Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ Čia laikinas jo žiedas, kol vyksta jo kelio renovacija
    Taip, tiesa. Atsiprašau, kad to nepaminėjau anksčiau.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ Čia laikinas jo žiedas, kol vyksta jo kelio renovacija

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Ilgas Rigas tramvajs apsisuka ant slidžių bėgių:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tokios stotelės, kai laukiama ant šaligatvio, o tramvajus sustoja toliau nuo jo ir keleiviai eina per važiuojamą dalį iki tramvajaus, automobiliai privalo sustoti ir juos praleisti...
    pvz. Rygoje (nuo 01:00):

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokios stotelės, kai laukiama ant šaligatvio, o tramvajus sustoja toliau nuo jo ir keleiviai eina per važiuojamą dalį iki tramvajaus, automobiliai privalo sustoti ir juos praleisti, egzistuoja daug kur, ir ne tik Rusijoje. Kas kita dėl vairuotojų bezpredelo.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.04.03, 15:19.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Na, tokia jau ta "vsio normalno" šalis. Beje, vairuotojo sudrausminimas fly kick smūgiu į užvertas duris buvo netikėtas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied








    Daug tyliau nei mūsų gatvėse kur intensyvus autobusų eismas, ir oro dar negadina.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied








    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Helsinkio tramvajai (Valmet ir Variotram)

    2013 02









    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Kol kas testuojama tik vienoje pusėje. Vėliau tramvajai važiuos kaip važiuoja įprastas eismas uk - juk centre tramvajus vieta dalinsis su paprastu transportu
    Paskutinis taisė [unique]y1k3s; 2012.12.22, 21:52.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Edinburgo tramvajus sėkmingai išbandytas...
    Taip ir nesupratau kuria puse vazines.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Edinburgo tramvajus sėkmingai išbandytas pilnu greičiu, 2,8 km pabaigtoj atkarpoj.
    http://www.edinburgh.gov.uk/news/art...uccessful_2012

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Sukurtos naujos temos:

    Tramvajai buvusios SSRS šalyse

    [LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje

    [PL] Tramvajai Lenkijoje

    [UA] Tramvajai Ukrainoje

    [SE] Tramvajai Švedijoje

    [CZ] Tramvajai Čekijoje

    [DE] Tramvajai Vokietijoje

    [NL, BE, LU] Tramvajai Beniliukse

    [PT] Tramvajai Portugalijoj

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Va čia tai gražuolis!

    Atvaizdas
    Kur tai?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Edinburgą tramvajaus šalininkai pavertė statybų aikštele
    Škotijos sostinė Edinburgas turistus pasitinka centrinėmis gatvėmis, apjuostomis statybinėmis tvorelėmis – dar kelerius metus čia šeimininkaus tramvajaus liniją statantys darbininkai.

    Tramvajaus linija beveik pusę milijonų gyventojų turinčiame Edinburge – viena karščiausių temų Škotijoje. Centrinės miesto gatvės keleriems metams paverstos statybviete – šimtai darbininkų nuo ankstyvo ryto iki pat sutemų dirba prie būsimo tramvajaus bėgių.

    Ambicingas projektas per kelerius metus pabrango beveik tris kartus, o jo pabaigos vis nematyti. Vietinė žiniasklaida vis pasišaipo – kiek dar brangs svajonė sugrąžinti Škotijos sostinei tramvajų, kurio atsakyta praėjusio amžiaus viduryje.

    Vietiniai gyventojai tikino pripratę ir susitaikę su nesklandumais. Nepatogumus kantriai stebi ir mažosios suvenyrų parduotuvėlės, tarsi įkalintos statybinių tvorų. „Nežinia, ar to reikėjo vietiniams – ir dabar viešojo transporto sistema puikiai funkcionuoja. Panašu, kad tramvajus, vešiantis žmones nuo oro uosto, labiau reikalingas turistams“, - tikino Edinburge gyvenantys ir dirbantys lietuviai.

    Projektas ambicingas, įspūdinga ir jo kaina. 2003-iais skaičiuota, kad tramvajaus linija miestui kainuos apie 375 milijonus svarų sterlingų (beveik 1,6 mlrd. Lt), netrukus projektas stipriai pabrango.

    2011-aisiais, skaičiuota, kad jau išleista daugiau nei planuota – apie 440 mln. svarų sterlingų (beveik 1,9 mlrd.Lt). Dabar ekspertai skaičiuoja, kad šis projektas kainuos apie 1 mlrd. svarų sterlingų (4,3 mlrd. Lt).

    Pirmoji tramvajaus linija Edinburge buvo nutiesta 1871-aisiais. Pirmieji tramvajai buvo tempiami arklių. Tai buvo gana problematiška dėl kalvoto miesto reljefo. Arkliai nuvargdavo, susisiekimas ypač strigdavo prastu oru. Elektra varomi tramvajai atsirado tik 1881 m.

    1952-aisiais Edinburgo taryba priėmė sprendimą išardyti tramvajus. Paskutinis tramvajus minios išlydėtas 1956 m. lapkričio 16 d.

    Tačiau 2002 m. miesto taryba įsteigė darbo grupę, kuriai pavesta peržiūrėti visą Edinburgo transporto tinklą. Siūlyta miestui vėl susigrąžinti tramvajų – ekologiška, greitą ir itin patogią susisiekimo priemonę. Po kelerių metų skaičiavimų ir dvejonių nuspręsta – tramvajus Edinburgui reikalingas. 2010-aisiais prasidėjo statybos.

    Pirmiausia tiesiama linija nuo oro uosto iki šv. Andriaus aikštės. Šią liniją norima atverti eismui 2014-aisiais.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sarajevas

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Va čia tai gražuolis!

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Keletas vaizdų iš vasaros atostogų.
    Nica


    Bordo


    o va čia grindinyje garsusis trečiasis bėgis

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Taline dabar NEMOKAMAS
    Tik asmenims, vyresniems kaip 65 metai. Kitiem tik planuoja nuo 2013 padaryti nemokamu. Ir ne visiems, o tik Talino gyventojams.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Taline dabar NEMOKAMAS, Rygoje mokiniams ir pensininkams NEMOKAMAS.

    Komentuoti:

Working...
X