Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat
    Tegul jie išsitrina galvas su savo 2 000 000 000. Už tokią sumą ko gero būtų galima pakeisti visus autobusus, visus troleibusus, dalį stulpų kurie laiko laidus, praplatinti kai kurias gatves įrengiant A juostą, iš naujo įvesti normalų e-bilietą ir t.t.
    Pažiūrėkit kaip atrodo Škodos troleibusai/šaldytuvai, arba autobusai. O čia kažkokios varganos pora linijų lochotroninio dibilų transporto.
    Už 3,300 mlrd. litų galima būtų įgyvendynti mano vizualiaciją plius atnaujinti dalį kelių. Likusius pinigus galima būtų panaudoti genių populiacijos dauginimui. Tai ne šiap sau, o medžių saugumui - Maskvos apylinkėse genių labai mažai, tad rodė per TV, kiek ten sergančių medžių.

    Mano vizualiacijos atveju: iš miesto išgujami autobusai. Jie lieka aptarnauti tokius maršrutus kaip: 1, 2, 3, 4, 8, 9, 12, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 24, 25, 27, 28, 29, 31, 32, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 44, 51, 52A, 55, 63, 74, 76, 77, 78, 19A, 05, 87, 88, 89.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Na va, suma jau išaugo iki 2 mlrd. Kiekvienam pranešime suma paauga gerais 200 milijonų Juk visos šitos sumos iš Palubinsko paimtos. Nėra jokių sąmatų, tai nėra ir tikslinga čia piktintis būtais ir nebūtais skaičiais.
      Pačios linijos kaina su depu ir archeologiniais darbai apie miliardą. Plius Kernavės tiltas ir gatvė, Kalvarijų g. rekonstrukciją, Žaliojo tilto perstatymu(jis bus per siauras, mat būtinai turi likti dvi juostos), viadukai/tuneliai tramvajui važiuoti per sankryžas ir t.t.

      Jeigu jau kurti liniją - senamiesty tramvajus tik tunelyje statytame uždaruoju būdų.

      Kol kas viskas, vėliau dar priduosiu aibę dalykų prie šio sarašo.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Pačios linijos kaina su depu ir archeologiniais darbai apie miliardą. Plius Kernavės tiltas ir gatvė, Kalvarijų g. rekonstrukciją, Žaliojo tilto perstatymu(jis bus per siauras, mat būtinai turi likti dvi juostos), viadukai/tuneliai tramvajui važiuoti per sankryžas ir t.t.

        Jeigu jau kurti liniją - senamiesty tramvajus tik tunelyje statytame uždaruoju būdų.

        Kol kas viskas, vėliau dar priduosiu aibę dalykų prie šio sarašo.
        Atleiskit, kad suabejojau skaičių tikrumu, jeigu esate sąmatininkas ir turite patirties objektuose, kurių dar niekas Lietuvoje nėra statęs.

        Šiaip dar neaišku ką konkrečiai "statysime", tai sunku ir apskaičiuoti, o prifantazuoti galime bet ko. Depu vadinamo angaro pastatymas tikrai nebus brangus, o archeologija ir kiti tyrinėjimai, jau turi būti įtraukti į infrastruktūros objekto statybų kainą. Šiaip keistai atrodo, kad visos gatvių rekonstrukcijos įtraukiamos į "plius" sąmatą. Juk rekonstrukcijos ir atsieina didžiąją dalį tiesimo kainos. Neaišku ką tada daryti su pradine suma, jei praktiškai viską skaičiuojame dar kartą.
        Koks dar žaliojo tilto perstatymas? Šiuo metu ant tilto yra 5 eismo juostos. Trys iš jų liktų net nutiesus tramvajaus trasą per jį. Juk tramvajus netgi siauresnis už eilinį autobusą ar troleibusą.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Mano vizualiacijos atveju: iš miesto išgujami autobusai. Jie lieka aptarnauti tokius maršrutus kaip: 1, 2, 3, 4, 8, 9, 12, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 24, 25, 27, 28, 29, 31, 32, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 44, 51, 52A, 55, 63, 74, 76, 77, 78, 19A, 05, 87, 88, 89.
          Iš miesto išgujami autobusai? Kam? "Jie lieka aptarnauti...". O tai šie tavo išvardinti maršrutai jau nebe miesto maršrutai?

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Atleiskit, kad suabejojau skaičių tikrumu, jeigu esate sąmatininkas ir turite patirties objektuose, kurių dar niekas Lietuvoje nėra statęs.

            Šiaip dar neaišku ką konkrečiai "statysime", tai sunku ir apskaičiuoti, o prifantazuoti galime bet ko. Depu vadinamo angaro pastatymas tikrai nebus brangus, o archeologija ir kiti tyrinėjimai, jau turi būti įtraukti į infrastruktūros objekto statybų kainą. Šiaip keistai atrodo, kad visos gatvių rekonstrukcijos įtraukiamos į "plius" sąmatą. Juk rekonstrukcijos ir atsieina didžiąją dalį tiesimo kainos. Neaišku ką tada daryti su pradine suma, jei praktiškai viską skaičiuojame dar kartą.
            Koks dar žaliojo tilto perstatymas? Šiuo metu ant tilto yra 5 eismo juostos. Trys iš jų liktų net nutiesus tramvajaus trasą per jį. Juk tramvajus netgi siauresnis už eilinį autobusą ar troleibusą.
            Visų pirmą, tai ne fantazijos. Tiesa, kai kurie dalykai netikri, tačiau jei norime ne darkančio eismą tramvajaus, tai būtina. Depas nebus brangus? O kaip el. linijos, remonto bazė, vadovų/reklamos/buhalterijos ir pan. skyriai? Tad ko gero nemaža suma bus... Kodėl keistai? Tas vistiek bus būtina. Nebent tu (jūs) nori visiško kolapso centre? Tikrai siauresnis? Nemanau. Trys eismo juostos? Be Kernavės tilto bus būtina 5 net ir su tramų. Na, gal keturių užteks.
            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Iš miesto išgujami autobusai? Kam? "Jie lieka aptarnauti...". O tai šie tavo išvardinti maršrutai jau nebe miesto maršrutai?
            Jie bus municipaliniai (kaip dabar). O šiap tai bus tik tuo atvejų, jei KT bus plečiamas. Mat tada visi išskyrus šiuos ir 54, 79, 83 (nauji maršrutai) bus aptarnaujami troleibusais.


            autobusas36, stebėk tema. Jau du kartus buvo įkeltas šis straipsnis, kaip ir dėl talonų, beje.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Visų pirmą, tai ne fantazijos. Tiesa, kai kurie dalykai netikri, tačiau jei norime ne darkančio eismą tramvajaus, tai būtina.
              Tai neplanuojama. Vadinasi visi pasvarstymai: kaip man atrodo būtu geriau, kaip reikėtų, mano vizijos ir t.t. - tėra fantazijos (galima ir kitaip pavadinti). Aš irgi turiu tam tikrų vizijų (fantazijų) su argumentais šia tema, bet vargu ar joms lemta išsipildyti.

              Depas nebus brangus? O kaip el. linijos, remonto bazė, vadovų/reklamos/buhalterijos ir pan. skyriai? Tad ko gero nemaža suma bus...
              Jeigu stato tik savivaldybė, tai tramvajų valdys VVT, kuri jau turi visus skyrius, o keli nauji kabinetai tikrai nekainuoja tiek, kad jų kainą svarbu detalizuoti milijardinėse sąmatose. Net jeigu ir įrengti kažkokias papildomas administracines patalpas, tai vis viena per menka suma detalizavimui.

