Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Furbo
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    O čia Porto metro, bet tokį metro, koks yra Porte, tikrai galima pavadinti greituoju tramvajumi, nes po žeme yra labai maža bėgių dalis...
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Pirma nuotrauka primena autobusą

    Komentuoti:


  • andres
    replied
    Grenoblio [FR] tramvajus

    Patinka vartyti šį forumą. Jeigu nieko prieš, po truputį į įvairias temas įmesiu ką pats užfiksavau šiais metais

    Grenoblyje (Prancūzija) veikia 4 tramvajaus linijos: A, B, C ir D.

    2010-06-18:









    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Austrija, Gracas
    2010-06-22

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Vengrija, Budapeštas
    2010-06-14

    Komentuoti:


  • alm
    replied

    Tikrai įdomiai atrodo gatvėje tvorelėmis aptvertas tramvajus stovintis tik dėl vaizdo.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parodomasis tramvajus Edinburge, centrinėj Princesės gatvėj bėgiai jau pakloti









    Kaip ir dažnai UK su tokiais projektais, neapsieita be skandalų, vėlavimų, pinigų trūkumų ir t.t. http://en.wikipedia.org/wiki/Edinbur...ctual_disputes

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Helsinki Tram Lines:



    First and last trams
    Monday - Saturday 05.30 - approx. 23.30, Sundays 07.00 - approx. 23.30
    Lines 3B, 3T and 4 run until 01.30.

    Frequency
    Rush hour every 5-10 minutes, otherwise every 10-20 minutes.

    The tram is the main means of public transport in the inner city. Around 200,000 passengers use Helsinki’s extensive network of tram lines every weekday. In 2008 a total of 53.9 million journeys were made by tram.

    HKL Tram Transport runs the trams on behalf of HSL Helsinki Region Transport and is also responsible for maintaining and replacing rolling stock. We also perform a wide range of track and electricity infrastructure maintenance and repair services for HKL’s Building Unit. In addition we are responsible for manufacturing track parts and for keeping the tram track clean and clear.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    7. Ir pabaigai - Helsinkio tramvajų plėtros planas, paimtas iš gero draugo Wiki:
    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 22:06. Priežastis: Schema iškelta atskirai

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Pagaliau prisiruošiau pabaigti savo pasakojimo dalį apie kelionę į Estiją ir Suomiją:
    Helsinkio tramvajai.
    1. Variotram prie Helsinkio geležinkelio stoties:


    2. Dar vienas Variotram stovi žiede:


    3. Valmet Nr II kažkur centre


    4. Variotram ir Valmet Nr I prie Aleksandro katedros:


    5. Baronas Karlas Gustavas Emilis Mannerheimas virš Valmet Nr II. Abu dalykai pagaminti Suomijoje


    6. Valmet Nr II prie geležinkelio stoties:
    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 22:06. Priežastis: Schema iškelta atskirai

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sevilija







    Kol nepamačiau kaip ten po senamiestį be garso važinėja, tol neįisvaizdavau kaip po Vilniaus senamiestį galėtų tramvajus važinėt.
    Buvau supykęs ant ispanų kad neturi net maršrutų žemelapių stotelėse, tik kažkokie 4 taškai pažymėti ant linijos. Dabar pasižiūrėjau kad tikrai tik 4 stotelės tėra kol kas.

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Spėju, kad tikrai žiauriai jei tiek greitųjų prilėkė
    Keliems žmonėms tai tikrai nekas buvo

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Spėju, kad tikrai žiauriai jei tiek greitųjų prilėkė

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    žiauriai

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Dublinas, šiandien prieš kažkur valandą. Man prieš akis

    Nuotraukos Irish Times bei RTÉ






    Mano


    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 22:04. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    taip taip ...:-)) troleibuso du laidaiplius ir minus,o tramvajus brauktu per abu iskart ir viskas butu OK:-))) pasimokykit fizikos .
    Gal tu, ponuli, skaityt išmok? Arba nuvažiuok į pasaulį pasidairyti? Tramvajus su pantografu (kaip Taline) važinėja atskiromis linijomis, o su srovės imtuvu analogišku troleibusui (Rygoje su tokiais, bet vis tiek atskirom linijom važinėja) - gali važinėti ir tomis pačiomis.

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Na tik ne Rygoje, nera ten tokiu vietu...

    pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:

    Atvaizdas

    © Google Maps
    Atsiprašau, suklydau dėl Rygos, tačiau SF tikrai važinėja tomis pačiomis.

    Tramvajus važiuojantis troleibuso linija:


    Tramvajus atskiroje linijoje (oficialiai vadinamas LRT):
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.24, 12:31.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    ...pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.
    Na tik ne Rygoje, nera ten tokiu vietu...

    pvz. cia matosi 6 laidai, 2 tramvaju ir 4 troleibusu:


    © Google Maps
    Paskutinis taisė x21; 2009.08.23, 21:46.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tik jiems reikalingi skirtingi laidai
    Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Logiškai, taip. Tik jiems reikalingi skirtingi laidai, mat troliui reikia dviejų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
    Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
    Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
    Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
    Tai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
    Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
    O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
    Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.

    Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
    Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose

    Komentuoti:

Working...
X