Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Pavažiuok geležinio vilko gatve piko metu, bent iki žalgirio gatvės pastovėsi. Taip kad papildomas srautas gatvę dar labiau užkimštų. Pats konstitucijos prospektas jau dabar būna ~17h jau užkimštas, nes įvažiavimas į žiedą
    Sėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.

    Comment


      Jeigu statyti tramvajų Pylimo g. tai jokia jungtis 7 ir 2 troleibuso negalima, nes troleibusus reikia naikinti ir Vilniaus bei Jogailos g., tokiu atveju 2 troleibuso trasa Stotis_Saulėtekis, pro Aušros vartus< Maironio g. ir pro Katedrą, maršrutai į Žvėryną pro Spartą ir Kudirkos g., Basanavičiaus g. troleibusai taip pat naikinami. O šati tramvajaus žiedą geriausiai pakišti po stoties aikšte įvažiavimą padarant už Halės turgaus.

      Comment


        Parašė dainiauskas





        Dėl geležinio vilko jau atsakiau. Tarkim Tuskulėnų, Žirmūnų gatvė atlaiko esamus srautus, o kokia alternatyva, nuo ozo-kareivių gatvių į šiaurę? Lieka tik geležinio vilko, į ją įvažiavimas nuo ozo, kur vėlgi ir taip pakankamai užkišta būna.
        Alternatyva yra- Verkių gatvė, bet Verkių regioninio parko direkcija greičiausiai niekada neleis ją rekonstruoti ir bent kiek praplatinti.
        Taip pat yra Ukmergės gatvė, kuri, tiesa yra užkišta dėl ekonominio pokylio laikais pristatyta prekybos centrų ir kiekvienam iš jų- po šviesoforais reguliuojamą įvažiavimą.
        Jau nepamirškime apie planuojama Šiaurinę gatvę ir Vakarinį aplinkelį.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Sėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
          That's the whole point, bet jei jis veiktų tai žmonės ir dabar persėstų nepakęsdami spūsčių. Žiūrėkim ne kaip turi būt pagal mūsų įsitikinimus, o kaip yra realybėj. Ir jei labai skubi ir turi automobilį, tu niekados nevažiuosi su VT, nes automobilis suteikia laisvę pasirinkti kada ir kur(t.y. bet kur) tau važiuoti. Ir kaip jūs sakot, padaryt automobilių eismą nepatraukliu manau netinkamas variantas, daug žmonių darbo reikalais važinėja automobiliais ir vien dėl to eismo bloginimas jų atžvilgiu būtų neteisingas.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Alternatyva yra- Verkių gatvė, bet Verkių regioninio parko direkcija greičiausiai niekada neleis ją rekonstruoti ir bent kiek praplatinti.
          Taip pat yra Ukmergės gatvė, kuri, tiesa yra užkišta dėl ekonominio pokylio laikais pristatyta prekybos centrų ir kiekvienam iš jų- po šviesoforais reguliuojamą įvažiavimą.
          Jau nepamirškime apie planuojama Šiaurinę gatvę ir Vakarinį aplinkelį.
          Verkių taip, niekas jos rekonstruot platinant neleis. O Ukmergės gatvė su kalvarijų kol kas ryšio turi tikrai ne per daugiausiai, atsiradus šiaurinei gatvei sutikčiau su šia alternatyva.


          Parašė John
          Tam išspręsti yra aiškios ir paprastos priemonės:

          - VT gerinimas (tramvajus, autobusų greitinimas)
          - Gatvių tinklo sutvarkymas (estakados, platinimai, aplinkkeliai)
          - Mokesčiai (už įvažiavimą į centrą arba ekologinis mokestis, draudimas į centrą įvažiuoti ekologinių standartų neatitinkantiems automobiliams ir t.t. ir pan.).

          Eismo problemas išspręti tikrai galima ir tai padaryta anksčiau ar vėliau bus. Bėda tik ta, kad kai kurie nepopuliarūs sprendimai (kaip mokesčių įvedimas) gali būti prisibijomi Savivaldybės ir Vyriausybės dėl politinių priežasčių.
          -VT gerinimas būtinas norint daugiau keleivių, bet objektyviai žiūrint, tramvajus eitų jau dabar esančia trasa, todėl manau iš automobilių persėstų nedidelis procentas žmonių.
          -Mokestis už įvažiavimą centrą turėtų būt prioritetinis projektas, pritraukiantis tiek pinigų papildomam kelių remontui tiek nuramintantis centrą.
          Paskutinis taisė dainiauskas; 2011.11.27, 19:28.
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            Parašė felar Rodyti pranešimą
            Sėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
            Bent keli "nepatraukluimai" jau labai akivaizdūs: transporto kamščiai ir oro tarša. Transporto kamščiuose tikrai niekas nenori eikvoti brangaus laiko, todėl tai jau turėtų būti didelis kontrargumentas pasirinkimui vykti automobiliu. Žinoma, taip būtų jau egzistuojant gerai išvystytai (tam miestui tinkamai) transporto sistemai.
            Oro taršos problemą galima spręsti įvairiai, bet reikėtų turėti omenyje, jog betkoks aplinkai draugiškas automobilių entuziasto automoblis gali taip pat tapti kamščių susidarymo problema, o kadangi miestiečių automobilių parkas nėra itin naujas, visi privalumai gali nublankti.
            Sutinku su mintimi, jog viešasis transportas turėtų būti patogi alternatyva kiekvienam miestiečiui.

            Comment


              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
              Praėjo tik 3 metai ir žiūriu, kad daug kas kai ką pamiršo, ta proga ir priminsiu:
              Naujienos po 3 metų:
              1. Sujungti Vilniaus autobusai ir Vilniaus troleibusai => (mano subjektyvia nuomone, nežinant kas ten vyksta savivaldybėj, bet galvojant, kad taupo mokesčių mokėtojų pinigus) įsikuria troleibusų filialas žirmūnuose, tai bendras parkų skaičius koreguosis
              2. Patvirtintoje koncepcijoje nupiešta basanavičiaus g. kodėl bet vėl asmeniniu įsitikinimu, alternatyvi trasa per pamėnkalnio gatvę yra visiškas bulio š... Šiuo atveju geriau nugriaut namą, ir gauti ilgametį efektą, nei globot "paveldą". Tik man įdomu ir gal žinai atsakymą: ar nebus dėl to, kad kažkas pasakė; ar nebus dėl to, kad techniškai tikrai nėra jokių prošvaisčių be griovimo?
              6. Sodų gatvėje ir Santariškėse bus tik vienas tramvajaus kelias
              O jogailos g. irgi regis planas buvo apie vieną, ar čia man tik sapnuojasi?
              panaikinus parkingus, galėtume turėti 2 automob juostas + 1 tramvajaus, kas reiškia troleibusus į abi puses jogailos g.

              Comment


                Atidarius tramjavaus liniją Santariškės - Stotis, joks kitas VT neturėtų dubliuoti šios atkarpos, įskaitant ruožą nuo žaliojo tilto iki stoties.
                Kalvarijų gatvėje palikti po vieną juostą kitam transportui neatrodo taip baisiai, jei bus baigtas sutvarkyti Ukmergės -Geležinio vilko -Žalgirio mazgas, taip pat Kervavės gatvė, rekonstruoti Rinktinės ir Žirmūnų gatvių mazgai (absurdas, kad dar iki šiol ten nesugebėta padaryti juostų suktį į kairę, todėl susididaro dideli kamščiai palyginti dėl nedidelio srauto).
                Flickr

                Comment


                  Kadangi Vilnius, kaip jau čia nekartą minėta, yra išskydęs, tai nevisai aišku, kaip VT vystyti tokiose vietose kur dabar yra "nesuprantami" kamščiai:
                  Eišiškių pl. nuo Salininkų iki Dariaus ir Girėno (maždaug 5km), Trakų Vokė - Trakų pl. viadukas (apie 7km), Žaliųjų ežerų g. (apie 4km). Gal ir daugiau yra vietų, bet aš ten nevažiuoju.
                  Gerai, bloginame toliau pravažiavimą tomis kryptymis - ką daryti žmonėms? Ir taip reikia po 2-3 val. kapstystis su (gerai jeigu) kas valandą važiuojančiais autobusais.

