Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    1995-1999 Škodos buvo ne naujos? O troleibusai nuo 2006, neskaitant dviejų 2011, nenaujinami.
    Dar vienam reikia aiškinti skirtumus tarp "Solaris" ir "Škoda". Paskutiniai mūsų nauji "Škoda" 1999 metų nusileidžia net pirminiams "Solaris" 2001 metų. Kaip jau ne kartą minėjau, paprastam keleiviui svarbi estetika. Šiuo atveju "Škoda" pralaimi sausai. Taip pat ir pagal patogumą. Taigi jie nesulyginami.
    Be to "Solaris" ne nuo 2006, o nuo 2004 metų pas mus.

    Comment


      Deja, vilnietiški Solariai man efekto neduoda. Nors tais pačiais 2006 Kaunas užsisakė naujos kartos Solarius, jie žymiai geriau atrodo.
      Kita vertus, ar 1999 buvo modernesnių (bet patikimų ir įkandamų) troleibusų už 14 TrM? Buvo Jelczai, tačiau Vilnius savąjį jau nurašė ir pasaulyje panašūs važinėja tik du (vienas iš jų – Kaune).

      2004 Vilnių pasiekė pirmi Solariai, paskutiniai – 2006.
      Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.07.25, 16:31.

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Deja, vilnietiški Solariai man efekto neduoda. Nors tais pačiais 2006 Kaunas užsisakė naujos kartos Solarius, jie žymiai geriau atrodo.
        Esmė tame, kad vilniečiams patinka būtent Solariai. Aš nekalbu apie entuziastus, paprastų keleivių žymiai daugiau, todėl reikia atkreipti dėmesio į juos, o ne į entuziastus. Kai kurie entuziastai su mielu noru važinės ir Saffle, Ikarusais arba Škoda 9Tr, bet tai nereiškia, kad šiomis TP mielai važiuotų visi likę (kurių žymiai daugiau procentaliai).

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Esmė tame, kad vilniečiams patinka būtent Solariai. Aš nekalbu apie entuziastus, paprastų keleivių žymiai daugiau, todėl reikia atkreipti dėmesio į juos, o ne į entuziastus. Kai kurie entuziastai su mielu noru važinės ir Saffle, Ikarusais arba Škoda 9Tr, bet tai nereiškia, kad šiomis TP mielai važiuotų visi likę (kurių žymiai daugiau procentaliai).
          Tada paaiškink, kodėl 1999 Vilniaus valdžia pirko ne pamėgtuosius Solarius, kuriuos jau turėjo Ryga ir Lenkijos miestai, bet pasenusias ir negražias Škodas?

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Tada paaiškink, kodėl 1999 Vilniaus valdžia pirko ne pamėgtuosius Solarius, kuriuos jau turėjo Ryga ir Lenkijos miestai, bet pasenusias ir negražias Škodas?
            Nereikia ieškoti sąmokslo teorijų, bet... NVS šalis, tuo viskas ir pasakyta. Be to, lietuviai visada bijo naujos prekės ir naujovių.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Nereikia ieškoti sąmokslo teorijų, bet... NVS šalis, tuo viskas ir pasakyta. Be to, lietuviai visada bijo naujos prekės ir naujovių.
              NVS?
              Gal dar Lietuva kada nors ir Rusijos Federacijai priklausė?
              O gaminio pirmos serijos niekada nebūna tiek kokybiškos, kiek vėlesnės.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                NVS?
                Gal dar Lietuva kada nors ir Rusijos Federacijai priklausė?
                O gaminio pirmos serijos niekada nebūna tiek kokybiškos, kiek vėlesnės.
                Kalbėjau apie Čekiją, tačiau pasirodo, kad jinai nėra NVS šalis, atsiprašau už klaidingą informaciją.

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Na jo, kai jau mažėja argumentų, belieka tamstai visiems į kaktą duot. Tai kad ne velnio į kaktą negavau, profesore. Tik kvailas žmogus galėjo nesuprasti, kad aš kalbėjau apie naujus modernius tų laikų troleibusus "Solaris". Jokių būdų man "Škodos" neasocijuojasi su modernumu. Bum į kaktą, tamsta.
                  Ką gavo Vilniaus VT per Aleknos, Imbraso, Navicko, Pakso, Paviržio vadovavimą? Jeigu ką ir gavo, tai tik senus trantus. Nors visuose Europos miestuose tiek autobusų, tiek troleibusų parkai atnaujinami kasmet ir dideliais mastais, perkamos NAUJOS transporto priemonės. Mes gi, kaip paskutiniai Europos varguoliai ėmėm naudotą šlamštą. Tuo tarpu būtent per Zuoko vadovavimą mes gavom 90 Volvo, 47 Solaris, 18 MAN, greitu laiku gausim 19 Solaris autobusų, dar vėliau - virš 20 ispanų (dabar nusipirkom dar 12 Noge, kuriems vos 6 metukai (palyginus su kitais trantais, tai čia vos gimę autobusai)). Pabrėžiu: visos šios TP buvo, yra ir bus NAUJOS. Bum į kaktą. Jeigu stebuklingai Vilnius turės tramvajų, tai ir vagonai irgi bus nauji, o ne naudoti (jeigu dar Zuokas sveikas-gyvas bus ir sėkmingai vadovaus miestui).
                  Tu vėl nori į kaktą? Aš tau dar kartą kartoju, kad jokių Solarių nebuvo nei 1996, nei 1997 m. nė kvapo. Ką reikėjo pirkti? Brangiems vakarietiškiems troleibusams pinigų nebuvo, rusiško metalo laužo net ir tarybiniais laikais Vilnius neėmė. Buvo bandoma lenkiškus pirkti - nupirktas Jelcz'as. Bet iš jo nieko gero. O 1999 m. Solaris dar nebuvo neaiški kompanija su neaiškia produkcija. Be to taip pat lenkų, o su lenkiškos produkcijos jau buvo spėta atsikąsti. Dar kartą kartoju, kad pirkti buvo nauji troleibusai. Nepainiok čia padėvėtų pirkimo.
                  Tu čia aiškini, ką gero padarė kiti merai. O ar prie Zuoko kasmet buvo pradėti atnaujinti VT parkai? Buvo tik vienas didelis Solarių ir Volvo užpirkimas 3 metų laikotarpyje. Dar Zuoko valdymo metu nupirkti MB Cito ir Citaro. Viskas. Ką tu čia bandai įdordyti? Nebuvo jokio nuolatinio parkų atnaujinimo nei prie vieno mero. Tik epizodiniai.
                  MANai ne Zuoko nuopelnas, kaip ir visi kiti nauji autobusai, kurie greitu metu ateis. Tai iš ES lėšų valstybės perkami (ir už taršos leidimus) autobusai. O apie padėvėtus nekalbėkime iš viso - jie buvo perkami prie visų merų.
                  Taip kad tu jau su gumbais ant kaktos.

                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  Tada paaiškink, kodėl 1999 Vilniaus valdžia pirko ne pamėgtuosius Solarius, kuriuos jau turėjo Ryga ir Lenkijos miestai, bet pasenusias ir negražias Škodas?
                  Ryga 2 Solarius nupirko pabandymui 2000-aisiais. O masinis užpirkimas prasidėjo tik 2004.
                  Talinas pirko pirmuosius Solarius 2002 m. Talinas iš viso nuo 1990 metų iki 1999 metų nepirko jokių naujų troleibusų, išskyrus vieną JuMZ ir kelis senus Ikarus 280 troleibusus. O 1999 m buvo nupirkti 5 nauji Ikarus troleibusai.
                  Paskutinis taisė Al1; 2013.07.25, 18:40.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tu vėl nori į kaktą? Aš tau dar kartą kartoju, kad jokių Solarių nebuvo nei 1996, nei 1997 m. nė kvapo. Ką reikėjo pirkti? Brangiems vakarietiškiems troleibusams pinigų nebuvo, rusiško metalo laužo net ir tarybiniais laikais Vilnius neėmė. Buvo bandoma lenkiškus pirkti - nupirktas Jelcz'as. Bet iš jo nieko gero. O 1999 m. Solaris dar nebuvo neaiški kompanija su neaiškia produkcija. Be to taip pat lenkų, o su lenkiškos produkcijos jau buvo spėta atsikąsti. Dar kartą kartoju, kad pirkti buvo nauji troleibusai. Nepainiok čia padėvėtų pirkimo.
                    Kas gi tau belieka Neįmanoma diskutuoti su žmogumi, kuris ir toliau lygina nesulyginamus dalykus ir toliau kalba visai apie kitą. Kiek kartų kartoti, kad aš lyginu 2000 - 2013 metus, o ne 1995 - 2013? Dar nesupratai? Gerai, dar kartą pakartosiu: 2000 - 2013. Tam dar ir merus paminėjau. Bet turbūt net neįsivaizduoji kada jie "valdė" miestą, jeigu ir toliau kovoji su vėjo malūnais, prikišdamas man 1995 metus. Trečia karta kartoju: lyginu 2000 - 2013 metus.

