Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Kiek teko skaityti - VISI kandidatai į Vilniaus metus pasisako už gatvių platinimą, ar bent jau diplomatiškai aiškina, kad ne viskas taip vienareikšmiška (suprask - pirma platins gatves, paskui kalbės apie VT).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Sunku su pokyčiais. Tą puikiai parodė gatvių siaurinimas. Netgi atrodo protingi ir adekvatūs, pasaulio daug matę žmonės, laiko visišku politikų nupušimu ir nesąmone, tai kas vyksta Vilniuj dėl jų mylimų plačių gatvių

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na po 1990m, vijomės vakarus ir LT pažanga įspūdinga, čia nenuneigsi. Aišku viskam pinigų neužteko, įskaitant VT. Kaip ir pats minėjai, patys žmonės turi greičiau keistis, o ne baigus 12klasių, pirmas darbas- nuspirkt nuosavą tačkę ir užsidėt jos fotkę ant FB cover'io.
    Aš labai tikiuosi, kad tas pokytis prasidės kažkada artimiausiu metu. Verkti norisi matant net eilinio Lenkijos, nekalbant apie Vokietijos, miestų VT. Esame tokioje visiškoje ir beviltiškoje šiknoje, kad pradeda dingti viltis. Dar baisiau, kad rodos tarp sveiko proto ir išsilavinusių žmonių yra rimtu veidu aiškinančių, kad "per brangu" ar mėtančių nuvalkiotus juokekius apie "Vasiukus". Politikai peza kažkokias nesąmones apie 6000 keleivių per valandą, o visokie Andriukiai jiems linksi, kad tramvajui reikalingas miestas su minimum 1 milijonų gyventojų. Durnių įmetę aiškintojai apie "tai gal reiktų kokią studiją pirmiau surengti" irgi verčia griebtis už galvos. Studiją kam? Nustatyti, kad ratas yra apvalus? Ar kad lauko tualetai nėra tas pats, kas tualetai su šiuolaikine kanalizacija? Negi žmonės gali būti tokie durni? /endrant

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na po 1990m, vijomės vakarus ir LT pažanga įspūdinga, čia nenuneigsi. Aišku viskam pinigų neužteko, įskaitant VT. Kaip ir pats minėjai, patys žmonės turi greičiau keistis, o ne baigus 12klasių, pirmas darbas- nuspirkt nuosavą tačkę ir užsidėt jos fotkę ant FB cover'io.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar pora iš Krokuvos. Šiaip jaučiasi skirtumas, į blogąją pusę nuo Vokietijos (Rhein-Ruhr) ir NL tramvajų infrastruktūros. Iš pirmo žvilgsnio lyg ir viskas panašu, bet Krokuvoje tramvajai biškį mažiau smooth, biškį labiau triukšmauja, labiau dunda. Bet šiaip visvien kostmosas lyginant su Vilniaus apverktina VT sistema









    Bjauriausias dalykas pasivažinėjus VT civilizuotoje Europoje, bent man asmeniškai, yra ne tai, kad Vilniuje sunku keliauti VT. Mes prie to pripratę ir randam savo workaround'us, bet ką apie mūsų medvaržčiais sutvirtintą ir juodus dūmus spjaudantį VT galvoja, pavyzdžiui, vokiečiai atvažiavę iš kokio Diuseldorfo ar Kiolno? Arba olandai iš Hagos ar Rotterdamo? Ar netgi lenkai iš Krokuvos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar pora iš Nyderlandų

    Hagos tramvajus. Nieko baisiai mandro, bet veikia pirmumas eisme (skirtingai, nei, pavzydžiui, kokioje nors Rygoje), šiaip labai patogus ir greitas būdas apvažiuoti visą miestą. Riedmenų yra ir senų ir naujų





    Turistinis Hagos tramas



    Rotterdamo tramvajus. Pats Rotterdamas toks gana smarkiai brutalistinis miestas, bet VT puikus, įskaitant gerą tramvajų tinklą


    Nereikia nei šviesaforų, nei perėjų. Lietuviškam vadziceliui-barankos sukiotojui sprogtų smegenys








    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turiu kelias foto iš Vasaros kelionės Vokietijoje ir NL. Kur tik galėjau, specialiai išbandžiau ir važiavimą tramvajumi.

    Stadtbahn Köln. Šitas įdomus, nes žemėlapiuose žymimas kaip U-Bahn. Realiai tiesiog tramvajus su tuneliais ir kitais "metro" atributais kai kuriose vietose. Tokia galima sakyti paturbinta tramvajaus sistema



    Strassenbahn Düsseldorf. Paprastas tramvajus, nežymimas kaip U-bahn, skirtingai, negu Kiolne. Yra vietų netgi centre su bėgiais ant žolės, kas atrodo žiauriai fainai



    Kada nors, kai VMS bus mažiau mikrorajoninių "per brangu" kaimiečių, Vilniaus Konstitucijos pr. atrodys kažkaip taip (Diuseldorfas)



    Šiaip gatvėje centre (Diuseldorfas)



    Düsseldorf Stadtbahn. Čia U-bahn'as, kuris yra visiškai atskira sistema nuo Strassenbahn, nors naudoja light rail traukinukus t.y. praktiškai tramvajaus tipo riedmenis, nors dauguma senesni. Tai galima sakyti, kad Diuseldoprfas faktiškai turi dbi atskiras tramvajaus sistemas. Aišku neskaitant S-Bahno ir šiaip geležinkelių, kurie kai kuriais atvejais dubliuoja maršrutus










    Paskutinis taisė John; 2022.12.13, 21:05.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Grudziondzas trmvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Krokuva tramvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Varšuvos tramvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.
    Ne tik valdžios - net ir vietiniai žmonės, save vadinantys VT entuziastais, seilėjasi prie tų pačių gatvių projektų, o jų panacėja visoms VT problemoms yra autobusų padangų vulkanizavimas ir kiti panašaus lygio sprendimai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
    Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:

    https://www.railjournal.com/passenge...ht-metro-line/

    Dabar miestas turi virš 20km VT kamieną, kuriame VT važiuoja pilna pirmumo teise ir be vairuotojo. Sistema leidžia važiuoti minimaliais vienos minutės intervalais, taigi apsidrausta yra labai ilgam laiko tarpui. Bet koks capacity didinimas bus daromas riedmenų pirkimų, o ne pinigų taškymu vairuotojams.

    Taigi - 200 tūkstančių žmonių miestas gali tapti kietu pagal visus standartus kai yra šalyje su kietos urbanistikos ir gyvenimo mieste tradicija. Lygiai taip pat, izoliuotų mikrorajonų ir suburbų kratinys, apgyvendintas komunistų suvežtais kaimiečiais, netaps tikru miestu nei pasiekęs 600 tūkstančių gyventojų skaičių, nei 6 milijonų.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Kontrastui

    Modernus Liuksemburgo tramvajus, mieste kuriame kiek virš 100,000 gyventojų. Nuostabus daiktas skrodžiantis kiaurai miestą ir visiems nemokamas.

    Vienintelė linija atidaryta 2017 metais jungia traukinių stotį su verslo rajonu. Tramvajai važiuoja kas 4 minutes intensyviausiu metu.

    Planuojamas tolesnis tos pačios linijos išplėtimas į oro uostą kartu sujungiant naują Nacionalinį stadioną. Vilniuj tokio daikto reika, užtektų ir vienos linijos.

    Click image for larger version

Name:	20220603_161302.jpg
Views:	1099
Size:	1,73 MB
ID:	1992088




    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Apsilankiau Belgrade, tai įspūdžiai dvejopi:
    • Tramvajų tinklas vis dar egzistuoja, ir nemažai kur bėgiai sutvarkyti ar bent jau minimaliai prižiūrimi, tai infrastruktūros prasme pasirodė visai neblogai
    • Tramvajų parko būklė apgailėtina (žr. foto), naujų tramvajų mažai, ir centre ne taip retai tramvajai juda bendrame sraute ir/ar neturi jokio prioriteto prieš lengvuosius automobilius, nes kas kad miestas labai tankiai užstatytas, bet visiems reikia automobilių arba taxi

    Click image for larger version

Name:	20220909_144125.jpg
Views:	1094
Size:	1013,5 kB
ID:	1991987Click image for larger version

Name:	20220913_114425.jpg
Views:	1073
Size:	1,04 MB
ID:	1991988
    Click image for larger version

Name:	20220908_125210.jpg
Views:	1064
Size:	1,52 MB
ID:	1991989Click image for larger version

Name:	20220912_155834.jpg
Views:	1065
Size:	1,48 MB
ID:	1991990

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

    Click image for larger version  Name:	img.jpg Views:	402 Size:	138,1 kB ID:	1970657
    Boltšutkės arba Boltuškės.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Klužas-Napoka tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ką tik atidaryta pirmoji Odense Letbane (Light Rail) linija (yra angliški subtitrai):

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tram porn: Alstom Citadis X05 tramvajaus/LRV akceleracija iki 72km/h (arba 45 m/h). Video - iš Australijos, bet tramvajus - prancūziškas, tad beveik tinka temoje:



    Šitie tramvajai/LRV gali važiuoti iki 90km/h.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
    Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

    Click image for larger version

Name:	img.jpg
Views:	1626
Size:	138,1 kB
ID:	1970657

    Komentuoti:

Working...
X