                  Comment


                    Beje ar nepastebėjote, kad tramvajaus koncepcijoje pavaizduotas naujas tiltas per Nerį tarp Vingio parko ir Litexpo rūmų? Apskritai ten labai įdomiai toliau tramvajaus linija lenkiasi į Lazdynus. Tas tiltas būtų labai patogus shortcut'as dviratininkams važiuojantiems iš Lazdynų.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Sėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
                      Jeigu toks yra tikslas, tuomet tai padaryti tikrai nėra sudėtinga.
                      Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Persėdimai nedidina VT patrauklumo, juolab, kad tai yra daroma centre. Troleibusai iš stoties važiuoja tikrai ne pustuščiai.
                        Sutinku, kad patrauklumo nedidina, bet jei dabar kalbame apie valandinius bilietus, neišvengiamai vis tiek prieisime prie maršrutų skaičiaus bei dažnumo mažinimo, o arterinių linijų - aktyvinimo. Kas rytą "pasimėgauju" persėdimu į 45 (prieš tai prastovėjęs kamštyje nuo baltupių st. viename iš 10 skirtingų maršrutų), tai 45 toks "arterinis", kad dažniau pasinaudoju 10 ir 11 troleibusais, o po to suspėju peršokti į kokį saulėtekio troleibusą. Rezultatas (su ėjimu) - 7,4 km per 50 min. Bet toks gyvenimas, kai nėra jokių prioritetinių linijų mieste
                        Beje mano patirtis tokia, kad už trakų stotelės jau lieka tikrai ašaros, ypač jei dažnas transporto kursavimas. Anaiptol nesakau, kad turi numirti ta atkarpa, bet ten racionalumas šiek tiek pakrinka. O dar netgi pasiūlyčiau galvoti, gal kokią transporto priemonę galima būtų ten pakišti po visa stotimi, kad išnirtų kur nors liepkalnyje...
                        7 skirtingų maršrutų autobusai, kuriuose važiuoja skirtingus kelionės tikslus turintys keleiviai. Tai yra grafikų derinimo, o ne pačios maršrutų sistemos problema.
                        Ir po to sėdi ir rašo "autobusas36" susisiekimo paslaugoms skundus, bei siūlo visą laiką tobulinimus dėl vos 4 maršrutų autobusų Suderinti grafikus tarp 10 skirtingų transporto priemonių, ir dar pasistengti, kad jie nevažinėtų tušti - na tai labai labai didelis darbas. Jau lengviau nurodyti, kad "atvyksta kas 7-10 min", ir pašalti stotelėje
                        Tai kaip tik gerai, kad yra daug maršrutų - man geriau iš taško A nusigauti į tašką B tiesioginiu maršrutu, nei persėdinėti taške C. Įsiminti visų maršrutų tikrai nereikia. Tarkim tau 14 ar 67 visiškai nereikalingi, nes tu jais nesinaudoji.
                        Tarkim pažįstu tik 44, ir man reikia pora stotelių pavažiuot. Atvažiuoja 14 ir ką aš žn kur jis mane nuveš, taigi stoviu ir toliau laukiu 44. Prasmė?
                        Pamenu ir kai vos vos 49 pratęsė iki ateities st., tai žmonės bijojo į jį lipti, nors ryškiai tos pačios galvos išlipti turėjo didlaukio st. aišku, adaptacijos čia klausimas. Sistema turėtų būti tokia, kad žinau kryptį ir nesukdamas galvos sėdu.
                        Esmė tame, kad tada Žaliojo tilto mazgas dar labiau apsikrautų, o to mums visiškai nereikia.
                        Sutinku, bet reikia nepamiršti, kad ne vienam ateityje bus geriau nuvažiuot iki kokios šiaurinės g ir ten persėst arba iki kalvarijų, jei žinoma, ten bus nroamlūs prioritetai.

                        Comment


                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                          Jeigu toks yra tikslas, tuomet tai padaryti tikrai nėra sudėtinga.
                          Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.
                          Tai buvo atsakymas į konkretų atvejį. Kas bus kai atsiradus tramvajui Kalvarijų gatve neleis važiuoti automobiliams? Atsakymas: važiuokite tramvajumi arba grūskitės kamščiuose. Neįsivaizduoju kokiu snobu reikia būti, kad reikalauti dar kažkokių privilegijų automobiliams, kuomet jau bus greitas būdas nusigauti į centrą.

                          Comment


                            Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                            Tai palauk, Kernavės gatvei reik ir tilto, kas iš to, jei iki Konstitucijos prospekto reiktų grūstis kartu su tramvajum? Taigi, tai visiškai nesprendžia problemos. O ir pačios Kernavės gatvės tęsinys? Kiek supratau numatoma dviejų lygių sankryža su ozo gatve, o tai jau sudaro investicijų.





                            O nepamiršoteartine autobusų parko teritorija turėtų eiti šiaurinė gatvė?
                            Ne parko teritorija,o Žvalgu gatvės teritorija.

                            Taip,su tiltu ir dvejų lygių sankryža su Ozo yra problemų,bet pats tesinis neturi beveik kliūčių,o tas yra pliusas.

                            Comment


                              Parašė Čikupakas

                              Jeigu toks yra tikslas, tuomet tai padaryti tikrai nėra sudėtinga.
                              Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.
                              Bet, sutik, vien tik VT gerinimas neprivers didžiosios daugumos nuosavų automobilių vairuotojų persėsti į viešąjį transportą. Todėl jiems kartu turi būti duodamas nors ir švelnus, bet visgi spyris į užpakalį, paskatinantis juos rinktis visuomeninį transportą. Mokestis už įvažiavimą į Senamiestį ir parkavimą ir yra vienas iš tokių "švelnesnių" būdų.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė felar Rodyti pranešimą
                                Tai buvo atsakymas į konkretų atvejį. Kas bus kai atsiradus tramvajui Kalvarijų gatve neleis važiuoti automobiliams? Atsakymas: važiuokite tramvajumi arba grūskitės kamščiuose. Neįsivaizduoju kokiu snobu reikia būti, kad reikalauti dar kažkokių privilegijų automobiliams, kuomet jau bus greitas būdas nusigauti į centrą.
                                Aš privilegijų ir nereikalauju, tiesiog jeigu tramvajus bus, tuomet jis turės atstoti automobilius tam tikrose srityse.

                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Bet, sutik, vien tik VT gerinimas neprivers didžiosios daugumos nuosavų automobilių vairuotojų persėsti į viešąjį transportą. Todėl jiems kartu turi būti duodamas nors ir švelnus, bet visgi spyris į užpakalį, paskatinantis juos rinktis visuomeninį transportą. Mokestis už įvažiavimą į Senamiestį ir parkavimą ir yra vienas iš tokių "švelnesnių" būdų.
                                Senamiestyje automobilių eismas turi būti kiek įmanoma mažesnis, jeigu įmanoma tai ir išvis uždraustas. O tramvajaus diegimas taip pat turėtų būti pamatuotas, nes senamiestis visgi yra senamiestis.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Neįsivaizduoju kokiu snobu reikia būti, kad reikalauti dar kažkokių privilegijų automobiliams, kuomet jau bus greitas būdas nusigauti į centrą.
                                  Privilegijų? O kuo nusigauti iki VT? Ir kur pastatyti automobilį? Per 20 metų savivaldybė išstenėjo vos dvi daugiaaukštes stovėjimo aikšteles, kitas - naikina. Niekada nesistengiu važiuoti į Centrą ir Senamiestį, bet kokios alternatyvos? Palikti mašiną prie RIMI? Ar prie Seimo purvyne (iš ten niekas ir nekursuoja)?

                                  Comment


                                    Persėdimai tik sumažins VT patrauklumą, kad ir laikinis bilietas problema išlieka. Gerai studentas peršokau ten, peršokau čia, o jei važiuoji iš PC su dviem krepšiais ir tau dar reikia tris kartus persėsti tada nors ir kamštyje bet geriau jau automobiliu į kurį gali tuos krepšius patogiai susidėti.

