Parašė yessuz
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Tiems kas nesuprato, ką reiškia nedvibėgis tramvajus paaiškunu, bus troleibusai, tik ne soliariai, o kokios nors prancūzų firmos ir tiesiog pavadinti tramvajais, bei pavaizduota, kad įdiegta nauja sistema, beje išardžius dabartinius troleibusus centre ir įdiegus troleibusą-pavadintą tramvajumi, vėliau jo tinklas bus lengvai iš naujo plečiamas esamos ifrastruktūros dėka, kainą užkėlus, kaip naujų linijų tiesimo.
Comment
-
Aš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
koks dar metro?Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąAš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Atsiprašau, kogero būsiu per daug išsiblaškęs.Parašė yessuz Rodyti pranešimąkoks dar metro?Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Kodėl LG? Juk pinigų tai nėra ir nereikia manyti, kad geležinkeliai iš kažkur tai jų paims. O ir Zuokas tikrai nenorės prasidėti su valstybine įmone. Gautųsi tiesiog nesusipratimas, kai užsakovas ir rangovas pretenduotų į otkatus. O kas gi juos mokėtų? Subrangovai?Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąAš ypatingai neverkšlenčiau. Metro projektas bus vykdomas tiek savivaldybės tiek atskirų įmonių, tarp kurių tikrai turėtų būti LG, kurie kontroliuos statybš eigą, kadangi jie dirba su panašia infrastruktūra. Aš net neabejoju, jog Vilniaus tramvajaus didžipji dalis akcijų priklausys ne savivaldybei, bet LG.
Juk yra virtualus tramvajaus variantas. Tai viena. Antra, pinigų tai reikės iš kažkur ištraukti ir jei ištraukti sugebės tik tokiam, atsiprašant, tramvajui, vadinasi tik toks ir bus. Tuomet daugiausiai bus kišama į gatvių pertvarkymą. Bet kokiu atveju infrastruktūrinė dalis sudaro didesnę dalį nei riedmenys.Parašė lietus Rodyti pranešimąAutobusui nereikia akivaizdžios infrastruktūros, o juk reiks parodyt, kad kažką nutiesė (laidus), kad klausimų dėl pinigų infrsatruktūrai nekiltų.
Comment
-
Matai LG turi labai svarių kozerių šiuo aspektu, vienas svarbiausių yra tas, jog trasa prasideda nuo stoties, o greičiausiai bus ir požeminė trasa, kadangi stotis infrastruktūra vos be atlaiko dabartinius sratus. Toji trasa greičiausiai bus pasiekiama per stoties pastatą, LG nuosavybę. Kitas aspektas, tai jog LG vykdo panašią veiklą. Beje tavo paties pranešime matom, jog jiems šis projektas tikrai patinka. Vilniaus savivaldybė neturėtų dėti didelių vilčių be LG, nes pinigus sems iš Europos struktūrinių lėšų, kurias dalina valstybė, kuri tikrai norės, jog jų įmonė dalyvautų projekte.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl LG? Juk pinigų tai nėra ir nereikia manyti, kad geležinkeliai iš kažkur tai jų paims. O ir Zuokas tikrai nenorės prasidėti su valstybine įmone. Gautųsi tiesiog nesusipratimas, kai užsakovas ir rangovas pretenduotų į otkatus. O kas gi juos mokėtų? Subrangovai?
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
otkataiParašė Al1 Rodyti pranešimąKoks skirtumas, kokie rangovai. Otkatus ims vietiniai valdžiažmogiai. O dotuoti tramvajų turės miestas. Jei nesugebės, galbūt netgi valstybė.
))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema
))
Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.
Comment
-
Galima net bėgius ant asfalto nupiešti.Parašė liutass Rodyti pranešimąGal ir Kaune padarys vietoj troleibusų tramvjus. Kodėl ne?
O šiaip tai pirmo Europoje virtualaus tramvajaus idėja yra nebloga. Savotiškas SimCity Vilnius
Comment
-
Labai paprastai dalijami. Sakykim tiesiamas kelias Švenčionių rajone.Parašė D.P Rodyti pranešimąotkatai
))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema
))
Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.
1 būdas: gavus pervedimą už kokį nors darbų etapą. Įmonė daro pervedimą nurodytiems tretiems asmenims už kokią nors "paslaugą".
2 būdas: mokama paprasčiausiai grynais. Taip daroma jau labai retai.
3 būdas natūra
. Atliekami darbai nurodytame objekte. Itin populiarus.
Mokėt reikia ne tik savivaldybes, regiono kelių, ar LAKD klerkams už sureguliuotą konkursą, bet ir prižiūrintiems iš valstybės. Nes paprastai yra viskas vagiama. Reikia žvyro sakykim 50 krabų, "išsiverčiama" su 30, ant popieriaus vistiek tie patys -50. Ir t.t. ir t.t. kiekvienam žingsnyje.
Žodžiu, nebuk naivus, nes prapulsi gyvenime.Show must go von!
Comment
-
LG šito projekto nesiims, nebent priverstų. Dabar valdžioje socdemai, o Zuokas liberoidas, tai niekaip jis neprieis prie LG. Čia kai Masiulis ministru buvo, tai gal ir buvo įmanomas toks scenarijus... Be to LG pinigų irgi neturi ir savų nekiš. ES nefinansuoja naujos rūšies VT įdiegimo. Nebent kas nors keisis nuo 2013 m. Kas dėl stoties aikštės ir teritorijos prie jos, tai juk bus išgrūsti visi troleibusai (išskyrus 7) ir autobusai, kurie važiuoja Pylimo g. 7 troleibusą tikriausiai paleis iki stoties Švitrigailos ir Kauno g. Todėl vietos ten bus. Be to išgrūs ir visus mikrobus, o kai kurie priemiestiniai, kurie dabar veža ne iš autobusų stoties, bet iš miesto VT stotelių, būtų nukreipti į autobusų stotį.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąMatai LG turi labai svarių kozerių šiuo aspektu, vienas svarbiausių yra tas, jog trasa prasideda nuo stoties, o greičiausiai bus ir požeminė trasa, kadangi stotis infrastruktūra vos be atlaiko dabartinius sratus. Toji trasa greičiausiai bus pasiekiama per stoties pastatą, LG nuosavybę. Kitas aspektas, tai jog LG vykdo panašią veiklą. Beje tavo paties pranešime matom, jog jiems šis projektas tikrai patinka. Vilniaus savivaldybė neturėtų dėti didelių vilčių be LG, nes pinigus sems iš Europos struktūrinių lėšų, kurias dalina valstybė, kuri tikrai norės, jog jų įmonė dalyvautų projekte.
Ne, LG tikrai nesiims. Be to ir abonentui geriau sukti aferas su privačiu verslu, o ne valdiška bendrove.
Naivu ir vaikiška.Parašė D.P Rodyti pranešimąotkatai
))) primena delfiatrolių pasisakymus, kurių pasisakymai primena...
įdomu,kaip tie otkatai dalijami, kokia schema
))
Dėl troleibusų tai paaiškinta. Manoma, kad jų nebeliks. Autobusus keis elektroniai autobusai ar kažkas panašaus, tad papildomai į esamą autoparką investuoti nenori irgalbūt net nereikia. Gal ir brangi investicija, bet kad tai žingsnis link miesto viešojo transporto modernizavimo - faktas.
Papildomai investuoti nereikės? Lygtai pilnai autobusų ir tramvajų pakeitimas neegzistuojančiais dar elektrobusais nieko nekainuos??? Ir dar kartą sakau, kad tik diletantai gali svaigti apie tai, kad 4 planuojamos tramvajaus linijos, kurių dvi tikriausiai bus BRT autobusai, perims bent pusę esamo VT srautų. Žinant mūsiškus VT plėtros ypatumus, ar nebus taip, kad "tramvajai" kursuos kas 10-15 minučių (nes galingesnei sistemai pinigų neužteks), VT stotelės bus bent dvigubai rečiau išdėstytos, privežamųjų maršrutų normaliai nesuorganizuos ir po tramvajaus įdiegimo VT keleivių drastiškai sumažės, o ne padaugės.
Comment
-
Taip, tikrai visos aplinkinės sostinės seniausiai pajudėjo ir jau seniausiai tą tramvajų turiParašė arsiakas Rodyti pranešimąTaigi dar 12 metų VT stovės stagnacijoje, nes visi pinigai bus kišami į nereikalingą tramvajų. Tiesiog pikta vien apie tai pagalvojus, ką valdininkai daro su Vilniumi. Visos aplinkinės sostinės seniausiai pajudėjo iš vietos...
Comment
-
"Nežada", tai reiškia, kad juos naudos ir tada, kai visi skraidys mašinomis ar naudosis teleportacija? Kiekvienas miestas, žvelgiantis į tolimesnę perspektyvą, turi numatyti, kad troleibusai ateityje bus itin atgyvenęs reikalas, mat bus pilna galimybių naudoti "troleibusus" be laidų. Tad "nežadėjimas atsisakyti" reikštų, kad miesto vadovai žiūri tik į tai, kas yra šiandien ir neplanuoja į ateitį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet turi ir troleibusus bei autobusus ir nežada jų naikinti.
Comment
-
Kai bus tokie autobusai masiškai gaminami, tada ir bus kalba. Dujiniai atsirado masinėje gamyboje (o ne buvo perdaromi iš dyzelinių) prieš daugiau nei 10 metų. O tik dabar pradeda masiškai plisti. Taip kad nereikia čia... Dėl to paties tramvajaus - prieš 50-70 metų jis irgi buvo laikomas atgyvena ir naikinamas daug kur, keičiant Vakaruose autobusais, o TSRS - troleibusais. Tramvajus dabar atgimsta. Ir nepralošė tie miestai, kurie išlaikė tramvajų tinką, o ne tie, kurie jį sunaikino ir dabar vėl kiša pinigus... Ar neatsitiks taip su troleibusais??? Akumuliatoriai nėra nei ekologiški, nei pigūs. Jie yra dar ir sunkūs. Papildoma masė, kuri sveria daugiau nei pilnas bakas dyzelio. O ir su šildymu mūsuose bus prastai. Negi akumuliatoriais varomuose autobusuose stovės dyzeliniai šildytuvai??? Taip kad strateguoti galima daug ką, tačiau Vilniaus VT problema yra tik tame, kad 22 metus į jį nebuvo deramai investuojama ir nebuvo palaikoma esamos sistemos kokybė. Vyko tik degradacija - transporto priemonės seno, norsi ir buvo atsitiktinių naujų priemonių užpirkimo. O turi būti kasmet atnaujinama bet 6-8 proc. parko, kad išlaikyti ne senesnius nei 15 metų autobusus ir troleibusus. Ir tai su sąlyga, kad tinklas neplečiamas. O jei tinklas plečiamas, tai ir po 8-10 proc. reikia kasmet atnaujinti. Vien į tvarkaraščius pažvelgus matyti, kad problema ne esamos sistemos nepajėgume pervežti didelius srautus. Ar daug maršrutų, kuriais autobusai važiuoja kas 5-7 minutes? Vos keli. O troleibusų? Kiek daugiau, bet vis tiek mažai. Tuo tarpu pažiūrėkite į Talino ar Rygos troleibusų grafikus. Dauguma kursuoja mažesniu nei 10 min intervalu, o piko metu kas 4 min. Ir dargi dvigubi troleibusai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą"Nežada", tai reiškia, kad juos naudos ir tada, kai visi skraidys mašinomis ar naudosis teleportacija? Kiekvienas miestas, žvelgiantis į tolimesnę perspektyvą, turi numatyti, kad troleibusai ateityje bus itin atgyvenęs reikalas, mat bus pilna galimybių naudoti "troleibusus" be laidų. Tad "nežadėjimas atsisakyti" reikštų, kad miesto vadovai žiūri tik į tai, kas yra šiandien ir neplanuoja į ateitį.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.21, 17:24.
Comment
Comment