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tu čia aiškini, ką gero padarė kiti merai. O ar prie Zuoko kasmet buvo pradėti atnaujinti VT parkai? Buvo tik vienas didelis Solarių ir Volvo užpirkimas 3 metų laikotarpyje. Dar Zuoko valdymo metu nupirkti MB Cito ir Citaro. Viskas. Ką tu čia bandai įdordyti? Nebuvo jokio nuolatinio parkų atnaujinimo nei prie vieno mero. Tik epizodiniai.
                    Volvo ir Mersų pirkimas padėjo atsisakyti kai kurių Ikarusų, Mercedes Benz O305, Karosų (tačiau jas labiau nurašinėjo atsiradus Saffle). Tie nauji 106 autobusai (90+10+6) padėjo keletą metų neatnaujinti parko, kas yra logiška. Galima buvo ir kasmet po 20-30 autobusų pirkt, tačiau nusprendė iškart 106. Skirtumo nematau.
                    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.25, 19:46.

                    Comment


                      Tai tu taikai dvigubus standartus. Matai, anie merai nieko nepirko, o tik Zuokas pirko. O dabar bandai išsisukinėti, kad kalbi apie 2000-2013 metus. Tyčia imi laikotarpį, kurio didesnę dalį vadovavo Zuokas? Bandai įrodyti, kad tik jis pirko geresnę techniką, nei kiti? Matai, nauji "Solariai" jau gerai, o naujos "Škodos" - blogai. Dar kartą kartoju, kad kai buvo perkamos "Škodos" tai buvo geriausia, ką galima buvo pagal turimas galimybes nupirkti. Jokių Solarių dar rinkoje nei kvapo nebuvo (1999 m. nesiskaito, nes Solaris dar tik kepė pirmuosius blynus , kurių kokybė nebuvo aiški), o Vakarų Europos troleibusai pagal kainas nebuvo įkandami.
                      Visuomet naujų autobusų pirkimas padeda atsisakyti senų. Ir ką? Tokio dydžio kaip Vilniaus VT parkas turi būti atnaujinamas kasmet, o ne kas penkmetį. Ir toje srityje Zuokas taip pat niekuo nenusipelnė.

                      Comment


                        Tai kad ir mums pirkti Soliaris deja yra neitin kokybiški- beje jei kas pradės kliedėti, kad tai dėl to, jog troleibusai nebūna kokybiški, atsakysiu, kad didelės problemos yra būtent su mechanine, o ne su elektros įranga. Pasikalbėkite su troleibusų remontininkais ir paklauskite, kurie kėbulai kokybiškesni, ar "baisiųjų" Škodų, ar "nuostabiųjų" Soliaris.

                        Ir išvis... KitoksBrolis, jūs netyčia nesate Creatium klonas? Na tiesiog 1 prie 1 kalbos...
                        Už Vilnių be tramvajų!

