Nors nei as, nei visas pasaulis troleibusu tikrai nenurasome, John'as, manau, dave gerai suprasti (greitojo) tramvajaus pranasuma pries auto/trolei-busus.
Planuojami troleibusai Londone(pagrinde rytiniame, kiek zinau):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Guest repliedParašė jozikascia kaip suprast ?
2. visi kiti piratai
Tai lygiai tame sarase ir jis, nes naudojasi piratiskomis programomis, nelegaliai platinama muzika, filmais ir t.t.... ech o taip jis garsiai kalbejo, kad jis vargsiukas moka mokescius uz tokius veikejus...
Komentuoti:
-
Forume yra tokia funkcija skirti vartotojus prie draugų arba vengiamųjų sąrašo. Draugų sąrašas kažkokio apčiuopiamo efekto neduoda, o vengiamųjų pranešimai paslepiami po nuoroda į originalų pranešimą (čia jei kažkoks žmogus labai erzina savo kalbomis).
Komentuoti:
-
Parašė PornStarDynamic Ignore List:
1. auskariukas
2. visi kiti piratai
Komentuoti:
-
jau pradedu maniti kad patis graziausiai techniskiausi ir visokie -iausi tramvajai tik prancuzijoje gali buti sutinkami
Komentuoti:
-
Beje, Krokuvos Bombardier tramvajus, nors ir, matyt, yra naujas, man is isores atrodo gan tragiskai... tokio Vilnije nereikia...
man asmeniskai pats graziausias koki esu mates yra vieno is svarbiausiu Prancuzijos miestu - Lijono tramvajus:
Beje, Lijonas be tramvaju taip pat turi gan dideli metropoliteno, nemaza troleibusu ir, aisku, autobusu transporto tinkla.
Komentuoti:
-
Skirtumas tarp Rygos senu ir nauju liniju, bei tramvaju yra didziulis. Nauji vaziuoja tolygiai ir nebilda kaip seni Rygos, greitis didesnis, kazkur skaiciau, kad iki 70 km/h mieste. Vilniuje, priesingai nei Rygoje jie nevazines tomis juostomis kuriomis vazineja automobiliai (bent jau taip anksciau planavo). Laidu labai nepadauges, nes ten kur atsiras tramvajai bus naikinamos troleibusu linijos. Aisku begiai atsiras. O tramvaju privalumas pries visus autobusus, troleibusus ir pan. yra tas, kad jie gali sutalpinti daug daugiau zmoniu - tai ir yra manau pats svarbiausias dalykas. Prie mazesniu privalumu lyginant su autobusais bei troleibusais - tramvajus visada atvaziuos tiksliu laiku (jei nesuges aisku ).
O del estetines puses - sutinku, kad tiek laidai, tiek ir begiai nelabai kaip atrodo.
Komentuoti:
-
Tas Bordo tramvajus atrodo labai gerai, bet kiek esu aplankes europos miestus ir juos stebejes, tai sudare labai neigiama ivaizdi. Ir esu pries tramvaju Vilniuje, net negaleciau teigti kodel taip, bet papildomi laidai kaip troleibusu bei begiai ziurisi siaubingai. Ar rygoje seni tramvajai ar Vokietijoj bei Prancuzijoje naujesni didelio skirtumo nepastebejau. Vienu zodziu kraupu
Komentuoti:
-
SSC radau siek tiek nuotrauku:
Bombardier NGT6 & NGT6/2, Krokuva:
Citadis, Eurotram, Combino:
Hongkongo seni, dvigubi tramvajai:
Melburno tramvajai:
Oslo tramvajus:
Zuricho tramvajai:
Atenu tramvajai:
Milano tramvajai:
Barselonos tramvajus:
Komentuoti:
-
/ velnias zino , nors turetu but GEROKAI greitesnis uz tuos tradicinius tramvajus, kurie vazineja gatvemis. As tramvajum niekad nevazineju.
Komentuoti:
-
Parašė PornStarGreitasis tramvajus Paryziuje - visu greiciu lekia La Défense kryptimi
Komentuoti:
-
Greitasis tramvajus Paryziuje - visu greiciu lekia La Défense kryptimi - T2 linija:
Baltai zalias tramvajus - tipiska Paryziaus transporto spalva
Dar vienas tramvajus La Défense T2 linijoje, kuri vietomis eina po zeme, vietomis ant zemes, bet niekur nesusikerta su kitomis transporto arterijomis kaip gatves ar panasiai. Tokiam tramvajui, nors jis ir atrodo pukiai, laidai, manau, visai nemaiso... - gatvemis jis nevazineja.
Beje, Paryziuje siuo metu intensyviai klojamos naujos/prailginamos esancios tramvajaus linijos...
Komentuoti:
-
Parašė PornStarNa galbut, bet tokiu taip pat pilna graziu - bent jau grazesniu nei tame didmiestyje Rygoje...
Komentuoti:
-
Parašė EddGal kaina daug ir nesiskiria, bet as vistiek abejoju, kad jei Vilniuje bus tramvajai, tai belaidzius rinksis - didesne tikimybe, kad pasirinks sena ir daug kur naudojama laidini.
Komentuoti:
-
Parašė PornStarKad Vilnius "igalus", tai vargu ar kas cia abejoja, juk tramvajus tera tramvajus.
O del belaidzio tramvajaus Vilniuje, tai kodel gi ne? Nera jau juk jis toks stebuklingas, o kaina tai vargu ar radikaliai ir skirtusi, ypac kai sistema statoma nuo nulio...
Komentuoti:
-
Labai dėkui už temą ir neblogus paaiškinimus
Beje, nežinau kaip yra iš tiesų, bet pažvelgus į renderį atrodo, kad Vilniuje irgi panašų planuoja (tik atrodo su laidais )
http://www.vilnius.lt/TRAMVAJUS/images/0203218.jpg
Komentuoti:
-
Tikrai liuksiskai atrodo, apakas as kad gali tokie tramvajai buti su man vienais gyvai matytais Rygoje net butu apsurdiska lygint tikrai geras tema
Komentuoti:
-
Tramvajai Europoje
Turint galvoje, kad si transporto priemone greiciausiai anksciau ar veliau pasirodys ir Lietuvoje(bent jau as esu girdejes apie Vilniaus ir siek tiek Klaipedos planus/vizijas), manau, mums butu idomu pasizvalgyti kokie tramvajai ar i juos panasus dalykeliai rieda Lietuvos draugu ir partneriu visoje Europoje keliais. Europoje, nes Europietiskas transportas Lietuviams/Lietuvai priimtiniasias, bet jei turite kazkokiu idomiu pavyzdziu ir is uz juru mariu, be baimes pasidalinkit jais.
Galiausiai cia galime diskutuoti ne tik apie tramvajus, bet ir apie Tramvajams alternatyvu transporta, kaip troleibusus, autobusus, priemiestinius traukinius, etc., galiausiai nusprendziant kas galbut yra geriau, kas labiau tiktu Lietuvos miestams ar panasiai.
Taigi, as pradesiu mane labai suzavejusiu Tramvajumi zymiajame Bordeaux(Bordo) mieste vynuoginguose Prancuzijos pietvakariuose. Miestas galvojo apie galimybe statyti metro tinkla, kuri turi nemazai netgi gerokai mazesniu uz Bordeaux miestu, taciau buvo pasirinktas tramvajus. Bet Bordeaux tramvajus yra absoliuciai unikalus:
Kazkas galvojate ne taip? Ogi taip, sis tramvajus virs saves neturi laidu!!!
Mano nuomone, tokia slenkanti gyvate be jokiu laidu seno miesto gatvese atrodo tikrai fantastiskai:
Bordo miesto centras tramvajams taip pat nebuvo pritaikytas, bet viskas imanoma, kai darbu griebiasi geri transporto specialistai:
Si unikalu tramvaju maitina, kaip turbut pastebejote, trecias begelis miesto gatviu grindiniuose. Si visiskai saugi sistema ALSTOM et INNORAIL kompaniju buvo sukurta visiskai neseniai. Sistema vadinasi APS(Alimentation Par le Sol), kurios saknys randasi XIXa-XXa pradzios Paryziuje, tik skirtumas tas, kad tada sistema buvo labai nesaugi ir nuo jos zudavo nemazai zmoniu. Siuolaikineje APS sistemoje elektros itampa veikia blokais(atkarpomis), t.y. elektros itampa teka tik tame begiu bloke, kuriuo vaziuoja tramvajus. Tam tikra bloka pravaziavus, itampa jame automatiskai atsijungia ir isijungia sekanciame bloke. Kitaip tariant, elektros itampa teka tik po vaziuojanciu tramvajumi:
Tramvajui isvaziavus i uzmiescius, kur laidai gatvese galbut visai nemaiso ir kur gatves tramvajams pritaikytos daug geriau, sis tramvajus gali puikiai naudotis ir tradiciniais pakabintais laidais tekancia itampa - t.y. tampa tarsi eiliniu tramvajumi.
Virs tramvajaus staiga iskyla tradicinis elektros "ciuptuvas"(ar kaip jis ten...):
Na o stai dar ir be laidu - ant triju begiu:
Vaziuojant tiltu - tiltas be laidu atrodo fantastiskai!
Beje, sis belaidis tramvajus pradetas eksploatuoti visai neseniai - vos pries metus kitus...
Manau siauroms Vilniaus centro gatvems toks tramvajus butu kur kas parankesnis nei tradicinis tramvajus su tais tragiskai atrodanciais laidais.
Komentuoti: