aš irgi ne gurų.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Įrengti mažiuką žiedą tik autobuso apsisukimui (be stovėjimo jame) kainuotu nesulyginamai pigiau, nei nutiesti ~1,2 km papildomai tramvajaus linijos. Kuo autobusas važiuos trumpesne trasa, tuo paprasčiau organizuoti jo eismą ir mažiau tikimybės jog jis dėl kokių priežasčių užstrigs trasoje ar vėluos.
                                      Sutinku.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Gerai, tramas važiuoja kas 5 minutes pvz. Atvažiavau aš į stotelę Baltupiai. Išlipau, tai man dabar laukti dar 10 min autobuso? Gerai, sulaukiau. Atvažiavau į Kaimelio žiedą (galinė maršruto stotelę). Man reikia į Pašilaičius pvz. Dar laukiu 10-15 min kito transporto. Ai, gi bus ten greitasis autobusas nuo Fabijoniškių. Gerai, atvažiuoju į Kaimelio žiedą ir po 5 min bus BRT. Paskaičiuokim trasos įveikimo laiką. 10 + 10 min iki Kaimelio žiedo + 5 min laukti + 5 min važiuoti iki Pašilaičių = 30 min nuo Baltupių iki Pašilaičių? Tai kur čia tas greitumas, jei aš su 33 autobusu nuo Baltupių iki Pašilaičių atvažiuosiu dabar per 12 min??? Tu juokauji??? Tai kam tas tramas reikalingas????
                                        Jei jau taip skaičiuoti, tai net "teleportavimosi kabinos" gali atrodyti kaip be galo lėtas ir nepatogus keliavimo būdas. Visų pirma, iš kur čia nori važiuoti į Pašilaičius su tokiais nenormaliais persėdimais ir trasomis ? Jei važiuoti iš Santariškių - renkiesi pvz. 55 autobusą ir važiuoji tiesiogiai. Jei nuo centro pusės, tai irgi renkiesi ne tramvajų į Santariškes, o važiuojantį Ukmergės g. ir išlipi prie Pašilaičių žiedo. Kam čia susigalvoti kažkokią sudėtingą trasą ir norėti joje transporto kas 3 minutes.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Jei jau taip skaičiuoti, tai net "teleportavimosi kabinos" gali atrodyti kaip be galo lėtas ir nepatogus keliavimo būdas. Visų pirma, iš kur čia nori važiuoti į Pašilaičius su tokiais nenormaliais persėdimais ir trasomis ? Jei važiuoti iš Santariškių - renkiesi pvz. 55 autobusą ir važiuoji tiesiogiai. Jei nuo centro pusės, tai irgi renkiesi ne tramvajų į Santariškes, o važiuojantį Ukmergės g. ir išlipi prie Pašilaičių žiedo. Kam čia susigalvoti kažkokią sudėtingą trasą ir norėti joje transporto kas 3 minutes.
                                          Pvz. įlipu Naujakiemio stotelėje ir važiuoju link Pašilaičių. Sugalvok man pats trasą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X