              Tikrai siauresnis? Nemanau.
              Čia reikia ne manyti, o pažiūrėti į skaičius pateiktus techninių duomenų lentelėse. Aš pasižiūrėjau į Solaris asortimentą ir jų tramvajus yra 2,4 m pločio, o autobusas 2,5 m.

              Trys eismo juostos? Be Kernavės tilto bus būtina 5 net ir su tramų. Na, gal keturių užteks.
              Praeitame pranešime rašėte apie dvi, o dabar jau penkios... Na tiek to Jeigu tolimesnėje gatvės atkarpoje lieka 1+1, tai kurių galų kitoje atkarpoje reikia netgi penkių juostų? Trijų e.j. užteks išlaikyti papildomos juostos prieš sankryžas reikalavimui. Ir eismo laidumas užtikrinamas ne plačiomis gatvėmis, kurios vėliau susiaurėja ir sukuria "butelio kaklelį". Eismo situacijai gerinti šioje vietoje, reikia sprendinių visai kitose vietose.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Tai neplanuojama. Vadinasi visi pasvarstymai: kaip man atrodo būtu geriau, kaip reikėtų, mano vizijos ir t.t. - tėra fantazijos (galima ir kitaip pavadinti). Aš irgi turiu tam tikrų vizijų (fantazijų) su argumentais šia tema, bet vargu ar joms lemta išsipildyti.
                Be Kernavės projekto nėr ko apie tą tramvajų kalbėti. O dar avarija, ir miestas kukuoja sau.
                Jeigu stato tik savivaldybė, tai tramvajų valdys VVT, kuri jau turi visus skyrius, o keli nauji kabinetai tikrai nekainuoja tiek, kad jų kainą svarbu detalizuoti milijardinėse sąmatose. Net jeigu ir įrengti kažkokias papildomas administracines patalpas, tai vis viena per menka suma detalizavimui.
                Kas sako kad milijardinės sumos? Depas kainuos gerus 50 mln. Kainuoja remonto bazės.

                Čia reikia ne manyti, o pažiūrėti į skaičius pateiktus techninių duomenų lentelėse. Aš pasižiūrėjau į Solaris asortimentą ir jų tramvajus yra 2,4 m pločio, o autobusas 2,5 m.
                Gal ramiau?


                Praeitame pranešime rašėte apie dvi, o dabar jau penkios... Na tiek to Jeigu tolimesnėje gatvės atkarpoje lieka 1+1, tai kurių galų kitoje atkarpoje reikia netgi penkių juostų? Trijų e.j. užteks išlaikyti papildomos juostos prieš sankryžas reikalavimui. Ir eismo laidumas užtikrinamas ne plačiomis gatvėmis, kurios vėliau susiaurėja ir sukuria "butelio kaklelį". Eismo situacijai gerinti šioje vietoje, reikia sprendinių visai kitose vietose.
                Tada turėjau omeny, kad reiks 2+2. Dabar 2+3. O dėl kitų sprendimų - pats sakai, kad tai fantazijos...

                Comment


                  Sąmata jau yra primesta VGTU studijoje. Taip kad pradinė suma visgi - dar kartą pažiūrėjau į studiją -0,7 mln. Lt įprastam tramvajui. Ir į ją tikrai nėra įtraukta jokių Kernavės gatvių ir tiltų bei eismo pertvarkymo, tik gatvių, kuriomis eis tramvajus ir eismo pertvarkymui tose gatvėse bei šalia jų. Žaliojo tilto rekonstrukcijai numatoma 13 mln. Depui - 47 mln.
                  Štai Olštyne visas transporto projektas, kuriame ir 10 km tramvajaus linijos, gatvių rekonstrukcija, specialių autobusų juostų įrengimas ir kt. kainuos 105 mln. eurų. Tai kodėl Vilniuje jau iš karto projektas vertinamas 0,7 mln. litų? Ir galutiniame variante jo vertė dar tikrai išaugs, nes iš karto matosi, kad projekto preliminari kaina iš anksto užkelta.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Gal ramiau?
                    Aš ramus, o jūs? Jeigu diskutuojam, tai diskutuokim faktais, o ne pasvaičiojimais "nemanau", "man neatrodo". Visus dydžius galima nesunkiai surasti. Jeigu nesutinkate, prašau pateikite kitokius skaičius (geriausia būtu konkrečius).

                    Tas galioja ir kitiems skaičiams. Pvz. depo kaina (47,44 mln.) jau yra įtraukta į pradinę linijos kainą ir jos jau nebereikia pliusuoti. Sąmatoje yra ir apie 50 mln. litų, kurių susiejimas tiesiogiai su tramvajaus linijos statyba kelia šiokių tokių abejonių.

                    Tada turėjau omeny, kad reiks 2+2. Dabar 2+3. O dėl kitų sprendimų - pats sakai, kad tai fantazijos...
                    Turėti omenyje truputi skiriasi nuo to kas parašyta 2+2 yra keturių eismo juostų komponuotė, o ne dvi eismo juostos. Gal išduosit tą paslaptį kodėl būtent ant tilto reikia ne mažiau 4 eismo juostų, kai kitose gatvės vietose bus tik dvi?
                    Paskutinis taisė sleader; 2012.12.28, 21:03.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Aš ramus, o jūs? Jeigu diskutuojam, tai diskutuokim faktais, o ne pasvaičiojimais "nemanau", "man neatrodo". Visus dydžius galima nesunkiai surasti. Jeigu nesutinkate, prašau pateikite kitokius skaičius (geriausia būtu konkrečius).

                      Turėti omenyje truputi skiriasi nuo to kas parašyta 2+2 yra keturių eismo juostų komponuotė, o ne dvi eismo juostos. Gal išduosit tą paslaptį kodėl būtent ant tilto reikia ne mažiau 4 eismo juostų, kai kitose gatvės vietose bus tik dvi?
                      Tai ne pasvaičiojimai. Be Kernavės gatvės ir tilto Kalvarijų gatvės liesti negalima. Nebent jūs norite paralyžiuoti Vilnių.

                      Baikite kabintis. 5 juostos todėl, kad yra dar 2+2 kiekvienai pusėi Upės gatvėje. Ji nukraus šiek tiek Kalvarijų g.
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.12.28, 21:42.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Tai ne pasvaičiojimai. Be Kernavės gatvės ir tilto Kalvarijų gatvės liesti negalima.
                        Negalima todėl, kad tu taip pasakei?

                        Nebent jūs norite paralyžiuoti Vilnių.
                        Taip, norim. Juk būtent aršiausi tavo idėjų priešininkai iš šio forumo jau nuo rytojaus pradės tiesti tramvajų, prieš tai nepastatę Kernavės tilto, nenutiesę troleibusų linijos į Pilaitę ir nepaleidę penkiagubų troleibusų 16 maršrutu.

                        5 todėl, kad yra dar 2+2 Upės gatvėje.
                        Kas čia per aukštoji matematika tokia?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          5 todėl, kad yra dar 2+2 Upės gatvėje. Ji nukraus šiek tiek Kalvarijų g.
                          Šioje gatvėje keturių eismo juostų nėra, yra tik plačios dvi su tam tikromis išimtimis. Nukrauti Kalvarijų g. ji negali, nes yra statmena ir nesijungia su kitomis gatvėmis, kuriomis galima būtu pasiekti tas pačias vietas kaip ir Kalvarijų g. Pastarąją gatvę turėtu nukrauti Geležinio vilko gatvė, kurioje yra probleminių vietų, bet jos yra prioritetinės ir turi būti sprendžiamos net ir netiesiant jokio tramvajaus.

                          Comment


                            Na, ne 4, o 3 juostos. GV per toli nuo Kalvarijų g., o ir šiaip užkrauta. Kernavės reikia, net jeigu nebus tramvajaus.

                            Comment


                              Aš tai nemanau, kad reikia Kernavės tiltą ir gatvę jungti prie tramvajaus tiesimo išlaidų. Tą tiltą ir gatvę yra planuota statyti bet kokiu atveju, tramvajus čia ne prie ko. Lygiai kaip ir GV reikėtų viadukų keliose vietose, bet jie juk neįskaičiuojami į tramvajaus kainą. Tramvajaus kaina - tai tik tos vietos, kurias tiesiogiai naudos pats tramvajus. Visa kita - tai papildomos investicijos į miesto infrastruktūrą tam, kad būtų išlaikyta arba pagerinta esama situacija.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Sąmata jau yra primesta VGTU studijoje. Taip kad pradinė suma visgi - dar kartą pažiūrėjau į studiją -0,7 mln. Lt įprastam tramvajui. Ir į ją tikrai nėra įtraukta jokių Kernavės gatvių ir tiltų bei eismo pertvarkymo, tik gatvių, kuriomis eis tramvajus ir eismo pertvarkymui tose gatvėse bei šalia jų. Žaliojo tilto rekonstrukcijai numatoma 13 mln. Depui - 47 mln.
                                Štai Olštyne visas transporto projektas, kuriame ir 10 km tramvajaus linijos, gatvių rekonstrukcija, specialių autobusų juostų įrengimas ir kt. kainuos 105 mln. eurų. Tai kodėl Vilniuje jau iš karto projektas vertinamas 0,7 mln. litų? Ir galutiniame variante jo vertė dar tikrai išaugs, nes iš karto matosi, kad projekto preliminari kaina iš anksto užkelta.
                                Peržiūrėjau projekto Olštyne pristatymo skaidres, tai ten didžioji trasos dalis eina šalia esamų ir tiesiamų gatvių. T.y. nepanašu jog į projektą įtraukiami kažkokie papildomi tų gatvių rekonstrukcijos darbai. Darbų susijusių su autobusų juostomis irgi neradau, tik įrengiamą vieną aikštelę. Galimybių studijoje jie infrastruktūros įrengimą (čia tikriausiai į tą įeina viskas, bet neradau jokios atskiros kainos už depo statybą) vertina ~350 mln. zlotų. Patys riedmenys (15 vnt.) jiems atsiėjo kažkas apie 105 mln. litų. Kai tuo tarpu mūsų projektui numatoma 16 vnt. riedmenų už 173 mln. litų. Į Vilniaus tramvajaus sąmatą įtrauktą ir nemažai įvairių išlaidų kitoms miesto erdvėms sutvarkyti, P+R aikštelėms. Jeigu projektus padaryti panašesnius, tai ir sumos turėtu tarpti apylygėmis.

                                Comment


                                  Nebuvau Olštyne, nežinau, kaip labai pas juos centrinėje miesto dalyje, per kurią eis tramvajus, apkrautos gatvės, koks jų plotis ir ką ten galima įsprausti. Vilniuje neinvestavus daugybės lėšų į gatvių tinklo ir esamo VT pertvarkymą tam, kad atlaisvinti vietą tramvajui, iš to tramvajaus išeis visiškas š., o centrą ištiks transporto kolapsas. Žinoma, kad tų lėšų galima neįskaičiuoti į tramvajaus tiesimo išlaidas, bet tų lėšų vis tiek reikės ir daugumą darbų reikėtų atlikti dar iki tramvajaus tiesimo pradžios.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Aš tai nemanau, kad reikia Kernavės tiltą ir gatvę jungti prie tramvajaus tiesimo išlaidų. Tą tiltą ir gatvę yra planuota statyti bet kokiu atveju, tramvajus čia ne prie ko. Lygiai kaip ir GV reikėtų viadukų keliose vietose, bet jie juk neįskaičiuojami į tramvajaus kainą. Tramvajaus kaina - tai tik tos vietos, kurias tiesiogiai naudos pats tramvajus. Visa kita - tai papildomos investicijos į miesto infrastruktūrą tam, kad būtų išlaikyta arba pagerinta esama situacija.
                                    Reikia. Kitaip Vilnių ištyks eismo kolapsas. Jungti reikia. Nes kitaip vėl sakys, kad nereikia ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Reikia. Kitaip Vilnių ištyks eismo kolapsas. Jungti reikia. Nes kitaip vėl sakys, kad nereikia ir t.t.
                                      Kodėl tu taip įsikibęs į tą Kernavės g.? Norint ją pastatyti reikės milžiniškų investicijų, kas tikrai nėra numatyta tramvajaus tiesimo išlaidose. Šios gatvės tiesimas atitolins tramvajaus projektą geriems 3 metams, plius dar visokie konkursai ir projektavimai, kurie užims dar mažiausiai metus.
                                      Akivaizdu juk, kad bėgių niekas neties vienu metu iškart visoje tramvajaus trasoje. Taip, kamščiai bus dideli, tačiau visais atvejais galima rasti apylankų ir be tolimos perspektyvos projektų, tokių kaip Kernavės gatvė su tiltu.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Nesvarbu, kad bėgiai nebus klojami iš karto visoje trasoje, esmė tame, kad juos paklojus ta gatve jau nebevažiuos tiek automobilių kiek dabar. Iš tiesų, tai jei norima normalaus tramvajaus, o ne tokio, kaip kur nors Rusijoje, kai tramvajus šliaužia bendrame transporto kamštyje, tramvajaus gatve iš viso neturi vykti joks intensyvus tranzitinis eismas. O Kalvarijų gatvė nuo pat Žaliojo tilto iki Kuro aparatūros (nuo jos jau galima tramvajui skirti atskirą juostą) ir yra tranzitinio eismo gatvė. Kur tas automobilių srautas būtų nukreiptas? Apkrautais ir taip Karaliaus Mindaugo, Žirmūnų, Liubarto, Pedagoginio universiteto tiltais ir apkrautais žiedais prie jų bei gatvėmis palei Nerį??? Apkrauta Geležinio Vilko ar Žirmūnų gatve? Apkrautomis H. Manto, Žalgirio, Apkasų, Verkių gatvėmis???
                                        Yra du variantai:
                                        1. Tiesti papildomas gatves, rekonstuoti esamas, kad jos perimtų dalį srautų. Bet kam tuomet tas tramvajus, jei automobilistai ir toliau naujai įrengtomis gatvėmis galės važinėti
                                        2. Drastiškai (draudžiant eismą, padarant labai brangų parkavimą ir vietų stovėjimui sumažinant centrinėje miesto dalyje) persodinėti automobilistus į VT. Čia yra viena tik mūsams aktuali problema - ekstensyvi miesto plėtra. To nėra V. Europos miestuose, ir centre esančios įstaigos, įmonės, prekybos taškai nepabėga į visokius megaprekybcentrius ar miesto pakraščius.

                                        Comment


                                          nebus čia taip greitai, kaip zuokas sako. galit visi nusiraminti. tokiam gigantui techninį daryt tikrai užtruks, o taip pat kai kuriose vietose neišspręsti klausimai su sklypais.
                                          kernavės g. su tiltu bus ir be tramvajaus, todėl sieti šias išlaidas su tramvajumi nėra absoliučiai jokios prasmės. o jei jau norite sieti, motyvuojant srautų paskirstymu, tai galit prisegti ir tuos 30mln dabartiniam GV viadukui į goštautą

                                          A|1 aš dalies suprantu tavo pyktį ir pagiežą; tačiau vilniaus parkingas apmokestinamas ir labai skubiai. pasidomėk, kaip atrodė situacija prieš 5, 10 m. ir kiek dabar reikia mokėti mėlynoje zonoje. artimiausiu metu apmokestins visus kiemus.
                                          nelabai tave supratau. būtent automobilis ir skatina miestų drikimą, o ne atvirkščiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X