Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kad šiauriau Žalgirio g. Kernavės g. siaura, be to, jos niekas neketina rekonstruoti.

    P.S. kad jau prisimintas sovietinis metrotramvajus, jo trasos tiktų ir šiandienai.
    Nu labas rytas, kaip tai neketina ? Pasiskaitykit senus Vilniaus infrastruktūros temos pranešimus, tą gatvę ne tik ketina platinti, bet ir sujungs su Konstitucijos pr.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Nu labas rytas, kaip tai neketina ? Pasiskaitykit senus Vilniaus infrastruktūros temos pranešimus, tą gatvę ne tik ketina platinti, bet ir sujungs su Konstitucijos pr.
      Labas rytas, tiksliau laba diena.
      Puikiai žinau, kad ketinama rekonstruoti Kernavės g. nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g., tačiau ne nuo Žalgirio iki Ozo g. O jei ir rekonstruotų, ten nei troleibusų, nei mikriukų niekas neleistų (net gūglas ten nevažiavo, kokia siaura gatvė ): https://www.google.lt/maps/@54.70645...2!8i6656?hl=lt
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Taip, trūksta. Visad rasi vietos prisėsti, be to, leidžiami ir dviašiai autobusai. Kursavimo dažnis irgi neįspūdingas.
        O vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min. Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          O vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min. Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.
          Gal man sekdavosi rast laisvą vietą, nežinau.
          Bet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

            1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
            2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
            3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
            Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
            4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis

            Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.



            Aišku, turėtų būti "karpomas" troleibusų tinklas. Troleibusų būtų pagrindiniai maršrutai, kurių dažnis 5-10 min.

            Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 15:07.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Bet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.
              Ištrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.
              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

              Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.
              Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Aišku, turėtų būti "karpomas" troleibusų tinklas. Troleibusų būtų pagrindiniai maršrutai, kurių dažnis 5-10 min.
              Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.

              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Ištrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.
                Kodėl? Kitas VT gali nebent pora stotelių kartu pravažiuot, bet ne daugiau.

                Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.
                Kauno g. tranzitinė, nemanau, kad ten verta leist tramvajų. Be to, Panerių g. nėra taip nutolusi.

                Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
                Tereikia prižiūrėti bėgius.

                Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.
                Pietiniai Žirmūnai turėtų galimybę persėst NMC arba Lvovo st. Kitaip neišeina, per daug dubliuotų tramvajų. Nebent A10 nureipt Rinktinės g. > Tuskulėnų g. > Žirmūnų t. > T. Kosciuškos g. > Vrublevskio g.
                Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 15:48.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Per kokią programą piešti šitie žemėlapiai?

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Per kokią programą piešti šitie žemėlapiai?
                    Inkscape
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Tai nesąmonė ir niekur to nėra. Tai sukels tik chaosą. Kiek autobusų ar troleibusų pravažiuoja pro kai kurias sankryžas? Daug. Ir kiekvienas iš jų turėtų galimybę nutraukti šviesoforo ciklą ir sau užsidegti žalią? Tai kitomis kryptimis (ar kitas transportas) tokios sankryžos iš viso visą dieną neturėtų galimybės pervažiuoti, nes šviesoforas praktiškai visą laiką tenkintų tik VT poreikius. Tai tada paprasčiau uždrausti visą eismą ir palikti tik VT. O ten, kur eismas neintensyvus, ten VT ir taip gali palaukti bendro šviesoforo.
                      Su dabartinėm priemonėm nesunkiai galima tai optimizuoti ir duoti VT pirmenybę tik tada, kai tai mažiau trukdo likusį eismą. Aišku, kad bukas variantas "atvažiuoja VT = žalia" būtų nesąmonė.

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

                        1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
                        2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
                        3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
                        Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
                        4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis

                        Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.
                        Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centru Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?

                        5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centru Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?

                          5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija
                          Linija iki Pilaitės verta diskusijų: viena vertus, tai nutolęs nuo miesto ir vis augantis rajonas, kita vertus VT srautai mažoki. Nebent tramvajus pritrauks daugiau keleivių. Gal užtektų kokio troleibuso su visiškai išskirtom A juostom?

                          Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
                          Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos.

                          5 liniją paminėjau kaip galimybę, atsiradus poreikiui.
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 19:09.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
                            Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos
                            Kaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Kaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?
                              Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.
                              5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).

                              Dėl Žirmūnų.
                              Jei 4 Konstitucijos pr. suktų Kernavės g. į Šiaurę, o vėliau į Šiaurinę? Žirmūnam liktų troleibusai, kurie dar susitvarko su srautais. Būtų pigesnis variantas.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.
                                5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).
                                Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijos

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijos
                                  Bet tramvajus ne tik studentam skirtas.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Tai kas dar tada naudosis šiuo maršrutu iš niekur į niekur ?

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Tai kas dar tada naudosis šiuo maršrutu iš niekur į niekur ?
                                      Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.
                                      Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.
                                      Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 20:25.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.
                                        Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.
                                        Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.
                                          Bet jei nėra nei maršruto, nei gatvės, iš kur žinot?
                                          Atsiradus dažnai kursuojančiam tramvajui, gal atsiras ir daug keleivių?
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X