Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor
    replied
    Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą (t.y. ima elektros srovę iš vidutinio bėgio), ir jo laidai taip pat nerėžtu akies pvz. Senamiestyje.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Bordeaux tramvajus

    Bordeaux (Bordo) miesto tramvajaus nuotraukų buvo įkelta pačiuose pirmuose šios temos puslapiuose, tačiau gal nepamaišys dar daugiau, juolab, kad anų nuorodos jau nepaseno ir nematyti vaizdų. Atsiprašau už kitų nuotraukų kokybę (kur fotografuota vakare).

    PS. Priešpaskutinioji nėra asmeninė
































    Gatvės miesto centre ypatingai siauros, tad iš esmės visas plotas tų, kuriose tilpo tramvajus, jam ir atiduotas: šioje nuotraukoje dešinėje pusėje matosi platesnė gatvė, kur važiuoja tramvajus .)

    Paskutinis taisė mnis; 2012.05.23, 14:32.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Kiek pamenu, tikrai Marselis. Ir dar panašūs į Paryžiaus tramvajus .)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Marselis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie gi neseniai išnaikino tramvajus ir troleibusus.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied


    Gruzija?

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied


    Spėkit, kur?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
    Goteborge, manau, yra panašiai, nes prieš iešmus tramvajus labai nestabdo. Tačiau visi vairuotojai kabinose turi strypus, ir teko matyt keletą kartų kaip vairuotojas iššoka ir mechaniškai su strypu perjungia iešmą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...
    Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtinai. Yra ir nevaldomi iešmai, kurie skirti pasukti tik į vieną pusę. Jie naudojami vienkelių ruožų pralankose. O priešinga kryptimi per tokį iešmą važiuojančio tramvajaus ratai pastumia iešmą, kuris po to grįžta į pradinę padėtį, spaudžiamas spyruoklės.
    Be to iešmai gali būti valdomi ir rankiniu būdu. Tokie dažniausiai naudojami depuose.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Kaip tramvajus bėgiu išsiskyrime pasuka į reikiamus bėgius?

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Viena VT rojus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važinėja.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar vazineja senieji?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena. Pora 0 maršruto tramvajų nuotraukų. Tramvajai A tipo, Invalidenstrasse.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas dėl Kauno, tai manau, kad tramvajus jame būtų pilnai įmanomas. Tik iš finansinės pusės Lietuva kol kas nepajėgi turėti tokio VT nei viename mieste.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Tuo skiriasi Vienos VT. pigu kaip LT Savaitinis visom rūšims 14eu

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Pagal miesto isplanavima, Klaipeda pirmoje vietoje Lietuvoja kur butu galima irengti bent viena tramvajaus linija, beje Klaipeda vienintelis miestas Lietuvoje kur buvo tramvajus. Vilniuje jis irgi normaliai isipaisytu jei nebutu priespriesos is silpnai mastanciu puses. Kaune nebent atkartoti sena siauruko-garveziuko linija Santaka-Panemune. Siauliuose buvo planai irengti tramvajaus linija, buvo nusiusta i Ryga miesto tarybos delegacija i Rygos TTP (lt. tramvaju ir troleibusu valdyba), rezultatai buvo teigiami. Troleibusas Siauliams buvo atmestas del siauru gatviu miesto centre. Panevezyje nezinau kokia ten keleiviu srautu situacija.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    Gražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?
    Tramvajus Klaipėdai labiausiai tiktų. Nesiremiu skaičiavimais, bet tiesiog savo nuomone apie miesto 'ištysusį' planą (kokios 2 linijos būtų optimalus variantas). Toliau manau Vilniui sąlyginai tiktų toks transportas, nors gatvių tinklas pobaisis. Kita vertus, miesto perimetrinis išsidėstymas padorus tokiam transportui. O Kaunui kaip radialinio planavimo miestui tramvajus neatrodo atsiperkamas daiktas; nors kažkoks tramvajus geriausiu atveju gelėtų kursuoti su kuo mažesniais nuostaliniais kaštais nebent tarp tik tarp didelio tankumo zonų (Šilainiai-Centras-Dainava), kas būtų tik viena linija geriausiu atveju. Būtent Kaunui, Šiauliams ar net Panėvežiui netinka transportas, kuriam būtų tik kelios linijos naujo transporto. Per daug tolygiai primena radialus, nei Klaipėda ar Vilnius.

    Komentuoti:

Working...
X