Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTeko pravažiuojant lankytis Niurnberge. Mieste gyvena apie 600 000 gyventojų, yra kelios metro linijos (nuotraukose matosi stoties prie GS ženklas "U") ir gausybė tramvajų.
Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.
Komentuoti:
-
Nicos tramvajus
Prieš įvažiuodamas į aikštę, tramvajus nuleidžia pantografą (toliau matosi tramvajui tiekiamos elektros laidas)
Gatvėmis važiuoja su pakeltu pantografu
Komentuoti:
-
Montpeljė (Montpellier) tramvajus
Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
Keletas nuotraukų.
Linija Nr. 3
Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė
Linija Nr. 2
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 14:11.
Komentuoti:
-
Barselona El Tramvia Blau
Barselonos El Tramvia Blau (Žydrasis tramvajus) jungia 7 metro liniją su funikulieriumi, keliančiu į Tibidabo. Maršruto ilgis - 1276 m., aukščio pokytis - 93 m., pradėtas eksploatuoti 1901 m., bėgių plotis - 1 435 mm. Skirtas labiau turistų aptarnavimui.
Foto 2009 07
Papildoma info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tramvia_Blau
http://www.trenscat.com/tmb/tramviablau_ct.html
http://www.tramvia.org/tramviablau/Paskutinis taisė Neju; 2009.07.22, 15:30.
Komentuoti:
-
Romos tramvajus (berods Nr. 8). Išvažiuoja iš Argentinos aikštės.
Kokybė nelabai kokia.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks
Nesimato, kaip durys užsidaro, bet girdisi. Ties 1:05
http://www.youtube.com/watch?v=ROGlWP_VYCE
P.S. Dėl teksto šiek tiek suklydau, nebeatsiminiau tiksliai.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.22, 20:47.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą/\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
Komentuoti:
-
/\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
Komentuoti:
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąŠis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Manau ne pro šalį būtų įkelti nufilmuotus tramvajus, parinkau keletą iš skirtingų šalių, tikiuosi bus įdomu pažiūrėti, juk tai taip viešojo transporto priemonė
Airija, Dublino modernusis tramvajus ("Luisas")
Šitą rodo tik nuėjus per nuorodą į Youtube
Australija, Melburnas
Kinija, Honkongo dviaukščiai tramvajai
Prancūzija, Nantesas (rodos)
Vokietija, Esenas
Reportažas vokiečių kalba apie naujai įsigytus tramvajus Vokietijoje
Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių metropoliteno traukinių
Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.22, 10:40.
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMatyt kažkas negerai su šita schema, aš irgi matau tik 3 autobusų maršrutus:
o čia sąrašas berods visų Helsinkio autobusų linijų: http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/helsinki.htmlPaskutinis taisė Kosovo; 2009.03.23, 01:39.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)
Pvz. Rygoje tramvajus visiškai pasitvirtina - jo linijos nutiestos tomis gatvėmis, kuriomis automobilių eismas gana ribotas. Kitomis lygiagrečiomis gatvėmis kursuoja autobusai ir troleibusai - laisva teisė rinktis. Taip buvo suprojektuotas miestas prieš 100 m.
Rygoje esu pragyvenęs apie 2,5 m. - naudojausi tik tramvajumi. Ir jo pranašumas pasitvirtino tramvajais Nr. 7 ir Nr. 4, 5. Latviai taip pat mieliau renkasi šią transporto priemonę.
Beje, jei tamstai neįtinka nei tramvajus, nei troleibusas tai gal siūlote, kad miestai visai paskęstų dulkių, teršalų, dūmų smoge?
Komentuoti:
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimąSveiki forumiečiai !
Nors šį forumą nuolat skaitau kone nuo jo susikūrimo, nesu dar pateikęs jokios vaizdinės ar ne vaizdinės informacijos, tad suradęs šią temą nutariau pasitaisyti Teko šiek tiek pakeliauti ir ne kartą fotoaparatu pagauti mums, lietuviams, ilgai dar turbūt egzotišką liksiančią miesto transporto priemonę - tramvajų. Visos nuotraukos darytos 2007 metais, kelios dar seniau, tad tikrai ne pirmo šviežumo. Iš karto atsiprašau dėl nuotraukų kokybės, jos ir taip buvo ne kokios, o sumažinus iki rekomenduojamo dydžio pasidarė.. na patys pamatysit. Tikuosi jums bus įdomu, jei ne, labai nepykit, visgi tai mano pirmasis mėginimas jus sudominti Bet kokiu atveju būsiu dėkingas už atsiliepimus.
Taigi pradedu nuo Šveicarijos mieste Bazelyje sugautų tramvajų:
1.
Atvaizdas
2.
Atvaizdas
3. Į vieną sąstatą sukabinti kelių kartų riedmenys
Atvaizdas
4. Viduje
Atvaizdas
5. Graži žolytė tarp bėgių
Atvaizdas
6. Pro McDonaldo langą
Atvaizdas
7.
Atvaizdas
8.
Atvaizdas
9. Eismas gan intensyvus
Atvaizdas
10. Žaliasis senukas
Atvaizdas
11. O čia ne tramvajus, o troleibusas, kurį už buvusių socialistinių šalių ribų išvysti tuomet buvo labai keista. Bet paskaičius šio forumo temą apie troleibusus pasaulyje, jau nebe
Atvaizdas
Iš Bazelio tiek.
Bazelio tramvajus idomus dar ir tuo, jog tai tarptautinis tramvajus. T.y. 10 linija eina is Bazelio, kuris isikures Sveicarijos - Prancuzijos pasienyje, i Prancuzija.
Nuotrauka is www.parovoz.com. Tramvajus kerta Sveicarijos-Prancuzijos siena.
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=157983&LNG=RU
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKai kuriuose senuose maršrutuose neapsimoka leisti įlgųjų tramvajų, nes keleivių nėra pakankamai daug (pvz., Rygos miesto Nr. 10 vietomis yra vienkelė linija), tačiau centre visos linijos sueina - ten kur ir yra didžiausiai spūstis. Labai paprasta - kaip 2x2.
Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTrumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąČia visai normalaus ilgio tramvajus. Žinoma yra ir ilgųjų jei reikia. Bet yra ir labai trumpų.
Siūlau tamstai pasivaikščioti po Milano, Berlyno ir kitų miestų centrus - pamatysite kaip metro ir tramvajaus buvimas mieste išsprendžia transporto spūsčių problemas. Pas mus pagrindinė problema, todėl, kad lietuviai labai turtingi - į darbą po vieną važiuoja mašina. Ir benzinas pas mus pigus... O pateiktuose pavyzdžiuose - tiek daug mašinų centre nemačiau kaip pas mus.
Vos ne rusiškas modelis - "jei galėčiau su mašina nuvažiuočiau net į penktą aukštą".
Trumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.
Komentuoti:
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNu žmogau, kad ir senokai šitą pranešimą parašęs buvai, bet nusišnekėjai tai nežmoniškai: aš tau galiu puslapį parodyt, kuriame išvardinti visi apie 100 helsinkio autobusų maršrutų, matyt kojos nebuvai iškėlęs toliau savo gimtojo miesto, dar maždaug tiek pat yra į ypač labai artimus priemiesčius (Espoo, Vantaa)
Parašė satrebla Rodyti pranešimą1. Miesto viešojo transporto schema
Atvaizdas
Komentuoti:
Komentuoti: