Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Diskusija vėl nuslinko į detales. Pagrindinė tramvajaus funkcija turėtų būti papildomų keleivių priviliojimas į VT iš asmeninio transporto ar net tiesiog iš namų. Tuo požiūriu ir reiktų nagrinėti tokį projektą.
    Taip, bet dabar daug kas tokiu pat maršrutu kaip VT važiuoja automobiliu, o atsiradus naujai komfortiškai, greitai ir patogiai VT rūšiai, dalis automobilių vairuotojų persėstų į VT. Ar daug pažįstat žmonių, kuriuos tenkina dabartinis VT ir kurie ne dėl pinigų trūkumo važinėtų dabartiniais supuvusiais ir lėtais troleibusais?
    Flickr

    Comment


      Nemažai.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Taip, bet dabar daug kas tokiu pat maršrutu kaip VT važiuoja automobiliu, o atsiradus naujai komfortiškai, greitai ir patogiai VT rūšiai, dalis automobilių vairuotojų persėstų į VT. Ar daug pažįstat žmonių, kuriuos tenkina dabartinis VT ir kurie ne dėl pinigų trūkumo važinėtų dabartiniais supuvusiais ir lėtais troleibusais?
        Tai apie tai gi ir kalbu.
        Žinau keleta tokių žmonių - mano vaikai
        Iš Santariškių iki Ševčenkos autobusu beveik visada greičiau
        Nuo Šilo g. iki Piliakalnio st. - tiesoginis G4
        O jau štai man iš miesto pakraščio autobusu gaunasi apie 4 kartus ilgiau nei automobiliu.
        Pats VT pakenčiamas, nors trūkumų yra. Kažkada buvo blogiau.

        Grįžtant prie tramvajaus. Matau, kad sūnus jau dabar galėtų važiuoti tiesiogiai, jei trasa eitų Švitrigailos g. Dukra gal galėtų naudotis, jei būtų trasa tarp Antakalnio ir Pilaitės. O man tramvajus niekaip kol kas nepagelbėtų. Čia kalbant apie darbo dienas.

        Comment


          Sita tema skirta forumo click-baitams?

          Comment


            Na tai ką, tiesiam tramvajų prie jūsų durų?

            --------
            Iš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.

            Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Iš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.

              Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.
              Kaži ar tik tvarkaraščių suspaudimo užtektų (ko tikrai reiktų bent jau troleibusam). Automatinių iešmų reiktų bent jau svarbiausiose sankryžose.
              Taip pat reiktų maršrutų reformos 2.0, tik drastiškesnės, nes per daugelį metų prikurta begalės besidubliuojančių maršrutų, kurie dažniausiai kursuoja retai. Gaunasi, kad turim daug, bet neturim nieko.
              Taip pat reiktų spartesnio A juostų tiesimo, geresnės TP priežiūros (kai kurie Solariai jau daug baisesni už Škodas). Taip kokį dešimtmetį apsieitumėme be naujos rūšies.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Šiaip jau troleibusai buvo stekenami dar iki oficialios pertvarkos. Kas ir matosi iš grafiko. Juos tiesiog amžiaus pradžioje uždubliavo autobusais.
                Bet šiaip tema apie tramvajaus projektą.
                Įdomi diskusija apie šių dienų VT.
                Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Įdomi diskusija apie šių dienų VT.
                  Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
                  Galima į VVT temą. Bėda, kad tas tramvajus šakėmis ant vandens rašytas kol kas.

                  Comment


                    Geriau tegu viskas lieka čia. Paskui bus neįmanoma atsekti šitos be galo vertingos diskusijos ir viskas prasidės nuo pradžių.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Va ka pastebejau pakoreguotam Vilniaus BP-

                      Comment


                        Iš atnaujinto BP:

                        (...) iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra nepalankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui.

                        Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).

                        NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.

                        Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
                        1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
                        Santariškių gatvėmis);

                        2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
                        Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);

                        3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
                        Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);

                        4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
                        Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).

                        Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...
                        Paskutinis taisė lukass; 2018.07.04, 10:43.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
                            Tai, kad tas "NVTR" gali būti ir tramvajus .

                            Kol čia susiruoš su tuo NVTR užsiimti, jau kokie 2022-ieji bus, "Investuok Lietuvoje" 2015 metais daryta studija jau bus pasenusi, reikės daryti naują, o nauja studija gali pasiūlyti tramvajų .

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
                              O tai minimas NVTR nėra tramvajus (ar kažkas panašaus)?

                              Comment


                                Esminio skirtumo tarp BRT ir tramvajaus turbūt nėra, išskyrus tuos techninius dalykus.

                                Comment


                                  Bet aš niekaip neįsivaizduoju BRT Pylimo g. kartu su kitu transportu, kadangi tikras BRT turi savo juostas, kuriose joks kitas transportas negalimas.

                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    /\ Tai bene visu ilgiu Pylimo g. yra 3 juostų, kurių viena juosta yra vienpusio eismo tik VT. Manau įmanoma sutalpinti. BRT važiuotų arčiau šaligatvių, o vienintelė siaura juosta būtų viduryje ir skirta kitam transportui.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      /\ Tai bene visu ilgiu Pylimo g. yra 3 juostų, kurių viena juosta yra vienpusio eismo tik VT. Manau įmanoma sutalpinti. BRT važiuotų arčiau šaligatvių, o vienintelė siaura juosta būtų viduryje ir skirta kitam transportui.
                                      Bet tas kitas transportas būtų ir troleibusai/autobusai, kadangi BRT stotų tik kai kuriose stotelėse (plane mėlynos). Kitas aptarnautų "lėtieji" maršrutai.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                        Bet aš niekaip neįsivaizduoju BRT Pylimo g. kartu su kitu transportu, kadangi tikras BRT turi savo juostas, kuriose joks kitas transportas negalimas.
                                        Didžiojoje dalyje Pylimo gatvės pakanka vietos padaryti dvi A juostas vieną šalia kitos ir vieną automobilių juostą krašte (vienos pusės stotelės tada būtų iškeliamos į gatvės centrą, kažkas tokio). Jogailos gatvėje daugiau mažiau tilptų dvi A juostos ir viena ypač siaura automobilių juosta, Vilniaus gatvėje (prie Vyriausybės) situacija sudetingesnė, ten turbūt reikėtų šiek tiek praplatinti gatvę.

                                        Vienintelė visiškai beviltiška vieta yra Pylimo gatvės atkarpa tarp Raugyklos g. ir Vingrių stotelės. Ten galima nebent apriboti automobilių eismą.
                                        Paskutinis taisė Robertas; 2018.07.04, 14:00.

                                        Comment


                                          BRT neprivalo būti visada atskirtas nuo kito eismo. Tam yra įvairūs BRT standartai. Bet kadangi tema apie tramvajų, tai geriau šita tema plėstis kur nors kitur (pvz. kad ir naujoje temoje).
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X