Dar pora iš Nyderlandų
Hagos tramvajus. Nieko baisiai mandro, bet veikia pirmumas eisme (skirtingai, nei, pavzydžiui, kokioje nors Rygoje), šiaip labai patogus ir greitas būdas apvažiuoti visą miestą. Riedmenų yra ir senų ir naujų
Turistinis Hagos tramas
Rotterdamo tramvajus. Pats Rotterdamas toks gana smarkiai brutalistinis miestas, bet VT puikus, įskaitant gerą tramvajų tinklą
Nereikia nei šviesaforų, nei perėjų. Lietuviškam vadziceliui-barankos sukiotojui sprogtų smegenys
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Turiu kelias foto iš Vasaros kelionės Vokietijoje ir NL. Kur tik galėjau, specialiai išbandžiau ir važiavimą tramvajumi.
Stadtbahn Köln. Šitas įdomus, nes žemėlapiuose žymimas kaip U-Bahn. Realiai tiesiog tramvajus su tuneliais ir kitais "metro" atributais kai kuriose vietose. Tokia galima sakyti paturbinta tramvajaus sistema
Strassenbahn Düsseldorf. Paprastas tramvajus, nežymimas kaip U-bahn, skirtingai, negu Kiolne. Yra vietų netgi centre su bėgiais ant žolės, kas atrodo žiauriai fainai
Kada nors, kai VMS bus mažiau mikrorajoninių "per brangu" kaimiečių, Vilniaus Konstitucijos pr. atrodys kažkaip taip (Diuseldorfas)
Šiaip gatvėje centre (Diuseldorfas)
Düsseldorf Stadtbahn. Čia U-bahn'as, kuris yra visiškai atskira sistema nuo Strassenbahn, nors naudoja light rail traukinukus t.y. praktiškai tramvajaus tipo riedmenis, nors dauguma senesni. Tai galima sakyti, kad Diuseldoprfas faktiškai turi dbi atskiras tramvajaus sistemas. Aišku neskaitant S-Bahno ir šiaip geležinkelių, kurie kai kuriais atvejais dubliuoja maršrutus
Paskutinis taisė John; 2022.12.13, 21:05.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
https://www.railjournal.com/passenge...ht-metro-line/
Dabar miestas turi virš 20km VT kamieną, kuriame VT važiuoja pilna pirmumo teise ir be vairuotojo. Sistema leidžia važiuoti minimaliais vienos minutės intervalais, taigi apsidrausta yra labai ilgam laiko tarpui. Bet koks capacity didinimas bus daromas riedmenų pirkimų, o ne pinigų taškymu vairuotojams.
Taigi - 200 tūkstančių žmonių miestas gali tapti kietu pagal visus standartus kai yra šalyje su kietos urbanistikos ir gyvenimo mieste tradicija. Lygiai taip pat, izoliuotų mikrorajonų ir suburbų kratinys, apgyvendintas komunistų suvežtais kaimiečiais, netaps tikru miestu nei pasiekęs 600 tūkstančių gyventojų skaičių, nei 6 milijonų.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Kontrastui
Modernus Liuksemburgo tramvajus, mieste kuriame kiek virš 100,000 gyventojų. Nuostabus daiktas skrodžiantis kiaurai miestą ir visiems nemokamas.
Vienintelė linija atidaryta 2017 metais jungia traukinių stotį su verslo rajonu. Tramvajai važiuoja kas 4 minutes intensyviausiu metu.
Planuojamas tolesnis tos pačios linijos išplėtimas į oro uostą kartu sujungiant naują Nacionalinį stadioną. Vilniuj tokio daikto reika, užtektų ir vienos linijos.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Apsilankiau Belgrade, tai įspūdžiai dvejopi:- Tramvajų tinklas vis dar egzistuoja, ir nemažai kur bėgiai sutvarkyti ar bent jau minimaliai prižiūrimi, tai infrastruktūros prasme pasirodė visai neblogai
- Tramvajų parko būklė apgailėtina (žr. foto), naujų tramvajų mažai, ir centre ne taip retai tramvajai juda bendrame sraute ir/ar neturi jokio prioriteto prieš lengvuosius automobilius, nes kas kad miestas labai tankiai užstatytas, bet visiems reikia automobilių arba taxi
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Ką tik atidaryta pirmoji Odense Letbane (Light Rail) linija (yra angliški subtitrai):
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tram porn: Alstom Citadis X05 tramvajaus/LRV akceleracija iki 72km/h (arba 45 m/h). Video - iš Australijos, bet tramvajus - prancūziškas, tad beveik tinka temoje:
Šitie tramvajai/LRV gali važiuoti iki 90km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSuprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąGaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'
Komentuoti:
-
Kalbant apie russkij mir ir buvusias jo dalis:
Talinas perka 23 LRVs "Light Rail Vehicles" (arba tiesiog tramvajus ) iš PESA, dalinai pasiruošimui naujai LR/tramvajaus linijai tarp senojo uosto ir Rail Baltica terminalo. Bendra suma - €52m.
https://www.railjournal.com/passenge...vs-to-tallinn/
Gaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tas jausmas, kai 130 tūkstančių žmonių miestas prieš pirmąjį pasaulinį karą turi geresnę VT infrastruktūrą, nei 600 tūkstančių žmonių ES sostinė 2022-aisiais
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: