Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Dar galima pridėti, kad ir autobusas, tiksliau duobusas, nes turi dyz. generatorių. Taip, ten.
-
Aradas, Rumunija. Miestas yra už 45 km nuo Timišoaros. Mieste gyvena apie 160 tūkst. gyventojų. Stambus pramoninis centras ir aglomeracija. Miesto VT - tramvajai ir autobusai. Tačiau autobusai atlieka tik labai menką dalį pervežimų, iš visų 18 autobusų maršrutų dauguma baigia darbą 17-20 val. Dauguma autobusų važiuoja tik piko metu ir (ar) 1 kartą per valandą. Vos kelių maršrutų autobusai piko metu važiuoja 2 kartus per valandą. Todėl pagrindinė miesto VT yra tramvajus. Iš viso yra 15 maršrutų, tačiau ne visais jų tramvajai važiuoja dažnai. Didelė dalis tramvajų važiuoja į kažkada tai buvusius pramoninius rajonus, tiksliau į tai, kas liko iš jų. Todėl tramvajai tais maršrutais važiuoja tik darbuotojų nuvežimui ir parvežimui į darbą, piko metu po 1-2 reisus per valandą, o kai kuriais maršrutais tik nuo vieno iki kelių kartų per dieną per dieną.
Taip pat įdomi priemiestinio tramvajaus linija į Gjoroką, kuri susikerta su magistralinė geležinkelio linija viename lygmenyje. Anksčiau ta linija buvo atskira priemiestinė, pačiame Gjoroke irgi egzistavo miesto tramvajaus linijos, vėliau tramvajus buvo integruotas į Arado sistemą.
Pagrindinių tramvajaus linijų (su dažnu kursavimu) yra tik 3, tramvajai kursuoja 4-7 kartus per valandą nuo 5 iki 23.30 val. Dar dviejų maršrutų tramvajai kursuoja 2-4 kartus per valandą ištisą dieną.
Tramvajų parkas sudarytas iš vokiškų ir austriškų senienų, pagamintų 1955-1976 m. Taip pat senų Tatrų T4 iš Vokietijos, bei tik 6 vnt. naujų rumuniškų Astra Imperio. Dalis senienų supirkta dar 199x metais, likusi - jau po įstojimo į ES.
Kelios nuotraukos prie geležinkelio stoties.
Tatra T4D su prikabinamu vagonu.
Duewag GT6.
Duewag GT8.
Paskutinis taisė Al1; 2017.05.10, 18:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Timišoara, Rumunija.
Pakartosiu dalį to, ką rašiau apie troleibusus.
Miestas yra Timišo regiono centras, virš 310 tūkst. gyventojų. VT pagrindas - tramvajai, troleibusai ir autobusai. Elektrinio transporto tinklas gerai išvystytas centrinėje miesto dalyje ir į periferiją. Visgi autobusai nėra tik privežamieji.
Vežėjas vienas visomis VT rūšimis - municipalinė įmonė.
Kelionės kaina (vienkartinis bilietas) - 2 lėjos, t.y. apie 0,45 eurocentai, ekspresai (autobusai) kainuoja brangiau - 2,5 lėjos. Bilietai elektroniniai.
Priešingai nei troleibusai, tramvajai Timišoaroje - senienos iš Vakarų Europos, konkrečiai iš Brėmeno, Miuncheno ir Karlsrūjės. Pagaminimo metai 1963-1977. Senesni supirkti dar praeito amžiaus pabaigoje, o naujesni jau po įstojimo į ES. Tramvajaus vėžė standartinė.
Yra 7 maršrutai, iš jų vienas žiedinis, todėl išskirtas į du formaliai atskirus maršrutus, kurie važiuoja priešingomis kryptimis. Todėl formaliai yra 8 maršrutai.
Intervalai - nuo 16 iki 24 min. dažniau kursuojančių maršrutų ir 24-28 min. rečiau kursuojančių maršrutų. Žiedinio maršruto tramvajai kursuoja rečiausiai - kas 35 min. abiem kryptimis ištisą dieną.
Keletas tramvajų nuotraukų prie geležinkelio stoties. Prie stoties mačiau tik dviejų modelių tramvajus.
Wegmann GT4f.
Hansa GT4c. Gale prikabinama dviguba sekcija, o ne du sukabinti tramvajai.
Tramvajaus kelių laistymas, kad nedulkėtų.
Paskutinis taisė Al1; 2017.05.10, 06:42.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kuria puse jų eismas vyksta? Kaire? O patys tramvajai dešne puse skirtam eismui?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kuria puse jų eismas vyksta? Kaire? O patys tramvajai dešne puse skirtam eismui? Tai visos stotelės yra salinės (tarp abiejų kelių)? Ir tramvajai niekur nejuda bendrame sraute su automobiliais?
Komentuoti:
-
Tai kuria puse jų eismas vyksta? Kaire? O patys tramvajai dešne puse skirtam eismui? Tai visos stotelės yra salinės (tarp abiejų kelių)? Ir tramvajai niekur nejuda bendrame sraute su automobiliais?
Komentuoti:
-
-
Reportažas iš Innotrans-2014. Daug nuotraukų:
http://jazzkosch.livejournal.com/16774.html
Komentuoti:
-
Dar reikia pažymėti, kad centrinėje miesto dalyje praktiškai nėra autobusų. Vos keli maršrutai, kertantys centrinę miesto dalį.
Komentuoti:
-
Tatra T3. Piko metu didžiąją dalį tramvajų sudaro štai tokios dvigubos tatros. Ne piko metu senųjų tatrų ir naujųjų škodų santykis daug maž 1:1
Tatra KT8 D5R.N2P
Dar viena senutė tatra.
Komentuoti:
Komentuoti: