Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Svarstot, komentuojat dėl troleibusų ateities, bet viskas veltui. Jeigu jums taip rūpi troleibusai, kodėl nedarote mitingų, nepritraukiate užsienio kovotojų? Viskas telieka kalbų lygyje.
    Galima 10 kartų mitinguoti, bet Zuokas & Co vistiek pasakys, kad "trolebusai yra tarybinės epochos transportas, Europoje tokių beveik nėra, konkursas jau įvyko, rytoj pradėdame statyti, šiuolaikiška, gražiai atrodo ir pan."
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Galima 10 kartų mitinguoti, bet Zuokas & Co vistiek pasakys, kad "trolebusai yra tarybinės epochos transportas, Europoje tokių beveik nėra, konkursas jau įvyko, rytoj pradėdame statyti, šiuolaikiška, gražiai atrodo ir pan."
      Nes ne iš to galo darote. Pritraukę užsienio žiniasklaidą, Zuokas gautų stiprų nokdauną, nes jis kristų užsienio žmonių ir potencialių investuotojų akyse. O Meras šito tikrai nenorės, jam reputacija reikalinga, nes jis publikos žmogus.

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Nes ne iš to galo darote. Pritraukę užsienio žiniasklaidą, Zuokas gautų stiprų nokdauną, nes jis kristų užsienio žmonių ir potencialių investuotojų akyse. O Meras šito tikrai nenorės, jam reputacija reikalinga, nes jis publikos žmogus.
        Parašysiu aš į kokį nors Fajnenšal tajms, Al parašys, Pilaitis parašys, o jie visiems mūsų laiškams padarys "Delete".
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Parašysiu aš į kokį nors Fajnenšal tajms, Al parašys, Pilaitis parašys, o jie visiems mūsų laiškams padarys "Delete".
          Taigi ne tiesiogiai viskas daroma, Dieve tu mano. Iš pradžių reikia turėti pažinčių tarp entuziastų iš tų šalių, kur yra Financial Times ir t.t. Tie entuziastai irgi turi savų pažinčių, kurie gali privesti iki laikraščio. Viskas daroma grandine, vienas veiksmas priklauso nuo kito, o ne iškart iš kažkokio Vilniaus rašyti į Financial Times.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O kiek kainuotų tramo pirkimas ir tinklo statybą (ypač žinant įprotį statybų metu didinti sąmatą), kiek kainuotų infrastruktūros išlaikymas, kiek kainuotų gatvių-dublerių statyba tramo tinklo statybos metu?
            Kodėl Europoje beveik visi Vilniaus dydžio miestai turi bėginį VT? Gal tikrai labai apsimoka. Dabar Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. labai didelė koncentracija autobusų/troleibusų, ar efektyvu kai taip pavažiuoja vienas paskui kitą vos ne traukinuku? Pvz. gerokai mažesnis už Vilnių Lenkijos miestas Ščecinas plečia tramvajų tinklą tiesdamas naujas linijas (dabar jau 13 iš viso) ir pirkdamas naujus traukinius:





            Paskutinis taisė Lettered; 2013.07.23, 13:53.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kodėl Europoje beveik visi Vilniaus dydžio miestai turi bėginį VT? Gal tikrai labai apsimoka. Dabar Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. labai didelė koncentracija autobusų/troleibusų, ar efektyvu kai taip pavažiuoja vienas paskui kitą vos ne traukinuku? Pvz. gerokai mažesnis už Vilnių Lenkijos miestas Ščecinas plečia tramvajų tinklą tiesdamas naujas linijas (dabar jau 13 iš viso) ir pirkdamas naujus traukinius:

              Atvaizdas


              Atvaizdas


              Atvaizdas
              Tikrai ne visi. Daug tramvajų buvo sunaikinta automobilizacijos eroje. Dalis miestų nuo maždaug 2000-ųjų vėl atidarė po vieną kitą maršrutą. Kitoje dalyje miestų tramvajai nebuvo išnaikinti, nors ir ženkliai susitraukė.
              Vilnius gi neturėjo elektrinio tramvajaus iš viso. Nors žiūrint tarpukario Lenkijon, tai Vilnius buvo ar ne vienintelis tokio dydžio miestas, kuriame konkė nebuvo pakeista elektriniu tramvajumi - pasirinkti buvo autobusai. Kai kuriuose kur kas mažesniuose Lenkijos miestuose tramvajus atsirado būtent tarpukaryje. Kaune taip pat buvo proga turėti elektrinį tramvajų. Deja... Tarpukaryje Talino situacija su VT buvo ne kažin ką geresnė už Kauno. Elektrinio tramvajaus nebuvo, veikė konkė ir garinis (vėliau benzomotorinis) tramvajus. Visgi 1925 m. buvo atlikta elektrifikacija 1067 mm linijų, o 1524 mm linija iki pat 1951 m. buvo benzomotorinė. Tik tada ji buvo susiaurinta ir elektrifikuota.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kodėl Europoje beveik visi Vilniaus dydžio miestai turi bėginį VT? Gal tikrai labai apsimoka. Dabar Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. labai didelė koncentracija autobusų/troleibusų, ar efektyvu kai taip pavažiuoja vienas paskui kitą vos ne traukinuku?
                Kiek šitų miestų naikino troleibusų sistemas ir jų vietoje įrenginėjo tramvajines? Kai visi Šveicarijos miestas išnaikins savo troleibusus, tada ir Vilniui galima bus šita nesamone užsiimti.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė LBP
                  Neapsimetinėk. Kalbu apie ES plėtros fondus.
                  Tai tu Zuoko paklausk. Kodėl jis, užuot naudojusis ES lėšomis atnaujinti troleibusus, juos naikinti užsimojo, keisti autobusais ir tiesti tramvajų, kuriam ES neduos finansavimo.

                  Comment


                    Parašė LBP
                    Kažkaip nepastebėjau, kad troleibusai naikinami, o tramvajus jau tiesiamas. Nejaugi tu toks naivus ir tiki šiais fantastiniais mero teiginiais? Sakysi, yra planai (Bendrasis, pvz), kuriuose tai numatyta. Deja, turiu nuliūdinti, kad planai keičiami naujesniais, tuo pačiu ir sprendiniai. Be to, vien miesto finansinė padėtis neturėtų leisti net svajoti apie tramvajus ir metro. Padidintas GPM indėlis miesto biudžete esmės nepakeis juk
                    Troleibusų naikinimui "geresnės finansinės padėties" laukti nereikia.

                    Tas naukinimas pamažu vyksta kasdien - nieko neinvestuojant į troleibusų infrastruktūrą, ji pamažu nustekenama, susidėvi, ir ateity nebus kitos išeities kaip pamažu viską nurinkti/priduoti į metalo laužą.

                    Comment


                      Man įdomiausia, kodėl jus visi šnekat, kad būtent Zuokas naikina troleibusus? Kodėl visi pamiršta, kad būtent Mero kėdėje esant Zuokui, Vilniuje atsirado 45 nauji Solaris troleibusai ir dar 2 MAZ troleibusai. Jei jis taip nemėgtų troleibusų, jau 2004-2006 metais spjautų ir pirktų dar daugiau Volvo 7700 (A) autobusų. Būtent tada jis galėjo "prasukti aferas" (pagal jus) su tramvajais, nes kaip tik tada nebuvo krizės.

                      Comment


                        Ar skaitei tramvajaus įdiegimą pagrindžiančią studiją? Kas ten apie troleibusus rašoma? Paskaityk. Ir gal dar reikia pakartoti daugybę kartų Zuoko pasisakymus apie troleibusus?

                        Kas dėl Solarių, tai tada buvo kiti laikai. Jokių elektrobusų nebuvo, o dujiniai autobusai buvo brangūs ir neprieinami. Priešingu atveju visi Volvo autobusai jau tuomet būtų buvę dujiniai. O dyzelinių autobusų pirkimo vietoje troleibusų nebūtų buvę paprasta prastumti iš ES lėšų. Juk troleibusai ir autobusai buvo pirkti ir dalinai iš ES lėšų.
                        Be to tramvajų tuomet nutiesti irgi nebuvo jokių finansinių galimybių. Dabar viskas jau pagrįsta "moksliškai", panaikinti mikrobai. Yra viešosios-privačios partnerystės įstatymas (nors tai reiškia VT privatizavimą ir privatų monopolį).

                        MAZai ne prie ko. Jų surinkimo Nebuvo įmanoma Zuokui niekaip sustadyti, nes dėl tramvajaus dar nebuvo priimta politinių sprendimų.

                        Comment


                          Tai dar kartą parodo, kad Zuokas nėra prieš kokią nors transporto rūšį (jis nėra ir prieš mikroautobusus, tiesiog puikiai supranta, kad reikia monopolizuoti miesto VT). Zuokas užsako "profesionalus", mūsų atveju tai VGTU ir užsienio ekspertai. Būtent jie pataria Zuokui siekti tramvajaus, o ne troleibusų. Vienas žmogus negali "gaudytis" visose sferose, todėl ir sukurti departamentai ir kitos institucijos. Tačiau čia jau ne mero problema, kad tų institucijų "ekspertai" taiko dvigubus standartus ir nori, kad Vilnius taptų europietišku. Čia tik mes šito nenorim, nes dar neišaugom iš buvusių NVS šalių lygio.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Tai dar kartą parodo, kad Zuokas nėra prieš kokią nors transporto rūšį (jis nėra ir prieš mikroautobusus, tiesiog puikiai supranta, kad reikia monopolizuoti miesto VT). Zuokas užsako "profesionalus", mūsų atveju tai VGTU ir užsienio ekspertai. Būtent jie pataria Zuokui siekti tramvajaus, o ne troleibusų. Vienas žmogus negali "gaudytis" visose sferose, todėl ir sukurti departamentai ir kitos institucijos. Tačiau čia jau ne mero problema, kad tų institucijų "ekspertai" taiko dvigubus standartus ir nori, kad Vilnius taptų europietišku. Čia tik mes šito nenorim, nes dar neišaugom iš buvusių NVS šalių lygio.
                            Vienas žmogus turi idėja, kurią prasukus galima gerai pasipelnyti. Jeigu taip būtų galima pasipelnyti iš troleibusų, jis būtų už troleibusus. Ne ekspertai taiko dvigubus standartus, o užsakovas užsako konkrečius darbus. Ką užsako, tą ir gauna, tik pagrindžiant. Iš studijos matyti, kad ji atlikta tendencingai ir grindžiant tramvajaus įdiegimą. O kas liečia akademinį studijų rengimą, tai ko jau ko, bet manęs apie pirštą neapsuksi. Žinai, kaip tai daroma ir kaip telefonu ar kelių susitikimų metu aptariama, kas ten turi būti ir kokios išvados pateiktos.

                            Comment


                              Kokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Kokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?
                                Reykjavikas ir Tirana

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  tai ko jau ko, bet manęs apie pirštą neapsuksi.
                                  Ką ten tave aplink pirštą sukti, jau pats apsisukęs su savo tiesom kaip voratinkly.

                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Kokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?
                                  Dėl tokios "išsivysčiusios" visuomenės mes ir sėdim šiknoje. Nors nepalaikau Zuoko, tačiau tenka net jį užjausti, nes neįmanomai sunku ką nors daryti miestui, jeigu žmonės dar gyvena 20 amžiuje (kai kurie ir 19).

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Ką ten tave aplink pirštą sukti, jau pats apsisukęs su savo tiesom kaip voratinkly.


                                    Dėl tokios "išsivysčiusios" visuomenės mes ir sėdim šiknoje. Nors nepalaikau Zuoko, tačiau tenka net jį užjausti, nes neįmanomai sunku ką nors daryti miestui, jeigu žmonės dar gyvena 20 amžiuje (kai kurie ir 19).
                                    Dar galim pastebėti, kad žmonės kelia itin didelis reikalavimus savivaldybei. Kalbant tarkim apie gatvių remontą, tai keliami reikalavimai net didesni (savivaldybei), negu privačioms įmonėms. Ir ne tik gatvių remonte. Visur.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Dar galim pastebėti, kad žmonės kelia itin didelis reikalavimus savivaldybei. Kalbant tarkim apie gatvių remontą, tai keliami reikalavimai net didesni (savivaldybei), negu privačioms įmonėms. Ir ne tik gatvių remonte. Visur.
                                      Iš dalies, tai natūralu, nes visgi Savivaldybė atstovauja žmonių norams, o ne privačios įmonės. Nors iš kitos pusės, mes arba mokam privatininkams už paslaugą, arba mokam mokesčius Savivaldybei. Vis tiek mokame.

                                      Comment


                                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                        Reykjavikas ir Tirana
                                        Kopenhaga, Liuksemburgas, Valeta, Andora, San Marinas...

                                        O ir kai kuriose kitose jis NĖRA pagrindinė VT priemonė. Atlieka tik privežimo ar priemiesčių geležinkelio funkciją: Paryžius, Londonas, Madridas, Lisabona, Atėnai, Dublinas...

                                        Comment


                                          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                          Reykjavikas ir Tirana
                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Ką ten tave aplink pirštą sukti, jau pats apsisukęs su savo tiesom kaip voratinkly.


                                          Dėl tokios "išsivysčiusios" visuomenės mes ir sėdim šiknoje. Nors nepalaikau Zuoko, tačiau tenka net jį užjausti, nes neįmanomai sunku ką nors daryti miestui, jeigu žmonės dar gyvena 20 amžiuje (kai kurie ir 19).
                                          Tiesa yra tik viena ir ji yra mano.
                                          Šiknoj sėdime dėl abonentų, o ne dėl visuomenės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X