Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šita tema diskutuota šimtus kartų - gyventojų tankis Vilniaus miesto teritorijoje labai netolygus. Bet rodos niekas nesiūlo tiesti tramvajaus linijų Vilniaus laukais, pievom ir miškais - o tik ten kur yra didelė gyventojų koncentracija.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tas Vilniaus tankumas iš tiesų yra labai mažas. Vien atsižvelgiant į tai, kad dauguma gyventojų gyvena daugiabučiuose, kurie yra 5 ir daugiau aukštų. Toks tankumas būtu normalus, jei vyrautu mažaaukščiai statiniai: individualūs namai ar kotedžai.
      Na tai atimk iš to Vilniaus ploto visokius Antakalnio, Verkių bei Panerių miškus, kurie yra miesto pakraščiuose ir gausi gana nemažą tankumą. Juk tos miesto administracinės ribos formalumas.

      http://www.vilnius.lt/I/rajonai.gif

      Pagal šį žemėlapį, Vilniaus ,,vakarai'' ir ,,centras'' yra tankiai apgyvendinti, kur ir siūloma tiesti minėtas dvi tramvajaus linijas.
      Flickr

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        ...Ir kas čia yra kaimas?
        Aš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
        Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Aš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
          Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
          Nu nesąmones kalbi, ką gi čia ir bepasakysi.

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Aš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
            Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
            Nereiktų savo supratimo, kas yra miestas taip siauriai apibrėžti. Su Šanhajaus tankumu palyginus ir Europos miestai tuomet bus kaimai.

            Beje, Villniaus tankumas atmetus tas kelias periferines seniūnijas yra apie 5000-6000 žm./km2.
            Flickr

            Comment


              /\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                /\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.
                Nėra čia ką taikyti, yra miestų, kuriuose dominuoja individualus namai, kotedžai, arba daugiaaukščiai, bet jie visi yra vienodai ,,miestai''. Vilnius kaip tik priklauso paskutinei kategorijai, tik dėl gerokai išplėstų administracinių ribų galima susidaryti vaizdą, kad Vilniuje dominuoja vienbučiai namai.
                Flickr

                Comment


                  Atmetus 7 seniūnijas yra 82.6 kv.km, 362 tūkst gyv., 4376 žm./kv.km. (Panerių seniūnija plotu didesnė 85 kv.km su 8600 gyv.)
                  Tai beveik dvigubai tankiau nei Taline, ir net daugiau nei Ciūriche, bei lenkia nemažai vidutinių Vakarų Europos miestų.

                  Comment


                    Na, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Na, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...
                      Niekas tikrai nėra nusistatęs prieš VT ir dauguma norėtų modernaus VT. Tiesiog žmonės nenori iš savo patogių automobilių persėsti į kažkokias sausakimšas griuvenas ir vilktis 20 km/h greičiu...kitaip tariant grįžti į 80's.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Vilnius turi kaimo tipo tankumą:

                        Vilnius: area - 401 km², population - 560k, density- 1392/km²
                        Riga: area - 307 km², population - 806k, density - 2300/km²
                        Tallinn: area - 159 km², population - 415k, density - 2588/km²
                        Ta proga tiesiame tramvajų Panevėžyje: 2 115 žm./km²

                        Iš kur toks noras "būti kaip Europa", "pavirsti Europa" ir t.t.? Esam Lietuva, nieko nepakeisim, turim tvarkytis ČIA, o ne kažkur toli ir gyvename MES, o ne olandai, žydai ar švedai. Metro Vilniuje turi būti ne dėl to, kad "net latviai turi", o dėl to, kad šiam "kaimui" verkiant reikia naujo transporto.

                        Comment


                          /\ pirštu į dangų...
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            /\ pirštu į dangų...
                            Kam tu kalbi? Juk esi absoliučiai neteisi.

                            Comment


                              Parašė LC. Rodyti pranešimą
                              Kam tu kalbi? Juk esi absoliučiai neteisi.
                              Stebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Stebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
                                Tai ką tu siūlai? Metro? Ar, tavo nuomone, metro yra geriau už tramvajų rečiau apsatytose teritorijose?

                                Čia galima įžvelgti tik lėkštas ir padrikas tavo mintis, nieko konkretaus.

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Stebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
                                  Lipimas iš mėšlo yra tai, kad turėsime kažkokį kosminį metro, tramvajų ar dar kažką, ką turi Europa?. Kodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio? Pirma žiūrėkim ko išties reikia žmonėms, o ne to, ko reikia Europai. Ir išvis, geriau pirmiau lipkim iš ekonominio mėšlo, o ir kamščiuose pastovėt galima maloniau, negu važinėt metro tarp dangoraižių tuščiu skrandžiu.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Kodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?
                                    AA S. Jobsas yra pasakęs: "Jeigu paklausi žmonių, ko jie nori ir tai jiems duosi, jie sakys, kad norėjo ne to"
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Kodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?
                                      Siūlyk. Čia forumas, čia visi gali savo idėją pasiūlyti, o kiti gali sukritikuoti arba priimti. O gal net mus stebi kas iš savivaldybės, ir idėją nusižiūrės.
                                      Kaip sakoma, būkim konstruktyvūs!

                                      Comment


                                        Vienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
                                        Toje pačioje "europoje" yra maždaug Vilniaus dydžio miestų kažkada turėjusių tramvajus ir jų atsisakiusių.
                                        Taip pat yra panašaus dydžio miestų tuėjusių ambicijų nusitiest metro, jį netgi realiai nusitiesusių bet taip ir nepradėję naudot nes pajamos iš bilietų niekada nepadengs einamųjų išlaidų, o šelpt iš miesto biudžeto patapo pernelyg brangu.

                                        Šeip įkūniję eilinius Naujuosius Vasiukus vargu ar tapsim "arčiau europos". Geriau jau pradžiai bent susitvarkyt ką jau turim. Kitaip efektas bus visiškai atvirkščias.

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Vienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
                                          Teoriškai tramvajus gali būti talpesnis, nei autobusai ar troleibusai. Talpumas yra bėginių transporto priemonių privalumas. Jeigu to nereikia, arba jeigu Vilniaus tramvajai talpintų tiek pat keleivių kiek ir gali talpinti autobusai/troleibusai, tuomet tikrai nematau jokio skirtumo, troleibusai važiuojantys atskira juosta turės tą patį efektą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X