Šita tema diskutuota šimtus kartų - gyventojų tankis Vilniaus miesto teritorijoje labai netolygus. Bet rodos niekas nesiūlo tiesti tramvajaus linijų Vilniaus laukais, pievom ir miškais - o tik ten kur yra didelė gyventojų koncentracija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Na tai atimk iš to Vilniaus ploto visokius Antakalnio, Verkių bei Panerių miškus, kurie yra miesto pakraščiuose ir gausi gana nemažą tankumą. Juk tos miesto administracinės ribos formalumas.Parašė sleader Rodyti pranešimąTas Vilniaus tankumas iš tiesų yra labai mažas. Vien atsižvelgiant į tai, kad dauguma gyventojų gyvena daugiabučiuose, kurie yra 5 ir daugiau aukštų. Toks tankumas būtu normalus, jei vyrautu mažaaukščiai statiniai: individualūs namai ar kotedžai.
http://www.vilnius.lt/I/rajonai.gif
Pagal šį žemėlapį, Vilniaus ,,vakarai'' ir ,,centras'' yra tankiai apgyvendinti, kur ir siūloma tiesti minėtas dvi tramvajaus linijas.
Comment
-
Aš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Ir kas čia yra kaimas?
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nu nesąmones kalbi, ką gi čia ir bepasakysi.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
Comment
-
Nereiktų savo supratimo, kas yra miestas taip siauriai apibrėžti. Su Šanhajaus tankumu palyginus ir Europos miestai tuomet bus kaimai.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš jau vienam pasakiau, nesuprato, dabar tu su savo Amerika... parašyk dar kaip ten Afrikoje su tankumu...
Tiems kas tanke - mes gyvename Europoje!
Beje, Villniaus tankumas atmetus tas kelias periferines seniūnijas yra apie 5000-6000 žm./km2.
Comment
-
/\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nėra čia ką taikyti, yra miestų, kuriuose dominuoja individualus namai, kotedžai, arba daugiaaukščiai, bet jie visi yra vienodai ,,miestai''. Vilnius kaip tik priklauso paskutinei kategorijai, tik dėl gerokai išplėstų administracinių ribų galima susidaryti vaizdą, kad Vilniuje dominuoja vienbučiai namai.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Reiškia pataikiau... jei tokia reakcija.
Comment
-
Na, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Niekas tikrai nėra nusistatęs prieš VT ir dauguma norėtų modernaus VT. Tiesiog žmonės nenori iš savo patogių automobilių persėsti į kažkokias sausakimšas griuvenas ir vilktis 20 km/h greičiu...kitaip tariant grįžti į 80's.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa, jei jus iš miesto, o ne iš kaimo, tai kodėl jus esate nusistatę prieš miesto transportą ir agituojate už kaimo transportą? Toks didelis noras nebuti kaimiečiu... bet vistik neišlipti iš savo skarbonkės...
Comment
-
Ta proga tiesiame tramvajų Panevėžyje: 2 115 žm./km²Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVilnius turi kaimo tipo tankumą:
Vilnius: area - 401 km², population - 560k, density- 1392/km²
Riga: area - 307 km², population - 806k, density - 2300/km²
Tallinn: area - 159 km², population - 415k, density - 2588/km²
Iš kur toks noras "būti kaip Europa", "pavirsti Europa" ir t.t.? Esam Lietuva, nieko nepakeisim, turim tvarkytis ČIA, o ne kažkur toli ir gyvename MES, o ne olandai, žydai ar švedai. Metro Vilniuje turi būti ne dėl to, kad "net latviai turi", o dėl to, kad šiam "kaimui" verkiant reikia naujo transporto.
Comment
-
/\ pirštu į dangų...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Stebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...Parašė LC. Rodyti pranešimąKam tu kalbi? Juk esi absoliučiai neteisi.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai ką tu siūlai? Metro? Ar, tavo nuomone, metro yra geriau už tramvajų rečiau apsatytose teritorijose?Parašė Mørtã Rodyti pranešimąStebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
Čia galima įžvelgti tik lėkštas ir padrikas tavo mintis, nieko konkretaus.
Comment
-
Lipimas iš mėšlo yra tai, kad turėsime kažkokį kosminį metro, tramvajų ar dar kažką, ką turi Europa?. Kodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio? Pirma žiūrėkim ko išties reikia žmonėms, o ne to, ko reikia Europai. Ir išvis, geriau pirmiau lipkim iš ekonominio mėšlo, o ir kamščiuose pastovėt galima maloniau, negu važinėt metro tarp dangoraižių tuščiu skrandžiu.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąStebina ne tai kad žmonės sėdi mėšlo kruvoj, o tai kad jie neturi noro lipti iš jos...
Comment
-
AA S. Jobsas yra pasakęs: "Jeigu paklausi žmonių, ko jie nori ir tai jiems duosi, jie sakys, kad norėjo ne to"Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Siūlyk. Čia forumas, čia visi gali savo idėją pasiūlyti, o kiti gali sukritikuoti arba priimti. O gal net mus stebi kas iš savivaldybės, ir idėją nusižiūrės.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKodėl mes būtinai turim būt kaip štampofkė iš europos gamyklų ir negalim turėt kažko savo ir išskirtinio?
Kaip sakoma, būkim konstruktyvūs!
Comment
-
Vienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
Toje pačioje "europoje" yra maždaug Vilniaus dydžio miestų kažkada turėjusių tramvajus ir jų atsisakiusių.
Taip pat yra panašaus dydžio miestų tuėjusių ambicijų nusitiest metro, jį netgi realiai nusitiesusių bet taip ir nepradėję naudot nes pajamos iš bilietų niekada nepadengs einamųjų išlaidų, o šelpt iš miesto biudžeto patapo pernelyg brangu.
Šeip įkūniję eilinius Naujuosius Vasiukus vargu ar tapsim "arčiau europos". Geriau jau pradžiai bent susitvarkyt ką jau turim. Kitaip efektas bus visiškai atvirkščias.
Comment
-
Teoriškai tramvajus gali būti talpesnis, nei autobusai ar troleibusai. Talpumas yra bėginių transporto priemonių privalumas. Jeigu to nereikia, arba jeigu Vilniaus tramvajai talpintų tiek pat keleivių kiek ir gali talpinti autobusai/troleibusai, tuomet tikrai nematau jokio skirtumo, troleibusai važiuojantys atskira juosta turės tą patį efektą.Parašė a_p Rodyti pranešimąVienaip ar kitaip kol kas dar neteko matyti rimtos analizės kuom tom pačiom gatvėm važiuojantis tramvajus būtų pranašesnis už banalų autobusą ar troleibusą. Apart to, kad "tamvajui visur suteiksim prioritetą ir rezervuosim gatvę". Tą patį galima suteikt ir autobusam.
Comment
Comment