Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
-
Nebūtinai. Yra ir nevaldomi iešmai, kurie skirti pasukti tik į vieną pusę. Jie naudojami vienkelių ruožų pralankose. O priešinga kryptimi per tokį iešmą važiuojančio tramvajaus ratai pastumia iešmą, kuris po to grįžta į pradinę padėtį, spaudžiamas spyruoklės.
Be to iešmai gali būti valdomi ir rankiniu būdu. Tokie dažniausiai naudojami depuose.
Komentuoti:
-
Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...
Komentuoti:
-
Viena. Pora 0 maršruto tramvajų nuotraukų. Tramvajai A tipo, Invalidenstrasse.

Komentuoti:
-
Kas dėl Kauno, tai manau, kad tramvajus jame būtų pilnai įmanomas. Tik iš finansinės pusės Lietuva kol kas nepajėgi turėti tokio VT nei viename mieste.
Komentuoti:
-
Pagal miesto isplanavima, Klaipeda pirmoje vietoje Lietuvoja kur butu galima irengti bent viena tramvajaus linija, beje Klaipeda vienintelis miestas Lietuvoje kur buvo tramvajus. Vilniuje jis irgi normaliai isipaisytu jei nebutu priespriesos is silpnai mastanciu puses. Kaune nebent atkartoti sena siauruko-garveziuko linija Santaka-Panemune. Siauliuose buvo planai irengti tramvajaus linija, buvo nusiusta i Ryga miesto tarybos delegacija i Rygos TTP (lt. tramvaju ir troleibusu valdyba), rezultatai buvo teigiami. Troleibusas Siauliams buvo atmestas del siauru gatviu miesto centre. Panevezyje nezinau kokia ten keleiviu srautu situacija.
Komentuoti:
-
Tramvajus Klaipėdai labiausiai tiktų. Nesiremiu skaičiavimais, bet tiesiog savo nuomone apie miesto 'ištysusį' planą (kokios 2 linijos būtų optimalus variantas). Toliau manau Vilniui sąlyginai tiktų toks transportas, nors gatvių tinklas pobaisis. Kita vertus, miesto perimetrinis išsidėstymas padorus tokiam transportui. O Kaunui kaip radialinio planavimo miestui tramvajus neatrodo atsiperkamas daiktas; nors kažkoks tramvajus geriausiu atveju gelėtų kursuoti su kuo mažesniais nuostaliniais kaštais nebent tarp tik tarp didelio tankumo zonų (Šilainiai-Centras-Dainava), kas būtų tik viena linija geriausiu atveju. Būtent Kaunui, Šiauliams ar net Panėvežiui netinka transportas, kuriam būtų tik kelios linijos naujo transporto. Per daug tolygiai primena radialus, nei Klaipėda ar Vilnius.Parašė Grillz Rodyti pranešimąGražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?
Komentuoti:
-
Gražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?
Komentuoti:
-
Rriffelalptram
Rriffelalptram - aukščiausiai Europoje esantis tramvajus. 675 m ilgio trasa eina 2222 m aukštyje nuo traukinių stotelės iki 5* viešbučio. Nutiesta 1899 metais, tačiau nuotraukose esantis senoviškai atrodantis tramvajus pagamintas 2001 metais.

Komentuoti:
-
visiskai teisingai. Cia citadis. Esme tik, kad Citadis, kaip platforma, leidzia dizaina keisti taip kaip norisi.Parašė tivoli Rodyti pranešimąNicos tramvajai aptarnaujantys vienintelę Ligne D'azur liniją (jungia šiaurinius priemiesčius su rytiniais). Kaip supratau, tai Alstom Citadis tik truputį dizainas pakeistas
Atvaizdas
Ligne D'azur netoli Place Massena. Važiuojant pro Nicos centrines aikštes (nuo Place Massena iki Place Garibaldi) pantografą nuleidžia ir naudoja ne antžeminį šaltinį, o baterijas.
Atvaizdas
O Nicoje veikia su baterijomis. Kituose miestuose, liniju atkarpos eina per uzmaitinima zeme...
Komentuoti:
-
Nicos tramvajai aptarnaujantys vienintelę Ligne D'azur liniją (jungia šiaurinius priemiesčius su rytiniais). Kaip supratau, tai Alstom Citadis tik truputį dizainas pakeistas
Ligne D'azur netoli Place Massena. Važiuojant pro Nicos centrines aikštes (nuo Place Massena iki Place Garibaldi) pantografą nuleidžia ir naudoja ne antžeminį šaltinį, o baterijas.
Komentuoti:
-
ValstybinėParašė Gnoss Rodyti pranešimąKokia proga ant visų tramvajų uždėtos Čekijos vėliavos? Nacionalinė šventė ar pan.?
Státní svátek: Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje
Komentuoti:
-
Kokia proga ant visų tramvajų uždėtos Čekijos vėliavos? Nacionalinė šventė ar pan.?Parašė Lincas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Savaitinis visom rūšims 14eu 

Komentuoti: