Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rPn
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
    Perėja būtų prieš stoteles (tiek autobuso, tiek tramvajaus), tai vt važiuotu lėtai. Atrodytų kažkas panšaus kaip nuotraukoje. Tikrai nebaisu kirsti tokią gatvę. Turint daug vietos (O Konstitucijos pr. žinom kiek daug jos yra) galima dar būtų padaryti salelę tarp automobilių ir tramvajaus juostų. Tai kirstum tiesiog A+1 kelią per paprastą perėją. O paskui galėtų būti perėjimas per bėgius kur tramvajui pirmenybė prieš žmones.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ten yra 1 stotelės atkarpa iki senojo žiedo prie kapinių. Nutiesus naują liniją, iki seno žiedo lygtai dar buvo trumpą laiką važiuojama specialiais reisais per mirusiųjų atminimo dienas. Bet faktiškai tai ten kelias į niekur.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Ta atkarpa yra kelių šimtų metrų , ir veda į niekur ,

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Jei atkreipsit dėmesį ten tiesiai tramvajaus bėgiai nenaudojami , ir nėra kontaktinio tinklo nuo naudojamos linijos
    Kodėl nenaudojami?

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Jei atkreipsit dėmesį ten tiesiai tramvajaus bėgiai nenaudojami , ir nėra kontaktinio tinklo nuo naudojamos linijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Liepoja / Liepāja
    Foto 2021.09
    Pietiniame Liepojos pakrašytje pavyko pamatyti naujesnius tramvajus

    Maršruto bėgiai pasuka, o tiesia bėgiai eina turbūt į depą








    Prasilenkia






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Liepoja / Liepāja
    Foto 2021.09
    Tramvajai Liepojos centre








    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Romania , Jasai tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Breila tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Ploještis tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Graikija , Atėnai tramvajai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Serbija , Belgradas tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Bosnija ir Hercegovina , Sarajevas tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kroatija , Osijekas, tramvajai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kroatija , Zagrebas, tramvajai 2021



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Austrija , Gracas (Graz), tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija , Mostas , tramvajai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Liberecas ir Jablonecas prie Nisos , tramvajai 2021
    Greitu metu linija į Jablonecą bus uždaryta rekonstrukcijai
    Paskutinis taisė Etransport; 2021.07.13, 20:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Milanas. Antras pagal dydį Italijos miestas, 1,39 mln .gyventojų. Milanas turi didžiausią klasikinio tramvajaus sistemą Vakarų Europoje.

    Trumpa istorija. 1881 m. arklių traukiamas miesto tramvajus. Iki to laiko jau buvo kelios priemiestinio tramvajaus linijos tiek arklių traukos, tiek ir garvežių traukos. 1893 m. pradėta elektrifikacija ir 1901 nebeliko arklinio tramvajaus. 1917 m. nacionalizacija ir ATM (šiuo metu užsiima visų rūšių miesto VT pervežimais) įmonės įkūrimas. 1926 m. pirma didelė tinklo modernizacija ir dalinis tramvajaus linijų iškėlimas iš senamiesčio, maršrutų pertvarka.

    193x atsirado pirmieji iki šiol važinėjantys Peter Witt serijos tramvajai. Šie tramvajai ir dabar sudaro ženklią dalį riedmenų. Įvyko kai kurių priemiesčio linijų integracija į tinką.Troleibusai nekeičia tramvajų linijų, o jas papildo. Autobusai taip pat.

    Tramvajaus tinklas savo piką pasiekią prieš Antrąjį pasaulinį karą. Karo metu tinklas nukenčia, bet pokaryje atkuriamas. Tramvajaus tinklo pertvarka ir linijų uždarymas prasideda sulig pirmąja metro linijos statyba šeštajame dešimtmetyje. Tinklas retinamas centrinėje miesto dalyje. Tada tramvajai keičiami autobusais ir metro. Taip pat 50-60 metais vyksta priemiesčio linijų likvidacija, keičiant autobusais. Nepaisant to, likusios linijos modernizuojamos, perkami nauji riedmenys, modernizuojami seni, reorganizuojamas maršrutų tinklas, nutiesiama nors ir nedaug, bet naujų linijų į naujus gyvenamuosius rajonus. 70-80 metais tramvajų tinklas dar šiek tiek sumažėja, o paskutinis didžiausias tinklo likvidavimas įvyko dėl trečiosios metro linijos nutiesimo jau XX a. dešimtojo dešimtmečio pradžioje. XXI a. pradžioje buvo nutiestos kelios naujos linijos į naujus rajonus.

    Šiuo metu veikia 17 miesto linijų ir viena priemiestinė. Tramvajaus vėžės plotis nestandartinis - 1445 mm.

    Deja, laiko nebuvo didesniam fotoreportažui padaryti, o planas atvykit į Milaną kitais metais (t.y. 2020 m.), deja, taip ir liko neįgyvendintas ir kažin ar artimiausiu metu bus. Todėl turiu tik kelias Peter Witt serijos tramvajų nuotraukas. Kaip minėjau, jie 193X-4x metų laidos, modernizuoti. Juos galima sutikti keliuose maršrutuose, kur tik jie vieni ir važinėja. Tramvajaus kėbulas iš metalo ir medžio. Durys medinės. Yra atverčiami laiptai. Viduje mediniai suolai sėdėjimui šonu, medinės grindys. Durys atidaromos mygtuko pagalba. Nemaža dalis šių tramvajų važinėja su reklama, taip pat turi reklamai tvirtinti skirtus rėmelius ant stogo.

    Čia klasikinės išvaizdos ir oficialios dažymo schemos tramvajų nuotraukos.









    Šita nuotrauka ne mano, iš transphoto.org.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar Škodų pakankamai daug. Tik nėra tokio didelio jų kiekio kokiame tai viename mieste.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.05.04, 07:38.

    Komentuoti:

Working...
X