                        Comment


                          Tai Vilniaus gatvės kaltos dėl to, kad technika byra. Bet kokiu atveju, pagal Vakarų standartus pagaminta technika nėra pritaikyta mūsų gatvėms.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai tu taikai dvigubus standartus. Matai, anie merai nieko nepirko, o tik Zuokas pirko. O dabar bandai išsisukinėti, kad kalbi apie 2000-2013 metus. Tyčia imi laikotarpį, kurio didesnę dalį vadovavo Zuokas?
                            Atsiprašau, bet jeigu nemoki interpretuoti - ne mano problema.
                            Mano citata:
                            Nepamirškim, miestui vadovę kiti merai irgi nieko nedarė troleibusų naudai, dar daugiau - nieko nedarė VT naudai išvis (net autobusų nepirko, nekalbu jau apie atnaujinimą).
                            Dar pasakyk, kad šiuo teiginiu aš turėjau omeny laikus iki Nepriklausomybės. Taip pat jau iki šiol aš kalbėjau apie modernumą, todėl dar kartą galėjai susiprotėti, kad aš tikrai neturėjau omenyje Škodas. Net tramvajų ir troleibusų modernumą lygindamas, turėjau omenyje Vilniaus Solaris ar kitus naujus troleibusus, o ne nusenusias Škodas. Skaitai, bet neįsiskaitai.

                            Ir išvis... KitoksBrolis, jūs netyčia nesate Creatium klonas? Na tiesiog 1 prie 1 kalbos...
                            Kaip sakoma "Флаг тебе в руки" - tikrink IP, tik vėliau atsiprašyti nepamiršk viešai.
                            Jeigu atsirado žmonės, kurie nepalaiko "Troleibusų paranojos", tai dar nereiškia, kad tai tas pats asmuo. Tai gal mes išvis Zuoko klonai, nepagalvojai? Gal čia rašau aš, Artūras Zuokas, a? Ką gi, kvailumo ribų nėra.

                            Comment


                              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                              Ir išvis... KitoksBrolis, jūs netyčia nesate Creatium klonas? Na tiesiog 1 prie 1 kalbos...
                              O, čia kažkas naujo Prie ko čia aš?

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Dar pasakyk, kad šiuo teiginiu aš turėjau omeny laikus iki Nepriklausomybės. Taip pat jau iki šiol aš kalbėjau apie modernumą, todėl dar kartą galėjai susiprotėti, kad aš tikrai neturėjau omenyje Škodas. Net tramvajų ir troleibusų modernumą lygindamas, turėjau omenyje Vilniaus Solaris ar kitus naujus troleibusus, o ne nusenusias Škodas. Skaitai, bet neįsiskaitai.
                                Tiesiog sutapimas bei ekonominė krizė lėmė tai, kad esant kitiems merams nebuvo perkama naujų TP.
                                Ei, Škodos nėra nusenusios, jei dar ir dabar po vieną kitą egzempliorių pasaulyje susirenka.
                                Užtat galėčiau Vilniaus Solarius vadint senienomis – tokių negamina. O bendraamžiai kauniečiai ir dabar nuo konvejerio rieda...

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  O, čia kažkas naujo Prie ko čia aš?
                                  Tiesiog kai kuriems individams nedašunta, kad ne visi šoka pagal jų dūdeles.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Tiesiog sutapimas bei ekonominė krizė lėmė tai, kad esant kitiems merams nebuvo perkama naujų TP.
                                    Ei, Škodos nėra nusenusios, jei dar ir dabar po vieną kitą egzempliorių pasaulyje susirenka.
                                    Užtat galėčiau Vilniaus Solarius vadint senienomis – tokių negamina. O bendraamžiai kauniečiai ir dabar nuo konvejerio rieda...
                                    1) Galima sutikti dėl krizės, tačiau krizės 2000 - 2003 metais nebuvo.
                                    2) Pats sakai, po vieną kitą egzempliorių gamina - tai nėra masinė gamyba KAs dėl Solario - negaminamas tik 15AC modelis, pati įmonė sėkmingai veikia.
                                    3) Net jeigu darysim paklaidą, kad net sėkmingai veikiantis ir gerai žinomas pasaulyje Solaris nebegamina kai kurių savo modelių, tenka sutikti su Zuoku, kad troleibusai netokie jau ir populiarūs.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      1) Galima sutikti dėl krizės, tačiau krizės 2000 - 2003 metais nebuvo.
                                      2) Pats sakai, po vieną kitą egzempliorių gamina - tai nėra masinė gamyba KAs dėl Solario - negaminamas tik 15AC modelis, pati įmonė sėkmingai veikia.
                                      3) Net jeigu darysim paklaidą, kad net sėkmingai veikiantis ir gerai žinomas pasaulyje Solaris nebegamina kai kurių savo modelių, tenka sutikti su Zuoku, kad troleibusai netokie jau ir populiarūs.
                                      1)1997-1999 transporto priemonių buvo prisipirkta labai daug lyginant su kitu dešimtmečiu.
                                      2) Negamina jokių troleibusų senosios versijos, tos kuri Vilniuj važinėja. Kaune važinėja dabartiniai.
                                      2) Negamina pasenusios versijos troleibusų. O modeliai gaminami, tik atnaujinti (faceliftinti).

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        1)1997-1999 transporto priemonių buvo prisipirkta labai daug lyginant su kitu dešimtmečiu.
                                        2) Negamina jokių troleibusų senosios versijos, tos kuri Vilniuj važinėja. Kaune važinėja dabartiniai.
                                        2) Negamina pasenusios versijos troleibusų. O modeliai gaminami, tik atnaujinti (faceliftinti).
                                        Va čia suprantu, kad diskusija vyksta.
                                        Tai va, kaip ir minėjau, nusipirkęs 106 vienetus naujų autobusų, natūralu, kad Zuokas nepirko kasmet dar ir dar.
                                        Negamina, bet svarbu, kad sėkmingai atnaujina ir toliau sėkmingai teikia patikrintą gerą prekę. Bet būkim biedni, bet teisingi, 1995-1998 metų Škodos nusileidžia 2001 metų Solariui.

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Atsiprašau, bet jeigu nemoki interpretuoti - ne mano problema.
                                          Mano citata:

                                          Dar pasakyk, kad šiuo teiginiu aš turėjau omeny laikus iki Nepriklausomybės. Taip pat jau iki šiol aš kalbėjau apie modernumą, todėl dar kartą galėjai susiprotėti, kad aš tikrai neturėjau omenyje Škodas. Net tramvajų ir troleibusų modernumą lygindamas, turėjau omenyje Vilniaus Solaris ar kitus naujus troleibusus, o ne nusenusias Škodas. Skaitai, bet neįsiskaitai.
                                          Ne, čia tavo problema. Tu teigei, kad kiti merai visiškai neatnaujino troleibusų parko. Aš tau įrodžiau, kad atnaujino. Bet tau mat "Škodos" ne lygis. Kiek dar kartų teks kartoti, kad jokių kitų geresnių ir įperkamų troleibusų rinkoje NEBUVO?
                                          Todėl nėra čia ko išsisukinėti ir mane kaltinti neįsiskaitymu.


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          1) Galima sutikti dėl krizės, tačiau krizės 2000 - 2003 metais nebuvo.
                                          2) Pats sakai, po vieną kitą egzempliorių gamina - tai nėra masinė gamyba KAs dėl Solario - negaminamas tik 15AC modelis, pati įmonė sėkmingai veikia.
                                          3) Net jeigu darysim paklaidą, kad net sėkmingai veikiantis ir gerai žinomas pasaulyje Solaris nebegamina kai kurių savo modelių, tenka sutikti su Zuoku, kad troleibusai netokie jau ir populiarūs.
                                          O kas gi tais 2000-2003 metais valdė? Ar ne Zuokas? Kur tie jo troleibusai???

                                          Solaris gamina tiek, koks poreikis. Troleibusų masiškai kol kas nežada atsisakyti joks Vakarų Europos miestas, jie naikinami tik buvusioje TSRS. Dar Kinijoje, bet ten kita situacija - daugiamilijoniniams miestams reikia metro, o ne troleibusų kaip pagrindinio VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X