Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Etransport
    replied
    Čekija , Mostas , tramvajai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Liberecas ir Jablonecas prie Nisos , tramvajai 2021
    Greitu metu linija į Jablonecą bus uždaryta rekonstrukcijai
    Paskutinis taisė Etransport; 2021.07.13, 20:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Milanas. Antras pagal dydį Italijos miestas, 1,39 mln .gyventojų. Milanas turi didžiausią klasikinio tramvajaus sistemą Vakarų Europoje.

    Trumpa istorija. 1881 m. arklių traukiamas miesto tramvajus. Iki to laiko jau buvo kelios priemiestinio tramvajaus linijos tiek arklių traukos, tiek ir garvežių traukos. 1893 m. pradėta elektrifikacija ir 1901 nebeliko arklinio tramvajaus. 1917 m. nacionalizacija ir ATM (šiuo metu užsiima visų rūšių miesto VT pervežimais) įmonės įkūrimas. 1926 m. pirma didelė tinklo modernizacija ir dalinis tramvajaus linijų iškėlimas iš senamiesčio, maršrutų pertvarka.

    193x atsirado pirmieji iki šiol važinėjantys Peter Witt serijos tramvajai. Šie tramvajai ir dabar sudaro ženklią dalį riedmenų. Įvyko kai kurių priemiesčio linijų integracija į tinką.Troleibusai nekeičia tramvajų linijų, o jas papildo. Autobusai taip pat.

    Tramvajaus tinklas savo piką pasiekią prieš Antrąjį pasaulinį karą. Karo metu tinklas nukenčia, bet pokaryje atkuriamas. Tramvajaus tinklo pertvarka ir linijų uždarymas prasideda sulig pirmąja metro linijos statyba šeštajame dešimtmetyje. Tinklas retinamas centrinėje miesto dalyje. Tada tramvajai keičiami autobusais ir metro. Taip pat 50-60 metais vyksta priemiesčio linijų likvidacija, keičiant autobusais. Nepaisant to, likusios linijos modernizuojamos, perkami nauji riedmenys, modernizuojami seni, reorganizuojamas maršrutų tinklas, nutiesiama nors ir nedaug, bet naujų linijų į naujus gyvenamuosius rajonus. 70-80 metais tramvajų tinklas dar šiek tiek sumažėja, o paskutinis didžiausias tinklo likvidavimas įvyko dėl trečiosios metro linijos nutiesimo jau XX a. dešimtojo dešimtmečio pradžioje. XXI a. pradžioje buvo nutiestos kelios naujos linijos į naujus rajonus.

    Šiuo metu veikia 17 miesto linijų ir viena priemiestinė. Tramvajaus vėžės plotis nestandartinis - 1445 mm.

    Deja, laiko nebuvo didesniam fotoreportažui padaryti, o planas atvykit į Milaną kitais metais (t.y. 2020 m.), deja, taip ir liko neįgyvendintas ir kažin ar artimiausiu metu bus. Todėl turiu tik kelias Peter Witt serijos tramvajų nuotraukas. Kaip minėjau, jie 193X-4x metų laidos, modernizuoti. Juos galima sutikti keliuose maršrutuose, kur tik jie vieni ir važinėja. Tramvajaus kėbulas iš metalo ir medžio. Durys medinės. Yra atverčiami laiptai. Viduje mediniai suolai sėdėjimui šonu, medinės grindys. Durys atidaromos mygtuko pagalba. Nemaža dalis šių tramvajų važinėja su reklama, taip pat turi reklamai tvirtinti skirtus rėmelius ant stogo.

    Čia klasikinės išvaizdos ir oficialios dažymo schemos tramvajų nuotraukos.









    Šita nuotrauka ne mano, iš transphoto.org.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar Škodų pakankamai daug. Tik nėra tokio didelio jų kiekio kokiame tai viename mieste.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.05.04, 07:38.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    14TR ir 15TR jau ir Ukrainoje nykstantis egzempliorius, Vilnius liko turbūt paskutinis miestas turintis tiek daug šitú trolikú
    Paskutinis taisė Garbanius; 2021.05.03, 20:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina gerai "apvalė" Rytų Europą ir ne tik nuo naudotų troleibusų ir tramvajų. Praktiškai Škoda 14Tr ir 15Tr troleibusai jau iššluoti iš Čekijos ir Slovakijos, Tatros irgi šluojamos, bet kiek mažiau, iš kitos pusės, tramvajų daugiau yra.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Tatra tramvajai Europoje ir Ukrainoje

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Charkovas tramvajai 2020 metais


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Kamianskė tramvajai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Dnipro tramvajai 2020 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Kryvyj Rihas tramvajai ir metro-tramvajai 2020 metais

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Teko važiuoti ir eiti tuo tiltu.
    Paskutinis taisė digital; 2021.01.09, 12:26.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Tramvajų stebėjimas Lidingöbanan sistemoje. Tai dar viena specifinė sistema, pritaikyta tik Lidingö salai. Su Stokholmo miestu ir artimiausia metro stotimi jungia tiltas (senas bei jau statomas naujas).

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Mykolajivas tramvajai 2020

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Siaurojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan sąstatų stebėjimas Universitet (Stokholmo universiteto miestelis; galimas perėjimas į metro (st. Universitet) bei autobusų transportą) ir Djursholms Ösby.:



    Ties Visinge station [toliau nuo centro]



    Sąstatai x10 (senesni ir renovuoti). Neužilgo bus bandomi naujos kartos "Stadler" gamybos specializuoti sąstatai, skirti būtent šiai sistemai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.08, 16:41.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Kelionė Tvärbanan sistemos atkarpa tarp Alvik (galimi persėdimai į lengvojo geležinkelio sistemą Nockebynan ir metro) bei Liljeholmen (galimas persėdimas į metro).



    Kovidinė vasara.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.08, 16:42.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Odesa 2020
    Laimingų 2021 metų!

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ukraina , Kijevas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atnaujinta kapitaliai buvo tarybiniais metais. O elektrinis tramvajus Žitomire atsirado dar 1899 m.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pagal viską sprendžiant, tramvajų infrastruktūra nebuvo atnaujinta nuo pat sistemos atidarymo?

    Komentuoti:

Working...
X