Na, čia mano pasvarstymai buvo iš asmeninės patirties. Šiaip neturiu jokių skaičių ir net nežinau, ar tikrai tramvajus yra rentabilesnis už troleibusą ar autobusą. Galbūt kažkas kitas galėtų tai pakomentuoti. Mano tramvajaus vizija yra gana ribota, nes Vilniuje plotai, kur galėtų būti įrengtos linijos, daug kur sunaikintos. Aš matau tramvajų kaip kiek nuo bendro esimo atskirtą transportą. Puiki linija būtų Geležinio vilko g., Pilaitė pr. (apskirtai Pilaitėje galėtų jis neblogai įsipaišyti, nes erdvės yra iki galo). Galbūt Ozo g., nes tarpai tarp juostų tose vietose yra puikūs. O kaip dėl to, ar įmanoma inkorporuoti į bendrą eismą ant esamų kelių? Nežinau. Nemanau, kad į Pylimo g. reikia tramvajaus, kur ir taip judėjimo daug. Apskirtai tokia transporto priemonė galėtų judėti aplink senamiestį. Na, čia aš tik taip svarstau.
Kas dėl Lenkijos miestų, tai mums iki kokios Varšuvos viešo transporto sistemos kaip iki mėnulio. O ten, beje, veikia puikus tramvajus. Teko nemažai važinėti.
Kas dėl Lenkijos miestų, tai mums iki kokios Varšuvos viešo transporto sistemos kaip iki mėnulio. O ten, beje, veikia puikus tramvajus. Teko nemažai važinėti.
. Kad miestas toks pažįstamas ir nusibodę tos pačios gatvės tuo pat maršrutu visą gyvenimą trinantis kad geriau nieko nematyt pro langą ir nesiblaškyt be reikalo, be to daugelis dabar ne pro langus o į telefonus žiūri tai tie vaizdai tokie ir svarbūs. Dėl turistų tai koks ten procentas viešajam transporte. O skersvėjai ir lietus labiau paviršiuj gi ne po žeme?Ar kaip?
Comment