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas
                                      Ir po to sėdi ir rašo "autobusas36" susisiekimo paslaugoms skundus, bei siūlo visą laiką tobulinimus dėl vos 4 maršrutų autobusų Suderinti grafikus tarp 10 skirtingų transporto priemonių, ir dar pasistengti, kad jie nevažinėtų tušti - na tai labai labai didelis darbas. Jau lengviau nurodyti, kad "atvyksta kas 7-10 min", ir pašalti stotelėje
                                      Reikia ieškoti optimaliausių, o ne lengviausių problemos sprendimo būdų. Praėjo jau tie laikai, kai uždirbti pinigus buvo galima kad ir visą dieną gulint lovoje.

                                      Tarkim pažįstu tik 44, ir man reikia pora stotelių pavažiuot. Atvažiuoja 14 ir ką aš žn kur jis mane nuveš, taigi stoviu ir toliau laukiu 44. Prasmė?
                                      Pamenu ir kai vos vos 49 pratęsė iki ateities st., tai žmonės bijojo į jį lipti, nors ryškiai tos pačios galvos išlipti turėjo didlaukio st. aišku, adaptacijos čia klausimas. Sistema turėtų būti tokia, kad žinau kryptį ir nesukdamas galvos sėdu.
                                      Ar internetas šiais laikais yra kažkoks stebuklas? Naudodamasis internetu gali sužinoti apie galimus maršrutus iš taško A į B viską iki smulkmenų. Jei nežinai maršrutų- tuomet yra greičiausio maršruto paieška, kuri veikia net ir telefone. Jei jau interneto nėra šalia, na, tuomet jau tikrai nereikia tingėti pasižiūrėti grafikus stotelėje arba pasiklausti praeivių.

                                      Parašė Sula

                                      Privilegijų? O kuo nusigauti iki VT? Ir kur pastatyti automobilį? Per 20 metų savivaldybė išstenėjo vos dvi daugiaaukštes stovėjimo aikšteles, kitas - naikina. Niekada nesistengiu važiuoti į Centrą ir Senamiestį, bet kokios alternatyvos? Palikti mašiną prie RIMI? Ar prie Seimo purvyne (iš ten niekas ir nekursuoja)?
                                      Gyveni užmiestyje, kur joks VT nekursuoja? Jei ir eiti iki stotelės eiti 5-8 min., kaip tik sveika pasivaikščioti. Aš taip kas rytą darau.
                                      O nuo Seimo kursuoja Senamiesčio 88 ir 89 autobusai. Beje, palikus automobilį kai kuriose stovėjimo aikštelėse, jais galima važiuoti nemokamai.
                                      http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...kstelese!.aspx
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.27, 20:31.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Pagrindinė Vilniaus problema yra VT greitis. Nelabai normalu, kai 7km atstumas iš Fabijoniškų į Centrą įveikiamas per daugiau, nei pusvalandį.<..>
                                        VT greitis, tai ne tik Vilniaus, bet ir daugumos kitų didesnių miestų problema. O greičiui padidinti formulė labai paprasta: pagerink VT kokybę - daugiau žmonių persės į jį - bus mažesni kamščiai - padidės greitis.
                                        Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.11.27, 20:28.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Ne parko teritorija,o Žvalgu gatvės teritorija.

                                          Taip,su tiltu ir dvejų lygių sankryža su Ozo yra problemų,bet pats tesinis neturi beveik kliūčių,o tas yra pliusas.

                                          Vilniaus valdžia užsimojo iškelti Žirmūnuose įsikūrusį Vilniaus autobusų parką, o žemę ir pastatus parduoti. Taip tikimasi sutaupyti lėšų.
                                          Verkių gatvėje esančiame 11 hektarų parke laikomi autobusai, čia stūkso administracijos pastatai.
                                          „Tokio ploto nereikia. Be to, išlaikyti senus pastatus yra brangu”, – aiškino sostinės vicemeras Romas Adomavičius.
                                          Planuojama įrengti dvi autobusų aikšteles – Naujojoje Vilnioje ir netoli Avižienių.
                                          Per dabartinio parko teritoriją planuojama tiesti Šiaurinę gatvę, kuri užimtų 1,7 hektaro plotą. Tad parduoti būtų galima 9,3 hektaro.


                                          Gal ne per visą teritoriją, bet visgi eitų per ją. O Depui teritorijos nemažos reiktų.
                                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X