Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Labas rytas, tiksliau laba diena.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nu labas rytas, kaip tai neketina ? Pasiskaitykit senus Vilniaus infrastruktūros temos pranešimus, tą gatvę ne tik ketina platinti, bet ir sujungs su Konstitucijos pr.
Puikiai žinau, kad ketinama rekonstruoti Kernavės g. nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g., tačiau ne nuo Žalgirio iki Ozo g. O jei ir rekonstruotų, ten nei troleibusų, nei mikriukų niekas neleistų (net gūglas ten nevažiavo, kokia siaura gatvė
): https://www.google.lt/maps/@54.70645...2!8i6656?hl=lt
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Taip, trūksta. Visad rasi vietos prisėsti, be to, leidžiami ir dviašiai autobusai. Kursavimo dažnis irgi neįspūdingas.
Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.
Comment
-
Gal man sekdavosi rast laisvą vietą, nežinau.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min.
Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.
Bet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).
1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis
Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.

Aišku, turėtų būti "karpomas" troleibusų tinklas. Troleibusų būtų pagrindiniai maršrutai, kurių dažnis 5-10 min.
Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 16:07.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ištrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.Parašė lukass Rodyti pranešimąBet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.
Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Comment
-
Kodėl? Kitas VT gali nebent pora stotelių kartu pravažiuot, bet ne daugiau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIštrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.
Kauno g. tranzitinė, nemanau, kad ten verta leist tramvajų. Be to, Panerių g. nėra taip nutolusi.Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.
Tereikia prižiūrėti bėgius.Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
Pietiniai Žirmūnai turėtų galimybę persėst NMC arba Lvovo st. Kitaip neišeina, per daug dubliuotų tramvajų. Nebent A10 nureipt Rinktinės g. > Tuskulėnų g. > Žirmūnų t. > T. Kosciuškos g. > Vrublevskio g.Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 16:48.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
InkscapeParašė Pilaitis Rodyti pranešimąPer kokią programą piešti šitie žemėlapiai?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Su dabartinėm priemonėm nesunkiai galima tai optimizuoti ir duoti VT pirmenybę tik tada, kai tai mažiau trukdo likusį eismą. Aišku, kad bukas variantas "atvažiuoja VT = žalia" būtų nesąmonė.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai nesąmonė ir niekur to nėra. Tai sukels tik chaosą. Kiek autobusų ar troleibusų pravažiuoja pro kai kurias sankryžas? Daug. Ir kiekvienas iš jų turėtų galimybę nutraukti šviesoforo ciklą ir sau užsidegti žalią? Tai kitomis kryptimis (ar kitas transportas) tokios sankryžos iš viso visą dieną neturėtų galimybės pervažiuoti, nes šviesoforas praktiškai visą laiką tenkintų tik VT poreikius. Tai tada paprasčiau uždrausti visą eismą ir palikti tik VT. O ten, kur eismas neintensyvus, ten VT ir taip gali palaukti bendro šviesoforo.
Comment
-
Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centruParašė lukass Rodyti pranešimąŠtai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).
1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis
Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.
Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?
5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija
Comment
-
Linija iki Pilaitės verta diskusijų: viena vertus, tai nutolęs nuo miesto ir vis augantis rajonas, kita vertus VT srautai mažoki. Nebent tramvajus pritrauks daugiau keleivių. Gal užtektų kokio troleibuso su visiškai išskirtom A juostom?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centru
Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?
5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija
Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos.
5 liniją paminėjau kaip galimybę, atsiradus poreikiui.Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 20:09.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos
Comment
-
Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?
5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).
Dėl Žirmūnų.
Jei 4 Konstitucijos pr. suktų Kernavės g. į Šiaurę, o vėliau į Šiaurinę? Žirmūnam liktų troleibusai, kurie dar susitvarko su srautais. Būtų pigesnis variantas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijosParašė lukass Rodyti pranešimą
Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.
5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).
Comment
-
Bet tramvajus ne tik studentam skirtas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijos
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kas dar tada naudosis šiuo maršrutu iš niekur į niekur ?
Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 21:25.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.
Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.
Comment
-
Bet jei nėra nei maršruto, nei gatvės, iš kur žinot?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.
Atsiradus dažnai kursuojančiam tramvajui, gal atsiras ir daug keleivių?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment