Parašė HSV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Grenoblio [FR] tramvajus
Patinka vartyti šį forumą. Jeigu nieko prieš, po truputį į įvairias temas įmesiu ką pats užfiksavau šiais metais
Grenoblyje (Prancūzija) veikia 4 tramvajaus linijos: A, B, C ir D.
2010-06-18:
Komentuoti:
-
Tikrai įdomiai atrodo gatvėje tvorelėmis aptvertas tramvajus stovintis tik dėl vaizdo.
Komentuoti:
-
Parodomasis tramvajus Edinburge, centrinėj Princesės gatvėj bėgiai jau pakloti
Kaip ir dažnai UK su tokiais projektais, neapsieita be skandalų, vėlavimų, pinigų trūkumų ir t.t. http://en.wikipedia.org/wiki/Edinbur...ctual_disputes
Komentuoti:
-
Helsinki Tram Lines:
First and last trams
Monday - Saturday 05.30 - approx. 23.30, Sundays 07.00 - approx. 23.30
Lines 3B, 3T and 4 run until 01.30.
Frequency
Rush hour every 5-10 minutes, otherwise every 10-20 minutes.
The tram is the main means of public transport in the inner city. Around 200,000 passengers use Helsinki’s extensive network of tram lines every weekday. In 2008 a total of 53.9 million journeys were made by tram.
HKL Tram Transport runs the trams on behalf of HSL Helsinki Region Transport and is also responsible for maintaining and replacing rolling stock. We also perform a wide range of track and electricity infrastructure maintenance and repair services for HKL’s Building Unit. In addition we are responsible for manufacturing track parts and for keeping the tram track clean and clear.
Komentuoti:
-
Pagaliau prisiruošiau pabaigti savo pasakojimo dalį apie kelionę į Estiją ir Suomiją:
Helsinkio tramvajai.
1. Variotram prie Helsinkio geležinkelio stoties:
2. Dar vienas Variotram stovi žiede:
3. Valmet Nr II kažkur centre
4. Variotram ir Valmet Nr I prie Aleksandro katedros:
5. Baronas Karlas Gustavas Emilis Mannerheimas virš Valmet Nr II. Abu dalykai pagaminti Suomijoje
6. Valmet Nr II prie geležinkelio stoties:
Komentuoti:
-
Sevilija
Kol nepamačiau kaip ten po senamiestį be garso važinėja, tol neįisvaizdavau kaip po Vilniaus senamiestį galėtų tramvajus važinėt.
Buvau supykęs ant ispanų kad neturi net maršrutų žemelapių stotelėse, tik kažkokie 4 taškai pažymėti ant linijos. Dabar pasižiūrėjau kad tikrai tik 4 stotelės tėra kol kas.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSpėju, kad tikrai žiauriai jei tiek greitųjų prilėkė
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątaip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
Parašė x21 Rodyti pranešimąNa tik ne Rygoje, nera ten tokiu vietu...
pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:
Atvaizdas
© Google Maps
Tramvajus važiuojantis troleibuso linija:
Tramvajus atskiroje linijoje (oficialiai vadinamas LRT):
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.24, 12:31.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą...pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:
© Google MapsPaskutinis taisė x21; 2009.08.23, 21:46.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTik jiems reikalingi skirtingi laidai
Komentuoti:
-
Logiškai, taip. Tik jiems reikalingi skirtingi laidai, mat troliui reikia dviejų.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.
Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose
Komentuoti:
Komentuoti: