Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip tiltas ir Kernavės g. reikalinga ne tik dėl tramvajaus. Reikia ir dėl bendro miesto gatvių tinklo išpildymo, taigi vis tiek turėtu anksčiau ar vėliau atsirasti.
    Jei ir atsiras, tai tik vėliau. O nutiesus tramvajų, ties Žaliuoju tiltu ištiks transporto kolapsas. Tramvajus pats stovės kamštyje.

    Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
    Nu taip, nieko ir nereikia. 200 metrų tilto. Juokauji šitaip? Net Geležinio Vilko ilgesnis. O ten gi virš visos pievos reikės tiesti. o tokioj vietoj nieks nesutiks statiti betono gabalo, o tik gražų. Tai kelia kainą. O tunelio irgi nereikia? Tai kur tiltas išeis? Į sankrižą su Konstitucijos pr.? Nu tikrai būtų lol.
    Tai kad jis net nebegali išeiti į Konstitucijos pr., nes viskas jau užstatyta. Nebent tarp universalinės ir buvusio "Lietuvos" viešbučio vietoj laiptų ir pėsčiųjų takų... Bet tuomet tiltas būtų visiškai šalia Baltojo...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Jei ir atsiras, tai tik vėliau. O nutiesus tramvajų, ties Žaliuoju tiltu ištiks transporto kolapsas. Tramvajus pats stovės kamštyje.


      Nu tai max pora metu ir stovi tas tiltas.
      Tramas vis tiek per pora metu turbut net nebutu pradetas kloti.. juk visas komunikacijas perkelti reikia
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Jei ir atsiras, tai tik vėliau. O nutiesus tramvajų, ties Žaliuoju tiltu ištiks transporto kolapsas. Tramvajus pats stovės kamštyje.



        Tai kad jis net nebegali išeiti į Konstitucijos pr., nes viskas jau užstatyta. Nebent tarp universalinės ir buvusio "Lietuvos" viešbučio vietoj laiptų ir pėsčiųjų takų... Bet tuomet tiltas būtų visiškai šalia Baltojo...
        Tai va. Kas finansuos 0,7 km ilgio tunelio statybas? Turbut mūsų visų išganitojas didisis tramvajaus tiesėjas yessuz???

        Comment


          Nebus jokių poros metų, nes tiltui pinigų nėra ir apie jį dabar niekas nešneka. Žinant, kiek pas mus praeina laiko nuo kalbų iki darbų net ir turint pinigus, tilto nebus ir po 10 metų...

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Ir kas kad 26 padažnės ar net tramvajus į Santariškes kursuos? Vistiek iš Santariškių daug kur tiesiogiai nenuvyksi (mikrobų neskaitom). Pavyzdžiui, į Saulėtekį ar Ž.Panerius, Naujininkus, Savanorių pr. didesnę Žirmūnų dalį? Tai jei dabar 35/36 keleiviams, norint visur ten nuvykti, užtenka 1 persėdimo, sutrumpinus iki Santariškių jau reikės dviejų. Čia neabejotinai pablogins susisiekimą. O kurti naujus tiesioginius maršrutus vistiek neapsimoka, geriau jau palikti 35/36 kaip yra. Ne taip jau baisiai jie 26 dubliuoja, yra ir daug labiau vieni kitus dubliuojančių maršrutų.
            O Balsiuose/Ožkiniuose keleivių srautai yra pakankamai dideli, jiems reikėtų geresnio susisiekimo nei tik iki Santariškių.

            Žinau, sakysi- kai yra valandinis bilietas, persėdimų skaičius neturi reikšmės. Bet juk reikia kažkaip galvoti ir apie žmonių patogumą.
            Tačiau 35/36 sutrumpinus iki Santariškių (bet tik su sąlyga, kad 26 tampa tikru "stuburiniu" maršrutu - kokiu jis dabar nėra; ir turi būti valandinis bilietas), gerokai sutrumpėtų jo trasos ilgis (ir nebūtų stovima kamščiuose Kalvarijų g). Todėl 35/36 galėtų važinėti gerokai dažniau - o tai jau ryškus patogumo padidinimas keleiviams (ir tai nepadidintų autobuso parko išlaidų, nes kilometražas tai liktų tas pats).

            Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
            Tai va. Kas finansuos 0,7 km ilgio tunelio statybas? Turbut mūsų visų išganitojas didisis tramvajaus tiesėjas yessuz???
            Tramvajaus mylėtojai turi gatavą atsakymą į visus klausimus "kas finansuos" - o gi neišsemiamieji Europos Sąjungos fondai, jie duos tiek pinigų, kiek reikia bet kokiai fantazijai paversti realybe
            Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.01.18, 08:17.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai kad jis net nebegali išeiti į Konstitucijos pr., nes viskas jau užstatyta. Nebent tarp universalinės ir buvusio "Lietuvos" viešbučio vietoj laiptų ir pėsčiųjų takų... Bet tuomet tiltas būtų visiškai šalia Baltojo...
              Taigi po "Kregždučių" statula planuota kišti.
              Šiaip jau nesuprantama, kodėl kažkada Baltąjį tiltą suplanavo tik pėstiesiems.

              Comment


                Tuomet buvo poreikis - masės plaukė į VCUPą. VT prie Žaliojo tilto buvo užkištas. Jei dalis atvykstančių nuo Lukiškių būtų ėję pėsčiomis per tiltą, VT nuo Lukiškių iki Žaliojo tilto būtų gerokai atsilaisvinęs.

                Comment


                  Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                  Nu taip, nieko ir nereikia. 200 metrų tilto. Juokauji šitaip? Net Geležinio Vilko ilgesnis. O ten gi virš visos pievos reikės tiesti. o tokioj vietoj nieks nesutiks statiti betono gabalo, o tik gražų. Tai kelia kainą. O tunelio irgi nereikia? Tai kur tiltas išeis? Į sankrižą su Konstitucijos pr.? Nu tikrai būtų lol.
                  Jei tamsta paskaitytų visą pranešimą, tai šį ilgį parašiau be estakadinės dalies, nes kainos tilto virš upės ir estakados virš pievos gerokai skiriasi. Net ir skaičiuojant bendrą ilgį jis sudarytu apie 400 metrų.

                  Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                  Tai va. Kas finansuos 0,7 km ilgio tunelio statybas? Turbut mūsų visų išganitojas didisis tramvajaus tiesėjas yessuz???
                  Kur ten tokio ilgio tuneliui yra poreikis ? Reiktu nebent daugiau nei perpus trumpesnio.

                  Comment


                    http://maps.yandex.ru/-/CFcoiOZc

                    Tiltas 420 m, tunelis minimum 330. Gerai, kiek tai kainos? Daug.
                    Miestas pinigų turi? Ne. Per artimiausius 10 metų turės? Ne.

                    O toliau tos gatvės trasoje reiks daug namų griauti ir sklipus pirkti, batia.

                    Comment


                      Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                      Tai va. Kas finansuos 0,7 km ilgio tunelio statybas? Turbut mūsų visų išganitojas didisis tramvajaus tiesėjas yessuz???
                      nea, tu
                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                      Comment


                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                        nea, tu
                        Tai kad aš Citadis vadibininku nedirbu ir tiltų nestatau.

                        Comment


                          Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                          Tai kad aš Citadis vadibininku nedirbu ir tiltų nestatau.
                          o as dirbu? Ir tiltus statau? ka dar darau?
                          Aksvalto naktimis neardau, kad tik daugiau darbo butu?
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                            Miestas pinigų turi? Ne. Per artimiausius 10 metų turės? Ne.
                            Puiku, rakinam temą

                            Comment


                              http://cci-fr.lt/index.php?view=deta...mid=78&lang=lt

                              gal kam bus idomu. Prancuzijos pramones ir prekybos rumai organizuoja kazkokia tai meroprijatija kur Alstomo zmoniu bus ir snekes apie tramvaju... bet moketi 35 litus tai...
                              Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.23, 11:12.
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Labai iškalbingi skaičiai į temą:

                                http://verslas.delfi.lt/business/vil....d?id=54632911

                                Trečiadienį miesto taryba svarstys 2012 m. biudžeto projektą, kuriame numatytos išlaidos planuojamas miesto pajamas viršija beveik 189,33 mln. Lt. Regis, artėjama prie ribos, kai Vilniaus skola pasieks milijardą litų, kaip ir pranašavo meras Artūras Zuokas.

                                Sostinės tarybai pateiktame sprendimo projekte nurodoma, jog planuojamos šių metų biudžeto pajamos turėtų siekti beveik 986,97 mln. Lt, o išlaidos – 1176,29 mln. Lt.
                                (..)
                                Visą planuojamą biudžeto deficitą – 189,33 mln. Lt – savivaldybė planuoja padengti skolintomis lėšomis.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Labai iškalbingi skaičiai į temą:
                                  taigi tramas butu smarkiai finansuojamas ES lesom
                                  bet is tikro, tai Vilniaus skola yra liudnoka...
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                    taigi tramas butu smarkiai finansuojamas ES lesom
                                    bet is tikro, tai Vilniaus skola yra liudnoka...
                                    Jo, sąžiningajam Imbrasui galim "padėkoti" už tai
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Jo, sąžiningajam Imbrasui galim "padėkoti" už tai
                                      O ką jis padarė?

                                      Comment


                                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                        taigi tramas butu smarkiai finansuojamas ES lesom
                                        bet is tikro, tai Vilniaus skola yra liudnoka...
                                        1) skola ne tik kad didelė, bet ir spačiai didėja (deficitas toks visai graikiškas, gerokai virš 10%: pajamos 986, išlaidos 1176)
                                        2) pagrindinės mero matomos išeitys:
                                        2a) ubagauti iš Seimo kad padidintų Vilniui atitenkančią mokesčių dalį
                                        2b) negrąžinti skolų bankams.

                                        3) ES fondai, kiek žinau, niekada nefinansuoja projektų 100% (paprastai netgi ne daugiau 50%). Taigi savivaldybė turės pridėti ir savąją "pusę milijardo". Bandys pasiskolint iš banko? Žr. punktą 2b.
                                        4) Kokio dydžio bus tie "ES fondai" nuo 2014 metų nėra žinoma. Labai tikėtina, kad fondai, skirti infrastruktūrinėms statyboms ES rytinėse šalyse, bus mažesni. Niekam ne paslaptis, kad vokiečių ar olandų rinkėjai nebenoti finansuot statytų rytų Europoje.
                                        5) net jeigu tarsime, kad bėgiai kažkokiu būdu tapo nutiesti - tramvajaus tinklas reikalauja daug didesnių pastoviųjų išlaidų negu autobusų. Jeigu jau visai striuka su pinigais - autobusai gali tiesiog važinėti rečiau ir trumpesniais maršrutais, išlaidos sumažės. Gi tramvajus kainuos nepigiai netgi jei visai nevažiuos.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Jo, sąžiningajam Imbrasui galim "padėkoti" už tai
                                          Ar tik jis vienas??? O Zuokas ką padarė, o Navickas?

                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          2b) negrąžinti skolų bankams.
                                          Ir tuomet bankai perims turtą. VT sistema, galima tikėti, tikrai būtų viena iš tų, kurią perimtų bankai ir parduotų kokiai nors Arrivai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X