Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
-
Reportažas iš Innotrans-2014. Daug nuotraukų:
http://jazzkosch.livejournal.com/16774.html
Komentuoti:
-
Dar reikia pažymėti, kad centrinėje miesto dalyje praktiškai nėra autobusų. Vos keli maršrutai, kertantys centrinę miesto dalį.
Komentuoti:
-
Tatra T3. Piko metu didžiąją dalį tramvajų sudaro štai tokios dvigubos tatros. Ne piko metu senųjų tatrų ir naujųjų škodų santykis daug maž 1:1
Tatra KT8 D5R.N2P
Dar viena senutė tatra.
Komentuoti:
-
Prahos tramvajai
Šiek tiek trumpai apie VT Prahoje. Praha turi tris metro linijas, linija A šiuo metu yra plečiama, nuo 2015 bus atidarytas jos tęsinys nuo Dejvicka iki Motol rajono.
Prahos VT schema, storos linijos metro, plonos tramvajai.
Metro tikrai naudingas dalykas Prahoje, tačiau VT stuburą vis dėlto sudaro tramvajai. Yra 24 tramvajų maršrutai, labiausiai apkrautuose tramvajai važinėja kas 2-3 min. Tvarkaraščiai puikiai suderinti ir jų laikomasi. Tramvajų greitis, deja, neįspūdingas, senamiestyje jie dalinasi tas pačias gatves su automobiliais, rajonuose dažniausiai turi atskirą juostą, tačiau tramvajaus greitis niekad neviršija 50 km/h.
Škoda 15 T ForCity tramvajus išvažiuoja iš depo.
Tatra KT8 D5R.N2P
Graži kilpa, greitis, deja, čia labai mažas.
Žvilgsnis į depą per tvorą, techninio aptarnavimo tatros.
Komentuoti:
-
Tikrai taip. Tokios stotelės yra netgi Berlyne.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokios stotelės, kai laukiama ant šaligatvio, o tramvajus sustoja toliau nuo jo ir keleiviai eina per važiuojamą dalį iki tramvajaus, automobiliai privalo sustoti ir juos praleisti, egzistuoja daug kur, ir ne tik Rusijoje. Kas kita dėl vairuotojų bezpredelo.
Komentuoti:
-
Ne veltui prie šio video buvo parašytas trumpas ir aiškus komentaras "OMG".Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąIšprotėt galima beklausant tokio džeržgimo
Komentuoti:
-
Taip, tiesa. Atsiprašau, kad to nepaminėjau anksčiau.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Čia laikinas jo žiedas, kol vyksta jo kelio renovacija
Komentuoti:





Komentuoti: