Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Dar pora iš Nyderlandų

    Hagos tramvajus. Nieko baisiai mandro, bet veikia pirmumas eisme (skirtingai, nei, pavzydžiui, kokioje nors Rygoje), šiaip labai patogus ir greitas būdas apvažiuoti visą miestą. Riedmenų yra ir senų ir naujų





    Turistinis Hagos tramas



    Rotterdamo tramvajus. Pats Rotterdamas toks gana smarkiai brutalistinis miestas, bet VT puikus, įskaitant gerą tramvajų tinklą


    Nereikia nei šviesaforų, nei perėjų. Lietuviškam vadziceliui-barankos sukiotojui sprogtų smegenys








    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turiu kelias foto iš Vasaros kelionės Vokietijoje ir NL. Kur tik galėjau, specialiai išbandžiau ir važiavimą tramvajumi.

    Stadtbahn Köln. Šitas įdomus, nes žemėlapiuose žymimas kaip U-Bahn. Realiai tiesiog tramvajus su tuneliais ir kitais "metro" atributais kai kuriose vietose. Tokia galima sakyti paturbinta tramvajaus sistema



    Strassenbahn Düsseldorf. Paprastas tramvajus, nežymimas kaip U-bahn, skirtingai, negu Kiolne. Yra vietų netgi centre su bėgiais ant žolės, kas atrodo žiauriai fainai



    Kada nors, kai VMS bus mažiau mikrorajoninių "per brangu" kaimiečių, Vilniaus Konstitucijos pr. atrodys kažkaip taip (Diuseldorfas)



    Šiaip gatvėje centre (Diuseldorfas)



    Düsseldorf Stadtbahn. Čia U-bahn'as, kuris yra visiškai atskira sistema nuo Strassenbahn, nors naudoja light rail traukinukus t.y. praktiškai tramvajaus tipo riedmenis, nors dauguma senesni. Tai galima sakyti, kad Diuseldoprfas faktiškai turi dbi atskiras tramvajaus sistemas. Aišku neskaitant S-Bahno ir šiaip geležinkelių, kurie kai kuriais atvejais dubliuoja maršrutus










    Paskutinis taisė John; 2022.12.13, 21:05.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Grudziondzas trmvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Krokuva tramvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Varšuvos tramvajai 2022 metais

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.
    Ne tik valdžios - net ir vietiniai žmonės, save vadinantys VT entuziastais, seilėjasi prie tų pačių gatvių projektų, o jų panacėja visoms VT problemoms yra autobusų padangų vulkanizavimas ir kiti panašaus lygio sprendimai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
    Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:

    https://www.railjournal.com/passenge...ht-metro-line/

    Dabar miestas turi virš 20km VT kamieną, kuriame VT važiuoja pilna pirmumo teise ir be vairuotojo. Sistema leidžia važiuoti minimaliais vienos minutės intervalais, taigi apsidrausta yra labai ilgam laiko tarpui. Bet koks capacity didinimas bus daromas riedmenų pirkimų, o ne pinigų taškymu vairuotojams.

    Taigi - 200 tūkstančių žmonių miestas gali tapti kietu pagal visus standartus kai yra šalyje su kietos urbanistikos ir gyvenimo mieste tradicija. Lygiai taip pat, izoliuotų mikrorajonų ir suburbų kratinys, apgyvendintas komunistų suvežtais kaimiečiais, netaps tikru miestu nei pasiekęs 600 tūkstančių gyventojų skaičių, nei 6 milijonų.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Kontrastui

    Modernus Liuksemburgo tramvajus, mieste kuriame kiek virš 100,000 gyventojų. Nuostabus daiktas skrodžiantis kiaurai miestą ir visiems nemokamas.

    Vienintelė linija atidaryta 2017 metais jungia traukinių stotį su verslo rajonu. Tramvajai važiuoja kas 4 minutes intensyviausiu metu.

    Planuojamas tolesnis tos pačios linijos išplėtimas į oro uostą kartu sujungiant naują Nacionalinį stadioną. Vilniuj tokio daikto reika, užtektų ir vienos linijos.

    Click image for larger version

Name:	20220603_161302.jpg
Views:	1016
Size:	1,73 MB
ID:	1992088




    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Apsilankiau Belgrade, tai įspūdžiai dvejopi:
    • Tramvajų tinklas vis dar egzistuoja, ir nemažai kur bėgiai sutvarkyti ar bent jau minimaliai prižiūrimi, tai infrastruktūros prasme pasirodė visai neblogai
    • Tramvajų parko būklė apgailėtina (žr. foto), naujų tramvajų mažai, ir centre ne taip retai tramvajai juda bendrame sraute ir/ar neturi jokio prioriteto prieš lengvuosius automobilius, nes kas kad miestas labai tankiai užstatytas, bet visiems reikia automobilių arba taxi

    Click image for larger version

Name:	20220909_144125.jpg
Views:	1035
Size:	1013,5 kB
ID:	1991987Click image for larger version

Name:	20220913_114425.jpg
Views:	1026
Size:	1,04 MB
ID:	1991988
    Click image for larger version

Name:	20220908_125210.jpg
Views:	1020
Size:	1,52 MB
ID:	1991989Click image for larger version

Name:	20220912_155834.jpg
Views:	1020
Size:	1,48 MB
ID:	1991990

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

    Click image for larger version  Name:	img.jpg Views:	402 Size:	138,1 kB ID:	1970657
    Boltšutkės arba Boltuškės.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Klužas-Napoka tramvajai 2021

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ką tik atidaryta pirmoji Odense Letbane (Light Rail) linija (yra angliški subtitrai):

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tram porn: Alstom Citadis X05 tramvajaus/LRV akceleracija iki 72km/h (arba 45 m/h). Video - iš Australijos, bet tramvajus - prancūziškas, tad beveik tinka temoje:



    Šitie tramvajai/LRV gali važiuoti iki 90km/h.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
    Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

    Click image for larger version

Name:	img.jpg
Views:	1547
Size:	138,1 kB
ID:	1970657

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
    Tuos senus mikrikus grąžinti tikrai nereikia, bet ir tramvajaus Vilniui tikrai nereikia.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Suprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).
    Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Gaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'
    Suprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kalbant apie russkij mir ir buvusias jo dalis:

    Talinas perka 23 LRVs "Light Rail Vehicles" (arba tiesiog tramvajus ) iš PESA, dalinai pasiruošimui naujai LR/tramvajaus linijai tarp senojo uosto ir Rail Baltica terminalo. Bendra suma - €52m.

    https://www.railjournal.com/passenge...vs-to-tallinn/

    Gaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tas jausmas, kai 130 tūkstančių žmonių miestas prieš pirmąjį pasaulinį karą turi geresnę VT infrastruktūrą, nei 600 tūkstančių žmonių ES sostinė 2022-aisiais
    Ten nebuvo russkij mir

    Komentuoti:

Working...
X