Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Įspūdinga, žinoma, ypač paskaičius, kad veikia jau kone 123 metus. Kita vertus, vizualinė tarša tiesiog siaubinga. Virš upės vagos dar dar, bet gatvėje...
-
Važiuoti tikrai įspudinga ir neįprasta , posukyje jaučiasi lengvas posvyris panašiai kaip ir didesniu greičiu tramvajum ar traukiniu , visą maršrutą keleivių daug nors intervalai darbo dieomis ir savaitgalį 3-5min . Dėja gan dažnai būna dėl kažkokių problemų jie kartais ima ir nevažiuoja . Butent taip man ir buvo ryte apie 7h ryte ilipus jis stovėjo stotelėje 10min nors taip neturi būti . Jokios info dėl kokios problemos taip yra ir kiek stovės , teko eiti pestute nors kitos alternatyvos nebuvo , autobusas panašia trasa važiavo kas 60min .
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąVokietija ,Vupertalis Kabantis geležinkelis 2023 metais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Wuppertalis, Vokietija
Ne visai tramvajus bet tiks i sia tema.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Iš serijos “Vilniuje per maži srautai”. Talinas toliau plečia tramvajų tinklą už EU pinigus:
https://www.tallinn.ee/en/news/talli...and-pelguranna
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Todėl, kad tai arklinės konkės bėgiai. Matyt arkliai didesnių vagonų nepatempdavo.
Kodėl neperdarė? O kam ardyti tai, kad jau veikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kad Helsinkis naudoja 1000 mm aka metre-gauge vėžės plotį. Įdomu, kas lėmė tokį pasirinkimą, ir kodėl neperdarė į tokį patį plotį, kaip dominuojanti geležinkelių vėžė?
Komentuoti:
-
Suomija , Helsinkio tramvajai 2023 metais
Taip pat prieš pora mėnesių atidaryta Light rail tramvajaus linija
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: