Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Visi genialūs sprendimai yra žiauriai paprasti, tiesiog elementarūs. Paimkime berods John aprašytą Singapūro modelį. Kažin, ar Lietuvoje liktų bent pusė dabar važinėjančių asmeninių lengvųjų automobilių, jeigu minimalus privalomojo draudimo mokestis būtų 600Lt metams ar dar daugiau (priklausomai nuo variklio galingumo, tonažo, vairuotojo patirties ir t.t.), + dalis už kurą surenkamo akcizo būtų skiriama VT (manau pakaktų 1%, jei dar trūktų, primokėtų SM ar savivaldybės), platinamos ir nuolat remontuojamos tik tos miestų gatvės, kuriose važiuoja VT, o kitos tyčia paliekamos siauros (kaip Skandinavijoje). Dar galima įvesti mokestį už automobilio techninę apžiūrą, ne mažesnį kaip 200Lt; dar padidinti baudas už KET pažeidimus ir skatinti kelių policininkus būti "labai budrius ir principingus". Idėjų visada yra, bet ar bus kas jas išpildo?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Čia atskira problema. Laisvės alėja Kaune neišnaudoja net pusės savo galimybių. Manyčiau, LA reikėtų daugiau dėmesio skirti pramogoms, o ne vien prekybai (ypač vien batams ir drabužiams). Jums, kauniečiams, atrodo savaime suprantama ką galima nuveikti LA, o žmogui iš kito miesto arba užsienio atrodo ne visai taip: Soboras, dailės galerija, savivaldybė, Vytauto Didžiojo paminklas ir... Ir kas dar? O kokios pramogos? Net ROMUVA arba nebeveikia, arba laiko tuščią skelbimų lentą. Tiesa, dar muzikinis teatras ir šalia dar kažkoks teatras, bet vasarą ten labai nedaug kas įdomesnio vyksta.Parašė Linas Rodyti pranešimąDeja, šiais laikais jei negalima privažiuoti prie norimo objekto beveik iki durų, tuomet tas objektas nedomina. Manau, bent 50 proc. tai prisidėjo prie Laisvės alėjos ištuštėjimo. Tuomet, kai ji buvo padaryta pėsčiųjų, daugeliu atvejų nebuvo konkurencijos, daugelis neturėjo mašinų ir nebuvo tokie išpuikę.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ir tai labiausiai paliestu žmones kaimuose, bei rajonuose. Ty ten, kur VT labai sunykęs ir dažnu atveju, be nuosavos mašinos daug kur nenuvyksi. O ir pajamų kaikurie neturi labai didelių, tiesiog jiem nuosavas transportas yra tikrai reikalingas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisi genialūs sprendimai yra žiauriai paprasti, tiesiog elementarūs. Paimkime berods John aprašytą Singapūro modelį. Kažin, ar Lietuvoje liktų bent pusė dabar važinėjančių asmeninių lengvųjų automobilių, jeigu minimalus privalomojo draudimo mokestis būtų 600Lt metams ar dar daugiau (priklausomai nuo variklio galingumo, tonažo, vairuotojo patirties ir t.t.), + dalis už kurą surenkamo akcizo būtų skiriama VT (manau pakaktų 1%, jei dar trūktų, primokėtų SM ar savivaldybės), platinamos ir nuolat remontuojamos tik tos miestų gatvės, kuriose važiuoja VT, o kitos tyčia paliekamos siauros (kaip Skandinavijoje). Dar galima įvesti mokestį už automobilio techninę apžiūrą, ne mažesnį kaip 200Lt; dar padidinti baudas už KET pažeidimus ir skatinti kelių policininkus būti "labai budrius ir principingus". Idėjų visada yra, bet ar bus kas jas išpildo?
Miestuose didžioji dalis kaip važinėjo, taip ir važinės. Nebent dabartiniu sunkmečiu tai radikaliau sumažintu transporto kiekį, bet jei gyvenimo sąlygos gerėtų, tai vėl automobilių kiekis išaugtu. Nes atkreipus dėmesį, jei dalis vairuotojų už pvz. neteisėtai tamsintus langus yra pasiryžę vos ne kas savaite po baudą susimokėt, tai ką jiem reikštu keliais šimtais padidėjęs TPVCAD mokestis mokamas karta į metus.
Comment
-
SU tais tamsintais langais irgi neadekvačios baudos skiriamos. Ir jei pagauna antrą kartą turėtų būti dešimteriopa bauda.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tai labiausiai paliestu žmones kaimuose, bei rajonuose. Ty ten, kur VT labai sunykęs ir dažnu atveju, be nuosavos mašinos daug kur nenuvyksi. O ir pajamų kaikurie neturi labai didelių, tiesiog jiem nuosavas transportas yra tikrai reikalingas.
Miestuose didžioji dalis kaip važinėjo, taip ir važinės. Nebent dabartiniu sunkmečiu tai radikaliau sumažintu transporto kiekį, bet jei gyvenimo sąlygos gerėtų, tai vėl automobilių kiekis išaugtu. Nes atkreipus dėmesį, jei dalis vairuotojų už pvz. neteisėtai tamsintus langus yra pasiryžę vos ne kas savaite po baudą susimokėt, tai ką jiem reikštu keliais šimtais padidėjęs TPVCAD mokestis mokamas karta į metus.
Comment
-
O Maskva jau dėkingas? Ne atstumuose bėda. Bėda tame, kad kai kuriose vietose vairuotojai turėtų spustelti pedalą. Pvz 18 maršrutu Antakalnis-Naujoji Vilnia kartais keleivius verčia iš sėdynių, o kartais vos juda. Jau į Saulėtekį vėluoja atvažiuoti 15 min ir toliau neskuba. Už tvarkaraščio nesilaikymą vairuotojams ir iš taip "biedno" atlyginimo nesinori "nugręžti" dar daugiau. O pačius tvarkaraščius - taip pat pertvarkyti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKovoti su masiniu automobilizmu reikia ne ribojimais ir draudimais, o gerinant VT paslaugų kokybę.
Tiesa, Vilnius nedėkingas miestas VT, dėl gana didelių atstumų.
Prie bet kokio miesto išplanavimo yra pilnai įmanoma prisitaikyti, yra tik viena problema - reikia DIRBTI...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 16:07.
Comment
-
Šita graudi daina jau skamba per ilgai. Ar sovietmečiu kaimo žmogus irgi kasdien su Volga ar UAZ'iku važinėjo? Juk sakiau, kad iš tų padidintų mokesčių ir prievolių būtų daugiau dotuojamas VT, tada labiau apsimokėtų leisti autobusus ir į kaimiškas vietoves.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tai labiausiai paliestu žmones kaimuose, bei rajonuose. Ty ten, kur VT labai sunykęs ir dažnu atveju, be nuosavos mašinos daug kur nenuvyksi. O ir pajamų kaikurie neturi labai didelių, tiesiog jiem nuosavas transportas yra tikrai reikalingas.
Miestuose didžioji dalis kaip važinėjo, taip ir važinės. Nebent dabartiniu sunkmečiu tai radikaliau sumažintu transporto kiekį, bet jei gyvenimo sąlygos gerėtų, tai vėl automobilių kiekis išaugtu. Nes atkreipus dėmesį, jei dalis vairuotojų už pvz. neteisėtai tamsintus langus yra pasiryžę vos ne kas savaite po baudą susimokėt, tai ką jiem reikštu keliais šimtais padidėjęs TPVCAD mokestis mokamas karta į metus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Yra ir kitas galimas variantas. Pvz. nori važinėti po Vilniaus centrinę dalį nuosavu automobiliu nusiperki lipduką kurį užsiklijuoji ant automobilio stiklo, mėnesiui, pusmečiui ar metams. Taip pat vienkatinius popierėlius ant priekinės panelės vienai dienai miesto svečiams.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisi genialūs sprendimai yra žiauriai paprasti, tiesiog elementarūs. Paimkime berods John aprašytą Singapūro modelį. Kažin, ar Lietuvoje liktų bent pusė dabar važinėjančių asmeninių lengvųjų automobilių, jeigu minimalus privalomojo draudimo mokestis būtų 600Lt metams ar dar daugiau (priklausomai nuo variklio galingumo, tonažo, vairuotojo patirties ir t.t.), + dalis už kurą surenkamo akcizo būtų skiriama VT (manau pakaktų 1%, jei dar trūktų, primokėtų SM ar savivaldybės), platinamos ir nuolat remontuojamos tik tos miestų gatvės, kuriose važiuoja VT, o kitos tyčia paliekamos siauros (kaip Skandinavijoje). Dar galima įvesti mokestį už automobilio techninę apžiūrą, ne mažesnį kaip 200Lt; dar padidinti baudas už KET pažeidimus ir skatinti kelių policininkus būti "labai budrius ir principingus". Idėjų visada yra, bet ar bus kas jas išpildo?
Comment
-
Singapuras - miestas valstybe. pas juos kitos problemos.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisi genialūs sprendimai yra žiauriai paprasti, tiesiog elementarūs. Paimkime berods John aprašytą Singapūro modelį. Kažin, ar Lietuvoje liktų bent pusė dabar važinėjančių asmeninių lengvųjų automobilių, jeigu minimalus privalomojo draudimo mokestis būtų 600Lt metams ar dar daugiau (priklausomai nuo variklio galingumo, tonažo, vairuotojo patirties ir t.t.), + dalis už kurą surenkamo akcizo būtų skiriama VT (manau pakaktų 1%, jei dar trūktų, primokėtų SM ar savivaldybės), platinamos ir nuolat remontuojamos tik tos miestų gatvės, kuriose važiuoja VT, o kitos tyčia paliekamos siauros (kaip Skandinavijoje). Dar galima įvesti mokestį už automobilio techninę apžiūrą, ne mažesnį kaip 200Lt; dar padidinti baudas už KET pažeidimus ir skatinti kelių policininkus būti "labai budrius ir principingus". Idėjų visada yra, bet ar bus kas jas išpildo?
kodel reik moket visiem, jei kamsciai tik didmiesciuose? jauskit skirtuma, kur miescionys masina turi "del ponto", o kur kaimieciam ji butina. kazkur minejau, kad penktam aukste arklio laikyt nera salygu. bet as mielai atsisakyciau savo automobilio, jei mano kaime autobusai vazines Vilniaus grafiku ir kainomis. tai reiskia, kai jie marsrutu Baisogala-Seduva kursuos kas 10 minuciu, o kelione kainuos 2 litus (vietoj dabartiniu 4lt). Atstumas panasus i Pasilaiciai - Stotis arba Santariskes - Stotis.Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.29, 11:34.
Comment
-
na pora, trejeta metu kai kiekvienas vairujantis i metus inestu tamstos minima suma ir metro pastatyt uztektuParašė Wycka Rodyti pranešimą...Kažin, ar Lietuvoje liktų bent pusė dabar važinėjančių asmeninių lengvųjų automobilių, jeigu minimalus privalomojo draudimo mokestis būtų 600Lt metams ar dar daugiau (priklausomai nuo variklio galingumo, tonažo, vairuotojo patirties ir t.t.),
Comment
-
bet metro pirmiausiai reik statyt Radviliskio rajone! nes pabrangus masinos registracijai, man reiks alternatyvaus transporto!
P.S.Tvarkykites greiciau su tais Vilniaus kamsciais, bu visai kelnes numauste nieka detam kaima zmogui!Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.24, 16:33.
Comment
-
Pirmiausia, mano siūlomos idėjos yra pakankamai radikalios, todėl jas realiai įgyvendinti prireiktų ne mažiau 3 metų. Antra, atsiradus papildomoms dotacijoms į VT sektorių, Tamstos pageidavimas po truputį įgauna žemiškąjį pavidalą.Parašė dariuks Rodyti pranešimąSingapuras - miestas valstybe. pas juos kitos problemos.
kodel reik moket visiem, jei kamsciai tik didmiesciuose? jauskit skirtuma, kur miescionys masina turi "del ponto", o kur kaimieciam ji butina. kazkur minejau, kad penktam aukste arklio laikyt nera salygu. bet as mielai atsisakyciau savo automobilio, jei mano kaime autobusai vazines Vilniaus grafiku ir kainomis. tai reiskia, kai jie marsrutu Baisogala-Seduva kursuos kas 10 minuciu, o kelione kainuos 2 litus (vietoj dabartiniu 8lt).
P.S.: Vilniaus Senamiesčio apmokestinimui aš pritariu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nu tai tiekto, Radviliskio gyventojams mokestis bus taikomas tik kai ivaziuos i sostine ir ten ilgai "trinsis" ieskodami darboParašė dariuks Rodyti pranešimąbet metro pirmiausiai reik statyt Radviliskio rajone! nes pabrangus masinos registracijai, man reiks alternatyvaus transporto!
Comment
-
Deja tai ne daina. Kodėl reik lygint su sovietmečiu ? Laikai juk pasikeitė, žmonės tapo nebe tokie sėslūs, daugiau keliauja, o ir tas poreikis išaugo. Nejaugi reik grįžt į XX amžių ? Gal tada ir sukeliam dirbtini deficitą, nebeliks tokio nesaikingo vartojimo problemos, juk žmonės ir tada kai daugelio prekių nebuvo galima įsigyti išgyvendavo.Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠita graudi daina jau skamba per ilgai. Ar sovietmečiu kaimo žmogus irgi kasdien su Volga ar UAZ'iku važinėjo? Juk sakiau, kad iš tų padidintų mokesčių ir prievolių būtų daugiau dotuojamas VT, tada labiau apsimokėtų leisti autobusus ir į kaimiškas vietoves.
Ir toks sprendimas, kad įvedam mokesti, o paskui žiurėsim ką čia padaryt, gal VT plėtrą, gal išdalint oranžinius dviračius visiem, labai kažkodėl primena mūsų valdžios sprendimus, kurie yra negalvojant apie perspektyvą ir be jokios ilgalaikės strategijos. Beje kodėl vieno ar poros miestų kamščių sprendimo sąskaitą, visos Lietuvos gyventojai turėtu tapti kažkokių mokesčių įkaitais ? Man kaip vilniečiui aišku būtų šaunu, jei visi piliečiai susimetę sutvarkytų kamsčių problemą mano mieste, bet kodėl mestusi ir tie, iki kurių kaimo vienintelis asfaltuotas kelias neremontuotas nuo kolūkių griuties laikų ir yra "sudarytas" vien iš duobių.
Comment
-
Už akcizą ir kitus automokesčius surinkti pinigai eina ne vien didmiesčių VT ar kelių remontui. Nepatinka lyginti su sovietmečiu — lyginkime su smetonine Lietuva — tada asfalto beveik nebuvo, dauguma važinėjo arkliais arba eidavo pėsti. O ką — tada kiti žmonės gyveno? Juk jau tada Londone važinėjo metro. Beje, automokesčiai aukšti ne tik Singapūre, bet ir Skandinavijoje, taip pat ir daugelyje Vakarų Europos šalių. Kas dėl neasfaltuotų kelių, galima organizuoti taip: tarkim Radviliškio rajono gyventojai sumokėjo x mln. Lt už privalomąjį automobilio draudimą ar techninę apžiūrą, iš jo y% yra skiriama tai pačiai savivaldybei, kuri skelbia konkursus ir asfaltuoja ar remontuoja to paties Radviliškio rajono kelius ir žvyrkelius. Nacionaliniai keliai ir autostrados tiesiami ir remontuojami iš akcizo surinktų pinigų. Apibendrinimas — kas ieško, tas randa. O labai norint, ir prie stulpo galima prisikabinti. Žinau žmonių nepasitikėjimą aukštais mokesčiais dėl korupcijos lygio, bet kad to nebūtų pati visuomenė privalo būti aktyviai pilietiška.Parašė sleader Rodyti pranešimąDeja tai ne daina. Kodėl reik lygint su sovietmečiu ? Laikai juk pasikeitė, žmonės tapo nebe tokie sėslūs, daugiau keliauja, o ir tas poreikis išaugo. Nejaugi reik grįžt į XX amžių ? Gal tada ir sukeliam dirbtini deficitą, nebeliks tokio nesaikingo vartojimo problemos, juk žmonės ir tada kai daugelio prekių nebuvo galima įsigyti išgyvendavo.
Ir toks sprendimas, kad įvedam mokesti, o paskui žiurėsim ką čia padaryt, gal VT plėtrą, gal išdalint oranžinius dviračius visiem, labai kažkodėl primena mūsų valdžios sprendimus, kurie yra negalvojant apie perspektyvą ir be jokios ilgalaikės strategijos. Beje kodėl vieno ar poros miestų kamščių sprendimo sąskaitą, visos Lietuvos gyventojai turėtu tapti kažkokių mokesčių įkaitais ? Man kaip vilniečiui aišku būtų šaunu, jei visi piliečiai susimetę sutvarkytų kamsčių problemą mano mieste, bet kodėl mestusi ir tie, iki kurių kaimo vienintelis asfaltuotas kelias neremontuotas nuo kolūkių griuties laikų ir yra "sudarytas" vien iš duobių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Buvo traukinių maršrutas Radviliškis - Šiauliai ir netgi miesto maršrutas Šiauliai - Rėkyva, kuris važiuodavo 2 kartus per dienąParašė dariuks Rodyti pranešimąbet metro pirmiausiai reik statyt Radviliskio rajone! nes pabrangus masinos registracijai, man reiks alternatyvaus transporto!
P.S.Tvarkykites greiciau su tais Vilniaus kamsciais, bu visai kelnes numauste nieka detam kaima zmogui!
P.S. Ilgiuosi Panevėžys - Klaipėda, jis reikalingas vasarą iki šiol"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Tramvajus Mažeikiuose?
Nežinojau kur rašyt, todėl nutariau šioje temoje. Noriu paklausti: ar Mažeikiuose buvo perspektyvoje numatytas tramvajus ar ne? Nes buvusioj Sovietų Sąjungoj beveik visi naftos perdirbimo gamyklų miestai turėjo/turi tramvajus, pavyzdžių yra netgi kaimyninėj Baltarusijoj: Mozyriai ir Novopolockas, kur tramvajus veža darbininkus į gamyklą. Aišku, Mažeikiai Sovietų Sąjungos sugriuvimo metais nebuvo itin didelis miestas, bet kaip naftininkų gyvenvietė ir matant daugybę pavyzdžių buvusios sąjungos erdvėje, būtų kaip ir logiška, kad jis buvo numatytas arba bent jau buvo partiniuose sluoksniuose apie tai kalbama. Taip pat kairėje Žemaitijos gatvės pusėje gyvenamieji namai yra toliau nuo gatvės negu dešinėje, galbūt buvo paliktas ruožas tramvajaus bėgiams, nes tokiuose miestuose jie buvo tiesiami šalia gatvės, o ne jos viduryje
P.S. Dauguma tų tramvajų priklauso naftos perdirbimo gamyklom, be to, šis mano pamastymas yra tik prielaida, remiantis panašiais pavyzdžiais, bet galbūt kas nors žino daugiau?Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.25, 13:58."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Tarkim draudimas išaugtų iki 600 Lt, tai jis išaugtų ir visuomeniniam transportui, vadinasi turėtų didėti ir kaina bilietų, beto turėtų brangti ir visos kitos prekės nes niekas savom kojom į prekybos vietas nevaikšto. O jeigu įmonių transporto neapmokestinti, tai tada tiesiog steigiams personalinė įmonė ir važinėjama jos transportu, taigi mokesčių didinimas turi du galus. Be to visose civilizuotuose kraštuose nedideliems atstumams kaip viešasis transportas naudojamas taksi, nes žmogui patogu neprisirišt prie grafiko ir tik prie tam tikro maršruto.
Comment
-
Mano minėta 600Lt suma galiotų tik asmeniniasm tikslams naudojamiems automobiliams. Steigti personalinę įmonę vien dėl automobilio labai kažin ar apsimoka. Įmonė - tai mokesčiai, dokumentacija, papildomas laiko gaišimas, VMI tikrinimai ir t.t., argi tas skirtumas tiek vertas?Parašė lietus Rodyti pranešimąTarkim draudimas išaugtų iki 600 Lt, tai jis išaugtų ir visuomeniniam transportui, vadinasi turėtų didėti ir kaina bilietų, beto turėtų brangti ir visos kitos prekės nes niekas savom kojom į prekybos vietas nevaikšto. O jeigu įmonių transporto neapmokestinti, tai tada tiesiog steigiams personalinė įmonė ir važinėjama jos transportu, taigi mokesčių didinimas turi du galus. Be to visose civilizuotuose kraštuose nedideliems atstumams kaip viešasis transportas naudojamas taksi, nes žmogui patogu neprisirišt prie grafiko ir tik prie tam tikro maršruto.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
o as siulyciau ribot eisma senamiestyje. mieste didint A juostu skaiciu. gal yra dar kokiu budu priversti miescioni sest i autobusa? (nes gera valia to padaryti jam savimeile to neleidzia)Parašė Wycka Rodyti pranešimąMano minėta 600Lt suma galiotų tik asmeniniasm tikslams naudojamiems automobiliams. Steigti personalinę įmonę vien dėl automobilio labai kažin ar apsimoka. Įmonė - tai mokesčiai, dokumentacija, papildomas laiko gaišimas, VMI tikrinimai ir t.t., argi tas skirtumas tiek vertas?
ir baikit svaigt su tais visuotiniais mokesciais - kai mano kaime bus alternatyvu tiek, kiek didmiestyje - tada galesit. siulyciau daryti taip - kaime mokesciu nekelt. rajonu centre - gal nezymiai. na, didmiestyje tegu ir po 1000lt padaro, jie nenumirs. 2 metus Vilniuj isgyvenau, apsejau be savo masinos. isliptu visi miescioniu vidutiniokai is savo "bulku", gatves perpus atlaisvetu. troleibusai nebestrigtu kamsciuose.
Comment
Comment