Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pauliaK
    replied
    Nuotraukos link'ą reikia apglėbti , tačiau apglėbti reikia tik pačios nuotraukos link'ą, o ne viso pusl link'a. Tai tiek

    O čia, kad nereiktu visiems spaudinėt:









    Atrodo puikiai ir labai jaukiai, man tikrai patinka

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Tai va jau 3 metai ir Dublinas turi tramvajų (užvadintą Airiškai- Luas). Šiaip man visai jis neblogai atrodantis :]. Bet airiai nebūtų airiai, jei nepridarytų klaidų, tai tvarkymas kainuos dar + 10m€. Autorinės teisės ne mano, foto paimta iš svetainių (turiu ir savų, bet kokybė tai žiauri):






    Kažkodėl, neleidžia iškart foto įdėt o_O.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pakartosiu, ką jau rašiau. Yra toks dalykas kaip lengvasis automatinis metro (be vairuotojų). Galima apibūdinti kaip didelį tramvajų važiuojantį jam skirta trasa (pagal poreikius ir galimybes ant žemės, po žeme, ant estakadų) nesikertančia su kitom transporto trasom. Aišku toks metro kainuoja brangiau nei tramvajus (grubiai skaičiuojama, kad bėgiai ant estakados kainuoja 2k. brangiau nei ant žemės, o tunelyje - 10k. brangiau), bet ir neturi jo trūkumų.

    O klasikinis tramvajus mano supratimu nelabai perspektyvus. Jei jau investuoti milijardus, tai į pažangesnį dalyka.

    Komentuoti:


  • Rolandas.
    replied
    Va Svecias daug ka pasake, jis teisus. O autobusas ar troleibusas niekada neatstos tramvajus ar metro.

    Komentuoti:


  • Svecias
    replied
    Parašė tech
    Mano akimis tramvajai gadina miestus. Labai negrazei tie begiai atrodo. Turint omeny kiek kainuos tie tramvajai, tai manau, kad daug geriau atnaujinti autobusu/troleibusu parka, bei ji papildyti.
    Žinome metro gražiau ir po žeme, nesimato. Bet kiek tas malonumas kainuotų, ...žinai? O gal tu iš vis prieš visuomeninio transporto vystimą? Tai tuomet kokie tavo pasiūlymai dėl mieste esančių kamščių sumažinimo?

    Platinti gatves, statyti naujas sankryžas? Ar tai išeitis? Visvien visi su nuosavom mašinom nuo namų iki darbo nevažinės ir kuo toliau tuo didesnė bus problema su parkavimu prie didžiųjų miestų centrų ir pačiuose centruose. O ir gatves negalima be galo platinti. Juk jos eina ir senamiestyje ir naujesniuose rajonuose riboje esami pastatai ir šaligatviai.

    Sakai tramvajus blogai. ??????????????

    Taip, kaip ir kiekviena transporto rūšis turi savo privalumų ir teūkumų. Ir man senamiestyje geriau norėtųsi jį matyti po žeme. Bet ar tai šiandien realu?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Gal tech galėtų parodyti mums tokį autobusą/troleibusą, kuris sugebėtų sutalpinti tiek žmonių kiek gali tramvajus?

    Komentuoti:


  • tech
    replied
    Mano akimis tramvajai gadina miestus. Labai negrazei tie begiai atrodo. Turint omeny kiek kainuos tie tramvajai, tai manau, kad daug geriau atnaujinti autobusu/troleibusu parka, bei ji papildyti.

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Parašė tech
    Pasakei taip lyg padarius tramvajus, visus autobusus mes i sali ir miestas taps svarus, tvarkingas, nieks neters aplinkos, visi vazines automobiliais.

    Nepyk, bet pro rozinius akinius ziuri. Tramvajai nera labai gerai
    Bet ir nėra blogai. Vienintelė bėda su tramvajais yra jų bėgiai, nes kai mieste iš niekur reikia nutiest linijas, tai išties sudėtinga.

    Komentuoti:


  • tech
    replied
    Parašė taimis
    Nepykit bet as su tavim nesutinku. Manau kad greitasis tramvajus Vilniuj labai padetu. Siu metu visasis transportas yra baisiai bepatogus. troleibusai ir autobusai yra leti, neatvaziuoja laiku yra triuksmingi ir autobusai tersia gamta. Tramvajus Vilniuje butu siuolaikinis, ne toks prie kokiu mes priprate Latvijoje ar Lenkijoj.
    Pasakei taip lyg padarius tramvajus, visus autobusus mes i sali ir miestas taps svarus, tvarkingas, nieks neters aplinkos, visi vazines automobiliais.

    Nepyk, bet pro rozinius akinius ziuri. Tramvajai nera labai gerai

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /
    Nebepasidalina įtakos sferomis tavo paminėtose valstybėse ir tada belieka tik bandyti kolonizuoti naujus kraštus

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Tai tada jie tuoj marins visą Europą, jau ne tik Angliją, Airiją, Vokietiją, Švediją ir Ispaniją, dabar pasirodo jau ir Prancūzijoj...

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė kaunaz
    Vandalai Prancuzijoje???
    Tikriausiai emigravę lietuvaičiai

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Vandalai Prancuzijoje???

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John
    Nezinau, ar visose automatinese transporto sistemose yra taip pat, bet Londono DLR traukinukuose (kas is esmes yra tramvajaus ir metro hibridas), kurie valdomi siuolaikines ATO sistemos, visada buna bent vienas "guard'as", kuris sukinejasi sen bei ten ir priziuri traukini. Jam moketi turbut reikia tiek pat, kiek ir vairuotojui, taigi sia prasme kastai vargu ar sumazeja.
    Aš atlyginimo nemokėjimą aišku juokais parašiau
    Kaip tik čia skaitinėjau apie tą prancūzų VAL, tai Lilyje (kur VALas buvo pirma kartą įrengtas) jis labai kentėjo nuo vandalų. Todėl kituose miestuose kur veikia VALas "traukiniuose" irgi sėdi prižiūrėtojai ...

    Komentuoti:


  • Cholerikas
    replied
    Man irgi jie nepatinka. Nesuzavejo nei Latvijoje, nei vokietijoje, nei Olandijoj ar Belgijoje. Tad nusistates as pries juos, ypac Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    aciu uz tiek daug nuotrauku.
    Bet kaip buvau rygoj tai tie tramvajai man gero ispudzio nepaliko

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Na troleibusai yra labai geras dalykas. Nors ir šlykščiai atrodo jų elektros laidai, tačiau ekologine prasme tai jie absoliučiai lenkia autobusus, kurie, kad ir kokie nauji bebūtų, vistiek žiauriai teršia aplinką, naudoja daug kuro etc.

    Beje, vieno miestro tramvajus. Vienas įspūdingiausių miestų — Stambulas:

    Čia tramvajus vinguriuoja per patį senamiestį (puiki mintis, kaip kitaip žmonėms atvažiuoti iki jo), kai kuriose vietose bėgiai taip išvinguriuoti senomis gatvėmis, jog posūkiuose girdisi, kaip cypia tramvajaus ratai dėl posūkio:

    Atkreipkit dėmesį į žmogų šalia tramvajaus


    Dalyje miesto tramvajus tiesiog "neria" po žeme ir tampa elementariu metro:

    O čia dvyliktą nakties apytuštis tramvajus... (sorry už išplaukimą)

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Taip prie sankryzu reiketu sustoti, bet atskira linija vistiek pagreitintu vaziavima.

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Parašė Edd
    Kaip jie issisuka staigiuose posukiuose?
    neturiu jokio supratimo - as realybeje nesu mates tokiu ilgu troleibusu
    O jei kalbant apie atskiras linijas tokiems auto/troleibusams, tai kas is tu liniju, jei sankryzos aklinai(bent jau Paryziuje) uzsikemsa piko valandomis - nepastatysim juk atskiru sankryzu... ir visi stovi... tas pats, beje, galioja ir gatvemis vazinejantiems tramvajams...

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Kaip jie issisuka staigiuose posukiuose? Tokio ilgio Vilniui uztektu ir nereiktu tramvaju. Tik vistiek reiktu atskiru liniju jiems, kad neuzstrigtu kamsciuose.

    Komentuoti:

Working...
X