Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • HSV
    replied

    Viena. Senas, bet atrodo neblogai

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Teko pravažiuojant lankytis Niurnberge. Mieste gyvena apie 600 000 gyventojų, yra kelios metro linijos (nuotraukose matosi stoties prie GS ženklas "U") ir gausybė tramvajų.
    Tokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
    Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Nicos tramvajus





    Prieš įvažiuodamas į aikštę, tramvajus nuleidžia pantografą (toliau matosi tramvajui tiekiamos elektros laidas)


    Gatvėmis važiuoja su pakeltu pantografu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Montpeljė (Montpellier) tramvajus

    Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
    Keletas nuotraukų.

    Linija Nr. 3














    Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė


    Linija Nr. 2










    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 14:11.

    Komentuoti:


  • Neju
    replied
    Barselona El Tramvia Blau

    Barselonos El Tramvia Blau (Žydrasis tramvajus) jungia 7 metro liniją su funikulieriumi, keliančiu į Tibidabo. Maršruto ilgis - 1276 m., aukščio pokytis - 93 m., pradėtas eksploatuoti 1901 m., bėgių plotis - 1 435 mm. Skirtas labiau turistų aptarnavimui.

    Foto 2009 07








    Papildoma info:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tramvia_Blau
    http://www.trenscat.com/tmb/tramviablau_ct.html
    http://www.tramvia.org/tramviablau/
    Paskutinis taisė Neju; 2009.07.22, 15:30.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Romos tramvajus (berods Nr. 8). Išvažiuoja iš Argentinos aikštės.
    Kokybė nelabai kokia.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks
    Aš ten buvau, todėl ir sakau kad būtent JFK. Nepatingėjau ir radau video.

    Nesimato, kaip durys užsidaro, bet girdisi. Ties 1:05

    http://www.youtube.com/watch?v=ROGlWP_VYCE

    P.S. Dėl teksto šiek tiek suklydau, nebeatsiminiau tiksliai.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.22, 20:47.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks Prasukti iki 0:57/2:00 min.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.
    Dėkui, pataisiau

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Dauguma signalu is Berlino metro traukiniu.

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą

    Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių tramvajų
    Youtube video
    Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Manau ne pro šalį būtų įkelti nufilmuotus tramvajus, parinkau keletą iš skirtingų šalių, tikiuosi bus įdomu pažiūrėti, juk tai taip viešojo transporto priemonė

    Airija, Dublino modernusis tramvajus ("Luisas")
    Šitą rodo tik nuėjus per nuorodą į Youtube





    Australija, Melburnas




    Kinija, Honkongo dviaukščiai tramvajai




    Prancūzija, Nantesas (rodos)


    Vokietija, Esenas


    Reportažas vokiečių kalba apie naujai įsigytus tramvajus Vokietijoje


    Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių metropoliteno traukinių
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.22, 10:40.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Matyt kažkas negerai su šita schema, aš irgi matau tik 3 autobusų maršrutus:
    http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/cb...df?MOD=AJPERES

    o čia sąrašas berods visų Helsinkio autobusų linijų: http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/helsinki.html
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.03.23, 01:39.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)
    Gali būti, kad dalis linijų yra senos, bet minėjau, kad jos visos dažniausiai sueina į centrą, kur spūstis didžiausia. Tačiau nejaugi viską reikia griauti?
    Pvz. Rygoje tramvajus visiškai pasitvirtina - jo linijos nutiestos tomis gatvėmis, kuriomis automobilių eismas gana ribotas. Kitomis lygiagrečiomis gatvėmis kursuoja autobusai ir troleibusai - laisva teisė rinktis. Taip buvo suprojektuotas miestas prieš 100 m.
    Rygoje esu pragyvenęs apie 2,5 m. - naudojausi tik tramvajumi. Ir jo pranašumas pasitvirtino tramvajais Nr. 7 ir Nr. 4, 5. Latviai taip pat mieliau renkasi šią transporto priemonę.
    Beje, jei tamstai neįtinka nei tramvajus, nei troleibusas tai gal siūlote, kad miestai visai paskęstų dulkių, teršalų, dūmų smoge?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą
    Sveiki forumiečiai !
    Nors šį forumą nuolat skaitau kone nuo jo susikūrimo, nesu dar pateikęs jokios vaizdinės ar ne vaizdinės informacijos, tad suradęs šią temą nutariau pasitaisyti Teko šiek tiek pakeliauti ir ne kartą fotoaparatu pagauti mums, lietuviams, ilgai dar turbūt egzotišką liksiančią miesto transporto priemonę - tramvajų. Visos nuotraukos darytos 2007 metais, kelios dar seniau, tad tikrai ne pirmo šviežumo. Iš karto atsiprašau dėl nuotraukų kokybės, jos ir taip buvo ne kokios, o sumažinus iki rekomenduojamo dydžio pasidarė.. na patys pamatysit. Tikuosi jums bus įdomu, jei ne, labai nepykit, visgi tai mano pirmasis mėginimas jus sudominti Bet kokiu atveju būsiu dėkingas už atsiliepimus.

    Taigi pradedu nuo Šveicarijos mieste Bazelyje sugautų tramvajų:

    1.
    Atvaizdas


    2.
    Atvaizdas


    3. Į vieną sąstatą sukabinti kelių kartų riedmenys
    Atvaizdas


    4. Viduje
    Atvaizdas


    5. Graži žolytė tarp bėgių
    Atvaizdas


    6. Pro McDonaldo langą
    Atvaizdas


    7.
    Atvaizdas


    8.
    Atvaizdas


    9. Eismas gan intensyvus
    Atvaizdas


    10. Žaliasis senukas
    Atvaizdas


    11. O čia ne tramvajus, o troleibusas, kurį už buvusių socialistinių šalių ribų išvysti tuomet buvo labai keista. Bet paskaičius šio forumo temą apie troleibusus pasaulyje, jau nebe
    Atvaizdas


    Iš Bazelio tiek.

    Bazelio tramvajus idomus dar ir tuo, jog tai tarptautinis tramvajus. T.y. 10 linija eina is Bazelio, kuris isikures Sveicarijos - Prancuzijos pasienyje, i Prancuzija.
    Nuotrauka is www.parovoz.com. Tramvajus kerta Sveicarijos-Prancuzijos siena.
    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=157983&LNG=RU

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kai kuriuose senuose maršrutuose neapsimoka leisti įlgųjų tramvajų, nes keleivių nėra pakankamai daug (pvz., Rygos miesto Nr. 10 vietomis yra vienkelė linija), tačiau centre visos linijos sueina - ten kur ir yra didžiausiai spūstis. Labai paprasta - kaip 2x2.

    Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Trumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.
    Kai kuriuose senuose maršrutuose neapsimoka leisti įlgųjų tramvajų, nes keleivių nėra pakankamai daug (pvz., Rygos miesto Nr. 10 vietomis yra vienkelė linija), tačiau centre visos linijos sueina - ten kur ir yra didžiausiai spūstis. Labai paprasta - kaip 2x2.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Čia visai normalaus ilgio tramvajus. Žinoma yra ir ilgųjų jei reikia. Bet yra ir labai trumpų.
    Siūlau tamstai pasivaikščioti po Milano, Berlyno ir kitų miestų centrus - pamatysite kaip metro ir tramvajaus buvimas mieste išsprendžia transporto spūsčių problemas. Pas mus pagrindinė problema, todėl, kad lietuviai labai turtingi - į darbą po vieną važiuoja mašina. Ir benzinas pas mus pigus... O pateiktuose pavyzdžiuose - tiek daug mašinų centre nemačiau kaip pas mus.
    Vos ne rusiškas modelis - "jei galėčiau su mašina nuvažiuočiau net į penktą aukštą".

    Trumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Nu žmogau, kad ir senokai šitą pranešimą parašęs buvai, bet nusišnekėjai tai nežmoniškai: aš tau galiu puslapį parodyt, kuriame išvardinti visi apie 100 helsinkio autobusų maršrutų, matyt kojos nebuvai iškėlęs toliau savo gimtojo miesto, dar maždaug tiek pat yra į ypač labai artimus priemiesčius (Espoo, Vantaa)
    Matyt kažkas negerai su šita schema, aš irgi matau tik 3 autobusų maršrutus:
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą
    1. Miesto viešojo transporto schema
    Atvaizdas

    Komentuoti:

Working...
X