Reklamos pateikimas -10/10
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Smagūs čiūkiai. Like.Parašė VNS Rodyti pranešimąTobula, ypač ties 3:35 https://www.youtube.com/watch?v=RnGyaPgrGKQ . Šmaukšt pro kiemus
Comment
-
Vakarais - irgi tas pats, tik jau link Pilaitės. Ypač padėtį komplikuoja jei kažkas būna sustojęs pirmoje juostoje, tuomet kamštis būna iki pedagoginio žiedo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTurbūt ryte nesate narbuto gatvėje važiavęs, jei manote, kad ten srautais juda laisvai. Karantino metu nesiskaito.
A juosta ten labai gerai veikia/veiktų, ypač už Narbuto stotelės.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Tuomet reikėjo daryti tramvajų per skiriamąją juostą (nuo Pilaitės bent iki Konstitucijos pr. galo būtų tilpęs) ir atsisakyti asfaltuotos A juostos. Bet jau nuspręsta kitaip.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tai irgi esu tame 3/4 perone. Trys juostos atrodo per daug ir nesinori asfalto plynių, bet 1+1A Narbuto g. irgi sunkiai įsivaizduoju.
Comment
-
Būtent, vietos tramvajui nuo Konstitucijos prospekto pradžios būtų buvę sočiai tiek iki Pilaitės, tiek iki Pašilaičių/Fabijoniškių (tiesiant Ukmergės gatve iki BIG'o). Tačiau žinant kaip pas mus įgyvendinami nors kiek labiau nestandartiniai projektai (ypač VT srityje), tikėtis proveržio artimiausioje ateityje neverta. Net ir prailgintų troleibusų įsigyti per nepriklausomybės laikotarpį dar nepavyko.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Tuomet reikėjo daryti tramvajų per skiriamąją juostą (nuo Pilaitės bent iki Konstitucijos pr. galo būtų tilpęs) ir atsisakyti asfaltuotos A juostos. Bet jau nuspręsta kitaip.
Comment
-
Panašu, kad yra. Ministras dega žalią šviesą tramvajui Vilniuje.Parašė Sula Rodyti pranešimąTramvajų visų pirma reikia turėti. Nėra politinės valios net svarstyti.
M. Skuodis – prieš metro ir naują oro uostą, bet už tramvajų Vilniuje
Comment
-
Tai kad nieko dar nedega:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašu, kad yra. Ministras dega žalią šviesą tramvajui Vilniuje.
Šis klausimas yra atviras dar nuo XX a. pradžios ir iki šiol."...Man atrodo, čia yra atviras klausimas..."
- 1 patinka
Comment
-
Bet iki šiol kaip ir neteko girdėti iš ministrų tokių kalbų, kad jie yra už tramvajų Vilniuje? Bent šiokia tokia šviesa tunelio gale ir perspektyvos. Dabar laikas iš VMS pusės imtis iniciatyvos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad nieko dar nedega:
Šis klausimas yra atviras dar nuo XX a. pradžios ir iki šiol.
- 1 patinka
Comment
-
Kažin, ar 6 metų užtenka, kad būtų atsisakyta "nesvarbu kaip, svarbu, kad ne kaip Zuokas" logikos. Tai manau realių VT pokyčių ir gerėjimo dar teks palaukti. Kol kas didinsim automobilių modal share.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet iki šiol kaip ir neteko girdėti iš ministrų tokių kalbų, kad jie yra už tramvajų Vilniuje? Bent šiokia tokia šviesa tunelio gale ir perspektyvos. Dabar laikas iš VMS pusės imtis iniciatyvos.
- 1 patinka
Comment
-
Būtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.Parašė John Rodyti pranešimąKažin, ar 6 metų užtenka, kad būtų atsisakyta "nesvarbu kaip, svarbu, kad ne kaip Zuokas" logikos. Tai manau realių VT pokyčių ir gerėjimo dar teks palaukti. Kol kas didinsim automobilių modal share.
- 5 patinka
Comment
-
Nesąmonė. Arba jis toks "aukštas" tik dėl to, jog nesugebama ar nenorima surinkti normalius mokesčius. Todėl ir nėra deramo VT, bet daug gerų automobilių... Bet jei mokesčiai išaugtų, tada skelbtum, kad koks žemas pragyvenimo lygis ir dideli mokesčiai..."pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus"
Comment
-
Norint pasiekti Europos lygi, nebūtina tiesti tramo bėgius - pakaks pagerinti autikus ir trulikus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBūtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.
Comment
-
Gal musu pajamos ir yra truputi aukstesnes negu dauguma panasaus dydzio Rytu Europes miestu, bet kas liecia mentaliteta ir siaip zmoniu ir savivaldybes gebejima / nora padoriai tvarkyti aplinka, neignoruoti elementariu parkavimo problemu ir daugiabuciu renovacija, mes esam gyliai apacioje. Vilniaus net negali lyginti su miestais kaip Bratislava, Ljublijana, Brno, Talinu, Krokuva, ar Gdansku - jie minimum 10 metu priekyje yra lyginant VT infrastruktura, zeldynu kokybe, daugiabuciu ir ju prieigu tvarka.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.
- 4 patinka
Comment
-
Tramvajai sklandziau jude per visas oro saligas, jie tylus, maziau kratosi keliones metu, daugiau keleiviu gali gabenti, maziau energijos naudoja / zmogu, jie ilgiau gali tarnauti.Parašė tukastu Rodyti pranešimąAš nelabai gaudausi šituose dalykuose. Koks būtų tramvajaus pranašumas prieš troleibusus ?
- 1 patinka
Comment
-
Apsnigtas asfaltas ir apsnigti bėgai - kada judės sklandžiau?Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTramvajai sklandziau jude per visas oro saligas,
Ten naudojamas kažkoks ypatingas plienas?Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąjie ilgiau gali tarnauti.
Comment
Comment