Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Tokios stotelės, kai laukiama ant šaligatvio, o tramvajus sustoja toliau nuo jo ir keleiviai eina per važiuojamą dalį iki tramvajaus, automobiliai privalo sustoti ir juos praleisti, egzistuoja daug kur, ir ne tik Rusijoje. Kas kita dėl vairuotojų bezpredelo.Paskutinis taisė Al1; 2013.04.03, 15:19.
Komentuoti:
-
Na, tokia jau ta "vsio normalno" šalis.
Beje, vairuotojo sudrausminimas fly kick smūgiu į užvertas duris buvo netikėtas.
Komentuoti:
-
Daug tyliau nei mūsų gatvėse kur intensyvus autobusų eismas, ir oro dar negadina.
Komentuoti:
-
Kol kas testuojama tik vienoje pusėje. Vėliau tramvajai važiuos kaip važiuoja įprastas eismas uk - juk centre tramvajus vieta dalinsis su paprastu transportu
Paskutinis taisė [unique]y1k3s; 2012.12.22, 21:52.
Komentuoti:
-
Taip ir nesupratau kuria puse vazines.Parašė zanaz Rodyti pranešimąEdinburgo tramvajus sėkmingai išbandytas...
Komentuoti:
-
Edinburgo tramvajus sėkmingai išbandytas pilnu greičiu, 2,8 km pabaigtoj atkarpoj.
http://www.edinburgh.gov.uk/news/art...uccessful_2012
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Edinburgą tramvajaus šalininkai pavertė statybų aikštele
Škotijos sostinė Edinburgas turistus pasitinka centrinėmis gatvėmis, apjuostomis statybinėmis tvorelėmis – dar kelerius metus čia šeimininkaus tramvajaus liniją statantys darbininkai.
Tramvajaus linija beveik pusę milijonų gyventojų turinčiame Edinburge – viena karščiausių temų Škotijoje. Centrinės miesto gatvės keleriems metams paverstos statybviete – šimtai darbininkų nuo ankstyvo ryto iki pat sutemų dirba prie būsimo tramvajaus bėgių.
Ambicingas projektas per kelerius metus pabrango beveik tris kartus, o jo pabaigos vis nematyti. Vietinė žiniasklaida vis pasišaipo – kiek dar brangs svajonė sugrąžinti Škotijos sostinei tramvajų, kurio atsakyta praėjusio amžiaus viduryje.
Vietiniai gyventojai tikino pripratę ir susitaikę su nesklandumais. Nepatogumus kantriai stebi ir mažosios suvenyrų parduotuvėlės, tarsi įkalintos statybinių tvorų. „Nežinia, ar to reikėjo vietiniams – ir dabar viešojo transporto sistema puikiai funkcionuoja. Panašu, kad tramvajus, vešiantis žmones nuo oro uosto, labiau reikalingas turistams“, - tikino Edinburge gyvenantys ir dirbantys lietuviai.
Projektas ambicingas, įspūdinga ir jo kaina. 2003-iais skaičiuota, kad tramvajaus linija miestui kainuos apie 375 milijonus svarų sterlingų (beveik 1,6 mlrd. Lt), netrukus projektas stipriai pabrango.
2011-aisiais, skaičiuota, kad jau išleista daugiau nei planuota – apie 440 mln. svarų sterlingų (beveik 1,9 mlrd.Lt). Dabar ekspertai skaičiuoja, kad šis projektas kainuos apie 1 mlrd. svarų sterlingų (4,3 mlrd. Lt).
Pirmoji tramvajaus linija Edinburge buvo nutiesta 1871-aisiais. Pirmieji tramvajai buvo tempiami arklių. Tai buvo gana problematiška dėl kalvoto miesto reljefo. Arkliai nuvargdavo, susisiekimas ypač strigdavo prastu oru. Elektra varomi tramvajai atsirado tik 1881 m.
1952-aisiais Edinburgo taryba priėmė sprendimą išardyti tramvajus. Paskutinis tramvajus minios išlydėtas 1956 m. lapkričio 16 d.
Tačiau 2002 m. miesto taryba įsteigė darbo grupę, kuriai pavesta peržiūrėti visą Edinburgo transporto tinklą. Siūlyta miestui vėl susigrąžinti tramvajų – ekologiška, greitą ir itin patogią susisiekimo priemonę. Po kelerių metų skaičiavimų ir dvejonių nuspręsta – tramvajus Edinburgui reikalingas. 2010-aisiais prasidėjo statybos.
Pirmiausia tiesiama linija nuo oro uosto iki šv. Andriaus aikštės. Šią liniją norima atverti eismui 2014-aisiais.
Komentuoti:
-
Keletas vaizdų iš vasaros atostogų.
Nica

Bordo


o va čia grindinyje garsusis trečiasis bėgis
Komentuoti:
-
Tik asmenims, vyresniems kaip 65 metai. Kitiem tik planuoja nuo 2013 padaryti nemokamu. Ir ne visiems, o tik Talino gyventojams.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTaline dabar NEMOKAMAS
Komentuoti:
-
Obanėje (Aubagne), Prancūzijoje, mieste, kuriame gyvena apie 46 tūkst. gyventojų, tiesiama tramvajaus linija, pradėsianti veikti 2016 m. ir važiavimas kuria bus NEMOKAMAS. Iki 2019 m. žadama nutiesti antrąją liniją.
Komentuoti:
-
Paskutiniame klipe tramvajui nesuveikė stabdžiai, todėl dar iki sankryžos jis į šoną numetė autobusą. Antrame kaltas vyras, sedėjęs už vairo, nes mašina buvo ne normali, o su vairu dešinėje pusėje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
O antrame klipe tūpa boba.
Komentuoti:

Komentuoti: