Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kosovo
    replied
    Pagaliau prisiruošiau pabaigti savo pasakojimo dalį apie kelionę į Estiją ir Suomiją:
    Helsinkio tramvajai.
    1. Variotram prie Helsinkio geležinkelio stoties:


    2. Dar vienas Variotram stovi žiede:


    3. Valmet Nr II kažkur centre


    4. Variotram ir Valmet Nr I prie Aleksandro katedros:


    5. Baronas Karlas Gustavas Emilis Mannerheimas virš Valmet Nr II. Abu dalykai pagaminti Suomijoje


    6. Valmet Nr II prie geležinkelio stoties:
    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 23:06. Priežastis: Schema iškelta atskirai

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sevilija







    Kol nepamačiau kaip ten po senamiestį be garso važinėja, tol neįisvaizdavau kaip po Vilniaus senamiestį galėtų tramvajus važinėt.
    Buvau supykęs ant ispanų kad neturi net maršrutų žemelapių stotelėse, tik kažkokie 4 taškai pažymėti ant linijos. Dabar pasižiūrėjau kad tikrai tik 4 stotelės tėra kol kas.

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Spėju, kad tikrai žiauriai jei tiek greitųjų prilėkė
    Keliems žmonėms tai tikrai nekas buvo

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Spėju, kad tikrai žiauriai jei tiek greitųjų prilėkė

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    žiauriai

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Dublinas, šiandien prieš kažkur valandą. Man prieš akis

    Nuotraukos Irish Times bei RTÉ






    Mano


    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 23:04. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    taip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
    Gal tu, ponuli, skaityt išmok? Arba nuvažiuok į pasaulį pasidairyti? Tramvajus su pantografu (kaip Taline) važinėja atskiromis linijomis, o su srovės imtuvu analogišku troleibusui (Rygoje su tokiais, bet vis tiek atskirom linijom važinėja) - gali važinėti ir tomis pačiomis.

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Na tik ne Rygoje, nera ten tokiu vietu...

    pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:

    Atvaizdas

    © Google Maps
    Atsiprašau, suklydau dėl Rygos, tačiau SF tikrai važinėja tomis pačiomis.

    Tramvajus važiuojantis troleibuso linija:


    Tramvajus atskiroje linijoje (oficialiai vadinamas LRT):
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.24, 13:31.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    ...pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
    Na tik ne Rygoje, nera ten tokiu vietu...

    pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:


    © Google Maps
    Paskutinis taisė x21; 2009.08.23, 22:46.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tik jiems reikalingi skirtingi laidai
    Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Logiškai, taip. Tik jiems reikalingi skirtingi laidai, mat troliui reikia dviejų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
    Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
    Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
    Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
    Tai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
    Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
    O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
    Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.

    Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
    Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose

    Komentuoti:


  • HSV
    replied

    Viena. Senas, bet atrodo neblogai

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Teko pravažiuojant lankytis Niurnberge. Mieste gyvena apie 600 000 gyventojų, yra kelios metro linijos (nuotraukose matosi stoties prie GS ženklas "U") ir gausybė tramvajų.
    Tokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
    Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Nicos tramvajus





    Prieš įvažiuodamas į aikštę, tramvajus nuleidžia pantografą (toliau matosi tramvajui tiekiamos elektros laidas)


    Gatvėmis važiuoja su pakeltu pantografu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Montpeljė (Montpellier) tramvajus

    Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
    Keletas nuotraukų.

    Linija Nr. 3














    Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė


    Linija Nr. 2










    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 15:11.

    Komentuoti:


  • Neju
    replied
    Barselona El Tramvia Blau

    Barselonos El Tramvia Blau (Žydrasis tramvajus) jungia 7 metro liniją su funikulieriumi, keliančiu į Tibidabo. Maršruto ilgis - 1276 m., aukščio pokytis - 93 m., pradėtas eksploatuoti 1901 m., bėgių plotis - 1 435 mm. Skirtas labiau turistų aptarnavimui.

    Foto 2009 07








    Papildoma info:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tramvia_Blau
    http://www.trenscat.com/tmb/tramviablau_ct.html
    http://www.tramvia.org/tramviablau/
    Paskutinis taisė Neju; 2009.07.22, 16:30.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Romos tramvajus (berods Nr. 8). Išvažiuoja iš Argentinos aikštės.
    Kokybė nelabai kokia.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks
    Aš ten buvau, todėl ir sakau kad būtent JFK. Nepatingėjau ir radau video.

    Nesimato, kaip durys užsidaro, bet girdisi. Ties 1:05

    http://www.youtube.com/watch?v=ROGlWP_VYCE

    P.S. Dėl teksto šiek tiek suklydau, nebeatsiminiau tiksliai.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.22, 21:47.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks Prasukti iki 0:57/2:00 min.

    Komentuoti:

Working...
X