Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą (t.y. ima elektros srovę iš vidutinio bėgio), ir jo laidai taip pat nerėžtu akies pvz. Senamiestyje.
-
Bordeaux tramvajus
Bordeaux (Bordo) miesto tramvajaus nuotraukų buvo įkelta pačiuose pirmuose šios temos puslapiuose, tačiau gal nepamaišys dar daugiau, juolab, kad anų nuorodos jau nepaseno ir nematyti vaizdų. Atsiprašau už kitų nuotraukų kokybę (kur fotografuota vakare).
PS. Priešpaskutinioji nėra asmeninė
Gatvės miesto centre ypatingai siauros, tad iš esmės visas plotas tų, kuriose tilpo tramvajus, jam ir atiduotas: šioje nuotraukoje dešinėje pusėje matosi platesnė gatvė, kur važiuoja tramvajus .)
Paskutinis taisė mnis; 2012.05.23, 14:32.
Komentuoti:
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...
Komentuoti:
-
Nebūtinai. Yra ir nevaldomi iešmai, kurie skirti pasukti tik į vieną pusę. Jie naudojami vienkelių ruožų pralankose. O priešinga kryptimi per tokį iešmą važiuojančio tramvajaus ratai pastumia iešmą, kuris po to grįžta į pradinę padėtį, spaudžiamas spyruoklės.
Be to iešmai gali būti valdomi ir rankiniu būdu. Tokie dažniausiai naudojami depuose.
Komentuoti:
-
Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...
Komentuoti:
-
Viena. Pora 0 maršruto tramvajų nuotraukų. Tramvajai A tipo, Invalidenstrasse.
Komentuoti:
-
Kas dėl Kauno, tai manau, kad tramvajus jame būtų pilnai įmanomas. Tik iš finansinės pusės Lietuva kol kas nepajėgi turėti tokio VT nei viename mieste.
Komentuoti:
-
Pagal miesto isplanavima, Klaipeda pirmoje vietoje Lietuvoja kur butu galima irengti bent viena tramvajaus linija, beje Klaipeda vienintelis miestas Lietuvoje kur buvo tramvajus. Vilniuje jis irgi normaliai isipaisytu jei nebutu priespriesos is silpnai mastanciu puses. Kaune nebent atkartoti sena siauruko-garveziuko linija Santaka-Panemune. Siauliuose buvo planai irengti tramvajaus linija, buvo nusiusta i Ryga miesto tarybos delegacija i Rygos TTP (lt. tramvaju ir troleibusu valdyba), rezultatai buvo teigiami. Troleibusas Siauliams buvo atmestas del siauru gatviu miesto centre. Panevezyje nezinau kokia ten keleiviu srautu situacija.
Komentuoti:
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąGražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?
Komentuoti:
Komentuoti: